• Ashburn, United States 2.2 °C / 55 % / 1023 hPa
  • 2019-12-16 03:56
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Kontakt
mmponline.pl
  • O mediach
    • TV
    • INTERNET
    • PRASA
    • RADIO
    • OOH
    • INNE
    • WSZYSTKIE Z MEDIA

    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - TV

    Luis Vincente szefem grupy Eleven Sports

    Luis Vincente szefem grupy Eleven Sports

    Rajd Barbórka 2019 na żywo w telewizji TVN Turbo

    Rajd Barbórka 2019 na żywo w telewizji TVN Turbo

    Michał Samul szefem pionu informacji TVN

    Michał Samul szefem pionu informacji TVN

    E.Leclerc wsparł produkcję filmu o Enigmie

    E.Leclerc wsparł produkcję filmu o Enigmie

    Rusza serwis streamingowy BritBox

    Rusza serwis streamingowy BritBox

    Polscy artyści w najnowszym sezonie serialu "Wikingowie"

    Polscy artyści w najnowszym sezonie serialu "Wikingowie"

    "Zasada przyjemności" w telewizji ARTE [wideo]

    "Zasada przyjemności" w telewizji ARTE [wideo]

    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INTERNET

    Czego Polacy szukali w Google w 2019 roku?

    Czego Polacy szukali w Google w 2019 roku?

    Tak blisko, a tak daleko

    Tak blisko, a tak daleko

    Jak działają algorytmy w social mediach: Facebook

    Jak działają algorytmy w social mediach: Facebook

    Spotify podsumowuje rok, ale z wpadką

    Spotify podsumowuje rok, ale z wpadką

    Znamy najpopularniejsze filmy i utwory muzyczne 2019 r. na polskim YouTube

    Znamy najpopularniejsze filmy i utwory muzyczne 2019 r. na polskim YouTube

    Instagram wprowadza rozwiązania chroniące najmłodszych

    Instagram wprowadza rozwiązania chroniące najmłodszych

    Mindshare Polska: jak oglądamy wideo online

    Mindshare Polska: jak oglądamy wideo online

    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - PRASA

    Greta Thunberg Człowiekiem Roku "Time"

    Greta Thunberg Człowiekiem Roku "Time"

    "Naj" świętuje 25-lecie

    "Naj" świętuje 25-lecie

    Marquard rezygnuje z wydawania prasy w Polsce

    Marquard rezygnuje z wydawania prasy w Polsce

    "Handel" zmienia layout, poszerza grupę docelową i stawia na inspiracje

    "Handel" zmienia layout, poszerza grupę docelową i stawia na inspiracje

    "Vogue Man" debiutuje z trzema okładkami

    "Vogue Man" debiutuje z trzema okładkami

    Śledztwo Pisma - pierwszy podcastowy serial reporterski na polskim rynku

    Śledztwo Pisma - pierwszy podcastowy serial reporterski na polskim rynku

    "Food Service" zwiększa objętość, zmienia format i layout

    "Food Service" zwiększa objętość, zmienia format i layout

    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - RADIO

    Znamy finalistów 3. edycji konkursu adFM Awards

    Znamy finalistów 3. edycji konkursu adFM Awards

    adFM AWARDS po raz trzeci!

    adFM AWARDS po raz trzeci!

    Co tam słychać w Radiu Zet?

    Co tam słychać w Radiu Zet?

    Tok FM startuje z kampanią

    Tok FM startuje z kampanią

    Radio Pogoda do słuchania w mobilnej aplikacji

    Radio Pogoda do słuchania w mobilnej aplikacji

    Stand-uper Rafał Pacześ prowadzącym poranek w RMF FM

    Stand-uper Rafał Pacześ prowadzącym poranek w RMF FM

    Aktywne lato z Radiem Zet od 24 czerwca

    Aktywne lato z Radiem Zet od 24 czerwca

    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - OOH

    Synergic świętuje piąte urodziny

    Synergic świętuje piąte urodziny

    20. konkurs Galerii Plakatu AMS rozstrzygnięty

    20. konkurs Galerii Plakatu AMS rozstrzygnięty

    ING Bank Śląski przerobił ekoplakaty na plecaki

    ING Bank Śląski przerobił ekoplakaty na plecaki

    Ströer uruchamia sieć ekranów Digital Metroboard

    Ströer uruchamia sieć ekranów Digital Metroboard

    Startuje jubileuszowy konkurs Galerii Plakatu AMS

    Startuje jubileuszowy konkurs Galerii Plakatu AMS

    Clear Channel Poland powiększyło zasięg sieci digitali

    Clear Channel Poland powiększyło zasięg sieci digitali

    Nowa sieć DOOH od Jet Line w październiku startuje w Warszawie

    Nowa sieć DOOH od Jet Line w październiku startuje w Warszawie

    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INNE

    Wygrać widza [wideo]

    Wygrać widza [wideo]

    Xiaomi będzie sprzedawać telewizory

    Xiaomi będzie sprzedawać telewizory

    Raport "Nadawcy": TVN7 Telewizją Roku, Netflix Serwisem VoD Roku, a Radio Zet Fighterem Roku

    Raport "Nadawcy": TVN7 Telewizją Roku, Netflix Serwisem VoD Roku, a Radio Zet Fighterem Roku

    Duże zmiany w 4fun Media

    Duże zmiany w 4fun Media

    Badanie jednoźródłowe jak Święty Graal

    Badanie jednoźródłowe jak Święty Graal

    Disney bije rekord dzięki "Toy Story 4"

    Disney bije rekord dzięki "Toy Story 4"

    Trzeba być czujnym

    Trzeba być czujnym

    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - MEDIA

    Luis Vincente szefem grupy Eleven Sports

    Luis Vincente szefem grupy Eleven Sports

    Greta Thunberg Człowiekiem Roku "Time"

    Greta Thunberg Człowiekiem Roku "Time"

    Czego Polacy szukali w Google w 2019 roku?

    Czego Polacy szukali w Google w 2019 roku?

    "Naj" świętuje 25-lecie

    "Naj" świętuje 25-lecie

    Tak blisko, a tak daleko

    Tak blisko, a tak daleko

    Synergic świętuje piąte urodziny

    Synergic świętuje piąte urodziny

    Jak działają algorytmy w social mediach: Facebook

    Jak działają algorytmy w social mediach: Facebook

  • O marketingu

    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O marketingu

    Czas na rozmowę procentuje

    Czas na rozmowę procentuje

    Behawioralny szał zakupów

    Behawioralny szał zakupów

    Na innowacje nie można czekać

    Na innowacje nie można czekać

    Lidl "tatuuje" warzywa światłem

    Lidl "tatuuje" warzywa światłem

    Minimum 1,8 miliarda złotych z aukcji 5G

    Minimum 1,8 miliarda złotych z aukcji 5G

    Startuje nowa agencja agencja marketingu influencerskiego BrandLift

    Startuje nowa agencja agencja marketingu influencerskiego BrandLift

    Pyszne.pl utrzymuje pozycję lidera na rynku zamówień jedzenia online

    Pyszne.pl utrzymuje pozycję lidera na rynku zamówień jedzenia online

  • O reklamie

    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O reklamie

    Guinness z kampanią zachęcającą do... picia wody

    Guinness z kampanią zachęcającą do... picia wody

    Grzegorz Sulich dyrektorem ds. technologii w BBDO Warszawa i Molecular BBDO

    Grzegorz Sulich dyrektorem ds. technologii w BBDO Warszawa i Molecular BBDO

    Beata Kozidrak w świątecznej kampanii Zalando

    Beata Kozidrak w świątecznej kampanii Zalando

    IKEA zwraca uwagę na dolegliwość samotności w święta [wideo]

    IKEA zwraca uwagę na dolegliwość samotności w święta [wideo]

    Maurice Saatchi ochodzi z agencji, której był współzałożycielem

    Maurice Saatchi ochodzi z agencji, której był współzałożycielem

    Największa w historii świąteczna kampania Coca-Coli [wideo]

    Największa w historii świąteczna kampania Coca-Coli [wideo]

    Agencja nie jest od zbawiania świata

    Agencja nie jest od zbawiania świata

  • Opinie

    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Opinie

    Cartoon Network przedstawia raport "Koleżeńskie zachowania wśród dzieci"

    Cartoon Network przedstawia raport "Koleżeńskie zachowania wśród dzieci"

    Cena spokoju

    Cena spokoju

    To reklama. To Pawłow

    To reklama. To Pawłow

    Quo vadis, AI?

    Quo vadis, AI?

    Afera, której nie było?

    Afera, której nie było?

    Jak nie zgubić się w danych i nie zgubić danych?

    Jak nie zgubić się w danych i nie zgubić danych?

    Co dalej z performance marketingiem?

    Co dalej z performance marketingiem?

  • Kultywator

    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Kultywator

    "Król Lew" już na Blu-Ray i DVD [wideo]

    "Król Lew" już na Blu-Ray i DVD [wideo]

    Sputnik nad Polską po raz 13. [wideo]

    Sputnik nad Polską po raz 13. [wideo]

    SundanceTV i Warszawski Festiwal Filmowy ze wspólnym konkursem

    SundanceTV i Warszawski Festiwal Filmowy ze wspólnym konkursem

    "Jokera" obejrzało w Polsce już milion widzów [wideo]

    "Jokera" obejrzało w Polsce już milion widzów [wideo]

    Kraków zasadzi drzewa w hołdzie noblistce

    Kraków zasadzi drzewa w hołdzie noblistce

    "Lego. Jak pokonać kryzys..." [recenzja]

    "Lego. Jak pokonać kryzys..." [recenzja]

    "Wędrowny zakład fotograficzny" [recenzja]

    "Wędrowny zakład fotograficzny" [recenzja]

  • Koktajl

    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Koktajl

    Kreatura 2019 - fotorelacja

    Kreatura 2019 - fotorelacja

    250 tysięcy widzów Verva Street Racing

    250 tysięcy widzów Verva Street Racing

    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019

    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019

    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach

    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach

    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference

    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference

    in_Digital Marketing Conference w Warszawie 9-10 października

    in_Digital Marketing Conference w Warszawie 9-10 października

    Ruszyły zapisy do World Corporate Golf Challenge Poland

    Ruszyły zapisy do World Corporate Golf Challenge Poland

  • Wydarzenia
  • Magazyn
  • MMP24
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • O mediach
  • O marketingu
  • O reklamie
  • Opinie
  • Kultywator
  • Koktajl
  • Wydarzenia
  • Magazyn
  • MMP24
zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



App Store Google play
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

MMP
9 (479) 2019-08-29

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


8. PERYSKOP
10. FOKUS
Czy Cannes uratuje świat?
Świetny rok na festiwalu w Cannes dla polskich agencji. Nagrody - przede wszystkim za kampanie społecznie zaangażowane. Czy jednak festiwal, którego dominantą jest dzisiaj „czynienie dobra", rzeczywiście zmieni świat na lepsze?
32. MEDIA
Młodzi „wideokosmopolici” rosną w siłę
Dorastająca generacja najbardziej atrakcyjnych reklamowo konsumentów nie będzie miała zwyczaju oglądać linearnej telewizji z reklamami.
Zadyszka na Lazurowym Wybrzeżu
Relacja z targów MIPTV.
Trzeba wyjść poza strefę komfortu
Marcin Gerc, dyrektor zarządzający Kantar Media, o inicjatywach, które mają prowadzić do nowego standardu badań.
46. MARKETING
Telekomy:
Telekomunikacja konwergentna, 5G, kłopoty Huawei.
Rynek dostawy jedzenia wciąż szuka innowacji
- mówi Tomasz Lipiński, dyrektor marketingu PizzaPortal.pl.
CSR to dziś podstawa komunikacji marek wody.
Start-upy wyznaczają reguły gry
– mówi Inga Songin, regionalny dyrektor marketingu Danone, CEN.
Gaming
W 2020 r. marki wydadzą globalnie 1,4 mld dolarów na reklamy i sponsoring w e-sporcie.
64. 360 ̊
OOH
Reklama na pojazdach transportu publicznego i na rowerach miejskich staje się coraz bardziej kreatywna i widoczna.
Talent nie ma płci
Joanna Biernacka, creative director w Isobar Polska, i Olga „Koka” Skowrońska, senior copywriter w Plej, rozmawiają o „dyrektorach” i „dyrektorkach” – o wojnie płci i równouprawnieniu w branży marketingowej.
Idzie nowe w social media
Kryptowaluta Facebooka, społeczności w Google, oferta reklamowa TikToka.
Kreatywni oceniają kampanię T-Mobile „To nonsens”
77. PRZETARGI
78. AFTER
Agencje z Sadyby i okolic w obronie Jeziorka Czerniakowskiego.
Wernisaż wystawy MetrOdSztuki.
83. FORUM
84. INSIGHT
Zenith koryguje prognozę dla Polski
86. RAPORT HIT HANDLU 2019
95. RAPORT SPECJALNY Agencje Public Relations 2019
125. RAPORT SPECJALNY Golden Arow 2019

  • 2019 r.
  • 12 (482) 2019-11-28
  • 11 (481) 2019-10-28
  • 10 (480) 2019-10-03
  • 9 (479) 2019-08-29
  • 7-8 (478) 2019-06-18
  • 6 (477) 2019-05-23
  • 5 (476) 2019-04-29
  • 4 (475) 2019-04-01
  • 2-3 (474) 2019-02-20
  • 2018 r.
  • 1 (473) 2018-12-20
  • 12 (472) 2018-11-22
  • 11 (471) 2018-10-25
  • 10 (470) 2018-09-18
  • 9 (469) 2018-08-24
  • 7-8 (468) 2018-06-21
  • 6 (467) 2018-05-24

Najnowsze wydania

9 (479) 2019-08-29

9 (479) 2019-08-29

9 (479) 2019-08-29

12 (482) 2019-11-28

9 (479) 2019-08-29

11 (481) 2019-10-28

9 (479) 2019-08-29

10 (480) 2019-10-03

9 (479) 2019-08-29

7-8 (478) 2019-06-18

9 (479) 2019-08-29

6 (477) 2019-05-23

9 (479) 2019-08-29

5 (476) 2019-04-29

9 (479) 2019-08-29

4 (475) 2019-04-01

9 (479) 2019-08-29

2-3 (474) 2019-02-20

9 (479) 2019-08-29

1 (473) 2018-12-20

W numerze między innymi:

•  Czy Cannes uratuje świat? Świetny rok na festiwalu w Cannes dla polskich agencji. Nagrody - przede wszystkim za kampanie społecznie zaangażowane. Czy jednak festiwal, którego dominantą jest dzisiaj „czynienie dobra", rzeczywiście zmieni świat na lepsze?

• Młodzi „wideokosmopolici” rosną w siłę. Dorastająca generacja najbardziej atrakcyjnych reklamowo konsumentów nie będzie miała zwyczaju oglądać linearnej telewizji z reklamami.

• Trzeba wyjść poza strefę komfortu. Marcin Gerc, dyrektor zarządzający Kantar Media, o inicjatywach, które mają prowadzić do nowego standardu badań.

• Rynek dostawy jedzenia wciąż szuka innowacji. Tomasz Lipiński, dyrektor marketingu PizzaPortal.pl.

• Gaming. W 2020 r. marki wydadzą globalnie 1,4 mld dolarów na reklamy i sponsoring w e-sporcie.

• Talent nie ma płci. Joanna Biernacka, creative director w Isobar Polska, i Olga „Koka” Skowrońska, senior copywriter w Plej, rozmawiają o „dyrektorach” i „dyrektorkach” – o wojnie płci i równouprawnieniu w branży marketingowej.

Dodatki do numeru:
• Raport Agencje PR 2019
• Raport Golden Arrow 2019
• Raport Hit Handlu 2019

142 strony o marketingu z pasją

A CZY BĘDZIE W DRUKU?

Tak, właśnie takie pytanie dostajemy my, dziennikarze magazynu, niemal codziennie od naszych informatorów i rozmówców. Pomimo całkowitej niemal cyfryzacji branży mediowej i reklamowej przywiązanie do drukowanego wydania „Media Marketing Polska" jest ogromne.
Dlaczego? Bo magazyn selekcjonuje najważniejsze informacje, podaje je w przejrzysty sposób, pozwala przyjrzeć się lepiej zjawiskom i – mam nadzieję – daje też Czytelnikom chwilę przyjemności, rozrywki.
Nasz tytuł skończył niedawno świętować 25-lecie istnienia. Teraz czas na zmiany. Pod okiem naszej nowej dyrektor artystycznej Anny Skopińskiej zmieniliśmy winietę, layout, który jest teraz bardziej nowoczesny i pozwala na lepszą nawigację w magazynie o zwiększonej objętości. Najbardziej istotne są jednak nowa struktura sekcji i nowe działy. Fokus będzie najważniejszym tematem numeru i obiecujemy, że zawsze Czytelnicy znajdą tu solidną analizę zjawiska, które przykuwa uwagę branży. Z kolei największą część magazynu będą zajmować trzy działy: Media, Marketing i 360 ̊ (czyli szeroko rozumiana reklama) – bo właśnie te trzy branże są w centrum naszego zainteresowania. Każdy – niezależenie od tego, czy jest mediowcem, marketingowcem, czy kreatywnym – znajdzie w tych działach coś dla siebie.
Wciąż wierzymy, że praca w marketingu i reklamie to niezwykła przygoda. Cieszymy się nią i dlatego mamy nową sekcję After poświęconą ciekawostkom z życia agencji, imprezom, związkom reklamy ze sztuką. W After znajdzie się także przegląd najważniejszych książek, filmów, wystaw, które mają związek z naszą branżą, dotykają tematu marek, reklamy czy po prostu są częścią twórczości ludzi z branży.
Forum jest sekcją, w której znajdą miejsce wyraziste opinie, a Insight – zbiorem danych o jednym, aktualnym zjawisku. To tylko część nowości. Najprościej ujmując: przyświeca nam idea, aby nie tylko informować, ale także inspirować Czytelników. Chcemy także tak kształtować magazyn, aby jego struktura podążała za rytmem i sposobem czytania.
Obiecujemy, że będziemy jeszcze bardziej cyfrowi w doborze kontentu. Na co dzień wszyscy żyjemy mediami cyfrowymi, ale w Facebooku czy Instagramie trudno znaleźć pogłębiony opis świata digital. Uważamy, że to właśnie magazyn drukowany, przez dystans i oddech, które stwarza, jest właściwą przestrzenią do głębszej refleksji nad zjawiskami, które dotyczą internetu.
Cieszę się, że pierwsze wydanie naszego magazynu przypada w chwili, kiedy świętujemy dobre wyniki polskich agencji w Cannes. Zapraszam do lektury obszernej relacji z festiwalu przygotowanej we współpracy z agencją 180heartbeats + Jung v. Matt. Jednocześnie na naszej okładce pojawia się niepokojące pytanie: „Czy Cannes uratuje świat?". Czy jako branża nie popadamy w nadmierny entuzjazm nad kampaniami społecznymi i czy zbytnio sami sobie nie poprawiamy nimi humoru? Bo codzienność reklamy to raczej zachwalanie produktów mało ekologicznych, często niezdrowych. Reklama uczestniczy, może bezwiednie, w globalnym procesie degradacji środowiska, bo służy firmom, które się do tego przyczyniają. Dodajmy: reklamy utrwalające szkodliwe zachowania czy po prostum tak prymitywne lub brzydkie, że wyrządzają szkodę odbiorcy. Wspomnijmy też o problemach z zachowaniem prywatności użytkowników. Czy rzeczywiście reklama zmienia świat na lepszy? Mamy nad czym myśleć i nad czym pracować.



Tomasz Wygnański Tomasz Wygnański,
redaktor naczelny,
„Media & Marketing Polska”

  • O magazynie

    „Media & Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
    →
    bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
    →
    raporty specjalne "MMP",
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    mmponline.pl
    →
    MMP24.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    →
    Kokurs Golden Arrow
    →
    Kokurs Kreatura
    →
    Konferencje pod egidą magazynu
    →
    kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor

    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media & Marketing Polska"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

    Marta Gajowniczek

  • Kontakt z Redakcją

    Tomasz Wygnański

  • Historia magazynu

    Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media & Marketing Polska” funkcjonują obecnie.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu MMP

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Goraszewska 23a, 02-910
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info@media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł

Nasze Publikacje

  • Najnowsza okładka Magazynu

    Media & Marketing Polska

    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 12 (482) 2019-11-28
  • Najnowsza okładka Magazynu

    Handel

    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 11 (356) 2019-11
  • Najnowsza okładka Magazynu

    Food Service

    Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 11 (190) 2019-11-30
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2019

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI