• Ashburn, United States 11.8 °C / 94 % / 1011 hPa
  • 2021-04-15 07:51
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Kontakt
mmponline.pl
  • O mediach
    • TV
    • INTERNET
    • PRASA
    • RADIO
    • OOH
    • INNE
    • WSZYSTKIE Z MEDIA
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - TV
    TVN Media wprowadza Switch_On
    TVN Media wprowadza Switch_On
    Eksperci Gemiusa, Lego, Mediacomu, Nielsena, P&G i TVN Media na konferencji Multiscreen Day
    Eksperci Gemiusa, Lego, Mediacomu, Nielsena, P&G i TVN Media na konferencji Multiscreen Day
    Smart TV ma przyszłość
    Smart TV ma przyszłość
    Nielsen świętuje 25 lat pomiaru mediów w Polsce
    Nielsen świętuje 25 lat pomiaru mediów w Polsce
    Euro 2024, 2028 i mundial 2026 w TVP
    Euro 2024, 2028 i mundial 2026 w TVP
    Nowa platforma TV online na rynku - Gonet.tv
    Nowa platforma TV online na rynku - Gonet.tv
    Canal+ reklamuje nowy serial "Klangor" [wideo]
    Canal+ reklamuje nowy serial "Klangor" [wideo]
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INTERNET
    Leszek Trela dołącza do WP brand studio
    Leszek Trela dołącza do WP brand studio
    Facebook rusza z międzynarodowym przetargiem na media
    Facebook rusza z międzynarodowym przetargiem na media
    Komandor promuje aplikację Designer
    Komandor promuje aplikację Designer
    Podcast to idealne medium towarzyszące [wideo]
    Podcast to idealne medium towarzyszące [wideo]
    "In Business" nowy program Business Insider Polska
    "In Business" nowy program Business Insider Polska
    Wiceprezes Google Dan Decasper szefem centrum inżynieryjnego Google Cloud w Warszawie
    Wiceprezes Google Dan Decasper szefem centrum inżynieryjnego Google Cloud w Warszawie
    Amazon zadebiutuje na NewFronts
    Amazon zadebiutuje na NewFronts
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - PRASA
    W 2020 r. Agora straciła 1/3 przychodów
    W 2020 r. Agora straciła 1/3 przychodów
    "Twój Styl" z 17. edycją akcji "Stylowe Zakupy"
    "Twój Styl" z 17. edycją akcji "Stylowe Zakupy"
    "Pismo" ze specjalnym wydaniem z okazji Dnia Kobiet
    "Pismo" ze specjalnym wydaniem z okazji Dnia Kobiet
    Joanna Krawczyk z "Gazety Wyborczej" na czele sojuszu europejskich gazet
    Joanna Krawczyk z "Gazety Wyborczej" na czele sojuszu europejskich gazet
    Więcej szans niż zagrożeń - rozmowa z Waldemarem Izdebskim, Polskie Badania Czytelnictwa
    Więcej szans niż zagrożeń - rozmowa z Waldemarem Izdebskim, Polskie Badania Czytelnictwa
    Relaunch miesięcznika "Poradnik 50+"
    Relaunch miesięcznika "Poradnik 50+"
    Kukbuk staje się kwartalnikiem
    Kukbuk staje się kwartalnikiem
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - RADIO
    Startuje Radio RMF24.pl
    Startuje Radio RMF24.pl
    Andrzej Stankiewicz powraca z programem "7. Dzień Tygodnia w Radiu ZET"
    Andrzej Stankiewicz powraca z programem "7. Dzień Tygodnia w Radiu ZET"
    Agora odwołuje się od zakazu przejęcia Eurozetu
    Agora odwołuje się od zakazu przejęcia Eurozetu
    Bartek Winczewski szefem muzycznym Radia Nowy Świat
    Bartek Winczewski szefem muzycznym Radia Nowy Świat
    Agora: UOKiK chroni naszych konkurentów, a nie konkurencję
    Agora: UOKiK chroni naszych konkurentów, a nie konkurencję
    UOKiK zakazuje Agorze przejęcia Radia Zet
    UOKiK zakazuje Agorze przejęcia Radia Zet
    Radio 357: mówią Słuchacze
    Radio 357: mówią Słuchacze
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - OOH
    AMS chce redukować ślad węglowy dzięki nowej ofercie EKO Backlight
    AMS chce redukować ślad węglowy dzięki nowej ofercie EKO Backlight
    Trwa kampania branży OOH przeciwko podatkowi od reklamy
    Trwa kampania branży OOH przeciwko podatkowi od reklamy
    AMS Digital, Samsung i Polkomtel z walentynkową kampanią
    AMS Digital, Samsung i Polkomtel z walentynkową kampanią
    Ströer wprowadza Shoppera - pierwszy z MetroPakietów
    Ströer wprowadza Shoppera - pierwszy z MetroPakietów
    AMS odświeża markę Cityinfo
    AMS odświeża markę Cityinfo
    Rusza 21. konkurs Galerii Plakatu AMS
    Rusza 21. konkurs Galerii Plakatu AMS
    BE Media - koncentrujemy się na rozwoju naszych klientów
    BE Media - koncentrujemy się na rozwoju naszych klientów
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INNE
    Tomasz Czerwiński digital trading directorem w Mediabrands
    Tomasz Czerwiński digital trading directorem w Mediabrands
    Zuzanna Gębka szefową międzyagencyjnego zespołu e-commerce w GroupM
    Zuzanna Gębka szefową międzyagencyjnego zespołu e-commerce w GroupM
    Dominika Chachuła dołącza do zespołu LVL Up Media
    Dominika Chachuła dołącza do zespołu LVL Up Media
    Paweł Adamczyk dołącza do Zenitha jako communications & business director
    Paweł Adamczyk dołącza do Zenitha jako communications & business director
    Podatek od reklam - najwięcej zapłacą Google, TVN i Polsat z Interią
    Podatek od reklam - najwięcej zapłacą Google, TVN i Polsat z Interią
    Protest mediów: głos zabierają domy mediowe
    Protest mediów: głos zabierają domy mediowe
    Żadna z największych sieci nie otworzy kin 12 lutego
    Żadna z największych sieci nie otworzy kin 12 lutego
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - MEDIA
    Leszek Trela dołącza do WP brand studio
    Leszek Trela dołącza do WP brand studio
    TVN Media wprowadza Switch_On
    TVN Media wprowadza Switch_On
    Eksperci Gemiusa, Lego, Mediacomu, Nielsena, P&G i TVN Media na konferencji Multiscreen Day
    Eksperci Gemiusa, Lego, Mediacomu, Nielsena, P&G i TVN Media na konferencji Multiscreen Day
    Smart TV ma przyszłość
    Smart TV ma przyszłość
    Tomasz Czerwiński digital trading directorem w Mediabrands
    Tomasz Czerwiński digital trading directorem w Mediabrands
    Nielsen świętuje 25 lat pomiaru mediów w Polsce
    Nielsen świętuje 25 lat pomiaru mediów w Polsce
    Facebook rusza z międzynarodowym przetargiem na media
    Facebook rusza z międzynarodowym przetargiem na media
  • O marketingu
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O marketingu
    Pandemia to czas dla ekspertów
    Pandemia to czas dla ekspertów
    Kantar podpisuje umowy partnerskie
    Kantar podpisuje umowy partnerskie
    Grupa LOTOS wspiera polski sport
    Grupa LOTOS wspiera polski sport
    Loteria "Potrząśnij na szczęście" w drogeriach Rossmann
    Loteria "Potrząśnij na szczęście" w drogeriach Rossmann
    Nivea startuje z nową misją i kampanią "Care for Human Touch. Dbajmy o dotyk - bądźmy bliżej siebie"
    Nivea startuje z nową misją i kampanią "Care for Human Touch. Dbajmy o dotyk - bądźmy bliżej siebie"
    Starbucks z pilotażowym programem wypożyczania kubków
    Starbucks z pilotażowym programem wypożyczania kubków
    Anna Borowiec-Góra i Kinga Strawińska w zarządzie Walk PR
    Anna Borowiec-Góra i Kinga Strawińska w zarządzie Walk PR
  • O reklamie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O reklamie
    Welcome Digital w ekspresowym tempie tworzy kampanię dla TikToka
    Welcome Digital w ekspresowym tempie tworzy kampanię dla TikToka
    Wizerunkowa kampania PZU z Igą Świątek [wideo]
    Wizerunkowa kampania PZU z Igą Świątek [wideo]
    VMLY&R z regionalną kampanią Cheetosów [wideo]
    VMLY&R z regionalną kampanią Cheetosów [wideo]
    OLX przedstawia produkcję "Fanatyk. Historia prawdziwa" [wideo]
    OLX przedstawia produkcję "Fanatyk. Historia prawdziwa" [wideo]
    Katarzyna Nosowska po raz kolejny w kampanii ING Banku [wideo]
    Katarzyna Nosowska po raz kolejny w kampanii ING Banku [wideo]
    Michał Wilczyński partnerem zarządzającym w agencji performance Grupa DigitalAd
    Michał Wilczyński partnerem zarządzającym w agencji performance Grupa DigitalAd
    Marta Krakowska-Sochacz dołączyła do zespołu Publicis Worldwide Polska
    Marta Krakowska-Sochacz dołączyła do zespołu Publicis Worldwide Polska
  • Opinie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Opinie
    Zamykanie sklepów to nic nowego?
    Zamykanie sklepów to nic nowego?
    Amazon w Polsce [komentarz Joanny Czekaj]
    Amazon w Polsce [komentarz Joanny Czekaj]
    Milenialni rodzice - między "kluczem na szyi" a "projektem: dziecko"
    Milenialni rodzice - między "kluczem na szyi" a "projektem: dziecko"
    Dlaczego padło na reklamę?
    Dlaczego padło na reklamę?
    Skąd się biorą pomysły w reklamie? [wideo]
    Skąd się biorą pomysły w reklamie? [wideo]
    Na starciu Amazon z Allegro najlepiej wyjdzie konsument
    Na starciu Amazon z Allegro najlepiej wyjdzie konsument
    Marta Frączek: Pamiętam wszystkie końce świata
    Marta Frączek: Pamiętam wszystkie końce świata
  • Seriale i VOD
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Seriale i VOD
    Netflix zwiększa zaangażowanie w Polsce [wideo]
    Netflix zwiększa zaangażowanie w Polsce [wideo]
    Platforma VOD Pięć Smaków rusza 8 kwietnia
    Platforma VOD Pięć Smaków rusza 8 kwietnia
    Nominacje do Oscarów 2021 - Netflix liderem wyścigu [wideo]
    Nominacje do Oscarów 2021 - Netflix liderem wyścigu [wideo]
    Netflix pokaże "Sky Rojo" 19 marca [wideo]
    Netflix pokaże "Sky Rojo" 19 marca [wideo]
    “Miła robótka. Polskie świerszczyki, harlekiny i porno z satelity" w Audiotece [wideo]
    “Miła robótka. Polskie świerszczyki, harlekiny i porno z satelity" w Audiotece [wideo]
    "Kajko i Kokosz" na Netfliksie od 28 lutego [wideo]
    "Kajko i Kokosz" na Netfliksie od 28 lutego [wideo]
    "The Crown", sezon 4 - recenzja [wideo]
    "The Crown", sezon 4 - recenzja [wideo]
  • Techno
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Techno
    Transformacja cyfrowa biznesu w czasach covid i post-covid
    Transformacja cyfrowa biznesu w czasach covid i post-covid
    Nieoczywiste sposoby na angażowanie użytkowników smartfonów
    Nieoczywiste sposoby na angażowanie użytkowników smartfonów
    Asystent głosowy w służbie grywalizacji i zaangażowania
    Asystent głosowy w służbie grywalizacji i zaangażowania
  • Koktajl
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Koktajl
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
    in_Digital Marketing Conference w Warszawie 9-10 października
    in_Digital Marketing Conference w Warszawie 9-10 października
  • Wydarzenia
  • Magazyn
  • MMP24
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • O mediach
  • O marketingu
  • O reklamie
  • Opinie
  • Seriale i VOD
  • Techno
  • Koktajl
  • Wydarzenia
  • Magazyn
  • MMP24
zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



App Store Google play
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

MMP
10 (480) 2019-10-03

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


6. PERYSKOP
16. FOKUS
Internet i innowacje
W naszym dorocznym raporcie, który był dotąd poświęcony wyłącznie internetowi, zajmujemy się teraz także technologią i innowacjami. AI, asystenci głosowi, innowacyjne kanały komunikacji, w tym gaming – to dziś najważniejsze elementy e-krajobrazu.
54. MEDIA
Burda chce być bardziej cyfrowa
Wydawca gruntownie i z powodzeniem zmienia strategię digitalizacji swoich produktów – przekonuje Alexander Sorg, CEO Burda Media
Sport w TV
Widownie przed telewizory przyciągają już nie tylko futbol, siatkówka i skoki narciarskie.
57. MARKETING
„Stranger Things” - serial, który zmienia marki
Miniony czas, minione marki i brandy nigdy nieistniejące można z powodzeniem wskrzesić.
Plastik nie taki zły
- Jest sposób, by poradzić sobie z opakowaniami z tworzyw sztucznych. A nawet kilka sposobów – uważa Monika Rosłon z firmy Pakmar.
67. 360 ̊
Byliśmy jak Los Angeles
Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska, wspomina czasy, gdy zostawał szefem Mindshare. Ale na wspomnieniach się nie kończy.
B2B bez nudy
Eventy dla firm są coraz ważniejsze.
Orlen buduje dream team
Sponsoring sportowy jest coraz ważniejszy w komunikacji koncernu paliwowego. O strategii opowiada Anna Ziobroń, dyrektor Biura Marketingu Sportowego, Sponsoringu i Eventów PKN Orlen.
84. PRZETARGI
86. AFTER
Agencje w służbie ekologii
Serial i książki, które musisz poznać
90. FORUM
94. INSIGHT
Przeżyjmy to jeszcze raz – festiwale, w które angażowały się marki.

  • 2021 r.
  • 4 (495) 2021-03-26
  • 2-3 (494) 2021-02-25
  • 2020 r.
  • 1 (493) 2020-12-29
  • 12 (492) 2020-11-25
  • 11 (491) 2020-10-20
  • 10 (490) 2020-09-28
  • 9 (489) 2020-08-26
  • 7-8 (488) 2020-06-24
  • 6 (487) 2020-05-28
  • 5 (486) 2020-04-16
  • 4 (485) 2020-03-17
  • 2-3 (484) 2020-02-19
  • 2019 r.
  • 1 (483) 2019-12-18
  • 12 (482) 2019-11-28
  • 11 (481) 2019-10-28
  • 10 (480) 2019-10-03

Najnowsze wydania

10 (480) 2019-10-03

10 (480) 2019-10-03

10 (480) 2019-10-03

4 (495) 2021-03-26

10 (480) 2019-10-03

2-3 (494) 2021-02-25

10 (480) 2019-10-03

1 (493) 2020-12-29

10 (480) 2019-10-03

12 (492) 2020-11-25

10 (480) 2019-10-03

11 (491) 2020-10-20

10 (480) 2019-10-03

10 (490) 2020-09-28

10 (480) 2019-10-03

9 (489) 2020-08-26

10 (480) 2019-10-03

7-8 (488) 2020-06-24

10 (480) 2019-10-03

6 (487) 2020-05-28

10 (480) 2019-10-03

5 (486) 2020-04-16

W numerze między innymi:

•  Lider bez zadyszki. – Firma była w dużym stopniu nastawiona na sprzedaż flotową - marka Škoda kojarzyła się z białą Fabią z kratą. Sprzedaż do konsumentów jest o wiele bardziej skomplikowana, bo liczą się nie tylko parametry i cena, ale trzeba zdobyć jego serce. Škoda w Polsce musiała się przestawić na zupełnie nowy sposób myślenia i działania – mówi Arkadiusz Gwizdek, marketing director, Škoda.

• Internet nowym królem. Stało się – internet wskoczył na najwyższy stopień podium w kategorii wydatków reklamowych. Na drugie miejsce zepchnął telewizję. To już chyba nieodwracalna zmiana.

• Netflix kontra reszta świata. Rynek SVoD czekają kolejne zmiany – niebawem w USA pojawi się Disney+. Jego ekspansja planowana jest również w Europie. Czy kierownictwo Netfliksa powinno zacząć budować nową strategię?

• Dojrzewanie w sieci. Co twoje dziecko robi po 22:00? Śpi? Czy na pewno? Powiedzieć, że nastolatki są online, to jakby nie powiedzieć nic. Dojrzewa pokolenie, dla którego internet jest ważniejszy niż telewizja, a smartfon – istotniejszy niż komputer. Z nim zasypiają i budzą się. NASK i Pracowania Badań Społecznych (PBS) przeprowadziły badanie na temat aktywności w sieci wśród 1173 uczniów z 55 szkół podstawowych, gimnazjów (badanie realizowano jeszcze w ub.r. przed likwidacją gimnazjów), liceów i techników. Część pytań skierowano też do rodziców. Oto, jaki wyłania się z nich portret...

• Zachowująć DNA marki. – Wraz z rozwojem magazynów online zmieni się najprawdopodobniej ich udział w przychodach wydawnictwa, ale nie dlatego, że przychody z pism papierowych spadną, tylko dlatego, że zamierzamy znacznie zwiększyć przychody z internetu – mówi Alexander Sorg, CEO Burda Media.

• Wyższa szkoła inteligencji marketingowej. Serial „Stranger Things” stał się lokomotywą promocyjną dla platformy Netflix, tytuł działa jak magnes na kolejne marki. Mistrzowie marketingu i lokowania pokazują, jak skutecznie online przenieść do offline’u i angażować kolejne pokolenia młodych konsumentów.

98 stron o marketingu z pasją

DO BARU CZY DO APPLE GENIUS BARU?

Arkadiusz Gwizdek, znakomity marketer i dyrektor marketingu Škody, mówi w naszym wywiadzie okładkowym, że dziś stanowisko CMO zmienia się coraz wyraźniej w CXO, czyli chief experience officera. Dlaczego?

Bo to właśnie tworzenie doświadczenia konsumenta, klienta decyduje o sukcesie marki. Tak właśnie działa Škoda. W wywiadzie mowa jest też o tym, że wielcy wizjonerzy naszych czasów – do niedawna Steve Jobs, a teraz Elon Musk – to menedżerowie, którzy postawili na doświadczenie, a ich firmy w swoim myśleniu w centrum stawiają odbiorcę. Ale mają też do tego środki. Chodzi nie tylko o budżety, ale przede wszystkim o wpływ na wszelkie procesy.
W książce „Sekrety Apple'a" przytoczono ciekawą anegdotę. Pewnego dnia Steve Jobs zapytał swoich doradców o to, w jakiej branży wskaźniki satysfakcji konsumentów są najwyższe. Zwróćmy uwagę, nie zapytał o wskaźniki satysfakcji klientów konkurencji, np. Samsunga, ale szukał dziedziny, dzięki której ludzie są generalnie najbardziej szczęśliwi. Okazało się, że jest to branża hospitality – hotele, restauracje. Potwierdziła się powszechna prawda, że nic tak nie uszczęśliwia jak dobre jedzenie i picie. Jobs wymyślił, że musi tę wiedzę przekuć na swój biznes i tak powstały jedyne w swoim rodzaju sklepy Apple... Ich formę zaprojektował słynny designer tej firmy – Jony Ive, a do wystroju wykorzystano tylko trzy materiały: drewno, szkło i aluminium. Najważniejszym elementem wnętrza był Genius Bar, czyli – lekko upraszczając – stół, przy którym klienci mogą otrzymać realną pomoc techniczną i „czuć się zaopiekowani".
Sklepy Apple mają też coś wspólnego z gastronomią. W 2012 r. ukazała się książka „Bartending: Memoirs of an Apple Store Genius", w której były pracownik Apple Store w barwny sposób opisuje spotkania i rozmowy z klientami. Skojarzenia z barmanem wysłuchującym historii życia klientów pochylonych nad kieliszkiem nasuwają się same. To się nazywa experience. Czy polski CMO może stać się Jobsem lub Muskiem? Albo przynajmniej czy może stać się chief experience officerem? Czy może tworzyć nową wizję firmy?
Z badań i doświadczenia wiemy, że CMO jest zwykle zamknięty w silosie marketingowym, nie zasiada w zarządzie, nie dysponuje odpowiednim budżetem, nie ma wpływu na product development, obsługę klienta, proces sprzedaży, nie mówiąc o strategii.
Nic, tylko iść i wyżalić się barmanowi. Albo szukać pocieszenia w sklepie Apple u pracownika z Genius Baru.



Tomasz Wygnański Tomasz Wygnański,
redaktor naczelny,
„Media & Marketing Polska”

  • O magazynie

    „Media & Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
    →
    bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
    →
    raporty specjalne "MMP",
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    mmponline.pl
    →
    MMP24.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    →
    Kokurs Golden Arrow
    →
    Kokurs Kreatura
    →
    Konferencje pod egidą magazynu
    →
    kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor

    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media & Marketing Polska"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

    Marta Gajowniczek

  • Kontakt z Redakcją

    Tomasz Wygnański

  • Historia magazynu

    Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media & Marketing Polska” funkcjonują obecnie.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu MMP

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Goraszewska 23a, 02-910
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info@media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze Publikacje
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Media & Marketing Polska
    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 4 (495) 2021-03-26
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Handel
    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 4 (370) 2021-4
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Food Service
    Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 3 (203) 2021-03-23
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2021

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI