• Ashburn, United States 12.1 °C / 100 % / 1012 hPa
  • 2021-04-15 06:38
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Kontakt
mmponline.pl
  • O mediach
    • TV
    • INTERNET
    • PRASA
    • RADIO
    • OOH
    • INNE
    • WSZYSTKIE Z MEDIA
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - TV
    TVN Media wprowadza Switch_On
    TVN Media wprowadza Switch_On
    Eksperci Gemiusa, Lego, Mediacomu, Nielsena, P&G i TVN Media na konferencji Multiscreen Day
    Eksperci Gemiusa, Lego, Mediacomu, Nielsena, P&G i TVN Media na konferencji Multiscreen Day
    Smart TV ma przyszłość
    Smart TV ma przyszłość
    Nielsen świętuje 25 lat pomiaru mediów w Polsce
    Nielsen świętuje 25 lat pomiaru mediów w Polsce
    Euro 2024, 2028 i mundial 2026 w TVP
    Euro 2024, 2028 i mundial 2026 w TVP
    Nowa platforma TV online na rynku - Gonet.tv
    Nowa platforma TV online na rynku - Gonet.tv
    Canal+ reklamuje nowy serial "Klangor" [wideo]
    Canal+ reklamuje nowy serial "Klangor" [wideo]
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INTERNET
    Leszek Trela dołącza do WP brand studio
    Leszek Trela dołącza do WP brand studio
    Facebook rusza z międzynarodowym przetargiem na media
    Facebook rusza z międzynarodowym przetargiem na media
    Komandor promuje aplikację Designer
    Komandor promuje aplikację Designer
    Podcast to idealne medium towarzyszące [wideo]
    Podcast to idealne medium towarzyszące [wideo]
    "In Business" nowy program Business Insider Polska
    "In Business" nowy program Business Insider Polska
    Wiceprezes Google Dan Decasper szefem centrum inżynieryjnego Google Cloud w Warszawie
    Wiceprezes Google Dan Decasper szefem centrum inżynieryjnego Google Cloud w Warszawie
    Amazon zadebiutuje na NewFronts
    Amazon zadebiutuje na NewFronts
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - PRASA
    W 2020 r. Agora straciła 1/3 przychodów
    W 2020 r. Agora straciła 1/3 przychodów
    "Twój Styl" z 17. edycją akcji "Stylowe Zakupy"
    "Twój Styl" z 17. edycją akcji "Stylowe Zakupy"
    "Pismo" ze specjalnym wydaniem z okazji Dnia Kobiet
    "Pismo" ze specjalnym wydaniem z okazji Dnia Kobiet
    Joanna Krawczyk z "Gazety Wyborczej" na czele sojuszu europejskich gazet
    Joanna Krawczyk z "Gazety Wyborczej" na czele sojuszu europejskich gazet
    Więcej szans niż zagrożeń - rozmowa z Waldemarem Izdebskim, Polskie Badania Czytelnictwa
    Więcej szans niż zagrożeń - rozmowa z Waldemarem Izdebskim, Polskie Badania Czytelnictwa
    Relaunch miesięcznika "Poradnik 50+"
    Relaunch miesięcznika "Poradnik 50+"
    Kukbuk staje się kwartalnikiem
    Kukbuk staje się kwartalnikiem
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - RADIO
    Startuje Radio RMF24.pl
    Startuje Radio RMF24.pl
    Andrzej Stankiewicz powraca z programem "7. Dzień Tygodnia w Radiu ZET"
    Andrzej Stankiewicz powraca z programem "7. Dzień Tygodnia w Radiu ZET"
    Agora odwołuje się od zakazu przejęcia Eurozetu
    Agora odwołuje się od zakazu przejęcia Eurozetu
    Bartek Winczewski szefem muzycznym Radia Nowy Świat
    Bartek Winczewski szefem muzycznym Radia Nowy Świat
    Agora: UOKiK chroni naszych konkurentów, a nie konkurencję
    Agora: UOKiK chroni naszych konkurentów, a nie konkurencję
    UOKiK zakazuje Agorze przejęcia Radia Zet
    UOKiK zakazuje Agorze przejęcia Radia Zet
    Radio 357: mówią Słuchacze
    Radio 357: mówią Słuchacze
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - OOH
    AMS chce redukować ślad węglowy dzięki nowej ofercie EKO Backlight
    AMS chce redukować ślad węglowy dzięki nowej ofercie EKO Backlight
    Trwa kampania branży OOH przeciwko podatkowi od reklamy
    Trwa kampania branży OOH przeciwko podatkowi od reklamy
    AMS Digital, Samsung i Polkomtel z walentynkową kampanią
    AMS Digital, Samsung i Polkomtel z walentynkową kampanią
    Ströer wprowadza Shoppera - pierwszy z MetroPakietów
    Ströer wprowadza Shoppera - pierwszy z MetroPakietów
    AMS odświeża markę Cityinfo
    AMS odświeża markę Cityinfo
    Rusza 21. konkurs Galerii Plakatu AMS
    Rusza 21. konkurs Galerii Plakatu AMS
    BE Media - koncentrujemy się na rozwoju naszych klientów
    BE Media - koncentrujemy się na rozwoju naszych klientów
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INNE
    Tomasz Czerwiński digital trading directorem w Mediabrands
    Tomasz Czerwiński digital trading directorem w Mediabrands
    Zuzanna Gębka szefową międzyagencyjnego zespołu e-commerce w GroupM
    Zuzanna Gębka szefową międzyagencyjnego zespołu e-commerce w GroupM
    Dominika Chachuła dołącza do zespołu LVL Up Media
    Dominika Chachuła dołącza do zespołu LVL Up Media
    Paweł Adamczyk dołącza do Zenitha jako communications & business director
    Paweł Adamczyk dołącza do Zenitha jako communications & business director
    Podatek od reklam - najwięcej zapłacą Google, TVN i Polsat z Interią
    Podatek od reklam - najwięcej zapłacą Google, TVN i Polsat z Interią
    Protest mediów: głos zabierają domy mediowe
    Protest mediów: głos zabierają domy mediowe
    Żadna z największych sieci nie otworzy kin 12 lutego
    Żadna z największych sieci nie otworzy kin 12 lutego
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - MEDIA
    Leszek Trela dołącza do WP brand studio
    Leszek Trela dołącza do WP brand studio
    TVN Media wprowadza Switch_On
    TVN Media wprowadza Switch_On
    Eksperci Gemiusa, Lego, Mediacomu, Nielsena, P&G i TVN Media na konferencji Multiscreen Day
    Eksperci Gemiusa, Lego, Mediacomu, Nielsena, P&G i TVN Media na konferencji Multiscreen Day
    Smart TV ma przyszłość
    Smart TV ma przyszłość
    Tomasz Czerwiński digital trading directorem w Mediabrands
    Tomasz Czerwiński digital trading directorem w Mediabrands
    Nielsen świętuje 25 lat pomiaru mediów w Polsce
    Nielsen świętuje 25 lat pomiaru mediów w Polsce
    Facebook rusza z międzynarodowym przetargiem na media
    Facebook rusza z międzynarodowym przetargiem na media
  • O marketingu
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O marketingu
    Pandemia to czas dla ekspertów
    Pandemia to czas dla ekspertów
    Kantar podpisuje umowy partnerskie
    Kantar podpisuje umowy partnerskie
    Grupa LOTOS wspiera polski sport
    Grupa LOTOS wspiera polski sport
    Loteria "Potrząśnij na szczęście" w drogeriach Rossmann
    Loteria "Potrząśnij na szczęście" w drogeriach Rossmann
    Nivea startuje z nową misją i kampanią "Care for Human Touch. Dbajmy o dotyk - bądźmy bliżej siebie"
    Nivea startuje z nową misją i kampanią "Care for Human Touch. Dbajmy o dotyk - bądźmy bliżej siebie"
    Starbucks z pilotażowym programem wypożyczania kubków
    Starbucks z pilotażowym programem wypożyczania kubków
    Anna Borowiec-Góra i Kinga Strawińska w zarządzie Walk PR
    Anna Borowiec-Góra i Kinga Strawińska w zarządzie Walk PR
  • O reklamie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O reklamie
    Welcome Digital w ekspresowym tempie tworzy kampanię dla TikToka
    Welcome Digital w ekspresowym tempie tworzy kampanię dla TikToka
    Wizerunkowa kampania PZU z Igą Świątek [wideo]
    Wizerunkowa kampania PZU z Igą Świątek [wideo]
    VMLY&R z regionalną kampanią Cheetosów [wideo]
    VMLY&R z regionalną kampanią Cheetosów [wideo]
    OLX przedstawia produkcję "Fanatyk. Historia prawdziwa" [wideo]
    OLX przedstawia produkcję "Fanatyk. Historia prawdziwa" [wideo]
    Katarzyna Nosowska po raz kolejny w kampanii ING Banku [wideo]
    Katarzyna Nosowska po raz kolejny w kampanii ING Banku [wideo]
    Michał Wilczyński partnerem zarządzającym w agencji performance Grupa DigitalAd
    Michał Wilczyński partnerem zarządzającym w agencji performance Grupa DigitalAd
    Marta Krakowska-Sochacz dołączyła do zespołu Publicis Worldwide Polska
    Marta Krakowska-Sochacz dołączyła do zespołu Publicis Worldwide Polska
  • Opinie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Opinie
    Zamykanie sklepów to nic nowego?
    Zamykanie sklepów to nic nowego?
    Amazon w Polsce [komentarz Joanny Czekaj]
    Amazon w Polsce [komentarz Joanny Czekaj]
    Milenialni rodzice - między "kluczem na szyi" a "projektem: dziecko"
    Milenialni rodzice - między "kluczem na szyi" a "projektem: dziecko"
    Dlaczego padło na reklamę?
    Dlaczego padło na reklamę?
    Skąd się biorą pomysły w reklamie? [wideo]
    Skąd się biorą pomysły w reklamie? [wideo]
    Na starciu Amazon z Allegro najlepiej wyjdzie konsument
    Na starciu Amazon z Allegro najlepiej wyjdzie konsument
    Marta Frączek: Pamiętam wszystkie końce świata
    Marta Frączek: Pamiętam wszystkie końce świata
  • Seriale i VOD
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Seriale i VOD
    Netflix zwiększa zaangażowanie w Polsce [wideo]
    Netflix zwiększa zaangażowanie w Polsce [wideo]
    Platforma VOD Pięć Smaków rusza 8 kwietnia
    Platforma VOD Pięć Smaków rusza 8 kwietnia
    Nominacje do Oscarów 2021 - Netflix liderem wyścigu [wideo]
    Nominacje do Oscarów 2021 - Netflix liderem wyścigu [wideo]
    Netflix pokaże "Sky Rojo" 19 marca [wideo]
    Netflix pokaże "Sky Rojo" 19 marca [wideo]
    “Miła robótka. Polskie świerszczyki, harlekiny i porno z satelity" w Audiotece [wideo]
    “Miła robótka. Polskie świerszczyki, harlekiny i porno z satelity" w Audiotece [wideo]
    "Kajko i Kokosz" na Netfliksie od 28 lutego [wideo]
    "Kajko i Kokosz" na Netfliksie od 28 lutego [wideo]
    "The Crown", sezon 4 - recenzja [wideo]
    "The Crown", sezon 4 - recenzja [wideo]
  • Techno
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Techno
    Transformacja cyfrowa biznesu w czasach covid i post-covid
    Transformacja cyfrowa biznesu w czasach covid i post-covid
    Nieoczywiste sposoby na angażowanie użytkowników smartfonów
    Nieoczywiste sposoby na angażowanie użytkowników smartfonów
    Asystent głosowy w służbie grywalizacji i zaangażowania
    Asystent głosowy w służbie grywalizacji i zaangażowania
  • Koktajl
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Koktajl
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
    in_Digital Marketing Conference w Warszawie 9-10 października
    in_Digital Marketing Conference w Warszawie 9-10 października
  • Wydarzenia
  • Magazyn
  • MMP24
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • O mediach
  • O marketingu
  • O reklamie
  • Opinie
  • Seriale i VOD
  • Techno
  • Koktajl
  • Wydarzenia
  • Magazyn
  • MMP24
zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



App Store Google play
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

MMP
12 (482) 2019-11-28

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


10. PERYSKOP
12. WYWIAD
Marcin Jeziorski, CEO Grupy S/F
Agencja nie jest od zbawiania świata
16. NEWSFEED
19. MEDIA
Kablówka bez kablówki
Oferta usług IPTV to już realna alternatywa dla telewizji kablowej i platform TV satelitarnej
22. MARKETING
Czas na rozmowę procentuje
– Nasi doradcy potrafią słuchać, wiedzą, o co zapytać i jak sprawić, by klient wyszedł ze sklepu zadowolony – mówi Anna Walicka, dyrektor marketingu ogólnopolskiej sieci sklepów Neonet
26. 360 ̊
Co widzimy w social mediach
Jak algorytmy najpopularniejszych platform wpływają na selekcję treści
28. OCENA KAMPANII
Trend Micro
29. PRZETARGI
30. AFTER
32. FORUM
34. INSIGHT
Serwisy VoD i sVoD
39. RAPORT SPECJALNY
Biura reklamy

  • 2021 r.
  • 4 (495) 2021-03-26
  • 2-3 (494) 2021-02-25
  • 2020 r.
  • 1 (493) 2020-12-29
  • 12 (492) 2020-11-25
  • 11 (491) 2020-10-20
  • 10 (490) 2020-09-28
  • 9 (489) 2020-08-26
  • 7-8 (488) 2020-06-24
  • 6 (487) 2020-05-28
  • 5 (486) 2020-04-16
  • 4 (485) 2020-03-17
  • 2-3 (484) 2020-02-19
  • 2019 r.
  • 1 (483) 2019-12-18
  • 12 (482) 2019-11-28
  • 11 (481) 2019-10-28
  • 10 (480) 2019-10-03

Najnowsze wydania

12 (482) 2019-11-28

12 (482) 2019-11-28

12 (482) 2019-11-28

4 (495) 2021-03-26

12 (482) 2019-11-28

2-3 (494) 2021-02-25

12 (482) 2019-11-28

1 (493) 2020-12-29

12 (482) 2019-11-28

12 (492) 2020-11-25

12 (482) 2019-11-28

11 (491) 2020-10-20

12 (482) 2019-11-28

10 (490) 2020-09-28

12 (482) 2019-11-28

9 (489) 2020-08-26

12 (482) 2019-11-28

7-8 (488) 2020-06-24

12 (482) 2019-11-28

6 (487) 2020-05-28

12 (482) 2019-11-28

5 (486) 2020-04-16


W numerze między innymi:

•  Agencja nie jest od zbawiania świata. – Staramy się myśleć o agencji jak o przedsiębiorstwie, które ma zarabiać dla swoich klientów i dla inwestorów, a nie jak o firmie, która ma zbawiać świat – mówi Marcin Jeziorski, CEO Grupy S/F.

• Kablówka bez kabla. Przewidywania o rychłej śmierci tradycyjnej telewizji wydają się przedwczesne. Broni się przede wszystkim programami na żywo, rozrywką, różnego typu talent show i transmisjami sportowymi.
• Jak algorytmy wpływają na to, co widzimy w social mediach? Istnieje wiele mitów na temat tego, jak działają serwisy społecznościowe. Co rzeczywiście odgrywa kluczową rolę w ustalaniu kolejności wyświetlanych treści? Przyjrzyjmy się najpopularniejszym platformom.

• Idą zmiany. Tradycyjny rynek TV jest coraz silniej związany z szeroko pojętym VoD. Wymaga to i przebudowy strategii brokerskiej, i struktury biur reklamy do tej pory określanych mianem telewizyjnych.

• Reklama prasowa żyje. Główną innowacją badania „Zaangażowanie w reklamę" jest poszerzenie dotychczasowego projektu deklaratywnego o pasywny pomiar czytelnictwa wykorzystujący urządzenie, które śledzi ruchy gałki ocznej, tzw. eyetracker.

• Hegemonia srebrnego ekranu. Popularność kina w Polsce nie maleje. Polacy biją nawet kolejne frekwencyjne rekordy. Brokerzy kinowi mogą tylko zacierać ręce.

115 stron o marketingu z pasją


Dodatki do numeru:
• Raport Biura Reklamy 2019
• Raport Programy Lojalnościowe w Polsce 2019

UNIKNĄĆ CZARNEJ DZIURY

Udział w obradach Kreatury zawsze jest ciekawym przeżyciem. W tym roku szczególnie, a to za sprawą nowej kategorii dla młodych kreatywnych – Kreatura X.

MŁODZI KREATYWNI NADESŁALI 14 PRAC, KTÓRE BYŁY ODPOWIEDZIĄ NA BRIEF FIRMY SKODA. CHODZIŁO O WYPROMOWANIE NOWEGO MODELU ELEKTRYCZNEGO I ZAPROSZENIE NA JAZDĘ PRÓBNĄ SAMOCHODEM SKODA CITIGO.

Były to bardzo ciekawe prace. Jeżeli miałbym znaleźć jakiś ich wspólny punkt, to powiedziałbym, że większość z nich wychodziła od ciekawego insightu i skupiała się bardziej na ciekawej mechanice niż na key visualu czy haśle promocyjnym, chociaż i te wypadły dobrze. Część pomysłów była jakby niedokończona, miała niedociągnięcia, ale trudno się oprzeć wrażeniu, że nieskrępowane budżetem i formalnymi warunkami przetargu idee młodych ludzi były często nawet lepsze niż to, co widzimy na co dzień w Polsce w komunikacji marketingowej różnych marek.
W efekcie konkursu Kreatura X jedna agencja otrzyma statuetkę Kreatury, będą też wyróżnienia. Nam pozostaje refleksja, jak sprawić, abyśmy my, jako branża, potrafili wykorzystać potencjał kreatywny pracowników agencji.
Bo nie bez powodu mówi się czasem o „czarnej dziurze". Agencje dostarczają dobrych pomysłów, klient wie, czego mu trzeba, a w przedziwny sposób w efekcie procesu powstaje coś bardo przeciętnego. A może być przecież inaczej.
Jestem pewien, że Skoda wykorzysta przynajmniej część idei z Kreatury X, jakoś się nimi zainspiruje. My zapraszamy już za rok na kolejną edycję tego konkursu.

Tomasz Wygnański Tomasz Wygnański,
redaktor naczelny,
„Media & Marketing Polska”

  • O magazynie

    „Media & Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
    →
    bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
    →
    raporty specjalne "MMP",
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    mmponline.pl
    →
    MMP24.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    →
    Kokurs Golden Arrow
    →
    Kokurs Kreatura
    →
    Konferencje pod egidą magazynu
    →
    kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor

    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media & Marketing Polska"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

    Marta Gajowniczek

  • Kontakt z Redakcją

    Tomasz Wygnański

  • Historia magazynu

    Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media & Marketing Polska” funkcjonują obecnie.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu MMP

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Goraszewska 23a, 02-910
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info@media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze Publikacje
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Media & Marketing Polska
    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 4 (495) 2021-03-26
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Handel
    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 4 (370) 2021-4
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Food Service
    Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 3 (203) 2021-03-23
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2021

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI