• Ashburn, United States 11.9 °C / 94 % / 1011 hPa
  • 2021-04-15 07:27
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Kontakt
mmponline.pl
  • O mediach
    • TV
    • INTERNET
    • PRASA
    • RADIO
    • OOH
    • INNE
    • WSZYSTKIE Z MEDIA
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - TV
    TVN Media wprowadza Switch_On
    TVN Media wprowadza Switch_On
    Eksperci Gemiusa, Lego, Mediacomu, Nielsena, P&G i TVN Media na konferencji Multiscreen Day
    Eksperci Gemiusa, Lego, Mediacomu, Nielsena, P&G i TVN Media na konferencji Multiscreen Day
    Smart TV ma przyszłość
    Smart TV ma przyszłość
    Nielsen świętuje 25 lat pomiaru mediów w Polsce
    Nielsen świętuje 25 lat pomiaru mediów w Polsce
    Euro 2024, 2028 i mundial 2026 w TVP
    Euro 2024, 2028 i mundial 2026 w TVP
    Nowa platforma TV online na rynku - Gonet.tv
    Nowa platforma TV online na rynku - Gonet.tv
    Canal+ reklamuje nowy serial "Klangor" [wideo]
    Canal+ reklamuje nowy serial "Klangor" [wideo]
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INTERNET
    Leszek Trela dołącza do WP brand studio
    Leszek Trela dołącza do WP brand studio
    Facebook rusza z międzynarodowym przetargiem na media
    Facebook rusza z międzynarodowym przetargiem na media
    Komandor promuje aplikację Designer
    Komandor promuje aplikację Designer
    Podcast to idealne medium towarzyszące [wideo]
    Podcast to idealne medium towarzyszące [wideo]
    "In Business" nowy program Business Insider Polska
    "In Business" nowy program Business Insider Polska
    Wiceprezes Google Dan Decasper szefem centrum inżynieryjnego Google Cloud w Warszawie
    Wiceprezes Google Dan Decasper szefem centrum inżynieryjnego Google Cloud w Warszawie
    Amazon zadebiutuje na NewFronts
    Amazon zadebiutuje na NewFronts
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - PRASA
    W 2020 r. Agora straciła 1/3 przychodów
    W 2020 r. Agora straciła 1/3 przychodów
    "Twój Styl" z 17. edycją akcji "Stylowe Zakupy"
    "Twój Styl" z 17. edycją akcji "Stylowe Zakupy"
    "Pismo" ze specjalnym wydaniem z okazji Dnia Kobiet
    "Pismo" ze specjalnym wydaniem z okazji Dnia Kobiet
    Joanna Krawczyk z "Gazety Wyborczej" na czele sojuszu europejskich gazet
    Joanna Krawczyk z "Gazety Wyborczej" na czele sojuszu europejskich gazet
    Więcej szans niż zagrożeń - rozmowa z Waldemarem Izdebskim, Polskie Badania Czytelnictwa
    Więcej szans niż zagrożeń - rozmowa z Waldemarem Izdebskim, Polskie Badania Czytelnictwa
    Relaunch miesięcznika "Poradnik 50+"
    Relaunch miesięcznika "Poradnik 50+"
    Kukbuk staje się kwartalnikiem
    Kukbuk staje się kwartalnikiem
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - RADIO
    Startuje Radio RMF24.pl
    Startuje Radio RMF24.pl
    Andrzej Stankiewicz powraca z programem "7. Dzień Tygodnia w Radiu ZET"
    Andrzej Stankiewicz powraca z programem "7. Dzień Tygodnia w Radiu ZET"
    Agora odwołuje się od zakazu przejęcia Eurozetu
    Agora odwołuje się od zakazu przejęcia Eurozetu
    Bartek Winczewski szefem muzycznym Radia Nowy Świat
    Bartek Winczewski szefem muzycznym Radia Nowy Świat
    Agora: UOKiK chroni naszych konkurentów, a nie konkurencję
    Agora: UOKiK chroni naszych konkurentów, a nie konkurencję
    UOKiK zakazuje Agorze przejęcia Radia Zet
    UOKiK zakazuje Agorze przejęcia Radia Zet
    Radio 357: mówią Słuchacze
    Radio 357: mówią Słuchacze
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - OOH
    AMS chce redukować ślad węglowy dzięki nowej ofercie EKO Backlight
    AMS chce redukować ślad węglowy dzięki nowej ofercie EKO Backlight
    Trwa kampania branży OOH przeciwko podatkowi od reklamy
    Trwa kampania branży OOH przeciwko podatkowi od reklamy
    AMS Digital, Samsung i Polkomtel z walentynkową kampanią
    AMS Digital, Samsung i Polkomtel z walentynkową kampanią
    Ströer wprowadza Shoppera - pierwszy z MetroPakietów
    Ströer wprowadza Shoppera - pierwszy z MetroPakietów
    AMS odświeża markę Cityinfo
    AMS odświeża markę Cityinfo
    Rusza 21. konkurs Galerii Plakatu AMS
    Rusza 21. konkurs Galerii Plakatu AMS
    BE Media - koncentrujemy się na rozwoju naszych klientów
    BE Media - koncentrujemy się na rozwoju naszych klientów
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INNE
    Tomasz Czerwiński digital trading directorem w Mediabrands
    Tomasz Czerwiński digital trading directorem w Mediabrands
    Zuzanna Gębka szefową międzyagencyjnego zespołu e-commerce w GroupM
    Zuzanna Gębka szefową międzyagencyjnego zespołu e-commerce w GroupM
    Dominika Chachuła dołącza do zespołu LVL Up Media
    Dominika Chachuła dołącza do zespołu LVL Up Media
    Paweł Adamczyk dołącza do Zenitha jako communications & business director
    Paweł Adamczyk dołącza do Zenitha jako communications & business director
    Podatek od reklam - najwięcej zapłacą Google, TVN i Polsat z Interią
    Podatek od reklam - najwięcej zapłacą Google, TVN i Polsat z Interią
    Protest mediów: głos zabierają domy mediowe
    Protest mediów: głos zabierają domy mediowe
    Żadna z największych sieci nie otworzy kin 12 lutego
    Żadna z największych sieci nie otworzy kin 12 lutego
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - MEDIA
    Leszek Trela dołącza do WP brand studio
    Leszek Trela dołącza do WP brand studio
    TVN Media wprowadza Switch_On
    TVN Media wprowadza Switch_On
    Eksperci Gemiusa, Lego, Mediacomu, Nielsena, P&G i TVN Media na konferencji Multiscreen Day
    Eksperci Gemiusa, Lego, Mediacomu, Nielsena, P&G i TVN Media na konferencji Multiscreen Day
    Smart TV ma przyszłość
    Smart TV ma przyszłość
    Tomasz Czerwiński digital trading directorem w Mediabrands
    Tomasz Czerwiński digital trading directorem w Mediabrands
    Nielsen świętuje 25 lat pomiaru mediów w Polsce
    Nielsen świętuje 25 lat pomiaru mediów w Polsce
    Facebook rusza z międzynarodowym przetargiem na media
    Facebook rusza z międzynarodowym przetargiem na media
  • O marketingu
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O marketingu
    Pandemia to czas dla ekspertów
    Pandemia to czas dla ekspertów
    Kantar podpisuje umowy partnerskie
    Kantar podpisuje umowy partnerskie
    Grupa LOTOS wspiera polski sport
    Grupa LOTOS wspiera polski sport
    Loteria "Potrząśnij na szczęście" w drogeriach Rossmann
    Loteria "Potrząśnij na szczęście" w drogeriach Rossmann
    Nivea startuje z nową misją i kampanią "Care for Human Touch. Dbajmy o dotyk - bądźmy bliżej siebie"
    Nivea startuje z nową misją i kampanią "Care for Human Touch. Dbajmy o dotyk - bądźmy bliżej siebie"
    Starbucks z pilotażowym programem wypożyczania kubków
    Starbucks z pilotażowym programem wypożyczania kubków
    Anna Borowiec-Góra i Kinga Strawińska w zarządzie Walk PR
    Anna Borowiec-Góra i Kinga Strawińska w zarządzie Walk PR
  • O reklamie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O reklamie
    Welcome Digital w ekspresowym tempie tworzy kampanię dla TikToka
    Welcome Digital w ekspresowym tempie tworzy kampanię dla TikToka
    Wizerunkowa kampania PZU z Igą Świątek [wideo]
    Wizerunkowa kampania PZU z Igą Świątek [wideo]
    VMLY&R z regionalną kampanią Cheetosów [wideo]
    VMLY&R z regionalną kampanią Cheetosów [wideo]
    OLX przedstawia produkcję "Fanatyk. Historia prawdziwa" [wideo]
    OLX przedstawia produkcję "Fanatyk. Historia prawdziwa" [wideo]
    Katarzyna Nosowska po raz kolejny w kampanii ING Banku [wideo]
    Katarzyna Nosowska po raz kolejny w kampanii ING Banku [wideo]
    Michał Wilczyński partnerem zarządzającym w agencji performance Grupa DigitalAd
    Michał Wilczyński partnerem zarządzającym w agencji performance Grupa DigitalAd
    Marta Krakowska-Sochacz dołączyła do zespołu Publicis Worldwide Polska
    Marta Krakowska-Sochacz dołączyła do zespołu Publicis Worldwide Polska
  • Opinie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Opinie
    Zamykanie sklepów to nic nowego?
    Zamykanie sklepów to nic nowego?
    Amazon w Polsce [komentarz Joanny Czekaj]
    Amazon w Polsce [komentarz Joanny Czekaj]
    Milenialni rodzice - między "kluczem na szyi" a "projektem: dziecko"
    Milenialni rodzice - między "kluczem na szyi" a "projektem: dziecko"
    Dlaczego padło na reklamę?
    Dlaczego padło na reklamę?
    Skąd się biorą pomysły w reklamie? [wideo]
    Skąd się biorą pomysły w reklamie? [wideo]
    Na starciu Amazon z Allegro najlepiej wyjdzie konsument
    Na starciu Amazon z Allegro najlepiej wyjdzie konsument
    Marta Frączek: Pamiętam wszystkie końce świata
    Marta Frączek: Pamiętam wszystkie końce świata
  • Seriale i VOD
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Seriale i VOD
    Netflix zwiększa zaangażowanie w Polsce [wideo]
    Netflix zwiększa zaangażowanie w Polsce [wideo]
    Platforma VOD Pięć Smaków rusza 8 kwietnia
    Platforma VOD Pięć Smaków rusza 8 kwietnia
    Nominacje do Oscarów 2021 - Netflix liderem wyścigu [wideo]
    Nominacje do Oscarów 2021 - Netflix liderem wyścigu [wideo]
    Netflix pokaże "Sky Rojo" 19 marca [wideo]
    Netflix pokaże "Sky Rojo" 19 marca [wideo]
    “Miła robótka. Polskie świerszczyki, harlekiny i porno z satelity" w Audiotece [wideo]
    “Miła robótka. Polskie świerszczyki, harlekiny i porno z satelity" w Audiotece [wideo]
    "Kajko i Kokosz" na Netfliksie od 28 lutego [wideo]
    "Kajko i Kokosz" na Netfliksie od 28 lutego [wideo]
    "The Crown", sezon 4 - recenzja [wideo]
    "The Crown", sezon 4 - recenzja [wideo]
  • Techno
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Techno
    Transformacja cyfrowa biznesu w czasach covid i post-covid
    Transformacja cyfrowa biznesu w czasach covid i post-covid
    Nieoczywiste sposoby na angażowanie użytkowników smartfonów
    Nieoczywiste sposoby na angażowanie użytkowników smartfonów
    Asystent głosowy w służbie grywalizacji i zaangażowania
    Asystent głosowy w służbie grywalizacji i zaangażowania
  • Koktajl
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Koktajl
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
    in_Digital Marketing Conference w Warszawie 9-10 października
    in_Digital Marketing Conference w Warszawie 9-10 października
  • Wydarzenia
  • Magazyn
  • MMP24
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • O mediach
  • O marketingu
  • O reklamie
  • Opinie
  • Seriale i VOD
  • Techno
  • Koktajl
  • Wydarzenia
  • Magazyn
  • MMP24
zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



App Store Google play
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

MMP
1 (483) 2019-12-18

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


12. FOKUS
Polak bezmięsny
Dieta wege nie jest jeszcze powszechna, ale już ma wpływ na działania firm FMCG.
16. NEWSFEED
20. MEDIA
Podcastboom
Jesteśmy świadkami rewolucji audio na świecie i w Polsce. Czy to już mainstream?
Futurebook, czyli przyszłość social mediów
Jak budować wizerunek w świecie, w którym 14-latek dysponuje możliwościami i danymi, o których marketerzy 10 lat temu mogli tylko pomarzyć?
Sorry, Scorsese, mam cię w telefonie
Wpływy reklamowe i frekwencja w kinach rosną, ale o uwagę widzów coraz sprytniej walczą mnożące się serwisy streamingowe. Czy na horyzoncie widać wojnę?
31. MARKETING
Kibice są najważniejsi
O profesjonalizacji rozgrywek, poziomie sportowym, sponsorach, prawach telewizyjnych i e-sporcie mówi Marcin Mikucki, dyrektor departamentu komunikacji, marketingu i sprzedaży Eksrtraklasa SA
Między zyskiem a wartościami
Europa i Polska zmieniają się raptownie i tylko bycie w zgodzie z rytmem tych zmian zapewni marketerowi sukces.
38. 360 ̊
Czas odwagi
A.D. 2019 „był to dziwny rok, w którym rozmaite znaki na niebie i ziemi zwiastowały jakoweś klęski i nadzwyczajne zdarzenia”. Zwłaszcza znaki na Twitterze jak zwykle poprzedzającym wydarzenia na stronach WWW, blogach, wzmianki w prasie i telewizji.
41. PRZETARGI
42. AFTER
Kreatura 2019
46. FORUM
50. INSIGHT
Prognozy rynku reklamy GroupM
53. RAPORT KREATURA
83. KRONIKA ROKU
117. RAPORT DOMY PRODUKCYJNE I POSTPRODUKCYJNE

  • 2021 r.
  • 4 (495) 2021-03-26
  • 2-3 (494) 2021-02-25
  • 2020 r.
  • 1 (493) 2020-12-29
  • 12 (492) 2020-11-25
  • 11 (491) 2020-10-20
  • 10 (490) 2020-09-28
  • 9 (489) 2020-08-26
  • 7-8 (488) 2020-06-24
  • 6 (487) 2020-05-28
  • 5 (486) 2020-04-16
  • 4 (485) 2020-03-17
  • 2-3 (484) 2020-02-19
  • 2019 r.
  • 1 (483) 2019-12-18
  • 12 (482) 2019-11-28
  • 11 (481) 2019-10-28
  • 10 (480) 2019-10-03

Najnowsze wydania

1 (483) 2019-12-18

1 (483) 2019-12-18

1 (483) 2019-12-18

4 (495) 2021-03-26

1 (483) 2019-12-18

2-3 (494) 2021-02-25

1 (483) 2019-12-18

1 (493) 2020-12-29

1 (483) 2019-12-18

12 (492) 2020-11-25

1 (483) 2019-12-18

11 (491) 2020-10-20

1 (483) 2019-12-18

10 (490) 2020-09-28

1 (483) 2019-12-18

9 (489) 2020-08-26

1 (483) 2019-12-18

7-8 (488) 2020-06-24

1 (483) 2019-12-18

6 (487) 2020-05-28

1 (483) 2019-12-18

5 (486) 2020-04-16


W numerze między innymi:

•  Polak bezmięsny. Rok, który minął, bez wątpienia należał do trendu wege. Chociaż odchodzenie od mięsa na rzecz roślinnych alternatyw w żywieniu na polskich talerzach nie odbywa się masowo, to już trend ten ma znaczenie dla firm FMCG.

• Kibice są najważniejsi. O profesjonalizacji rozgrywek, poziomie sportowym, sponsorach, prawach telewizyjnych i e-sporcie mówi Marcin Mikucki, dyrektor departamentu komunikacji, marketingu i sprzedaży Ekstraklasa SA.
• Polak bezmięsny. Rok, który minął, bez wątpienia należał do trendu wege. Chociaż odchodzenie od mięsa na rzecz roślinnych alternatyw w żywieniu na polskich talerzach nie odbywa się masowo, to już trend ten ma znaczenie dla firm FMCG.

• Podcastboom. Jesteśmy świadkami rewolucji audio na świecie i w Polsce. Czy to już mainstream?

• Konsumentem jest się tylko przez chwilę. – Marketerowi więcej da przeczytanie książki o antropologii niż nawet dobrej książki o samym marketingu – mówi Sebastian Szade, strategy & innovations director w agencji Starcom.

• Nieprzerwana adaptacja do zmian. – Droga pokory, uważności i stosowania zasad, które nie opłacają się w oczywisty sposób, jest trudna, ale w naszej branży są tacy, którzy ją mimo wszystko wybierają, i to jest świetne. Warto dostrzegać i doceniać takie gesty, jednocześnie samemu inspirując otoczenie przez dawanie dobrego przykładu – mówi Kacper Sawicki, executive producer Papaya Films..

142 strony o marketingu z pasją

 

Dodatki do numeru:
• Raport Domy Prodykcyjne i Postprodukcyjne 2019
• Kronika 2019
• Raport Kreatura 2019

PESYMIZM GROUPM

0,5% – tylko o tyle ma urosnąć rynek reklamowy w 2020 r. w Polsce według prognozy zaprezentowanej przez GroupM na początku grudnia.

WCIĄŻ TAK WAŻNA DLA BRANŻY TELEWIZJA MA ZMALEĆ O PONAD 4%. O PRZEWIDYWANYCH SPADKACH PRASY NIE BĘDĘ PISAĆ PRZEZ SZACUNEK DLA PAPIEROWEGO MEDIUM, W KTÓRYM CZYTACIE TE SŁOWA. PO HOSSIE REKLAMOWEJ – WZROŚCIE PRAWIE O 10% W 2018 R. I NIEZŁYM 2019 – TO BĘDZIE PRAWDZIWY SZOK.

Tak pesymistyczne prognozy wywołały u nas w redakcji niedowierzanie, ale nie możemy też wykluczyć, że się spełnią. Czy będzie zatem aż tak źle?
Mam wielką nadzieję, że ostatnie 2-3 lata koniunktury zmieniły mocno branżę na lepsze. Media mogą bać się spowolnienia, ale agencje już niekoniecznie. Wierzę, że „reklama" to dzisiaj nie tylko malowanie pięknych obrazków oraz kupowanie GRP i dlatego spowolnienie wzrostu wydatków mediowych nie musi być aż tak dotkliwe.
Agencje digital dzisiaj zajmują się nie tylko reklamą cyfrową, ale także przeprowadzają procesy cyfrowej transformacji firm, z czego firmy te na pewno nie zrezygnują. Agencje kreatywne coraz śmielej projektują innowacje marketingowe, a nawet produktowe. Agencje mediowe oferują analitykę digital, badania, już dawno nie są tylko pośrednikami w zakupie mediów. To wszystko sprawia, że branża jest bardziej dojrzała, ma bardziej zróżnicowane portfolio usług, stała się niezastąpionym partnerem dla marketerów.

Rok 2020 może być całkiem dobry.

Tomasz Wygnański Tomasz Wygnański,
redaktor naczelny,
„Media & Marketing Polska”

  • O magazynie

    „Media & Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
    →
    bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
    →
    raporty specjalne "MMP",
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    mmponline.pl
    →
    MMP24.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    →
    Kokurs Golden Arrow
    →
    Kokurs Kreatura
    →
    Konferencje pod egidą magazynu
    →
    kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor

    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media & Marketing Polska"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

    Marta Gajowniczek

  • Kontakt z Redakcją

    Tomasz Wygnański

  • Historia magazynu

    Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media & Marketing Polska” funkcjonują obecnie.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu MMP

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Goraszewska 23a, 02-910
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info@media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze Publikacje
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Media & Marketing Polska
    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 4 (495) 2021-03-26
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Handel
    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 4 (370) 2021-4
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Food Service
    Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 3 (203) 2021-03-23
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2021

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI