• Ashburn, United States 2.9 °C / 52 % / 1015 hPa
  • 2021-01-23 02:32
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Kontakt
mmponline.pl
  • O mediach
    • TV
    • INTERNET
    • PRASA
    • RADIO
    • OOH
    • INNE
    • WSZYSTKIE Z MEDIA
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - TV
    Christina Sulebakk pokieruje HBO Max w regionie EMEA
    Christina Sulebakk pokieruje HBO Max w regionie EMEA
    ViacomCBS reklamuje Comedy Central Polska
    ViacomCBS reklamuje Comedy Central Polska
    Wavemaker: Tylko sześć razy w 2020 r. programy TV przyciągnęły ponad 5 mln widzów
    Wavemaker: Tylko sześć razy w 2020 r. programy TV przyciągnęły ponad 5 mln widzów
    Beata Ryczkowska executive programming director Grupy Kino Polska
    Beata Ryczkowska executive programming director Grupy Kino Polska
    Matthias Heinze został dyrektorem generalnym WarnerMedia w Polsce
    Matthias Heinze został dyrektorem generalnym WarnerMedia w Polsce
    Mikołaj Śmieszek zwycięzcą Top Model 2020 [wideo]
    Mikołaj Śmieszek zwycięzcą Top Model 2020 [wideo]
    GroupM: Reklamodawcy zainteresowani addressable TV
    GroupM: Reklamodawcy zainteresowani addressable TV
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INTERNET
    Tomasz Lis z nowym podcastem
    Tomasz Lis z nowym podcastem
    "Puls Biznesu" uruchamia platformę cyfrową Analizy PB
    "Puls Biznesu" uruchamia platformę cyfrową Analizy PB
    Marcin Kuśmierz prezesem zarządu Shopera
    Marcin Kuśmierz prezesem zarządu Shopera
    Tomasz Korniejew dyrektorem Moto.pl
    Tomasz Korniejew dyrektorem Moto.pl
    Henna pudrowa - kosmetyczny hit w Google w 2020 roku
    Henna pudrowa - kosmetyczny hit w Google w 2020 roku
    Wirus w realu nie pokonał socialu: Sales Tube i Labcon z nowym raportem
    Wirus w realu nie pokonał socialu: Sales Tube i Labcon z nowym raportem
    Storytel kreuje modę na słuchanie [wideo]
    Storytel kreuje modę na słuchanie [wideo]
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - PRASA
    Szczepan Twardoch felietonistą "Dużego Formatu"
    Szczepan Twardoch felietonistą "Dużego Formatu"
    Ilona Weiss prezesem zarządu PMPG Polskie Media
    Ilona Weiss prezesem zarządu PMPG Polskie Media
    Robert Feluś redaktorem naczelnym "Wprost"
    Robert Feluś redaktorem naczelnym "Wprost"
    Polskie Badania Czytelnictwa zastąpią Związek Kontroli Dystrybucji Prasy
    Polskie Badania Czytelnictwa zastąpią Związek Kontroli Dystrybucji Prasy
    "Gazeta Wyborcza" z 14 nagrodami European Newspaper Awards
    "Gazeta Wyborcza" z 14 nagrodami European Newspaper Awards
    Styczniowy "Twój Styl" w dwóch formatach
    Styczniowy "Twój Styl" w dwóch formatach
    Edipresse Polska wzmacnia struktury e-commerce
    Edipresse Polska wzmacnia struktury e-commerce
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - RADIO
    Agora: UOKiK chroni naszych konkurentów, a nie konkurencję
    Agora: UOKiK chroni naszych konkurentów, a nie konkurencję
    UOKiK zakazuje Agorze przejęcia Radia Zet
    UOKiK zakazuje Agorze przejęcia Radia Zet
    Radio 357: mówią Słuchacze
    Radio 357: mówią Słuchacze
    Radio TOK FM z nową ramówką od 2 stycznia
    Radio TOK FM z nową ramówką od 2 stycznia
    Polacy stworzyli radiową reklamę przyszłości
    Polacy stworzyli radiową reklamę przyszłości
    Radio 357 z siedzibą w Teatrze Komedia
    Radio 357 z siedzibą w Teatrze Komedia
    Patrycja Macjon i Krzysztof Łuszczewski odchodzą z zarządu Radia Nowy Świat
    Patrycja Macjon i Krzysztof Łuszczewski odchodzą z zarządu Radia Nowy Świat
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - OOH
    Ströer wprowadza Shoppera - pierwszy z MetroPakietów
    Ströer wprowadza Shoppera - pierwszy z MetroPakietów
    AMS odświeża markę Cityinfo
    AMS odświeża markę Cityinfo
    Rusza 21. konkurs Galerii Plakatu AMS
    Rusza 21. konkurs Galerii Plakatu AMS
    BE Media - koncentrujemy się na rozwoju naszych klientów
    BE Media - koncentrujemy się na rozwoju naszych klientów
    Magdalena Tynor dyrektorką marketingu w Synergic Media
    Magdalena Tynor dyrektorką marketingu w Synergic Media
    Screen Network z siecią ekranów na dworcach kolejowych [wideo]
    Screen Network z siecią ekranów na dworcach kolejowych [wideo]
    "No to w Polskę" - nowy program na antenach MoveTV i Traffic.tv
    "No to w Polskę" - nowy program na antenach MoveTV i Traffic.tv
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INNE
    Jerzy Kapuściński: Kino to wspólnota
    Jerzy Kapuściński: Kino to wspólnota
    MullenLowe MediaHub obsłuży mediowo markę Persen
    MullenLowe MediaHub obsłuży mediowo markę Persen
    Hollywoodzkie studio MGM wystawia się na sprzedaż za 5 mld dol.
    Hollywoodzkie studio MGM wystawia się na sprzedaż za 5 mld dol.
    Koronawirus będzie kosztował polski sektor mediów i rozrywki ponad 0,5 mld dol.
    Koronawirus będzie kosztował polski sektor mediów i rozrywki ponad 0,5 mld dol.
    Rafał Lampasiak na czele strategii w MullenLowe
    Rafał Lampasiak na czele strategii w MullenLowe
    Wavemaker: praca w marketingu ciekawa, ale nieraz sprzeczna z przekonaniami
    Wavemaker: praca w marketingu ciekawa, ale nieraz sprzeczna z przekonaniami
    Paweł Ważyński na czele Resolution
    Paweł Ważyński na czele Resolution
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - MEDIA
    Tomasz Lis z nowym podcastem
    Tomasz Lis z nowym podcastem
    Christina Sulebakk pokieruje HBO Max w regionie EMEA
    Christina Sulebakk pokieruje HBO Max w regionie EMEA
    "Puls Biznesu" uruchamia platformę cyfrową Analizy PB
    "Puls Biznesu" uruchamia platformę cyfrową Analizy PB
    ViacomCBS reklamuje Comedy Central Polska
    ViacomCBS reklamuje Comedy Central Polska
    Szczepan Twardoch felietonistą "Dużego Formatu"
    Szczepan Twardoch felietonistą "Dużego Formatu"
    Marcin Kuśmierz prezesem zarządu Shopera
    Marcin Kuśmierz prezesem zarządu Shopera
    Tomasz Korniejew dyrektorem Moto.pl
    Tomasz Korniejew dyrektorem Moto.pl
  • O marketingu
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O marketingu
    Katarzyna Fabjaniak business directorem w Havas PR Warsaw
    Katarzyna Fabjaniak business directorem w Havas PR Warsaw
    Mobilna energia na stacjach paliw AMIC Polska
    Mobilna energia na stacjach paliw AMIC Polska
    IKEA przebadała Polaków pod kątem wpływu pandemii na życie w domu
    IKEA przebadała Polaków pod kątem wpływu pandemii na życie w domu
    UCE Research: Pandemia sztucznie "napompowała" e-sklepy
    UCE Research: Pandemia sztucznie "napompowała" e-sklepy
    Nowe trendy we wsparciu sprzedaży
    Nowe trendy we wsparciu sprzedaży
    Patrizia Aryton: wideo marketing i interakcja online sposobem na lockdown
    Patrizia Aryton: wideo marketing i interakcja online sposobem na lockdown
    Powstał czwarty co do wielkości koncern motoryzacyjny świata
    Powstał czwarty co do wielkości koncern motoryzacyjny świata
  • O reklamie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O reklamie
    "Król mycia rączek": ocena spotu marki Kotlin
    "Król mycia rączek": ocena spotu marki Kotlin
    Ruszają zgłoszenia do konkursu White Square 2021
    Ruszają zgłoszenia do konkursu White Square 2021
    Katarzyna Kosińska-Rysz client service directorem w Kamikaze
    Katarzyna Kosińska-Rysz client service directorem w Kamikaze
    Effie Awards Europe: McCann Worldgroup Agencją Roku
    Effie Awards Europe: McCann Worldgroup Agencją Roku
    Dagmara Witek-Kuśmider szefową kreacji Publicis Worldwide Polska
    Dagmara Witek-Kuśmider szefową kreacji Publicis Worldwide Polska
    Robert Lewandowski będzie reklamował Totalizator Sportowy [wideo]
    Robert Lewandowski będzie reklamował Totalizator Sportowy [wideo]
    Noworoczna kampania "wyprzedażowa" Netii [wideo]
    Noworoczna kampania "wyprzedażowa" Netii [wideo]
  • Opinie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Opinie
    Debiut InPostu na giełdzie w Amsterdamie [komentarz]
    Debiut InPostu na giełdzie w Amsterdamie [komentarz]
    Prasa jest dla Polaków najbardziej wiarygodnym źródłem informacji
    Prasa jest dla Polaków najbardziej wiarygodnym źródłem informacji
    Elektroklapa
    Elektroklapa
    Kto podzielił Amerykę? Media [recenzja]
    Kto podzielił Amerykę? Media [recenzja]
    Jak Timecode Film Production połączył ekologię, animację i środowisko reklamowe [wideo]
    Jak Timecode Film Production połączył ekologię, animację i środowisko reklamowe [wideo]
    Reklama Apartu, czyli święta w czasach zarazy [wideo]
    Reklama Apartu, czyli święta w czasach zarazy [wideo]
    Prawie co piąty Polak uważa, że nie ma żadnej epidemii koronawirusa
    Prawie co piąty Polak uważa, że nie ma żadnej epidemii koronawirusa
  • Seriale i VOD
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Seriale i VOD
    Premiera najnowszego Bonda znów przesunięta
    Premiera najnowszego Bonda znów przesunięta
    "Gambit królowej" - recenzja [wideo]
    "Gambit królowej" - recenzja [wideo]
    "Nowi mutanci" na DVD [wideo]
    "Nowi mutanci" na DVD [wideo]
    Pielęgnowanie przyjaźni czy samospełnienie? "Małe szczęścia" na DVD i VOD [wideo]
    Pielęgnowanie przyjaźni czy samospełnienie? "Małe szczęścia" na DVD i VOD [wideo]
    "Nomadland" będzie mieć równoległą premierę w kinach i w Hulu [wideo]
    "Nomadland" będzie mieć równoległą premierę w kinach i w Hulu [wideo]
    "Mowa ptaków" - premiera na DVD i Blu-ray 13 stycznia [wideo]
    "Mowa ptaków" - premiera na DVD i Blu-ray 13 stycznia [wideo]
    Netflix pokaże serial dokumentalny na podstawie książki papieża Franciszka
    Netflix pokaże serial dokumentalny na podstawie książki papieża Franciszka
  • Techno
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Techno
    Transformacja cyfrowa biznesu w czasach covid i post-covid
    Transformacja cyfrowa biznesu w czasach covid i post-covid
    Nieoczywiste sposoby na angażowanie użytkowników smartfonów
    Nieoczywiste sposoby na angażowanie użytkowników smartfonów
    Asystent głosowy w służbie grywalizacji i zaangażowania
    Asystent głosowy w służbie grywalizacji i zaangażowania
  • Koktajl
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Koktajl
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
    in_Digital Marketing Conference w Warszawie 9-10 października
    in_Digital Marketing Conference w Warszawie 9-10 października
  • Wydarzenia
  • Magazyn
  • MMP24
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • O mediach
  • O marketingu
  • O reklamie
  • Opinie
  • Seriale i VOD
  • Techno
  • Koktajl
  • Wydarzenia
  • Magazyn
  • MMP24
zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



App Store Google play
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

MMP
4 (485) 2020-03-17

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


8. PERYSKOP
10. FOKUS
Sport: narodziny gwiazd
Nie tylko Lewandowski i Stoch, ale także młodzi sportowcy z innych dyscyplin powinni zostać zauważeni przez marketerów
32. NEWSFEED
36. MEDIA
Radiowóz
Audytorium radia w Polsce od niemal dwóch dekad utrzymuje się na zrównoważonym poziomie. Zmieniają się jednak zwyczaje słuchania radia
Mniej telewizji, więcej digitalu
Eksperci związani z mediami dziecięcymi nie pozostawiają złudzeń – najmłodsze pokolenie odchodzi od oglądania linearnej telewizji i coraz więcej czasu spędza w sieci, korzystając z urządzeń mobilnych. Jakie zmiany czekają krajobraz mediowy w najbliższym czasie?
51. MARKETING
Komunikacja przeciwstarzeniowa
Marka, która klientkom oferuje preparaty z retinolem i stabilną witaminą C, teraz musi znaleźć sposób, by pokazać odbiorcom własną odmłodzoną twarz. – Wyciągnięcie na światło dzienne tych wartości Avon, które od zawsze były naszym fundamentem, to jest teraz nasza, moja praca – mówi Ania Jakubowski, dyrektor generalna Avon Polska
63. 360
Więcej kart, więcej aplikacji
Coraz bardziej konkurencyjny rynek programów lojalnościowych wymusza innowacje
Kreacja
Ocena kampanii Lotto autorstwa agencji OS3
Przetargi
80. INSPIRACJE
Nikt nie słucha, wszyscy znają
O fenomenie disco polo, także w reklamie, rozmawiamy z Michałem Lutostańskim, dr. socjologii i client directorem Kantara
86. AFTER
Siejmy łąki, ratujmy zapylacze
Kontynuujemy akcję z Fundacją Kwietna – tym razem o tym, jak chronić dzikie pszczoły
90. INSIGHT
Kim jest polski kibic

  • 2020 r.
  • 1 (493) 2020-12-29
  • 12 (492) 2020-11-25
  • 11 (491) 2020-10-20
  • 10 (490) 2020-09-28
  • 9 (489) 2020-08-26
  • 7-8 (488) 2020-06-24
  • 6 (487) 2020-05-28
  • 5 (486) 2020-04-16
  • 4 (485) 2020-03-17
  • 2-3 (484) 2020-02-19
  • 2019 r.
  • 1 (483) 2019-12-18
  • 12 (482) 2019-11-28
  • 11 (481) 2019-10-28
  • 10 (480) 2019-10-03
  • 9 (479) 2019-08-29
  • 7-8 (478) 2019-06-18

Najnowsze wydania

4 (485) 2020-03-17

4 (485) 2020-03-17

4 (485) 2020-03-17

1 (493) 2020-12-29

4 (485) 2020-03-17

12 (492) 2020-11-25

4 (485) 2020-03-17

11 (491) 2020-10-20

4 (485) 2020-03-17

10 (490) 2020-09-28

4 (485) 2020-03-17

9 (489) 2020-08-26

4 (485) 2020-03-17

7-8 (488) 2020-06-24

4 (485) 2020-03-17

6 (487) 2020-05-28

4 (485) 2020-03-17

5 (486) 2020-04-16

4 (485) 2020-03-17

2-3 (484) 2020-02-19


W numerze między innymi:

•  Sportowcy pod lupą. Badanie potencjału sponsorskiego sportowców i drużyn sportowych miało na celu sprawdzenie aktualnego stanu wskaźnika mocy dla poszczególnych sportowców i drużyn sportowych i określenie szans i zagrożeń dotyczących przyszłości w ramach zbliżających się wydarzeń sportowych.

• Doceńmy nie tylko futbol i skoki narciarskie. – Bardzo pozytywny wizerunek lekkoatlety, relatywnie niższe koszty współpracy i dobre wyniki sportowe powodują, że dobrze zaplanowana kampania może przynieść dużo korzyści marce sponsora – przekonuje Aleksandra Marciniak, head of Havas Sports & Entertainment Poland (Havas Media Group).

• Radiowóz. „Miarą mowy nie jest ten, który mówi, lecz ten, który słucha” – to jedna ze złotych myśli Platona. Słuchanie jest jednym z najważniejszym elementów komunikacji między ludźmi. Być może dlatego głos radia szepczący nam do ucha podczas śniadania, w biurze lub w czasie jazdy samochodem odbierany jest przyjaźnie. Nie jest nachalny ani widoczny, ale jednak słyszalny gdzieś w tle.

• Społeczności zarobkowe. Influencerzy mogą nie tylko zarabiać na współpracy z markami, lecz także dostawać pieniądze bezpośrednio od swoich fanów. Nowe szlaki biznesu wytycza TikTok.

• Nie dajmy się zwariować. Czas na disruptive i otwarte innowacje. W czasach, gdy zarówno ogólnoświatowe, jak i lokalne media żyją tematem koronawirusa aka COVID-19, chciałbym zauważyć, jak bardzo istotną rolę odgrywa w naszym życiu i pracy umiejętność zmiany czy przełączenia procesów w czasie rzeczywistym, a przede wszystkim utrzymanie ciągłości działań.

• „Nikt nie słucha, wszyscy znają”. – W dzisiejszej narracji mówi się, że hasło „mieć” z lat 90. przekształciliśmy w „być”. Jak się chcemy wyróżnić i posnobować, to wybieramy teraz domek na drzewie, a nie „all eksklusiv”, bo to narracja zadłużonej klasy średniej. Ona nie może już nawet za bardzo mieć. Wolą spłacać swoje mieszkania i być. Ale mainstream, który dostał 500+, chce mieć i być – z Michałem Lutostańskim, dr. socjologii i client directorem Kantara, rozmawiamy o zmierzchu klasy średniej, ryzyku „discopolizacji” marek i sile kulturowo wypieranego zjawiska.

95 stron o marketingu z pasją

NIE TYLKO WIRUS

Kiedy planowaliśmy sportową okładkę tego wydania „MMP", nie wiedzieliśmy jeszcze, że to właśnie sport będzie jedną z najbardziej dotkniętych przez pandemię dziedzin życia publicznego.

W CHWILI KIEDY PISZĘ TE SŁOWA, POD ZNAKIEM ZAPYTANIA STOI ROZEGRANIE UEFA EURO 2020 I IGRZYSK OLIMPIJSKICH.

Ale zróbmy na przekór wirusowi, bo pandemia w końcu minie i zastanówmy się, jak dalej będzie rozwijać się marketing sportowy. Bo chociaż topowi sportowcy to gwiazdy, a piłka nożna rozgrzewa emocje milionów, widać na horyzoncie także inne zagrożenia.

Po pierwsze, zastanówmy się, jak długo sport będzie atrakcyjny dla młodych ludzi. Nie da się ukryć, że młodzież woli gaming, a publiczność wydarzeń sportowych i transmisji starzeje się. Dodatkowo obecne próby mariażu sportu i e-sportu uważam ze mało udane i raczej pozostaną to dwa różne światy.

Po drugie, widać coraz mniejsze zainteresowanie ze strony rządów, samorządów, społeczności organizacją wielkich imprez. Problem ten dotyczy w mniejszym stopniu piłki nożnej. I właśnie z tego powodu obawiam się, że imprezy sportowe mogą stać się łupem atrakcyjnym dla propagandy, krajów dalekich od standardów praworządności, jak to się stało podczas igrzysk zimowych w Soczi. A nadchodzące piłkarskie mistrzostwa w Katarze można także interpretować w ten sposób.

Te zawirowania będą miały wpływ na sport i marketing sportowy, który mogą czekać trudniejsze czasy. Dlatego tym bardziej pielęgnujmy związki sponsorów z dyscyplinami i sportowcami. Sport potrzebuje wsparcia.



Tomasz Wygnański Tomasz Wygnański,
redaktor naczelny,
„Media Marketing Polska”

  • O magazynie

    „Media & Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
    →
    bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
    →
    raporty specjalne "MMP",
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    mmponline.pl
    →
    MMP24.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    →
    Kokurs Golden Arrow
    →
    Kokurs Kreatura
    →
    Konferencje pod egidą magazynu
    →
    kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor

    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media & Marketing Polska"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

    Marta Gajowniczek

  • Kontakt z Redakcją

    Tomasz Wygnański

  • Historia magazynu

    Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media & Marketing Polska” funkcjonują obecnie.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu MMP

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Goraszewska 23a, 02-910
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info@media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze Publikacje
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Media & Marketing Polska
    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 1 (493) 2020-12-29
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Handel
    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 12 (367) 2020-12
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Food Service
    Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 12-1 (201) 2020-12-30
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2021

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI