• Ashburn, United States 15.6 °C / 89 % / 1005 hPa
  • 2021-04-11 06:22
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Kontakt
mmponline.pl
  • O mediach
    • TV
    • INTERNET
    • PRASA
    • RADIO
    • OOH
    • INNE
    • WSZYSTKIE Z MEDIA
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - TV
    TVN Media wprowadza Switch_On
    TVN Media wprowadza Switch_On
    Eksperci Gemiusa, Lego, Mediacomu, Nielsena, P&G i TVN Media na konferencji Multiscreen Day
    Eksperci Gemiusa, Lego, Mediacomu, Nielsena, P&G i TVN Media na konferencji Multiscreen Day
    Smart TV ma przyszłość
    Smart TV ma przyszłość
    Nielsen świętuje 25 lat pomiaru mediów w Polsce
    Nielsen świętuje 25 lat pomiaru mediów w Polsce
    Euro 2024, 2028 i mundial 2026 w TVP
    Euro 2024, 2028 i mundial 2026 w TVP
    Nowa platforma TV online na rynku - Gonet.tv
    Nowa platforma TV online na rynku - Gonet.tv
    Canal+ reklamuje nowy serial "Klangor" [wideo]
    Canal+ reklamuje nowy serial "Klangor" [wideo]
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INTERNET
    Leszek Trela dołącza do WP brand studio
    Leszek Trela dołącza do WP brand studio
    Facebook rusza z międzynarodowym przetargiem na media
    Facebook rusza z międzynarodowym przetargiem na media
    Komandor promuje aplikację Designer
    Komandor promuje aplikację Designer
    Podcast to idealne medium towarzyszące [wideo]
    Podcast to idealne medium towarzyszące [wideo]
    "In Business" nowy program Business Insider Polska
    "In Business" nowy program Business Insider Polska
    Wiceprezes Google Dan Decasper szefem centrum inżynieryjnego Google Cloud w Warszawie
    Wiceprezes Google Dan Decasper szefem centrum inżynieryjnego Google Cloud w Warszawie
    Amazon zadebiutuje na NewFronts
    Amazon zadebiutuje na NewFronts
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - PRASA
    W 2020 r. Agora straciła 1/3 przychodów
    W 2020 r. Agora straciła 1/3 przychodów
    "Twój Styl" z 17. edycją akcji "Stylowe Zakupy"
    "Twój Styl" z 17. edycją akcji "Stylowe Zakupy"
    "Pismo" ze specjalnym wydaniem z okazji Dnia Kobiet
    "Pismo" ze specjalnym wydaniem z okazji Dnia Kobiet
    Joanna Krawczyk z "Gazety Wyborczej" na czele sojuszu europejskich gazet
    Joanna Krawczyk z "Gazety Wyborczej" na czele sojuszu europejskich gazet
    Więcej szans niż zagrożeń - rozmowa z Waldemarem Izdebskim, Polskie Badania Czytelnictwa
    Więcej szans niż zagrożeń - rozmowa z Waldemarem Izdebskim, Polskie Badania Czytelnictwa
    Relaunch miesięcznika "Poradnik 50+"
    Relaunch miesięcznika "Poradnik 50+"
    Kukbuk staje się kwartalnikiem
    Kukbuk staje się kwartalnikiem
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - RADIO
    Startuje Radio RMF24.pl
    Startuje Radio RMF24.pl
    Andrzej Stankiewicz powraca z programem "7. Dzień Tygodnia w Radiu ZET"
    Andrzej Stankiewicz powraca z programem "7. Dzień Tygodnia w Radiu ZET"
    Agora odwołuje się od zakazu przejęcia Eurozetu
    Agora odwołuje się od zakazu przejęcia Eurozetu
    Bartek Winczewski szefem muzycznym Radia Nowy Świat
    Bartek Winczewski szefem muzycznym Radia Nowy Świat
    Agora: UOKiK chroni naszych konkurentów, a nie konkurencję
    Agora: UOKiK chroni naszych konkurentów, a nie konkurencję
    UOKiK zakazuje Agorze przejęcia Radia Zet
    UOKiK zakazuje Agorze przejęcia Radia Zet
    Radio 357: mówią Słuchacze
    Radio 357: mówią Słuchacze
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - OOH
    AMS chce redukować ślad węglowy dzięki nowej ofercie EKO Backlight
    AMS chce redukować ślad węglowy dzięki nowej ofercie EKO Backlight
    Trwa kampania branży OOH przeciwko podatkowi od reklamy
    Trwa kampania branży OOH przeciwko podatkowi od reklamy
    AMS Digital, Samsung i Polkomtel z walentynkową kampanią
    AMS Digital, Samsung i Polkomtel z walentynkową kampanią
    Ströer wprowadza Shoppera - pierwszy z MetroPakietów
    Ströer wprowadza Shoppera - pierwszy z MetroPakietów
    AMS odświeża markę Cityinfo
    AMS odświeża markę Cityinfo
    Rusza 21. konkurs Galerii Plakatu AMS
    Rusza 21. konkurs Galerii Plakatu AMS
    BE Media - koncentrujemy się na rozwoju naszych klientów
    BE Media - koncentrujemy się na rozwoju naszych klientów
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INNE
    Tomasz Czerwiński digital trading directorem w Mediabrands
    Tomasz Czerwiński digital trading directorem w Mediabrands
    Zuzanna Gębka szefową międzyagencyjnego zespołu e-commerce w GroupM
    Zuzanna Gębka szefową międzyagencyjnego zespołu e-commerce w GroupM
    Dominika Chachuła dołącza do zespołu LVL Up Media
    Dominika Chachuła dołącza do zespołu LVL Up Media
    Paweł Adamczyk dołącza do Zenitha jako communications & business director
    Paweł Adamczyk dołącza do Zenitha jako communications & business director
    Podatek od reklam - najwięcej zapłacą Google, TVN i Polsat z Interią
    Podatek od reklam - najwięcej zapłacą Google, TVN i Polsat z Interią
    Protest mediów: głos zabierają domy mediowe
    Protest mediów: głos zabierają domy mediowe
    Żadna z największych sieci nie otworzy kin 12 lutego
    Żadna z największych sieci nie otworzy kin 12 lutego
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - MEDIA
    Leszek Trela dołącza do WP brand studio
    Leszek Trela dołącza do WP brand studio
    TVN Media wprowadza Switch_On
    TVN Media wprowadza Switch_On
    Eksperci Gemiusa, Lego, Mediacomu, Nielsena, P&G i TVN Media na konferencji Multiscreen Day
    Eksperci Gemiusa, Lego, Mediacomu, Nielsena, P&G i TVN Media na konferencji Multiscreen Day
    Smart TV ma przyszłość
    Smart TV ma przyszłość
    Tomasz Czerwiński digital trading directorem w Mediabrands
    Tomasz Czerwiński digital trading directorem w Mediabrands
    Nielsen świętuje 25 lat pomiaru mediów w Polsce
    Nielsen świętuje 25 lat pomiaru mediów w Polsce
    Facebook rusza z międzynarodowym przetargiem na media
    Facebook rusza z międzynarodowym przetargiem na media
  • O marketingu
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O marketingu
    Loteria "Potrząśnij na szczęście" w drogeriach Rossmann
    Loteria "Potrząśnij na szczęście" w drogeriach Rossmann
    Nivea startuje z nową misją i kampanią "Care for Human Touch. Dbajmy o dotyk - bądźmy bliżej siebie"
    Nivea startuje z nową misją i kampanią "Care for Human Touch. Dbajmy o dotyk - bądźmy bliżej siebie"
    Starbucks z pilotażowym programem wypożyczania kubków
    Starbucks z pilotażowym programem wypożyczania kubków
    Anna Borowiec-Góra i Kinga Strawińska w zarządzie Walk PR
    Anna Borowiec-Góra i Kinga Strawińska w zarządzie Walk PR
    Sylwia Majcher ambasadorką programu "Małe kroki do zero waste" w Aldi Polska
    Sylwia Majcher ambasadorką programu "Małe kroki do zero waste" w Aldi Polska
    Silver Agency - nowa agencja komunikacji marketingowej 50+
    Silver Agency - nowa agencja komunikacji marketingowej 50+
    LG kończy produkcję smartfonów
    LG kończy produkcję smartfonów
  • O reklamie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O reklamie
    Welcome Digital w ekspresowym tempie tworzy kampanię dla TikToka
    Welcome Digital w ekspresowym tempie tworzy kampanię dla TikToka
    Wizerunkowa kampania PZU z Igą Świątek [wideo]
    Wizerunkowa kampania PZU z Igą Świątek [wideo]
    VMLY&R z regionalną kampanią Cheetosów [wideo]
    VMLY&R z regionalną kampanią Cheetosów [wideo]
    OLX przedstawia produkcję "Fanatyk. Historia prawdziwa" [wideo]
    OLX przedstawia produkcję "Fanatyk. Historia prawdziwa" [wideo]
    Katarzyna Nosowska po raz kolejny w kampanii ING Banku [wideo]
    Katarzyna Nosowska po raz kolejny w kampanii ING Banku [wideo]
    Michał Wilczyński partnerem zarządzającym w agencji performance Grupa DigitalAd
    Michał Wilczyński partnerem zarządzającym w agencji performance Grupa DigitalAd
    Marta Krakowska-Sochacz dołączyła do zespołu Publicis Worldwide Polska
    Marta Krakowska-Sochacz dołączyła do zespołu Publicis Worldwide Polska
  • Opinie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Opinie
    Zamykanie sklepów to nic nowego?
    Zamykanie sklepów to nic nowego?
    Amazon w Polsce [komentarz Joanny Czekaj]
    Amazon w Polsce [komentarz Joanny Czekaj]
    Milenialni rodzice - między "kluczem na szyi" a "projektem: dziecko"
    Milenialni rodzice - między "kluczem na szyi" a "projektem: dziecko"
    Dlaczego padło na reklamę?
    Dlaczego padło na reklamę?
    Skąd się biorą pomysły w reklamie? [wideo]
    Skąd się biorą pomysły w reklamie? [wideo]
    Na starciu Amazon z Allegro najlepiej wyjdzie konsument
    Na starciu Amazon z Allegro najlepiej wyjdzie konsument
    Marta Frączek: Pamiętam wszystkie końce świata
    Marta Frączek: Pamiętam wszystkie końce świata
  • Seriale i VOD
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Seriale i VOD
    Netflix zwiększa zaangażowanie w Polsce [wideo]
    Netflix zwiększa zaangażowanie w Polsce [wideo]
    Platforma VOD Pięć Smaków rusza 8 kwietnia
    Platforma VOD Pięć Smaków rusza 8 kwietnia
    Nominacje do Oscarów 2021 - Netflix liderem wyścigu [wideo]
    Nominacje do Oscarów 2021 - Netflix liderem wyścigu [wideo]
    Netflix pokaże "Sky Rojo" 19 marca [wideo]
    Netflix pokaże "Sky Rojo" 19 marca [wideo]
    “Miła robótka. Polskie świerszczyki, harlekiny i porno z satelity" w Audiotece [wideo]
    “Miła robótka. Polskie świerszczyki, harlekiny i porno z satelity" w Audiotece [wideo]
    "Kajko i Kokosz" na Netfliksie od 28 lutego [wideo]
    "Kajko i Kokosz" na Netfliksie od 28 lutego [wideo]
    "The Crown", sezon 4 - recenzja [wideo]
    "The Crown", sezon 4 - recenzja [wideo]
  • Techno
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Techno
    Transformacja cyfrowa biznesu w czasach covid i post-covid
    Transformacja cyfrowa biznesu w czasach covid i post-covid
    Nieoczywiste sposoby na angażowanie użytkowników smartfonów
    Nieoczywiste sposoby na angażowanie użytkowników smartfonów
    Asystent głosowy w służbie grywalizacji i zaangażowania
    Asystent głosowy w służbie grywalizacji i zaangażowania
  • Koktajl
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Koktajl
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
    in_Digital Marketing Conference w Warszawie 9-10 października
    in_Digital Marketing Conference w Warszawie 9-10 października
  • Wydarzenia
  • Magazyn
  • MMP24
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • O mediach
  • O marketingu
  • O reklamie
  • Opinie
  • Seriale i VOD
  • Techno
  • Koktajl
  • Wydarzenia
  • Magazyn
  • MMP24
zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



App Store Google play
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

MMP
5 (486) 2020-04-16

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


8. PERYSKOP
10. FOKUS
Marketing w czasie pandemii
Większość branż marketingowych będzie musiała przyzwyczaić się do „nowej normalności". Są jednak dziedziny, jak eventy czy reklama kinowa, dla których wirus może okazać się bardzo groźny.
18. NEWSFEED
21. MEDIA
Wierzymy w ten biznes
Space Cat Industries to nowa firma, która ma specjalizować się w działaniach reklamowych na TikToku. O jej planach rozmawiamy z jej CEO – Maciejem Skrzypczakiem.
Celebryci odkrywają YouTube
Twarze znane bardziej z telewizji jak Cezary Pazura czy Tomasz Raczek poważnie myślą o internecie.
26. MARKETING
Kryzys może być szansą
Podczas pandemii koronawirusa część e-biznesów myśli tylko o tym, jak przetrwać, inne mają problemy z kumulacją ruchu na stronach internetowych czy zamówień.
Muzyka przekazuje wartości marki
Różne są sposoby konsumpcji muzyki i środki dotarcia do odbiorców, ale w każdym pokoleniu wywołuje ona równie silne emocje. Marki mogą i powinny je wykorzystać – mówią Michał Krajewski i Mateusz Szmigiero z agencji Cord Warsaw.
34. 360
DOOH walczy z wirusem
Pandemia pokazała, jakie możliwości dają cyfrowe nośniki. W przyszłości staną się elementem smart city.
Cudze chwalicie, swego nie znacie
Kreatywni oceniają kampanię marki Hellena z udziałem Kuby Wojewódzkiego, przygotowaną przez Grandes Kochonos.
38. PRZETARGI
40. AFTER
42. FORUM
45. RAPORT „MARKA I MARKETER ROKU"
81. RAPORT „WYDAWCY"

  • 2021 r.
  • 4 (495) 2021-03-26
  • 2-3 (494) 2021-02-25
  • 2020 r.
  • 1 (493) 2020-12-29
  • 12 (492) 2020-11-25
  • 11 (491) 2020-10-20
  • 10 (490) 2020-09-28
  • 9 (489) 2020-08-26
  • 7-8 (488) 2020-06-24
  • 6 (487) 2020-05-28
  • 5 (486) 2020-04-16
  • 4 (485) 2020-03-17
  • 2-3 (484) 2020-02-19
  • 2019 r.
  • 1 (483) 2019-12-18
  • 12 (482) 2019-11-28
  • 11 (481) 2019-10-28
  • 10 (480) 2019-10-03

Najnowsze wydania

5 (486) 2020-04-16

5 (486) 2020-04-16

5 (486) 2020-04-16

4 (495) 2021-03-26

5 (486) 2020-04-16

2-3 (494) 2021-02-25

5 (486) 2020-04-16

1 (493) 2020-12-29

5 (486) 2020-04-16

12 (492) 2020-11-25

5 (486) 2020-04-16

11 (491) 2020-10-20

5 (486) 2020-04-16

10 (490) 2020-09-28

5 (486) 2020-04-16

9 (489) 2020-08-26

5 (486) 2020-04-16

7-8 (488) 2020-06-24

5 (486) 2020-04-16

6 (487) 2020-05-28


W numerze między innymi:

•  Konsument w czasie pandemii. „Zmiana” to słowo, które najtrafniej definiuje sytuację konsumentów w czasie epidemii. I w pierwszej kolejności chodzi tu o zmiany sposobów zaspokajania potrzeb, samych potrzeb i wydatków.

• Celebryci odkrywają Youtube. – Nie zdawałem sobie sprawy, że zasięg aktywności na YouTube jest w Polsce tak duży i dotyczy wszystkich pokoleń – mówi Tomasz Raczek, dziennikarz, publicysta i krytyk filmowy, który niedawno uruchomił na YT kanał „Wideorecenzja”.

• DOOH: ekrany na trudne czasy. Pandemia koronawirusa dobitnie pokazała, jak ważną rolę – społeczną, nie tylko reklamową – pełnią w przestrzeni miejskiej nośniki cyfrowe. Oby ten trend nie wygasł, gdy zagrożenie przeminie.

• Marka, która daje komfort. Jesteśmy dużą, zasobną marką. Możemy w związku z tym podejmować świadome decyzje, w co chcemy inwestować, w co warto – mówi Małgorzata Sieczkowska, dyrektor marketingu Nivea Polska.

• Vivat, less waste!. Na rynku produktów FMCG niezmiennie króluje trend naturalny i prozdrowotny. Miniony rok przebiegał pod hasłem walki z plastikiem, zero waste i konieczności ograniczenia rozbuchanej konsumpcji.

• Kumplujemy się z czytelnikami, kumplujemy się z markami. Niektóre marki decydują się wydawać u nas całe lub prawie całe swoje roczne budżety. Bo niczego więcej nie potrzebują, by trafić tam, gdzie chcą – mówią Michał Michalski, Piotr Kędzierski i Marcin Łuniewski, współudziałowcy Newonce.Media.

100 stron o marketingu z pasją


Dodatki do numeru:
- Raport Wydawcy 2020
- Raport Marka i Marketer roku 2020

PRZYSPIESZONY PANDEMICZNY KURS MARKETINGU

Pandemia sprawiła, że wszyscy wzięliśmy udział w nieplanowanym przyspieszonym kursie nowego marketingu.

BŁYSKAWICZNIE DOWIEDZIELIŚMY SIĘ ZUPEŁNIE NOWYCH RZECZY NA TEMAT NASZEJ BRANŻY I SIEBIE.

Wiemy więcej niż jeszcze w lutym o swoich uczuciach i zachowaniach, ale też o potrzebach, nawykach konsumpcyjnych, budżetach (klientów i swoich domowych). W notatkach z mojego kursu znalazły się takie zapiski:
– Prognozy na temat rynku reklamy warto traktować z większym dystansem.
– O nawykach konsumentów decydują nie tyle trendy, ile życie.
– Niektóre produkty klienci kupią i bez kampanii reklamowych (ostatnio są to np. ryż, kasza, papier toaletowy, maseczki i rękawiczki ochronne).
– Ludzie bez szerokich badań rynkowych wiedzą, co jest im naprawdę na co dzień potrzebne (ostatnio np. ryż, kasza, papier toaletowy, maseczki i rękawiczki ochronne).
– Można przeżyć (kilka tygodni, a może i dłużej) bez fast foodów – choć nowe określenie wymyślone dla placówek McDrive w czasie narodowej kwarantanny – „okno życia” – bardzo mi się podoba.
– Polska reklama wbrew obiegowej opinii sprzed pandemii jest innowacyjna i błyskawicznie reaguje na potrzeby i zmiany konsumenckie.
– Filmy reklamowe można kręcić w warunkach domowych, nie trzeba wyjeżdżać do RPA czy Nowej Zelandii – Liczbę osób na planie filmu reklamowego można znacznie ograniczyć bez utraty jakości produkcji.
– Marketing może obyć się bez większości influencerów i celebrytów.
– Social media jednak czasem się przydają – w życiu nie uczestniczyłem w tylu świetnych koncertach w tak krótkim czasie co w marcu i kwietniu na Instagramie, Facebooku i YouTube.
– Polska służba zdrowia to „produkt” wart promowania.
– Jest coś, co liczy się bardziej niż brief klienta i serial na platformie VoD – zdrowie. Nie jest to lista zamknięta. Nie chcę też nikogo przekonywać, że jest jedyna i słuszna. Każdy uczestnik przyspieszonego pandemicznego kursu marketingu może stworzyć własną – zachęcam. Na przekór nastrojom rynkowym publikujemy nasz doroczny raport „Marka/Marketer Roku”, a z okładki naszego magazynu uśmiecha się nasza CMO Roku – Beata Krupińska, szefowa marketingu Banku Millennium. Ten uśmiech daje nadzieję w trudnych czasach. Przekonują o niej też efekty pracy pani Beaty i jej teamu – można inaczej, nietuzinkowo i skutecznie.
Gdybyśmy wyobrazili sobie wszystkich szefów marketingu i szefów agencji jako chór, to dziś zapewne śpiewałby on „Lamentacje Jeremiasza”. Wierzę jednak, że nadejdą lepsze dni i znów zaintonuje finałową piosenką z kultowego „Żywotu Briana”: „Always look on the bright side of life”.

Piotr Machul,
zastępca redaktora naczelnego,
„Media Marketing Polska”

  • O magazynie

    „Media & Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
    →
    bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
    →
    raporty specjalne "MMP",
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    mmponline.pl
    →
    MMP24.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    →
    Kokurs Golden Arrow
    →
    Kokurs Kreatura
    →
    Konferencje pod egidą magazynu
    →
    kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor

    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media & Marketing Polska"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

    Marta Gajowniczek

  • Kontakt z Redakcją

    Tomasz Wygnański

  • Historia magazynu

    Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media & Marketing Polska” funkcjonują obecnie.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu MMP

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Goraszewska 23a, 02-910
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info@media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze Publikacje
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Media & Marketing Polska
    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 4 (495) 2021-03-26
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Handel
    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 4 (370) 2021-4
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Food Service
    Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 3 (203) 2021-03-23
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2021

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI