roczna nonstop studencka
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.
MMP
7-8 (488) 2020-06-24
zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania
8. PERYSKOP
10. FOKUS: GOLDEN ARROW 2020
66. MARKETING Z SERCEM
Wyróżniamy marki i firmy, które w czasie pandemii zrealizowały najciekawsze projekty
78. NEWSFEED
81. MEDIA
Zmiany na niebie
Dostarczenie treści telewizyjnych w modelu OTT staje się coraz bardziej popularne. Czy 5G ostatecznie odeśle anteny satelitarne do lamusa? Prasa w czasach pandemii
Lockdown przyspieszył procesy zmian na rynku prasowym. W ciągu ostatnich kilku miesięcy wydawcy przystąpili do czyszczenia portfolio, łączenia tytułów i przenoszenia ich do online
86. MARKETING
Wspieramy coraz konsekwentniej
Z Michałem Leksińskim, jednym ze współtwórców platformy Patronite, rozmawiamy o tym, że e-mecenat, do niedawna społeczny eksperyment, może stać się codziennością konsumentów, a dla twórców szansą na poświęcenie się życiowej pasji
Soplica, Somersby i Jacobs zwycięzcami Breakthrough Innovation Poland 2019 Nielsena
Raport firmy Nielsen podsumowuje najważniejsze trendy w innowacjach na rynku FMCG i wskazuje, co przesądza o ich sukcesie
94. 360
Świeża krew
Domy mediowe szukają nowych pomysłów i sposobów komunikacji. Chętnie wchodzą we współpracę ze start-upami. Odbywa się to na kilku poziomach – wewnętrznym i klienckim
96. PRZETARGI
98. AFTER
100. FORUM
- 2024 r.
- 2-3 (524) 2024-02-28
- 2023 r.
- 1 (523) 2023-12-28
- 12 (522) 2023-12-04
- 11 (521) 2023-10-30
- 10 (520) 2023-09-29
- 9 (519) 2023-08-31
- 7-8 (518) 2023-07-04
- 6 (517) 2023-06-02
- 5 (516) 2023-05-04
- 4 (515) 2023-03-29
- 2-3 (514) 2023-02-28
- 1 (513) 2023-01-09
- 2022 r.
- 12 (512) 2022-12-02
- 11 (511) 2022-11-03
- 10 (510) 2022-10-05
- 9 (509) 2022-09-05
Najnowsze wydania
W numerze między innymi:
• Marketing z sercem. Redakcyjne wyróżnienia Marketing z Sercem, które przyznajemy wybranym podmiotom i projektom w dobie pandemii, są próbą docenienia profesjonalizmu, wyobraźni społecznej, otwartości i empatii osób oraz firm, które w sposób szczególny zaangażowały się w różnorakie działania w czasie epidemii i narodowej kwarantanny.
• Golden Arrow 2020. Podsumowanie.
• Wirus dopadł prasę. Pandemia koronawirusa i lockdown przyspieszyły procesy zmian na rynku prasowym. Powrotu do sytuacji sprzed pandemii nie będzie.
• Wspieramy coraz konsekwentniej. Z Michałem Leksińskim, jednym ze współtwórców platformy Patronite, rozmawiamy o tym, że e-mecenat, do niedawna społeczny eksperyment, może stać się codziennością konsumentów, a dla twórców szansą na poświęcenie się życiowej pasji.
• Nie silver, ale power. Jesteśmy świadkami konwergencji mentalności pokoleń. Zapomnijmy o „silver tsunami”. Czas na „power generation”, pokolenie stabilne finansowo i aktywne – wynika z badania Communication Unlimited i Atena Research & Consulting.
• Świeża krew. Domy mediowe szukają nowych pomysłów i sposobów komunikacji. Chętnie wchodzą we współpracę ze start-upami. Odbywa się to na kilku poziomach – wewnętrznym i klienckim.
106 strony o marketingu z pasją
Dodatek do numeru:
- Golden Arrow 2020
Czy marki uratują świat?
Zawsze z dużą ostrożnością przyglądaliśmy się w naszym magazynie działaniom CSR marek i nie wpadaliśmy w nadmierny entuzjazm.
JEDNAK PANDEMIA POKAZAŁA, ŻE TROCHĘ BYLIŚMY NIEDOWIARKAMI, BO MARKI I MARKETERZY ZASKOCZYLI NAS WIELOMA PROJEKTAMI, W KTÓRYCH POMOC JEST WAŻNIEJSZA NIŻ KREOWANIE WIZERUNKU FIRMY ZAANGAŻOWANEJ SPOŁECZNIE. DLATEGO W TYM WYDANIU PRZYZNALIŚMY SPECJALNE WYRÓŻNIENIA DLA TYCH AKCJI, KTÓRE WYDAŁY SIĘ NAM SZCZEGÓLNIE CENNE.
Wszystkie wyróżnienia są równorzędne, ale ja osobiście jestem najbardziej poruszony akcją firmy Aviva, która lekarzom i wszystkim pracownikom medycznym zaproponowała za darmo polisy na życie w wysokości 100 tys. zł w przypadku śmierci wywołanej koronawirusem. To jest realna pomoc, potrzebna, i do tego wpisana w misję firmy.
Zauważyliśmy też działania agencji w czasie pandemii. Schulz Brand Friendly zadbał szczególnie o pracowników – nie obniżył jak większość firm wynagrodzenia, ale przeciwnie, dołożył dodatkową kwotę, która ma pokryć koszty związane z pracą zdalną. Zadbał też o opiekę medyczną i wsparcie IT z dojazdem do domu pracowników.
Chciałbym też zwrócić uwagę na nasze wyróżnienie dla PepsiCo. Tak jak wiele globalnych firm marketer ten przeznaczył duże kwoty na walkę z pandemią, rozdawał produkty potrzebującym, wspierał swoich klientów. Zauważamy jednak jeszcze coś, że PepsiCo w miarę możliwości nie zwalnia tempa działań marketingowych, szykuje kolejne premiery i kampanie.
Bo na tym przede wszystkim polega misja każdej firmy. I na tym powinna polegać walka ze skutkami pandemii – na utrzymaniu biznesu, dawaniu pracy, podtrzymywaniu współpracę z dostawcami i dostarczaniu produktów konsumentowi. Do tego płaceniu na czas faktur i odprowadzaniu podatków. To często ważniejsze niż efektowne akcje wspierające służbę zdrowia, która bardziej potrzebuje naszych podatków niż kampanii ze słowami wsparcia czy darmowych napojów i przekąsek. Chociaż te ostatnie działanie na pewno także były pięknym gestem.
Tomasz Wygnański,
redaktor naczelny,
„Media Marketing Polska”
-
O magazynie
„Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.
-
Co zawiera prenumerata magazynu→dziesięć egzemplarzy magazynu,
→E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
→bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
→bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
→raporty specjalne "MMP",
→"Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
→"Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
→rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
→darmową wysyłkę.
-
Gdzie moge zakupić magazyn→zakup online poprzez sklep.media.com.pl
→poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
→zakup egzemplarzy w salonach Empik
→kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
-
Strony internetowe związane z magazynem
-
Wydarzenia związane z magazynem→Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
→Kokurs Golden Arrow
→Kokurs Kreatura
→Konferencje pod egidą magazynu
→kontakt w sprawie wydarzeń
-
Dostępna przestrzeń reklamowa→Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
→kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
-
Kontakt z Redakcją
-
Historia magazynu
Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.
-
Stopka magazynu