• Ashburn, United States 4.4 °C / 52 % / 1009 hPa
  • 2021-01-22 16:00
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Kontakt
mmponline.pl
  • O mediach
    • TV
    • INTERNET
    • PRASA
    • RADIO
    • OOH
    • INNE
    • WSZYSTKIE Z MEDIA
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - TV
    Christina Sulebakk pokieruje HBO Max w regionie EMEA
    Christina Sulebakk pokieruje HBO Max w regionie EMEA
    ViacomCBS reklamuje Comedy Central Polska
    ViacomCBS reklamuje Comedy Central Polska
    Wavemaker: Tylko sześć razy w 2020 r. programy TV przyciągnęły ponad 5 mln widzów
    Wavemaker: Tylko sześć razy w 2020 r. programy TV przyciągnęły ponad 5 mln widzów
    Beata Ryczkowska executive programming director Grupy Kino Polska
    Beata Ryczkowska executive programming director Grupy Kino Polska
    Matthias Heinze został dyrektorem generalnym WarnerMedia w Polsce
    Matthias Heinze został dyrektorem generalnym WarnerMedia w Polsce
    Mikołaj Śmieszek zwycięzcą Top Model 2020 [wideo]
    Mikołaj Śmieszek zwycięzcą Top Model 2020 [wideo]
    GroupM: Reklamodawcy zainteresowani addressable TV
    GroupM: Reklamodawcy zainteresowani addressable TV
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INTERNET
    Tomasz Lis z nowym podcastem
    Tomasz Lis z nowym podcastem
    "Puls Biznesu" uruchamia platformę cyfrową Analizy PB
    "Puls Biznesu" uruchamia platformę cyfrową Analizy PB
    Marcin Kuśmierz prezesem zarządu Shopera
    Marcin Kuśmierz prezesem zarządu Shopera
    Tomasz Korniejew dyrektorem Moto.pl
    Tomasz Korniejew dyrektorem Moto.pl
    Henna pudrowa - kosmetyczny hit w Google w 2020 roku
    Henna pudrowa - kosmetyczny hit w Google w 2020 roku
    Wirus w realu nie pokonał socialu: Sales Tube i Labcon z nowym raportem
    Wirus w realu nie pokonał socialu: Sales Tube i Labcon z nowym raportem
    Storytel kreuje modę na słuchanie [wideo]
    Storytel kreuje modę na słuchanie [wideo]
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - PRASA
    Szczepan Twardoch felietonistą "Dużego Formatu"
    Szczepan Twardoch felietonistą "Dużego Formatu"
    Ilona Weiss prezesem zarządu PMPG Polskie Media
    Ilona Weiss prezesem zarządu PMPG Polskie Media
    Robert Feluś redaktorem naczelnym "Wprost"
    Robert Feluś redaktorem naczelnym "Wprost"
    Polskie Badania Czytelnictwa zastąpią Związek Kontroli Dystrybucji Prasy
    Polskie Badania Czytelnictwa zastąpią Związek Kontroli Dystrybucji Prasy
    "Gazeta Wyborcza" z 14 nagrodami European Newspaper Awards
    "Gazeta Wyborcza" z 14 nagrodami European Newspaper Awards
    Styczniowy "Twój Styl" w dwóch formatach
    Styczniowy "Twój Styl" w dwóch formatach
    Edipresse Polska wzmacnia struktury e-commerce
    Edipresse Polska wzmacnia struktury e-commerce
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - RADIO
    Agora: UOKiK chroni naszych konkurentów, a nie konkurencję
    Agora: UOKiK chroni naszych konkurentów, a nie konkurencję
    UOKiK zakazuje Agorze przejęcia Radia Zet
    UOKiK zakazuje Agorze przejęcia Radia Zet
    Radio 357: mówią Słuchacze
    Radio 357: mówią Słuchacze
    Radio TOK FM z nową ramówką od 2 stycznia
    Radio TOK FM z nową ramówką od 2 stycznia
    Polacy stworzyli radiową reklamę przyszłości
    Polacy stworzyli radiową reklamę przyszłości
    Radio 357 z siedzibą w Teatrze Komedia
    Radio 357 z siedzibą w Teatrze Komedia
    Patrycja Macjon i Krzysztof Łuszczewski odchodzą z zarządu Radia Nowy Świat
    Patrycja Macjon i Krzysztof Łuszczewski odchodzą z zarządu Radia Nowy Świat
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - OOH
    Ströer wprowadza Shoppera - pierwszy z MetroPakietów
    Ströer wprowadza Shoppera - pierwszy z MetroPakietów
    AMS odświeża markę Cityinfo
    AMS odświeża markę Cityinfo
    Rusza 21. konkurs Galerii Plakatu AMS
    Rusza 21. konkurs Galerii Plakatu AMS
    BE Media - koncentrujemy się na rozwoju naszych klientów
    BE Media - koncentrujemy się na rozwoju naszych klientów
    Magdalena Tynor dyrektorką marketingu w Synergic Media
    Magdalena Tynor dyrektorką marketingu w Synergic Media
    Screen Network z siecią ekranów na dworcach kolejowych [wideo]
    Screen Network z siecią ekranów na dworcach kolejowych [wideo]
    "No to w Polskę" - nowy program na antenach MoveTV i Traffic.tv
    "No to w Polskę" - nowy program na antenach MoveTV i Traffic.tv
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INNE
    Jerzy Kapuściński: Kino to wspólnota
    Jerzy Kapuściński: Kino to wspólnota
    MullenLowe MediaHub obsłuży mediowo markę Persen
    MullenLowe MediaHub obsłuży mediowo markę Persen
    Hollywoodzkie studio MGM wystawia się na sprzedaż za 5 mld dol.
    Hollywoodzkie studio MGM wystawia się na sprzedaż za 5 mld dol.
    Koronawirus będzie kosztował polski sektor mediów i rozrywki ponad 0,5 mld dol.
    Koronawirus będzie kosztował polski sektor mediów i rozrywki ponad 0,5 mld dol.
    Rafał Lampasiak na czele strategii w MullenLowe
    Rafał Lampasiak na czele strategii w MullenLowe
    Wavemaker: praca w marketingu ciekawa, ale nieraz sprzeczna z przekonaniami
    Wavemaker: praca w marketingu ciekawa, ale nieraz sprzeczna z przekonaniami
    Paweł Ważyński na czele Resolution
    Paweł Ważyński na czele Resolution
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - MEDIA
    Tomasz Lis z nowym podcastem
    Tomasz Lis z nowym podcastem
    Christina Sulebakk pokieruje HBO Max w regionie EMEA
    Christina Sulebakk pokieruje HBO Max w regionie EMEA
    "Puls Biznesu" uruchamia platformę cyfrową Analizy PB
    "Puls Biznesu" uruchamia platformę cyfrową Analizy PB
    ViacomCBS reklamuje Comedy Central Polska
    ViacomCBS reklamuje Comedy Central Polska
    Szczepan Twardoch felietonistą "Dużego Formatu"
    Szczepan Twardoch felietonistą "Dużego Formatu"
    Marcin Kuśmierz prezesem zarządu Shopera
    Marcin Kuśmierz prezesem zarządu Shopera
    Tomasz Korniejew dyrektorem Moto.pl
    Tomasz Korniejew dyrektorem Moto.pl
  • O marketingu
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O marketingu
    Katarzyna Fabjaniak business directorem w Havas PR Warsaw
    Katarzyna Fabjaniak business directorem w Havas PR Warsaw
    Mobilna energia na stacjach paliw AMIC Polska
    Mobilna energia na stacjach paliw AMIC Polska
    IKEA przebadała Polaków pod kątem wpływu pandemii na życie w domu
    IKEA przebadała Polaków pod kątem wpływu pandemii na życie w domu
    UCE Research: Pandemia sztucznie "napompowała" e-sklepy
    UCE Research: Pandemia sztucznie "napompowała" e-sklepy
    Nowe trendy we wsparciu sprzedaży
    Nowe trendy we wsparciu sprzedaży
    Patrizia Aryton: wideo marketing i interakcja online sposobem na lockdown
    Patrizia Aryton: wideo marketing i interakcja online sposobem na lockdown
    Powstał czwarty co do wielkości koncern motoryzacyjny świata
    Powstał czwarty co do wielkości koncern motoryzacyjny świata
  • O reklamie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O reklamie
    "Król mycia rączek": ocena spotu marki Kotlin
    "Król mycia rączek": ocena spotu marki Kotlin
    Ruszają zgłoszenia do konkursu White Square 2021
    Ruszają zgłoszenia do konkursu White Square 2021
    Katarzyna Kosińska-Rysz client service directorem w Kamikaze
    Katarzyna Kosińska-Rysz client service directorem w Kamikaze
    Effie Awards Europe: McCann Worldgroup Agencją Roku
    Effie Awards Europe: McCann Worldgroup Agencją Roku
    Dagmara Witek-Kuśmider szefową kreacji Publicis Worldwide Polska
    Dagmara Witek-Kuśmider szefową kreacji Publicis Worldwide Polska
    Robert Lewandowski będzie reklamował Totalizator Sportowy [wideo]
    Robert Lewandowski będzie reklamował Totalizator Sportowy [wideo]
    Noworoczna kampania "wyprzedażowa" Netii [wideo]
    Noworoczna kampania "wyprzedażowa" Netii [wideo]
  • Opinie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Opinie
    Debiut InPostu na giełdzie w Amsterdamie [komentarz]
    Debiut InPostu na giełdzie w Amsterdamie [komentarz]
    Prasa jest dla Polaków najbardziej wiarygodnym źródłem informacji
    Prasa jest dla Polaków najbardziej wiarygodnym źródłem informacji
    Elektroklapa
    Elektroklapa
    Kto podzielił Amerykę? Media [recenzja]
    Kto podzielił Amerykę? Media [recenzja]
    Jak Timecode Film Production połączył ekologię, animację i środowisko reklamowe [wideo]
    Jak Timecode Film Production połączył ekologię, animację i środowisko reklamowe [wideo]
    Reklama Apartu, czyli święta w czasach zarazy [wideo]
    Reklama Apartu, czyli święta w czasach zarazy [wideo]
    Prawie co piąty Polak uważa, że nie ma żadnej epidemii koronawirusa
    Prawie co piąty Polak uważa, że nie ma żadnej epidemii koronawirusa
  • Seriale i VOD
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Seriale i VOD
    Premiera najnowszego Bonda znów przesunięta
    Premiera najnowszego Bonda znów przesunięta
    "Gambit królowej" - recenzja [wideo]
    "Gambit królowej" - recenzja [wideo]
    "Nowi mutanci" na DVD [wideo]
    "Nowi mutanci" na DVD [wideo]
    Pielęgnowanie przyjaźni czy samospełnienie? "Małe szczęścia" na DVD i VOD [wideo]
    Pielęgnowanie przyjaźni czy samospełnienie? "Małe szczęścia" na DVD i VOD [wideo]
    "Nomadland" będzie mieć równoległą premierę w kinach i w Hulu [wideo]
    "Nomadland" będzie mieć równoległą premierę w kinach i w Hulu [wideo]
    "Mowa ptaków" - premiera na DVD i Blu-ray 13 stycznia [wideo]
    "Mowa ptaków" - premiera na DVD i Blu-ray 13 stycznia [wideo]
    Netflix pokaże serial dokumentalny na podstawie książki papieża Franciszka
    Netflix pokaże serial dokumentalny na podstawie książki papieża Franciszka
  • Techno
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Techno
    Transformacja cyfrowa biznesu w czasach covid i post-covid
    Transformacja cyfrowa biznesu w czasach covid i post-covid
    Nieoczywiste sposoby na angażowanie użytkowników smartfonów
    Nieoczywiste sposoby na angażowanie użytkowników smartfonów
    Asystent głosowy w służbie grywalizacji i zaangażowania
    Asystent głosowy w służbie grywalizacji i zaangażowania
  • Koktajl
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Koktajl
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
    in_Digital Marketing Conference w Warszawie 9-10 października
    in_Digital Marketing Conference w Warszawie 9-10 października
  • Wydarzenia
  • Magazyn
  • MMP24
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • O mediach
  • O marketingu
  • O reklamie
  • Opinie
  • Seriale i VOD
  • Techno
  • Koktajl
  • Wydarzenia
  • Magazyn
  • MMP24
zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



App Store Google play
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

MMP
7-8 (488) 2020-06-24

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


8. PERYSKOP
10. FOKUS: GOLDEN ARROW 2020
66. MARKETING Z SERCEM
Wyróżniamy marki i firmy, które w czasie pandemii zrealizowały najciekawsze projekty
78. NEWSFEED
81. MEDIA
Zmiany na niebie
Dostarczenie treści telewizyjnych w modelu OTT staje się coraz bardziej popularne. Czy 5G ostatecznie odeśle anteny satelitarne do lamusa? Prasa w czasach pandemii
Lockdown przyspieszył procesy zmian na rynku prasowym. W ciągu ostatnich kilku miesięcy wydawcy przystąpili do czyszczenia portfolio, łączenia tytułów i przenoszenia ich do online
86. MARKETING
Wspieramy coraz konsekwentniej
Z Michałem Leksińskim, jednym ze współtwórców platformy Patronite, rozmawiamy o tym, że e-mecenat, do niedawna społeczny eksperyment, może stać się codziennością konsumentów, a dla twórców szansą na poświęcenie się życiowej pasji
Soplica, Somersby i Jacobs zwycięzcami Breakthrough Innovation Poland 2019 Nielsena
Raport firmy Nielsen podsumowuje najważniejsze trendy w innowacjach na rynku FMCG i wskazuje, co przesądza o ich sukcesie
94. 360
Świeża krew
Domy mediowe szukają nowych pomysłów i sposobów komunikacji. Chętnie wchodzą we współpracę ze start-upami. Odbywa się to na kilku poziomach – wewnętrznym i klienckim
96. PRZETARGI
98. AFTER
100. FORUM

  • 2020 r.
  • 1 (493) 2020-12-29
  • 12 (492) 2020-11-25
  • 11 (491) 2020-10-20
  • 10 (490) 2020-09-28
  • 9 (489) 2020-08-26
  • 7-8 (488) 2020-06-24
  • 6 (487) 2020-05-28
  • 5 (486) 2020-04-16
  • 4 (485) 2020-03-17
  • 2-3 (484) 2020-02-19
  • 2019 r.
  • 1 (483) 2019-12-18
  • 12 (482) 2019-11-28
  • 11 (481) 2019-10-28
  • 10 (480) 2019-10-03
  • 9 (479) 2019-08-29
  • 7-8 (478) 2019-06-18

Najnowsze wydania

7-8 (488) 2020-06-24

7-8 (488) 2020-06-24

7-8 (488) 2020-06-24

1 (493) 2020-12-29

7-8 (488) 2020-06-24

12 (492) 2020-11-25

7-8 (488) 2020-06-24

11 (491) 2020-10-20

7-8 (488) 2020-06-24

10 (490) 2020-09-28

7-8 (488) 2020-06-24

9 (489) 2020-08-26

7-8 (488) 2020-06-24

6 (487) 2020-05-28

7-8 (488) 2020-06-24

5 (486) 2020-04-16

7-8 (488) 2020-06-24

4 (485) 2020-03-17

7-8 (488) 2020-06-24

2-3 (484) 2020-02-19

W numerze między innymi:

• Marketing z sercem. Redakcyjne wyróżnienia Marketing z Sercem, które przyznajemy wybranym podmiotom i projektom w dobie pandemii, są próbą docenienia profesjonalizmu, wyobraźni społecznej, otwartości i empatii osób oraz firm, które w sposób szczególny zaangażowały się w różnorakie działania w czasie epidemii i narodowej kwarantanny.

• Golden Arrow 2020. Podsumowanie.
• Wirus dopadł prasę. Pandemia koronawirusa i lockdown przyspieszyły procesy zmian na rynku prasowym. Powrotu do sytuacji sprzed pandemii nie będzie.

• Wspieramy coraz konsekwentniej. Z Michałem Leksińskim, jednym ze współtwórców platformy Patronite, rozmawiamy o tym, że e-mecenat, do niedawna społeczny eksperyment, może stać się codziennością konsumentów, a dla twórców szansą na poświęcenie się życiowej pasji.

• Nie silver, ale power. Jesteśmy świadkami konwergencji mentalności pokoleń. Zapomnijmy o „silver tsunami”. Czas na „power generation”, pokolenie stabilne finansowo i aktywne – wynika z badania Communication Unlimited i Atena Research & Consulting.

• Świeża krew. Domy mediowe szukają nowych pomysłów i sposobów komunikacji. Chętnie wchodzą we współpracę ze start-upami. Odbywa się to na kilku poziomach – wewnętrznym i klienckim.

106 strony o marketingu z pasją

 

Dodatek do numeru:
- Golden Arrow 2020

MARKETING W CZASIE PANDEMII

Czy marki uratują świat?
Zawsze z dużą ostrożnością przyglądaliśmy się w naszym magazynie działaniom CSR marek i nie wpadaliśmy w nadmierny entuzjazm.

JEDNAK PANDEMIA POKAZAŁA, ŻE TROCHĘ BYLIŚMY NIEDOWIARKAMI, BO MARKI I MARKETERZY ZASKOCZYLI NAS WIELOMA PROJEKTAMI, W KTÓRYCH POMOC JEST WAŻNIEJSZA NIŻ KREOWANIE WIZERUNKU FIRMY ZAANGAŻOWANEJ SPOŁECZNIE. DLATEGO W TYM WYDANIU PRZYZNALIŚMY SPECJALNE WYRÓŻNIENIA DLA TYCH AKCJI, KTÓRE WYDAŁY SIĘ NAM SZCZEGÓLNIE CENNE.
Wszystkie wyróżnienia są równorzędne, ale ja osobiście jestem najbardziej poruszony akcją firmy Aviva, która lekarzom i wszystkim pracownikom medycznym zaproponowała za darmo polisy na życie w wysokości 100 tys. zł w przypadku śmierci wywołanej koronawirusem. To jest realna pomoc, potrzebna, i do tego wpisana w misję firmy.
Zauważyliśmy też działania agencji w czasie pandemii. Schulz Brand Friendly zadbał szczególnie o pracowników – nie obniżył jak większość firm wynagrodzenia, ale przeciwnie, dołożył dodatkową kwotę, która ma pokryć koszty związane z pracą zdalną. Zadbał też o opiekę medyczną i wsparcie IT z dojazdem do domu pracowników.
Chciałbym też zwrócić uwagę na nasze wyróżnienie dla PepsiCo. Tak jak wiele globalnych firm marketer ten przeznaczył duże kwoty na walkę z pandemią, rozdawał produkty potrzebującym, wspierał swoich klientów. Zauważamy jednak jeszcze coś, że PepsiCo w miarę możliwości nie zwalnia tempa działań marketingowych, szykuje kolejne premiery i kampanie.
Bo na tym przede wszystkim polega misja każdej firmy. I na tym powinna polegać walka ze skutkami pandemii – na utrzymaniu biznesu, dawaniu pracy, podtrzymywaniu współpracę z dostawcami i dostarczaniu produktów konsumentowi. Do tego płaceniu na czas faktur i odprowadzaniu podatków. To często ważniejsze niż efektowne akcje wspierające służbę zdrowia, która bardziej potrzebuje naszych podatków niż kampanii ze słowami wsparcia czy darmowych napojów i przekąsek. Chociaż te ostatnie działanie na pewno także były pięknym gestem.



Tomasz Wygnański Tomasz Wygnański,
redaktor naczelny,
„Media Marketing Polska”

  • O magazynie

    „Media & Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
    →
    bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
    →
    raporty specjalne "MMP",
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    mmponline.pl
    →
    MMP24.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    →
    Kokurs Golden Arrow
    →
    Kokurs Kreatura
    →
    Konferencje pod egidą magazynu
    →
    kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor

    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media & Marketing Polska"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

    Marta Gajowniczek

  • Kontakt z Redakcją

    Tomasz Wygnański

  • Historia magazynu

    Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media & Marketing Polska” funkcjonują obecnie.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu MMP

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Goraszewska 23a, 02-910
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info@media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze Publikacje
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Media & Marketing Polska
    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 1 (493) 2020-12-29
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Handel
    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 12 (367) 2020-12
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Food Service
    Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 12-1 (201) 2020-12-30
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2021

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI