• Ashburn, United States 29.5 °C / 65 % / 1018 hPa
  • 2022-05-22 18:21
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Kontakt
mmponline.pl
  • NEXT DAY WEEK
  • O mediach
    • TV
    • INTERNET
    • PRASA
    • RADIO
    • OOH
    • INNE
    • WSZYSTKIE Z MEDIA
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - TV
    Katarzyna Kieli prezeską i dyrektorką zarządzającą Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN
    Katarzyna Kieli prezeską i dyrektorką zarządzającą Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN
    Olga Robinson keynote speakerem i gościem specjalnym Multiscreen Day 2022
    Olga Robinson keynote speakerem i gościem specjalnym Multiscreen Day 2022
    Rozpoczął się międzynarodowy festiwal seriali Series Mania 2022
    Rozpoczął się międzynarodowy festiwal seriali Series Mania 2022
    MIPTV i Series Mania bez Rosji i rosyjskich twórców
    MIPTV i Series Mania bez Rosji i rosyjskich twórców
    HBO Max startuje w Polsce
    HBO Max startuje w Polsce
    KRRiT przyznała koncesję TVN7
    KRRiT przyznała koncesję TVN7
    Comedy Central reklamuje nowy serial "Backdoor - wyjście awaryjne"
    Comedy Central reklamuje nowy serial "Backdoor - wyjście awaryjne"
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INTERNET
    Co nowego w social mediach (14)
    Co nowego w social mediach (14)
    Premiera drugiego sezonu “Rzeczpospolitej kościelnej" Magadaleny Rigamonti
    Premiera drugiego sezonu “Rzeczpospolitej kościelnej" Magadaleny Rigamonti
    Co nowego w social mediach (13)
    Co nowego w social mediach (13)
    TikTok Unique Stories - doradzamy, jak zwyciężyć w konkursie
    TikTok Unique Stories - doradzamy, jak zwyciężyć w konkursie
    RMF Classic z nową wersją aplikacji mobilnej
    RMF Classic z nową wersją aplikacji mobilnej
    Storytel z nagrodą Webby People's Voice za "Random"
    Storytel z nagrodą Webby People's Voice za "Random"
    Co nowego w social mediach (12)
    Co nowego w social mediach (12)
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - PRASA
    Serhij Żadan Człowiekiem Roku 2022 "Gazety Wyborczej"
    Serhij Żadan Człowiekiem Roku 2022 "Gazety Wyborczej"
    "Zwierciadło" świętuje 65-lecie
    "Zwierciadło" świętuje 65-lecie
    Wydawnictwo Bauer integruje redakcje lifestyle'owe i rozstaje się z częścią redaktorek
    Wydawnictwo Bauer integruje redakcje lifestyle'owe i rozstaje się z częścią redaktorek
    Twój STYL - najlepiej sprzedający się magazyn luksusowy w Polsce
    Twój STYL - najlepiej sprzedający się magazyn luksusowy w Polsce
    Ukraiński "Express" i "Gazeta Wyborcza" ze specjalną publikacją dla uchodźców z Ukrainy
    Ukraiński "Express" i "Gazeta Wyborcza" ze specjalną publikacją dla uchodźców z Ukrainy
    Daniel Passent nie żyje
    Daniel Passent nie żyje
    "Focus", "Elle Man" i "Samo Zdrowie" znikają z rynku
    "Focus", "Elle Man" i "Samo Zdrowie" znikają z rynku
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - RADIO
    Jest zgoda na przejęcie przez Agorę kontroli nad Eurozetem
    Jest zgoda na przejęcie przez Agorę kontroli nad Eurozetem
    Radio 357 przekroczyło próg 45 tysięcy patronów
    Radio 357 przekroczyło próg 45 tysięcy patronów
    Radio Track z pozytywną oceną w audycie międzynarodowego instytutu CESP
    Radio Track z pozytywną oceną w audycie międzynarodowego instytutu CESP
    Olga Mickiewicz dołącza do zarządu 357 sp. z o.o.
    Olga Mickiewicz dołącza do zarządu 357 sp. z o.o.
    KIM prezentuje szczegółowe wyniki i metodologię nowego badania słuchalności radia
    KIM prezentuje szczegółowe wyniki i metodologię nowego badania słuchalności radia
    Krajowy Instytut Mediów z pierwszymi wynikami nowego badania słuchalności radia
    Krajowy Instytut Mediów z pierwszymi wynikami nowego badania słuchalności radia
    Radio Zet ogłasza wiosenną ramówkę
    Radio Zet ogłasza wiosenną ramówkę
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - OOH
    Research Partner: 19% Polaków chce całkowitego zakazu OOH
    Research Partner: 19% Polaków chce całkowitego zakazu OOH
    Kampania z efektem 3D na ekranie Clear Channel w Westfield Arkadia
    Kampania z efektem 3D na ekranie Clear Channel w Westfield Arkadia
    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS promują wystawę “Chagall"
    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS promują wystawę “Chagall"
    Ekrany Screen Network wspierają doroczną akcję "Żonkile"
    Ekrany Screen Network wspierają doroczną akcję "Żonkile"
    Rozmówki polsko-ukraińskie na cyfrowych nośnikach OOH
    Rozmówki polsko-ukraińskie na cyfrowych nośnikach OOH
    Samsung startuje z pierwszą kampanią 3D DOOH w Polsce
    Samsung startuje z pierwszą kampanią 3D DOOH w Polsce
    Clear Channel Poland powiększa ofertę DOOH
    Clear Channel Poland powiększa ofertę DOOH
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INNE
    Wojna nie złamała nadziei Ukraińców [raport]
    Wojna nie złamała nadziei Ukraińców [raport]
    Urszula Piasecka prezesem zarządu Kino Świat
    Urszula Piasecka prezesem zarządu Kino Świat
    Magdalena Rigamonti z nowym podcastem “Rosja. Stan umysłu"
    Magdalena Rigamonti z nowym podcastem “Rosja. Stan umysłu"
    COMvergence: IProspect najlepszy w wygrywaniu i utrzymaniu klientów
    COMvergence: IProspect najlepszy w wygrywaniu i utrzymaniu klientów
    Znamy wyniki tegorocznego rankingu WARC Media 100
    Znamy wyniki tegorocznego rankingu WARC Media 100
    Mindshare: Pandemia mocno wpływa na zachowania osób młodych
    Mindshare: Pandemia mocno wpływa na zachowania osób młodych
    Nowak i Hermanowski awansowali w UM Thrive
    Nowak i Hermanowski awansowali w UM Thrive
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - MEDIA
    Research Partner: 19% Polaków chce całkowitego zakazu OOH
    Research Partner: 19% Polaków chce całkowitego zakazu OOH
    Co nowego w social mediach (14)
    Co nowego w social mediach (14)
    Serhij Żadan Człowiekiem Roku 2022 "Gazety Wyborczej"
    Serhij Żadan Człowiekiem Roku 2022 "Gazety Wyborczej"
    Kampania z efektem 3D na ekranie Clear Channel w Westfield Arkadia
    Kampania z efektem 3D na ekranie Clear Channel w Westfield Arkadia
    Jest zgoda na przejęcie przez Agorę kontroli nad Eurozetem
    Jest zgoda na przejęcie przez Agorę kontroli nad Eurozetem
    Premiera drugiego sezonu “Rzeczpospolitej kościelnej" Magadaleny Rigamonti
    Premiera drugiego sezonu “Rzeczpospolitej kościelnej" Magadaleny Rigamonti
    Co nowego w social mediach (13)
    Co nowego w social mediach (13)
  • O marketingu
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O marketingu
    NBP na straży stabilności makroekonomicznej Polski
    NBP na straży stabilności makroekonomicznej Polski
    10,5 miliona osób używa Blika
    10,5 miliona osób używa Blika
    Unique One powiększa zarząd
    Unique One powiększa zarząd
    Ania Kuczyńska nawiązuje współpracę z Klarną
    Ania Kuczyńska nawiązuje współpracę z Klarną
    Krok za miedzę i dalej
    Krok za miedzę i dalej
    Klarna uruchamia opcję wirtualnych zakupów
    Klarna uruchamia opcję wirtualnych zakupów
    Karolina Kawska nową CEO w Tigers
    Karolina Kawska nową CEO w Tigers
  • O reklamie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O reklamie
    Nowa kampania telewizyjna leku Venescin Forte
    Nowa kampania telewizyjna leku Venescin Forte
    Bank Millennium promuje się jako mecenas 19. MDAG
    Bank Millennium promuje się jako mecenas 19. MDAG
    Katy Perry w kampanii Pyszne.pl “Czy ktoś powiedział"
    Katy Perry w kampanii Pyszne.pl “Czy ktoś powiedział"
    Monika Jabłońska w Papaya Films, pokieruje Papaya Roster
    Monika Jabłońska w Papaya Films, pokieruje Papaya Roster
    Jagoda Prętnicka-Markiewicz brand communication directorem w 180heartbeats + Jung v. Matt
    Jagoda Prętnicka-Markiewicz brand communication directorem w 180heartbeats + Jung v. Matt
    Piotr Michalak i Daniel Koszuk zakładają Patoagencję
    Piotr Michalak i Daniel Koszuk zakładają Patoagencję
    BMW zaprasza na "kreatywne jazdy" [wideo]
    BMW zaprasza na "kreatywne jazdy" [wideo]
  • Opinie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Opinie
    Hipokryzja dźwignią handlu [Felieton Michała Majczaka]
    Hipokryzja dźwignią handlu [Felieton Michała Majczaka]
    "Pierwszy klient" - ocena spotu DDB Warszawa i Dobro dla McDonald's
    "Pierwszy klient" - ocena spotu DDB Warszawa i Dobro dla McDonald's
    Netflix otwiera się na reklamy [komentarz]
    Netflix otwiera się na reklamy [komentarz]
    "Kuchnia towarzyska i uczuciowa" Andy Rottenberg
    "Kuchnia towarzyska i uczuciowa" Andy Rottenberg
    Biznes naprawy świata [Kuba Janicki, Opus B]
    Biznes naprawy świata [Kuba Janicki, Opus B]
    Ukraina zdobi człowieka [Felieton Michała Majczaka]
    Ukraina zdobi człowieka [Felieton Michała Majczaka]
    Większość specjalistów marketingu w Europie nie jest gotowa na rezygnację z ciasteczek
    Większość specjalistów marketingu w Europie nie jest gotowa na rezygnację z ciasteczek
  • Seriale i VOD
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Seriale i VOD
    Polski serial "Odwilż" najchętniej oglądaną produkcją HBO Max w Europie
    Polski serial "Odwilż" najchętniej oglądaną produkcją HBO Max w Europie
    Netflix zapowiedział aż 18 nowych polskich produkcji
    Netflix zapowiedział aż 18 nowych polskich produkcji
    Love me Tinder [recenzja - "Oszust z Tindera"]
    Love me Tinder [recenzja - "Oszust z Tindera"]
    Nasze rekomendacje: film dokumentalny
    Nasze rekomendacje: film dokumentalny
    Nasze rekomendacje: seriale
    Nasze rekomendacje: seriale
    Trzeci sezon "Kontroli" w Playerze 10 lutego
    Trzeci sezon "Kontroli" w Playerze 10 lutego
    "The Office PL" - serial, jakiego potrzebujemy [wideo]
    "The Office PL" - serial, jakiego potrzebujemy [wideo]
  • Koktajl
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Koktajl
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
    in_Digital Marketing Conference w Warszawie 9-10 października
    in_Digital Marketing Conference w Warszawie 9-10 października
  • Wydarzenia
  • Magazyn
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • NEXT DAY WEEK
  • O mediach
  • O marketingu
  • O reklamie
  • Opinie
  • Seriale i VOD
  • Koktajl
  • Wydarzenia
  • Magazyn
zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



App Store Google play
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

MMP
11 (491) 2020-10-20

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


8. PERYSKOP
10. FOKUS - RAPORT NADAWCY
Nietypowy, ale obfitujący w ważne wydarzenia rok dla nadawców telewizyjnych i radiowych. Podsumowujemy najważniejsze trendy, przyznajemy nagrody i wyróżnienia
36. WYWIAD: „TERAZ LICZY SIĘ JAKOŚĆ"
– Pandemia wymusza na firmach transformację cyfrową, a nie każda agencja jest w stanie zaproponować doradztwo w takim zakresie. Dlatego wzrośnie poszukiwanie nowych partnerów. Jestem przekonany, że raczej będą to przetargi nastawione na jakość usług, a nie – jak dotychczas – na cenę – mówi Jakub Kossut, CEO MediaComu
40. RAPORT SPECJALNY: WYGRAĆ Z WIRUSEM
Agencja Schulz Brand Friendly inspiruje marki, jak przejść przez czas pandemii
42. NEWSFEED
44. ZAKAZANY OWOC
TikTok ma problemy
Aplikacja nie działa w Stanach Zjednoczonych. W innych krajach może być podobnie
50. „JESTEŚMY ZBIERACZAMI RUNA LEŚNEGO"
– Stworzyliśmy unikatowy model współpracy z globalnymi klientami, którzy potrzebują usług e-commerce’owych, innych niż dotychczas sami tworzyli – przekonuje Igor Kaleński, CEO BBDO Warszawa i global e-commerce lead w Molecular BBDO
53. PRZETARGI
54. OPINIE
59. RAPORT SPECJALNY „AGENCJE EVENTOWE"
77. RAPORT SPECJALNY „AGENCJE PR"
93. RAPORT „NEXT DAY"

  • 2022 r.
  • 5 (506) 2022-05-09
  • 4 (505) 2022-04-04
  • 2-3 (504) 2022-03-04
  • 2021 r.
  • 1 (503) 2021-12-30
  • 12 (502) 2021-12-01
  • 11 (501) 2021-11-02
  • 10 (500) 2021-10-01
  • 9 (499) 2021-09-02
  • 7-8 (498) 2021-06-23
  • 6 (497) 2021-05-27
  • 5 (496) 2021-04-30
  • 4 (495) 2021-03-26
  • 2-3 (494) 2021-02-25
  • 2020 r.
  • 1 (493) 2020-12-29
  • 12 (492) 2020-11-25
  • 11 (491) 2020-10-20

Najnowsze wydania

11 (491) 2020-10-20

11 (491) 2020-10-20

11 (491) 2020-10-20

5 (506) 2022-05-09

11 (491) 2020-10-20

4 (505) 2022-04-04

11 (491) 2020-10-20

2-3 (504) 2022-03-04

11 (491) 2020-10-20

1 (503) 2021-12-30

11 (491) 2020-10-20

12 (502) 2021-12-01

11 (491) 2020-10-20

11 (501) 2021-11-02

11 (491) 2020-10-20

10 (500) 2021-10-01

11 (491) 2020-10-20

9 (499) 2021-09-02

11 (491) 2020-10-20

7-8 (498) 2021-06-23

11 (491) 2020-10-20

6 (497) 2021-05-27

W numerze między innymi:

• Rok walki. Koronawirus i lockdown, poszerzenie i aktualizacja panelu telemetrycznego, poszukiwanie nowych strategii progamowych i poszerzenie grupy liderów rynku – to wszystko kształtowało rynek telewizyjny w trudnym 2020 r.

• W poszukiwaniu Świętego Graala. Bliżej, bliżej, ale nadal daleko... Wspólne badanie wszystkich mediów reklamowych to wciąż bardziej mit niż rzeczywistość.

• Eter ważny w pandemii. Epidemia w dużym stopniu wpłynęła na konsumpcję mediów w Polsce. Mimo że w twardym lockdownie radio straciło nieco słuchaczy wśród kierowców, zyskało ich w domach. Pozostaje wciąż medium lubianym i budzącym zaufanie, choć preferencje słuchaczy wyraźnie się zmieniają.

• Teraz liczy się jakość. – Pandemia wymusza na firmach transformację cyfrową, a nie każda agencja jest w stanie zaproponować doradztwo w takim zakresie. Stąd wzrośnie poszukiwanie nowych partnerów. Jestem przekonany, że raczej będą to przetargi nastawione na jakość usług, a nie – jak dotychczas – na cenę – mówi Jakub Kossut, CEO MediaComu.

• Niepozorne pierwsze półrocze. Usidlone, ale waleczne – tak można podsumować działania domów mediowych po 6 miesiącach br. Taki obraz potwierdzają raporty COMvergence i RECMA.

• Jak wygrywać w czasie pandemii. Raport „Wygrać z wirusem” chce pokazać nowe perspektywy i inspirować marki, jak bezpiecznie przejść czas pandemii.

124 strony o marketingu z pasją

Dodatek do numeru:
- Raport Agencje PR 2020
- Raport Agencje Eventowe 2020
- Raport Nadawcy 2020

NORMALNA JESIEŃ REKLAMOWA

W naszym okładkowym wywiadzie Jakub Kossut, szef MediaComu, dzieli się spostrzeżeniami o rynku w czasie pandemii.

NAJWIĘKSZE DOMY MEDIOWE JUŻ WIEDZĄ, JAKIE MNIEJ WIĘCEJ BUDŻETY MARKETERZY CHCĄ WYDAĆ DO KOŃCA TEGO ROKU. I PROGNOZA NA OSTATNI KWARTAŁ NIE JEST ZŁA. Z WYJĄTKIEM KILKU BRANŻ, JAK LINIE LOTNICZE, TURYSTYKA, MOTO - DOTKNIĘTYCH MOCNO PANDEMIĄ - SZYKUJE NAM SIĘ „NORMALNA JESIEŃ REKLAMOWA". O ILE NIE BĘDZIEMY MIELI CAŁKOWITEGO, DRUGIEGO LOCKDOWNU LUB POLITYKA NIE WPŁYNIE MOCNO NA BRANŻĘ.
Klienci muszą ratować swoje roczne plany sprzedaży, więc zapewnią wsparcie reklamowe produktom. Jednak nawet jeżeli wydatki reklamowe przed świętami będą na „normalnym" poziomie, to i tak oczywiście nie zrekompensuje to mediom i agencjom strat z wiosny, ale daje nadzieję na kolejne miesiące.
Chciałbym zwrócić uwagę na jeszcze jedną część tego wywiadu, dotyczącą kreatywności w czasach pracy zdalnej. Niestety okazuje się, że dziś pojawia się mniej ciekawych pomysłów, czego odzwierciedleniem jest w całej branży mniej złotych nagród na konkursach i festiwalach. Zjawisko to dotyczy całego świata. Problemem jest oczywiście praca wewnątrz agencji, która nie przebiega tak jak dawniej, ale być może bardziej ochłodzenie relacji agnacja – klient. Trudniej jest dziś sprzedać marketerowi rewolucyjny pomysł, jeżeli nie widuje się z nim osobiście.
W tym wydaniu „MMP" mamy aż dwa raporty – o agencjach evento wych i agencjach PR. Mamy także obszerny blok materiałów o nadawcach telewizyjnych i radiowych.
Każda z tych branż ma swoje wielkie wyzwania związane z pandemią. Ale sam fakt, że wyróżniliśmy tak wiele podmiotów w raportach, wskazuje, że nasze marzenia o „normalnej jesieni" w branży nie są aż tak bezpodstawne.



Tomasz Wygnański Tomasz Wygnański,
redaktor naczelny,
„Media Marketing Polska”

  • O magazynie

    „Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
    →
    bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
    →
    raporty specjalne "MMP",
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    mmponline.pl
    →
    MMP24.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    →
    Kokurs Golden Arrow
    →
    Kokurs Kreatura
    →
    Konferencje pod egidą magazynu
    →
    kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor

    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

    Tomasz Wygnański

  • Historia magazynu

    Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu MMP

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Goraszewska 23a, 02-910
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info@media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze Publikacje
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Media & Marketing Polska
    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 5 (506) 2022-05-09
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Handel
    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 5 (381) 2022-5
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Food Service
    Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 4 (214) 2022-04-25
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2022

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI