• Ashburn, United States 2 °C / 64 % / 1004 hPa
  • 2021-01-17 03:37
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Kontakt
mmponline.pl
  • O mediach
    • TV
    • INTERNET
    • PRASA
    • RADIO
    • OOH
    • INNE
    • WSZYSTKIE Z MEDIA
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - TV
    Wavemaker: Tylko sześć razy w 2020 r. programy TV przyciągnęły ponad 5 mln widzów
    Wavemaker: Tylko sześć razy w 2020 r. programy TV przyciągnęły ponad 5 mln widzów
    Beata Ryczkowska executive programming director Grupy Kino Polska
    Beata Ryczkowska executive programming director Grupy Kino Polska
    Matthias Heinze został dyrektorem generalnym WarnerMedia w Polsce
    Matthias Heinze został dyrektorem generalnym WarnerMedia w Polsce
    Mikołaj Śmieszek zwycięzcą Top Model 2020 [wideo]
    Mikołaj Śmieszek zwycięzcą Top Model 2020 [wideo]
    GroupM: Reklamodawcy zainteresowani addressable TV
    GroupM: Reklamodawcy zainteresowani addressable TV
    Odwołana sprzedaż akcji Canal+
    Odwołana sprzedaż akcji Canal+
    Andrea Camastra gościem specjalnym programu MasterChef 8 listopada
    Andrea Camastra gościem specjalnym programu MasterChef 8 listopada
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INTERNET
    Marcin Kuśmierz prezesem zarządu Shopera
    Marcin Kuśmierz prezesem zarządu Shopera
    Tomasz Korniejew dyrektorem Moto.pl
    Tomasz Korniejew dyrektorem Moto.pl
    Henna pudrowa - kosmetyczny hit w Google w 2020 roku
    Henna pudrowa - kosmetyczny hit w Google w 2020 roku
    Wirus w realu nie pokonał socialu: Sales Tube i Labcon z nowym raportem
    Wirus w realu nie pokonał socialu: Sales Tube i Labcon z nowym raportem
    Storytel kreuje modę na słuchanie [wideo]
    Storytel kreuje modę na słuchanie [wideo]
    Amazon i Cyfrowy Dialog organizują zajęcia dla dzieci w ferie
    Amazon i Cyfrowy Dialog organizują zajęcia dla dzieci w ferie
    "The Crown" z rekordową oglądalnością w rankingu Nielsena
    "The Crown" z rekordową oglądalnością w rankingu Nielsena
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - PRASA
    Ilona Weiss prezesem zarządu PMPG Polskie Media
    Ilona Weiss prezesem zarządu PMPG Polskie Media
    Robert Feluś redaktorem naczelnym "Wprost"
    Robert Feluś redaktorem naczelnym "Wprost"
    Polskie Badania Czytelnictwa zastąpią Związek Kontroli Dystrybucji Prasy
    Polskie Badania Czytelnictwa zastąpią Związek Kontroli Dystrybucji Prasy
    "Gazeta Wyborcza" z 14 nagrodami European Newspaper Awards
    "Gazeta Wyborcza" z 14 nagrodami European Newspaper Awards
    Styczniowy "Twój Styl" w dwóch formatach
    Styczniowy "Twój Styl" w dwóch formatach
    Edipresse Polska wzmacnia struktury e-commerce
    Edipresse Polska wzmacnia struktury e-commerce
    Hanna Krall felietonistką "Tygodnika Powszechnego"
    Hanna Krall felietonistką "Tygodnika Powszechnego"
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - RADIO
    Agora: UOKiK chroni naszych konkurentów, a nie konkurencję
    Agora: UOKiK chroni naszych konkurentów, a nie konkurencję
    UOKiK zakazuje Agorze przejęcia Radia Zet
    UOKiK zakazuje Agorze przejęcia Radia Zet
    Radio 357: mówią Słuchacze
    Radio 357: mówią Słuchacze
    Radio TOK FM z nową ramówką od 2 stycznia
    Radio TOK FM z nową ramówką od 2 stycznia
    Polacy stworzyli radiową reklamę przyszłości
    Polacy stworzyli radiową reklamę przyszłości
    Radio 357 z siedzibą w Teatrze Komedia
    Radio 357 z siedzibą w Teatrze Komedia
    Patrycja Macjon i Krzysztof Łuszczewski odchodzą z zarządu Radia Nowy Świat
    Patrycja Macjon i Krzysztof Łuszczewski odchodzą z zarządu Radia Nowy Świat
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - OOH
    Ströer wprowadza Shoppera - pierwszy z MetroPakietów
    Ströer wprowadza Shoppera - pierwszy z MetroPakietów
    AMS odświeża markę Cityinfo
    AMS odświeża markę Cityinfo
    Rusza 21. konkurs Galerii Plakatu AMS
    Rusza 21. konkurs Galerii Plakatu AMS
    BE Media - koncentrujemy się na rozwoju naszych klientów
    BE Media - koncentrujemy się na rozwoju naszych klientów
    Magdalena Tynor dyrektorką marketingu w Synergic Media
    Magdalena Tynor dyrektorką marketingu w Synergic Media
    Screen Network z siecią ekranów na dworcach kolejowych [wideo]
    Screen Network z siecią ekranów na dworcach kolejowych [wideo]
    "No to w Polskę" - nowy program na antenach MoveTV i Traffic.tv
    "No to w Polskę" - nowy program na antenach MoveTV i Traffic.tv
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INNE
    Jerzy Kapuściński: Kino to wspólnota
    Jerzy Kapuściński: Kino to wspólnota
    MullenLowe MediaHub obsłuży mediowo markę Persen
    MullenLowe MediaHub obsłuży mediowo markę Persen
    Hollywoodzkie studio MGM wystawia się na sprzedaż za 5 mld dol.
    Hollywoodzkie studio MGM wystawia się na sprzedaż za 5 mld dol.
    Koronawirus będzie kosztował polski sektor mediów i rozrywki ponad 0,5 mld dol.
    Koronawirus będzie kosztował polski sektor mediów i rozrywki ponad 0,5 mld dol.
    Rafał Lampasiak na czele strategii w MullenLowe
    Rafał Lampasiak na czele strategii w MullenLowe
    Wavemaker: praca w marketingu ciekawa, ale nieraz sprzeczna z przekonaniami
    Wavemaker: praca w marketingu ciekawa, ale nieraz sprzeczna z przekonaniami
    Paweł Ważyński na czele Resolution
    Paweł Ważyński na czele Resolution
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - MEDIA
    Marcin Kuśmierz prezesem zarządu Shopera
    Marcin Kuśmierz prezesem zarządu Shopera
    Tomasz Korniejew dyrektorem Moto.pl
    Tomasz Korniejew dyrektorem Moto.pl
    Henna pudrowa - kosmetyczny hit w Google w 2020 roku
    Henna pudrowa - kosmetyczny hit w Google w 2020 roku
    Agora: UOKiK chroni naszych konkurentów, a nie konkurencję
    Agora: UOKiK chroni naszych konkurentów, a nie konkurencję
    Wirus w realu nie pokonał socialu: Sales Tube i Labcon z nowym raportem
    Wirus w realu nie pokonał socialu: Sales Tube i Labcon z nowym raportem
    Storytel kreuje modę na słuchanie [wideo]
    Storytel kreuje modę na słuchanie [wideo]
    UOKiK zakazuje Agorze przejęcia Radia Zet
    UOKiK zakazuje Agorze przejęcia Radia Zet
  • O marketingu
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O marketingu
    Free Now chce być zeroemisyjne do 2030 r. [wideo]
    Free Now chce być zeroemisyjne do 2030 r. [wideo]
    Na Steamie kupiono w ub.r. o 21% więcej gier niż w 2019 r.
    Na Steamie kupiono w ub.r. o 21% więcej gier niż w 2019 r.
    E-sklep spożywczy Barbora wchodzi na polski rynek
    E-sklep spożywczy Barbora wchodzi na polski rynek
    W kryzysie rodzi się innowacja
    W kryzysie rodzi się innowacja
    Lavazza ogłasza dwuletnią współpracę z WOŚP
    Lavazza ogłasza dwuletnią współpracę z WOŚP
    Dr Martens planuje debiut giełdowy
    Dr Martens planuje debiut giełdowy
    Michał Medowski regionalnym dyrektorem marketingu w Reckitt Benckiserze
    Michał Medowski regionalnym dyrektorem marketingu w Reckitt Benckiserze
  • O reklamie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O reklamie
    Dagmara Witek-Kuśmider szefową kreacji Publicis Worldwide Polska
    Dagmara Witek-Kuśmider szefową kreacji Publicis Worldwide Polska
    Robert Lewandowski będzie reklamował Totalizator Sportowy [wideo]
    Robert Lewandowski będzie reklamował Totalizator Sportowy [wideo]
    Noworoczna kampania "wyprzedażowa" Netii [wideo]
    Noworoczna kampania "wyprzedażowa" Netii [wideo]
    Żabka z nowym spotem na Turniej Czterech Skoczni [wideo]
    Żabka z nowym spotem na Turniej Czterech Skoczni [wideo]
    TVN, Polsat, WP, RMF, RASP, Super Express i Jet Line nagrodzone w raporcie Biura Reklamy 2020
    TVN, Polsat, WP, RMF, RASP, Super Express i Jet Line nagrodzone w raporcie Biura Reklamy 2020
    DDB Warszawa ze świątecznym spotem dla Deutsche Telekom [wideo]
    DDB Warszawa ze świątecznym spotem dla Deutsche Telekom [wideo]
    Ewa Wolska-Rzewuska: Najważniejsza jest zwinna organizacja
    Ewa Wolska-Rzewuska: Najważniejsza jest zwinna organizacja
  • Opinie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Opinie
    Elektroklapa
    Elektroklapa
    Kto podzielił Amerykę? Media [recenzja]
    Kto podzielił Amerykę? Media [recenzja]
    Jak Timecode Film Production połączył ekologię, animację i środowisko reklamowe [wideo]
    Jak Timecode Film Production połączył ekologię, animację i środowisko reklamowe [wideo]
    Reklama Apartu, czyli święta w czasach zarazy [wideo]
    Reklama Apartu, czyli święta w czasach zarazy [wideo]
    Prawie co piąty Polak uważa, że nie ma żadnej epidemii koronawirusa
    Prawie co piąty Polak uważa, że nie ma żadnej epidemii koronawirusa
    Jaki model rozliczeniowy między klientem a agencją wybrać?
    Jaki model rozliczeniowy między klientem a agencją wybrać?
    Unia Europejska pokazuje technologicznym gigantom, że nie jest bezsilna [komentarz]
    Unia Europejska pokazuje technologicznym gigantom, że nie jest bezsilna [komentarz]
  • Seriale i VOD
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Seriale i VOD
    "Nomadland" będzie mieć równoległą premierę w kinach i w Hulu [wideo]
    "Nomadland" będzie mieć równoległą premierę w kinach i w Hulu [wideo]
    "Mowa ptaków" - premiera na DVD i Blu-ray 13 stycznia [wideo]
    "Mowa ptaków" - premiera na DVD i Blu-ray 13 stycznia [wideo]
    Netflix pokaże serial dokumentalny na podstawie książki papieża Franciszka
    Netflix pokaże serial dokumentalny na podstawie książki papieża Franciszka
    Danuta Stenka czyta "Przeminęło z wiatrem" w Audiotece [wideo]
    Danuta Stenka czyta "Przeminęło z wiatrem" w Audiotece [wideo]
    "Ostatni Komers" z nagrodą w Gdyni dla najlepszego filmu mikrobudżetowego [wideo]
    "Ostatni Komers" z nagrodą w Gdyni dla najlepszego filmu mikrobudżetowego [wideo]
    Aplikacja medytacyjna Headspace z własnym programem na Netfliksie [wideo]
    Aplikacja medytacyjna Headspace z własnym programem na Netfliksie [wideo]
    "Wataha" na czele top 10 seriali HBO Go w Polsce
    "Wataha" na czele top 10 seriali HBO Go w Polsce
  • Techno
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Techno
    Transformacja cyfrowa biznesu w czasach covid i post-covid
    Transformacja cyfrowa biznesu w czasach covid i post-covid
    Nieoczywiste sposoby na angażowanie użytkowników smartfonów
    Nieoczywiste sposoby na angażowanie użytkowników smartfonów
    Asystent głosowy w służbie grywalizacji i zaangażowania
    Asystent głosowy w służbie grywalizacji i zaangażowania
  • Koktajl
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Koktajl
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
    in_Digital Marketing Conference w Warszawie 9-10 października
    in_Digital Marketing Conference w Warszawie 9-10 października
  • Wydarzenia
  • Magazyn
  • MMP24
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • O mediach
  • O marketingu
  • O reklamie
  • Opinie
  • Seriale i VOD
  • Techno
  • Koktajl
  • Wydarzenia
  • Magazyn
  • MMP24
zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



App Store Google play
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

MMP
12 (492) 2020-11-25

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


8. PERYSKOP
10. Najważniejsza jest zwinna organizacja
– Rynek wymaga od nas ciągłego zarządzania zmianą, ryzykiem i szukania nowych rozwiązań oraz odpowiadania na nowe potrzeby naszych klientów. Jesteśmy mocni w pracy warsztatowej, w praktykach zwinnych oraz w ciągłym ulepszaniu się i wymyślaniu nowych usług – mówi Ewa Wolska-Rzewuska, general manager Saatchi & Saatchi.
14. FOKUS
Jeszcze bardziej cyfrowe
Pandemia ma spory wpływ na rynek programów lojalnościowych. Cyfryzacja i dostosowanie do dominujących kanałów sprzedaży oraz nowe benefity to najważniejsze zmiany.
24. NEWSFEED
28. MEDIA
Over-the-TV
W najbliższych latach rynek płatnej telewizji będzie rósł głównie dzięki OTT.
32. MARKETING
Amazon w Polsce – szansa czy zagrożenie dla rodzimego e-commerce?
Czy start polskiej platformy Amazona to największa rewolucja na polskim rynku, która wywróci do góry nogami obecny stan? A może jednak niewypał, gdy weźmiemy pod uwagę siłę takich marek jak Allegro?
38. 360
Lek nie na wszystko
Marketerzy mają obawy związane z reklamą w segmencie gamingowym – pokazują badania Havas Media Group. Z kolei gamerzy wierzą w skuteczność tych działań. Z czego wynikają tak różne stanowiska w tej sprawie?
PR w czasie pandemii
– Ten rok będzie dużo gorszy dla branży, ale nie jestem wyłącznie pesymistą. Liczę na to, że pandemia skłoni wielu klientów do nowego spojrzenia na wartość profesjonalnej komunikacji w dobie kryzysu i że przyniesie to długofalowe, pozytywne skutki – mówi Ryszard Solski, prezes Solski Communications.
48. PRZETARGI
49. AFTER
53. RAPORT SPECJALNY KREATURA 2020
77. RAPORT SPECJALNY DOMY PRODUKCYJNE I POSTPRODUKCYJNE 2020

  • 2020 r.
  • 1 (493) 2020-12-29
  • 12 (492) 2020-11-25
  • 11 (491) 2020-10-20
  • 10 (490) 2020-09-28
  • 9 (489) 2020-08-26
  • 7-8 (488) 2020-06-24
  • 6 (487) 2020-05-28
  • 5 (486) 2020-04-16
  • 4 (485) 2020-03-17
  • 2-3 (484) 2020-02-19
  • 2019 r.
  • 1 (483) 2019-12-18
  • 12 (482) 2019-11-28
  • 11 (481) 2019-10-28
  • 10 (480) 2019-10-03
  • 9 (479) 2019-08-29
  • 7-8 (478) 2019-06-18

Najnowsze wydania

12 (492) 2020-11-25

12 (492) 2020-11-25

12 (492) 2020-11-25

1 (493) 2020-12-29

12 (492) 2020-11-25

11 (491) 2020-10-20

12 (492) 2020-11-25

10 (490) 2020-09-28

12 (492) 2020-11-25

9 (489) 2020-08-26

12 (492) 2020-11-25

7-8 (488) 2020-06-24

12 (492) 2020-11-25

6 (487) 2020-05-28

12 (492) 2020-11-25

5 (486) 2020-04-16

12 (492) 2020-11-25

4 (485) 2020-03-17

12 (492) 2020-11-25

2-3 (484) 2020-02-19

W numerze między innymi:

• Najważniejsza jest zwinna organizacja. – Rynek wymaga od nas ciągłego zarządzania zmianą, ryzykiem i szukania nowych rozwiązań oraz odpowiadania na nowe potrzeby naszych klientów. Jesteśmy mocni w pracy warsztatowej, w praktykach zwinnych oraz w ciągłym ulepszaniu się i wymyślaniu nowych usług – mówi Ewa Wolska-Rzewuska, general manager Saatchi & Saatchi.

• Jeszcze bardziej cyfrowe. Wzrost znaczenia e-commerce i małych formatów detalicznych to czynniki, które będą miały wpływ na rozwiązania lojalnościowe. Podobnie jak zmiana siły nabywczej i postaw konsumentów. Najważniejsze pytanie dotyczy jednak marketerów, czy ograniczą oni wydatki na lojalność, czy też właśnie z pomocą programów będą realizować swoje cele.

• E-szkoła 2020 – porażka czy przygoda? Prawie połowa uczniów e-szkoły w wieku 7-12 lat dzieliła w czasie pierwszego lockdownu komputer z rodzicami, a 14% – dodatkowo także z rodzeństwem. Sielankowa wizja wolnego czasu, który w czasie pandemii mieli wreszcie zyskać dla siebie dzieci i rodzice, okazała się daleka od rzeczywistości. Kilka mitów na temat najmłodszego konsumenta i form korzystania przez niego z mediów trzeba obalić.

• PR w czasie pandemii. – Ten rok będzie dużo gorszy dla branży, ale nie jestem wyłącznie pesymistą. Liczę na to, że pandemia skłoni wielu klientów do nowego spojrzenia na wartość profesjonalnej komunikacji w dobie kryzysu i że przyniesie to długofalowe, pozytywne skutki – mówi Ryszard Solski, prezes Solski Communications.

• Nowe trendy we wsparciu sprzedaży. Jaką formę przyjmują narzędzia wsparcia sprzedaży w rzeczywistości covidowej? Jakie cele realizują oprócz standardowej stymulacji promocyjnej do zakupu? Uważna obserwacja rynku promocji pozwala dostrzec kilka sygnałów, które być może będą podstawą do zarysowania nowych trendów w działaniach wspierających sprzedaż.

• Over-The-TV. W najbliższych latach rynek płatnej telewizji będzie rósł głównie dzięki OTT.

100 strony o marketingu z pasją

Dodatek do numeru:
- Raport Kreatura 2020
- Raport Domy Produkcyjne i Postprodukcyjne 2020

VUCA TO ZA MAŁO

Eksperci przekonują nas, że co najmniej od trzech dekad żyjemy w rzeczywistości VUCA.

PRZYPOMNĘ: TO SKRÓTOWIEC STWORZONY Z PIERWSZYCH LITER ANGIELSKICH SŁÓW: VARIABILITY (ZMIENNOŚĆ), UNCERTAINTY (NIEPEWNOŚĆ), COMPLEXITY (ZŁOŻONOŚĆ) I AMBIGUITY (WIELOZNACZNOŚĆ).
Termin przypomniał ostatnio Kuba Piwowar, digital acceleration lead w Google, podczas e-konferencji w ramach e-festiwalu Filmteractive. Wszystko to prawda, ale rok 2020 dowiódł jednocześnie, że skrót VUCA to za mało, by określić nasze najbliższe otoczenie i życie w ostatnich miesiącach. Koniec drugiej dekady XXI w. historia kojarzyć będzie z terminami: brexit, ale też COVID-19, koronawirus i lockdown. My nad Wisłą dorzucić możemy jeszcze kilka innych, notabene zapisanych nie tylko literami alfabetu łacińskiego, ale też symbolami błyskawicy czy ośmioma gwiazdkami. Polakom nie brakuje kreatywności. Widać to i w życiu społecznym, i w aktywności branży reklamowej.
Nikogo nie trzeba przekonywać, że rok 2020 był dla mediów i reklamy okresem trudnym. Obronną ręką wyszły z niego studia produkcyjne, o czym między wierszami przeczytać można w raporcie towarzyszącym temu numerowi „Media Marketing Polska”. Okazało się, że niekoniecznie trzeba jechać w licznym gronie na zdjęcia do RPA czy Nowej Zelandii, a wystarczy w małej grupie wyjść na balkon z kamerą, by spot był atrakcyjny i skuteczny. W ostatnich trudnych miesiącach dobrze radziła sobie kreacja, czego dowodzi nasz – nie bójmy się słowa – kultowy Konkurs Niezależnej Kreacji Kreatura. Raport dotyczący edycji 2020 znajdą Państwo na łamach tego wydania „MMP”.
Za to mediom wiodło się słabiej (o czym pisać będziemy w kolejnym numerze naszego magazynu, nie tylko w raporcie „Biura Reklamy”). Rok 2020 nie był – jak wieszczą branżowi prorocy – kolejnym rokiem mobile, gamingu czy kontentu. Był przede wszystkim czasem zmian – często nieodwracalnych – i w naszych rodzinach, i w naszym biznesie. Na progu nowego roku życzmy sobie, by A.D. 2021 przyniósł nam wszystkim dużo dobrych zdarzeń, które pozwolą szybko zapomnieć o koszmarnym roku 2020.

Piotr Machul,
zastępca redaktora naczelnego,
„Media Marketing Polska”

  • O magazynie

    „Media & Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
    →
    bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
    →
    raporty specjalne "MMP",
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    mmponline.pl
    →
    MMP24.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    →
    Kokurs Golden Arrow
    →
    Kokurs Kreatura
    →
    Konferencje pod egidą magazynu
    →
    kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor

    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media & Marketing Polska"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

    Marta Gajowniczek

  • Kontakt z Redakcją

    Tomasz Wygnański

  • Historia magazynu

    Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media & Marketing Polska” funkcjonują obecnie.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu MMP

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Goraszewska 23a, 02-910
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info@media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze Publikacje
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Media & Marketing Polska
    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 1 (493) 2020-12-29
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Handel
    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 12 (367) 2020-12
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Food Service
    Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 12-1 (201) 2020-12-30
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2021

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI