• Ashburn, United States 29.8 °C / 65 % / 1018 hPa
  • 2022-05-22 18:31
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Kontakt
mmponline.pl
  • NEXT DAY WEEK
  • O mediach
    • TV
    • INTERNET
    • PRASA
    • RADIO
    • OOH
    • INNE
    • WSZYSTKIE Z MEDIA
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - TV
    Katarzyna Kieli prezeską i dyrektorką zarządzającą Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN
    Katarzyna Kieli prezeską i dyrektorką zarządzającą Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN
    Olga Robinson keynote speakerem i gościem specjalnym Multiscreen Day 2022
    Olga Robinson keynote speakerem i gościem specjalnym Multiscreen Day 2022
    Rozpoczął się międzynarodowy festiwal seriali Series Mania 2022
    Rozpoczął się międzynarodowy festiwal seriali Series Mania 2022
    MIPTV i Series Mania bez Rosji i rosyjskich twórców
    MIPTV i Series Mania bez Rosji i rosyjskich twórców
    HBO Max startuje w Polsce
    HBO Max startuje w Polsce
    KRRiT przyznała koncesję TVN7
    KRRiT przyznała koncesję TVN7
    Comedy Central reklamuje nowy serial "Backdoor - wyjście awaryjne"
    Comedy Central reklamuje nowy serial "Backdoor - wyjście awaryjne"
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INTERNET
    Co nowego w social mediach (14)
    Co nowego w social mediach (14)
    Premiera drugiego sezonu “Rzeczpospolitej kościelnej" Magadaleny Rigamonti
    Premiera drugiego sezonu “Rzeczpospolitej kościelnej" Magadaleny Rigamonti
    Co nowego w social mediach (13)
    Co nowego w social mediach (13)
    TikTok Unique Stories - doradzamy, jak zwyciężyć w konkursie
    TikTok Unique Stories - doradzamy, jak zwyciężyć w konkursie
    RMF Classic z nową wersją aplikacji mobilnej
    RMF Classic z nową wersją aplikacji mobilnej
    Storytel z nagrodą Webby People's Voice za "Random"
    Storytel z nagrodą Webby People's Voice za "Random"
    Co nowego w social mediach (12)
    Co nowego w social mediach (12)
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - PRASA
    Serhij Żadan Człowiekiem Roku 2022 "Gazety Wyborczej"
    Serhij Żadan Człowiekiem Roku 2022 "Gazety Wyborczej"
    "Zwierciadło" świętuje 65-lecie
    "Zwierciadło" świętuje 65-lecie
    Wydawnictwo Bauer integruje redakcje lifestyle'owe i rozstaje się z częścią redaktorek
    Wydawnictwo Bauer integruje redakcje lifestyle'owe i rozstaje się z częścią redaktorek
    Twój STYL - najlepiej sprzedający się magazyn luksusowy w Polsce
    Twój STYL - najlepiej sprzedający się magazyn luksusowy w Polsce
    Ukraiński "Express" i "Gazeta Wyborcza" ze specjalną publikacją dla uchodźców z Ukrainy
    Ukraiński "Express" i "Gazeta Wyborcza" ze specjalną publikacją dla uchodźców z Ukrainy
    Daniel Passent nie żyje
    Daniel Passent nie żyje
    "Focus", "Elle Man" i "Samo Zdrowie" znikają z rynku
    "Focus", "Elle Man" i "Samo Zdrowie" znikają z rynku
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - RADIO
    Jest zgoda na przejęcie przez Agorę kontroli nad Eurozetem
    Jest zgoda na przejęcie przez Agorę kontroli nad Eurozetem
    Radio 357 przekroczyło próg 45 tysięcy patronów
    Radio 357 przekroczyło próg 45 tysięcy patronów
    Radio Track z pozytywną oceną w audycie międzynarodowego instytutu CESP
    Radio Track z pozytywną oceną w audycie międzynarodowego instytutu CESP
    Olga Mickiewicz dołącza do zarządu 357 sp. z o.o.
    Olga Mickiewicz dołącza do zarządu 357 sp. z o.o.
    KIM prezentuje szczegółowe wyniki i metodologię nowego badania słuchalności radia
    KIM prezentuje szczegółowe wyniki i metodologię nowego badania słuchalności radia
    Krajowy Instytut Mediów z pierwszymi wynikami nowego badania słuchalności radia
    Krajowy Instytut Mediów z pierwszymi wynikami nowego badania słuchalności radia
    Radio Zet ogłasza wiosenną ramówkę
    Radio Zet ogłasza wiosenną ramówkę
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - OOH
    Research Partner: 19% Polaków chce całkowitego zakazu OOH
    Research Partner: 19% Polaków chce całkowitego zakazu OOH
    Kampania z efektem 3D na ekranie Clear Channel w Westfield Arkadia
    Kampania z efektem 3D na ekranie Clear Channel w Westfield Arkadia
    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS promują wystawę “Chagall"
    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS promują wystawę “Chagall"
    Ekrany Screen Network wspierają doroczną akcję "Żonkile"
    Ekrany Screen Network wspierają doroczną akcję "Żonkile"
    Rozmówki polsko-ukraińskie na cyfrowych nośnikach OOH
    Rozmówki polsko-ukraińskie na cyfrowych nośnikach OOH
    Samsung startuje z pierwszą kampanią 3D DOOH w Polsce
    Samsung startuje z pierwszą kampanią 3D DOOH w Polsce
    Clear Channel Poland powiększa ofertę DOOH
    Clear Channel Poland powiększa ofertę DOOH
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INNE
    Wojna nie złamała nadziei Ukraińców [raport]
    Wojna nie złamała nadziei Ukraińców [raport]
    Urszula Piasecka prezesem zarządu Kino Świat
    Urszula Piasecka prezesem zarządu Kino Świat
    Magdalena Rigamonti z nowym podcastem “Rosja. Stan umysłu"
    Magdalena Rigamonti z nowym podcastem “Rosja. Stan umysłu"
    COMvergence: IProspect najlepszy w wygrywaniu i utrzymaniu klientów
    COMvergence: IProspect najlepszy w wygrywaniu i utrzymaniu klientów
    Znamy wyniki tegorocznego rankingu WARC Media 100
    Znamy wyniki tegorocznego rankingu WARC Media 100
    Mindshare: Pandemia mocno wpływa na zachowania osób młodych
    Mindshare: Pandemia mocno wpływa na zachowania osób młodych
    Nowak i Hermanowski awansowali w UM Thrive
    Nowak i Hermanowski awansowali w UM Thrive
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - MEDIA
    Research Partner: 19% Polaków chce całkowitego zakazu OOH
    Research Partner: 19% Polaków chce całkowitego zakazu OOH
    Co nowego w social mediach (14)
    Co nowego w social mediach (14)
    Serhij Żadan Człowiekiem Roku 2022 "Gazety Wyborczej"
    Serhij Żadan Człowiekiem Roku 2022 "Gazety Wyborczej"
    Kampania z efektem 3D na ekranie Clear Channel w Westfield Arkadia
    Kampania z efektem 3D na ekranie Clear Channel w Westfield Arkadia
    Jest zgoda na przejęcie przez Agorę kontroli nad Eurozetem
    Jest zgoda na przejęcie przez Agorę kontroli nad Eurozetem
    Premiera drugiego sezonu “Rzeczpospolitej kościelnej" Magadaleny Rigamonti
    Premiera drugiego sezonu “Rzeczpospolitej kościelnej" Magadaleny Rigamonti
    Co nowego w social mediach (13)
    Co nowego w social mediach (13)
  • O marketingu
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O marketingu
    NBP na straży stabilności makroekonomicznej Polski
    NBP na straży stabilności makroekonomicznej Polski
    10,5 miliona osób używa Blika
    10,5 miliona osób używa Blika
    Unique One powiększa zarząd
    Unique One powiększa zarząd
    Ania Kuczyńska nawiązuje współpracę z Klarną
    Ania Kuczyńska nawiązuje współpracę z Klarną
    Krok za miedzę i dalej
    Krok za miedzę i dalej
    Klarna uruchamia opcję wirtualnych zakupów
    Klarna uruchamia opcję wirtualnych zakupów
    Karolina Kawska nową CEO w Tigers
    Karolina Kawska nową CEO w Tigers
  • O reklamie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O reklamie
    Nowa kampania telewizyjna leku Venescin Forte
    Nowa kampania telewizyjna leku Venescin Forte
    Bank Millennium promuje się jako mecenas 19. MDAG
    Bank Millennium promuje się jako mecenas 19. MDAG
    Katy Perry w kampanii Pyszne.pl “Czy ktoś powiedział"
    Katy Perry w kampanii Pyszne.pl “Czy ktoś powiedział"
    Monika Jabłońska w Papaya Films, pokieruje Papaya Roster
    Monika Jabłońska w Papaya Films, pokieruje Papaya Roster
    Jagoda Prętnicka-Markiewicz brand communication directorem w 180heartbeats + Jung v. Matt
    Jagoda Prętnicka-Markiewicz brand communication directorem w 180heartbeats + Jung v. Matt
    Piotr Michalak i Daniel Koszuk zakładają Patoagencję
    Piotr Michalak i Daniel Koszuk zakładają Patoagencję
    BMW zaprasza na "kreatywne jazdy" [wideo]
    BMW zaprasza na "kreatywne jazdy" [wideo]
  • Opinie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Opinie
    Hipokryzja dźwignią handlu [Felieton Michała Majczaka]
    Hipokryzja dźwignią handlu [Felieton Michała Majczaka]
    "Pierwszy klient" - ocena spotu DDB Warszawa i Dobro dla McDonald's
    "Pierwszy klient" - ocena spotu DDB Warszawa i Dobro dla McDonald's
    Netflix otwiera się na reklamy [komentarz]
    Netflix otwiera się na reklamy [komentarz]
    "Kuchnia towarzyska i uczuciowa" Andy Rottenberg
    "Kuchnia towarzyska i uczuciowa" Andy Rottenberg
    Biznes naprawy świata [Kuba Janicki, Opus B]
    Biznes naprawy świata [Kuba Janicki, Opus B]
    Ukraina zdobi człowieka [Felieton Michała Majczaka]
    Ukraina zdobi człowieka [Felieton Michała Majczaka]
    Większość specjalistów marketingu w Europie nie jest gotowa na rezygnację z ciasteczek
    Większość specjalistów marketingu w Europie nie jest gotowa na rezygnację z ciasteczek
  • Seriale i VOD
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Seriale i VOD
    Polski serial "Odwilż" najchętniej oglądaną produkcją HBO Max w Europie
    Polski serial "Odwilż" najchętniej oglądaną produkcją HBO Max w Europie
    Netflix zapowiedział aż 18 nowych polskich produkcji
    Netflix zapowiedział aż 18 nowych polskich produkcji
    Love me Tinder [recenzja - "Oszust z Tindera"]
    Love me Tinder [recenzja - "Oszust z Tindera"]
    Nasze rekomendacje: film dokumentalny
    Nasze rekomendacje: film dokumentalny
    Nasze rekomendacje: seriale
    Nasze rekomendacje: seriale
    Trzeci sezon "Kontroli" w Playerze 10 lutego
    Trzeci sezon "Kontroli" w Playerze 10 lutego
    "The Office PL" - serial, jakiego potrzebujemy [wideo]
    "The Office PL" - serial, jakiego potrzebujemy [wideo]
  • Koktajl
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Koktajl
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
    in_Digital Marketing Conference w Warszawie 9-10 października
    in_Digital Marketing Conference w Warszawie 9-10 października
  • Wydarzenia
  • Magazyn
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • NEXT DAY WEEK
  • O mediach
  • O marketingu
  • O reklamie
  • Opinie
  • Seriale i VOD
  • Koktajl
  • Wydarzenia
  • Magazyn
zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



App Store Google play
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

MMP
12 (492) 2020-11-25

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


8. PERYSKOP
10. Najważniejsza jest zwinna organizacja
– Rynek wymaga od nas ciągłego zarządzania zmianą, ryzykiem i szukania nowych rozwiązań oraz odpowiadania na nowe potrzeby naszych klientów. Jesteśmy mocni w pracy warsztatowej, w praktykach zwinnych oraz w ciągłym ulepszaniu się i wymyślaniu nowych usług – mówi Ewa Wolska-Rzewuska, general manager Saatchi & Saatchi.
14. FOKUS
Jeszcze bardziej cyfrowe
Pandemia ma spory wpływ na rynek programów lojalnościowych. Cyfryzacja i dostosowanie do dominujących kanałów sprzedaży oraz nowe benefity to najważniejsze zmiany.
24. NEWSFEED
28. MEDIA
Over-the-TV
W najbliższych latach rynek płatnej telewizji będzie rósł głównie dzięki OTT.
32. MARKETING
Amazon w Polsce – szansa czy zagrożenie dla rodzimego e-commerce?
Czy start polskiej platformy Amazona to największa rewolucja na polskim rynku, która wywróci do góry nogami obecny stan? A może jednak niewypał, gdy weźmiemy pod uwagę siłę takich marek jak Allegro?
38. 360
Lek nie na wszystko
Marketerzy mają obawy związane z reklamą w segmencie gamingowym – pokazują badania Havas Media Group. Z kolei gamerzy wierzą w skuteczność tych działań. Z czego wynikają tak różne stanowiska w tej sprawie?
PR w czasie pandemii
– Ten rok będzie dużo gorszy dla branży, ale nie jestem wyłącznie pesymistą. Liczę na to, że pandemia skłoni wielu klientów do nowego spojrzenia na wartość profesjonalnej komunikacji w dobie kryzysu i że przyniesie to długofalowe, pozytywne skutki – mówi Ryszard Solski, prezes Solski Communications.
48. PRZETARGI
49. AFTER
53. RAPORT SPECJALNY KREATURA 2020
77. RAPORT SPECJALNY DOMY PRODUKCYJNE I POSTPRODUKCYJNE 2020

  • 2022 r.
  • 5 (506) 2022-05-09
  • 4 (505) 2022-04-04
  • 2-3 (504) 2022-03-04
  • 2021 r.
  • 1 (503) 2021-12-30
  • 12 (502) 2021-12-01
  • 11 (501) 2021-11-02
  • 10 (500) 2021-10-01
  • 9 (499) 2021-09-02
  • 7-8 (498) 2021-06-23
  • 6 (497) 2021-05-27
  • 5 (496) 2021-04-30
  • 4 (495) 2021-03-26
  • 2-3 (494) 2021-02-25
  • 2020 r.
  • 1 (493) 2020-12-29
  • 12 (492) 2020-11-25
  • 11 (491) 2020-10-20

Najnowsze wydania

12 (492) 2020-11-25

12 (492) 2020-11-25

12 (492) 2020-11-25

5 (506) 2022-05-09

12 (492) 2020-11-25

4 (505) 2022-04-04

12 (492) 2020-11-25

2-3 (504) 2022-03-04

12 (492) 2020-11-25

1 (503) 2021-12-30

12 (492) 2020-11-25

12 (502) 2021-12-01

12 (492) 2020-11-25

11 (501) 2021-11-02

12 (492) 2020-11-25

10 (500) 2021-10-01

12 (492) 2020-11-25

9 (499) 2021-09-02

12 (492) 2020-11-25

7-8 (498) 2021-06-23

12 (492) 2020-11-25

6 (497) 2021-05-27

W numerze między innymi:

• Najważniejsza jest zwinna organizacja. – Rynek wymaga od nas ciągłego zarządzania zmianą, ryzykiem i szukania nowych rozwiązań oraz odpowiadania na nowe potrzeby naszych klientów. Jesteśmy mocni w pracy warsztatowej, w praktykach zwinnych oraz w ciągłym ulepszaniu się i wymyślaniu nowych usług – mówi Ewa Wolska-Rzewuska, general manager Saatchi & Saatchi.

• Jeszcze bardziej cyfrowe. Wzrost znaczenia e-commerce i małych formatów detalicznych to czynniki, które będą miały wpływ na rozwiązania lojalnościowe. Podobnie jak zmiana siły nabywczej i postaw konsumentów. Najważniejsze pytanie dotyczy jednak marketerów, czy ograniczą oni wydatki na lojalność, czy też właśnie z pomocą programów będą realizować swoje cele.

• E-szkoła 2020 – porażka czy przygoda? Prawie połowa uczniów e-szkoły w wieku 7-12 lat dzieliła w czasie pierwszego lockdownu komputer z rodzicami, a 14% – dodatkowo także z rodzeństwem. Sielankowa wizja wolnego czasu, który w czasie pandemii mieli wreszcie zyskać dla siebie dzieci i rodzice, okazała się daleka od rzeczywistości. Kilka mitów na temat najmłodszego konsumenta i form korzystania przez niego z mediów trzeba obalić.

• PR w czasie pandemii. – Ten rok będzie dużo gorszy dla branży, ale nie jestem wyłącznie pesymistą. Liczę na to, że pandemia skłoni wielu klientów do nowego spojrzenia na wartość profesjonalnej komunikacji w dobie kryzysu i że przyniesie to długofalowe, pozytywne skutki – mówi Ryszard Solski, prezes Solski Communications.

• Nowe trendy we wsparciu sprzedaży. Jaką formę przyjmują narzędzia wsparcia sprzedaży w rzeczywistości covidowej? Jakie cele realizują oprócz standardowej stymulacji promocyjnej do zakupu? Uważna obserwacja rynku promocji pozwala dostrzec kilka sygnałów, które być może będą podstawą do zarysowania nowych trendów w działaniach wspierających sprzedaż.

• Over-The-TV. W najbliższych latach rynek płatnej telewizji będzie rósł głównie dzięki OTT.

100 strony o marketingu z pasją

Dodatek do numeru:
- Raport Kreatura 2020
- Raport Domy Produkcyjne i Postprodukcyjne 2020

VUCA TO ZA MAŁO

Eksperci przekonują nas, że co najmniej od trzech dekad żyjemy w rzeczywistości VUCA.

PRZYPOMNĘ: TO SKRÓTOWIEC STWORZONY Z PIERWSZYCH LITER ANGIELSKICH SŁÓW: VARIABILITY (ZMIENNOŚĆ), UNCERTAINTY (NIEPEWNOŚĆ), COMPLEXITY (ZŁOŻONOŚĆ) I AMBIGUITY (WIELOZNACZNOŚĆ).
Termin przypomniał ostatnio Kuba Piwowar, digital acceleration lead w Google, podczas e-konferencji w ramach e-festiwalu Filmteractive. Wszystko to prawda, ale rok 2020 dowiódł jednocześnie, że skrót VUCA to za mało, by określić nasze najbliższe otoczenie i życie w ostatnich miesiącach. Koniec drugiej dekady XXI w. historia kojarzyć będzie z terminami: brexit, ale też COVID-19, koronawirus i lockdown. My nad Wisłą dorzucić możemy jeszcze kilka innych, notabene zapisanych nie tylko literami alfabetu łacińskiego, ale też symbolami błyskawicy czy ośmioma gwiazdkami. Polakom nie brakuje kreatywności. Widać to i w życiu społecznym, i w aktywności branży reklamowej.
Nikogo nie trzeba przekonywać, że rok 2020 był dla mediów i reklamy okresem trudnym. Obronną ręką wyszły z niego studia produkcyjne, o czym między wierszami przeczytać można w raporcie towarzyszącym temu numerowi „Media Marketing Polska”. Okazało się, że niekoniecznie trzeba jechać w licznym gronie na zdjęcia do RPA czy Nowej Zelandii, a wystarczy w małej grupie wyjść na balkon z kamerą, by spot był atrakcyjny i skuteczny. W ostatnich trudnych miesiącach dobrze radziła sobie kreacja, czego dowodzi nasz – nie bójmy się słowa – kultowy Konkurs Niezależnej Kreacji Kreatura. Raport dotyczący edycji 2020 znajdą Państwo na łamach tego wydania „MMP”.
Za to mediom wiodło się słabiej (o czym pisać będziemy w kolejnym numerze naszego magazynu, nie tylko w raporcie „Biura Reklamy”). Rok 2020 nie był – jak wieszczą branżowi prorocy – kolejnym rokiem mobile, gamingu czy kontentu. Był przede wszystkim czasem zmian – często nieodwracalnych – i w naszych rodzinach, i w naszym biznesie. Na progu nowego roku życzmy sobie, by A.D. 2021 przyniósł nam wszystkim dużo dobrych zdarzeń, które pozwolą szybko zapomnieć o koszmarnym roku 2020.

Piotr Machul,
zastępca redaktora naczelnego,
„Media Marketing Polska”

  • O magazynie

    „Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
    →
    bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
    →
    raporty specjalne "MMP",
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    mmponline.pl
    →
    MMP24.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    →
    Kokurs Golden Arrow
    →
    Kokurs Kreatura
    →
    Konferencje pod egidą magazynu
    →
    kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor

    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

    Tomasz Wygnański

  • Historia magazynu

    Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu MMP

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Goraszewska 23a, 02-910
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info@media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze Publikacje
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Media & Marketing Polska
    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 5 (506) 2022-05-09
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Handel
    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 5 (381) 2022-5
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Food Service
    Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 4 (214) 2022-04-25
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2022

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI