• Ashburn, United States 31.2 °C / 59 % / 1016 hPa
  • 2022-05-22 19:32
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Kontakt
mmponline.pl
  • NEXT DAY WEEK
  • O mediach
    • TV
    • INTERNET
    • PRASA
    • RADIO
    • OOH
    • INNE
    • WSZYSTKIE Z MEDIA
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - TV
    Katarzyna Kieli prezeską i dyrektorką zarządzającą Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN
    Katarzyna Kieli prezeską i dyrektorką zarządzającą Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN
    Olga Robinson keynote speakerem i gościem specjalnym Multiscreen Day 2022
    Olga Robinson keynote speakerem i gościem specjalnym Multiscreen Day 2022
    Rozpoczął się międzynarodowy festiwal seriali Series Mania 2022
    Rozpoczął się międzynarodowy festiwal seriali Series Mania 2022
    MIPTV i Series Mania bez Rosji i rosyjskich twórców
    MIPTV i Series Mania bez Rosji i rosyjskich twórców
    HBO Max startuje w Polsce
    HBO Max startuje w Polsce
    KRRiT przyznała koncesję TVN7
    KRRiT przyznała koncesję TVN7
    Comedy Central reklamuje nowy serial "Backdoor - wyjście awaryjne"
    Comedy Central reklamuje nowy serial "Backdoor - wyjście awaryjne"
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INTERNET
    Co nowego w social mediach (14)
    Co nowego w social mediach (14)
    Premiera drugiego sezonu “Rzeczpospolitej kościelnej" Magadaleny Rigamonti
    Premiera drugiego sezonu “Rzeczpospolitej kościelnej" Magadaleny Rigamonti
    Co nowego w social mediach (13)
    Co nowego w social mediach (13)
    TikTok Unique Stories - doradzamy, jak zwyciężyć w konkursie
    TikTok Unique Stories - doradzamy, jak zwyciężyć w konkursie
    RMF Classic z nową wersją aplikacji mobilnej
    RMF Classic z nową wersją aplikacji mobilnej
    Storytel z nagrodą Webby People's Voice za "Random"
    Storytel z nagrodą Webby People's Voice za "Random"
    Co nowego w social mediach (12)
    Co nowego w social mediach (12)
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - PRASA
    Serhij Żadan Człowiekiem Roku 2022 "Gazety Wyborczej"
    Serhij Żadan Człowiekiem Roku 2022 "Gazety Wyborczej"
    "Zwierciadło" świętuje 65-lecie
    "Zwierciadło" świętuje 65-lecie
    Wydawnictwo Bauer integruje redakcje lifestyle'owe i rozstaje się z częścią redaktorek
    Wydawnictwo Bauer integruje redakcje lifestyle'owe i rozstaje się z częścią redaktorek
    Twój STYL - najlepiej sprzedający się magazyn luksusowy w Polsce
    Twój STYL - najlepiej sprzedający się magazyn luksusowy w Polsce
    Ukraiński "Express" i "Gazeta Wyborcza" ze specjalną publikacją dla uchodźców z Ukrainy
    Ukraiński "Express" i "Gazeta Wyborcza" ze specjalną publikacją dla uchodźców z Ukrainy
    Daniel Passent nie żyje
    Daniel Passent nie żyje
    "Focus", "Elle Man" i "Samo Zdrowie" znikają z rynku
    "Focus", "Elle Man" i "Samo Zdrowie" znikają z rynku
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - RADIO
    Jest zgoda na przejęcie przez Agorę kontroli nad Eurozetem
    Jest zgoda na przejęcie przez Agorę kontroli nad Eurozetem
    Radio 357 przekroczyło próg 45 tysięcy patronów
    Radio 357 przekroczyło próg 45 tysięcy patronów
    Radio Track z pozytywną oceną w audycie międzynarodowego instytutu CESP
    Radio Track z pozytywną oceną w audycie międzynarodowego instytutu CESP
    Olga Mickiewicz dołącza do zarządu 357 sp. z o.o.
    Olga Mickiewicz dołącza do zarządu 357 sp. z o.o.
    KIM prezentuje szczegółowe wyniki i metodologię nowego badania słuchalności radia
    KIM prezentuje szczegółowe wyniki i metodologię nowego badania słuchalności radia
    Krajowy Instytut Mediów z pierwszymi wynikami nowego badania słuchalności radia
    Krajowy Instytut Mediów z pierwszymi wynikami nowego badania słuchalności radia
    Radio Zet ogłasza wiosenną ramówkę
    Radio Zet ogłasza wiosenną ramówkę
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - OOH
    Research Partner: 19% Polaków chce całkowitego zakazu OOH
    Research Partner: 19% Polaków chce całkowitego zakazu OOH
    Kampania z efektem 3D na ekranie Clear Channel w Westfield Arkadia
    Kampania z efektem 3D na ekranie Clear Channel w Westfield Arkadia
    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS promują wystawę “Chagall"
    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS promują wystawę “Chagall"
    Ekrany Screen Network wspierają doroczną akcję "Żonkile"
    Ekrany Screen Network wspierają doroczną akcję "Żonkile"
    Rozmówki polsko-ukraińskie na cyfrowych nośnikach OOH
    Rozmówki polsko-ukraińskie na cyfrowych nośnikach OOH
    Samsung startuje z pierwszą kampanią 3D DOOH w Polsce
    Samsung startuje z pierwszą kampanią 3D DOOH w Polsce
    Clear Channel Poland powiększa ofertę DOOH
    Clear Channel Poland powiększa ofertę DOOH
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INNE
    Wojna nie złamała nadziei Ukraińców [raport]
    Wojna nie złamała nadziei Ukraińców [raport]
    Urszula Piasecka prezesem zarządu Kino Świat
    Urszula Piasecka prezesem zarządu Kino Świat
    Magdalena Rigamonti z nowym podcastem “Rosja. Stan umysłu"
    Magdalena Rigamonti z nowym podcastem “Rosja. Stan umysłu"
    COMvergence: IProspect najlepszy w wygrywaniu i utrzymaniu klientów
    COMvergence: IProspect najlepszy w wygrywaniu i utrzymaniu klientów
    Znamy wyniki tegorocznego rankingu WARC Media 100
    Znamy wyniki tegorocznego rankingu WARC Media 100
    Mindshare: Pandemia mocno wpływa na zachowania osób młodych
    Mindshare: Pandemia mocno wpływa na zachowania osób młodych
    Nowak i Hermanowski awansowali w UM Thrive
    Nowak i Hermanowski awansowali w UM Thrive
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - MEDIA
    Research Partner: 19% Polaków chce całkowitego zakazu OOH
    Research Partner: 19% Polaków chce całkowitego zakazu OOH
    Co nowego w social mediach (14)
    Co nowego w social mediach (14)
    Serhij Żadan Człowiekiem Roku 2022 "Gazety Wyborczej"
    Serhij Żadan Człowiekiem Roku 2022 "Gazety Wyborczej"
    Kampania z efektem 3D na ekranie Clear Channel w Westfield Arkadia
    Kampania z efektem 3D na ekranie Clear Channel w Westfield Arkadia
    Jest zgoda na przejęcie przez Agorę kontroli nad Eurozetem
    Jest zgoda na przejęcie przez Agorę kontroli nad Eurozetem
    Premiera drugiego sezonu “Rzeczpospolitej kościelnej" Magadaleny Rigamonti
    Premiera drugiego sezonu “Rzeczpospolitej kościelnej" Magadaleny Rigamonti
    Co nowego w social mediach (13)
    Co nowego w social mediach (13)
  • O marketingu
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O marketingu
    NBP na straży stabilności makroekonomicznej Polski
    NBP na straży stabilności makroekonomicznej Polski
    10,5 miliona osób używa Blika
    10,5 miliona osób używa Blika
    Unique One powiększa zarząd
    Unique One powiększa zarząd
    Ania Kuczyńska nawiązuje współpracę z Klarną
    Ania Kuczyńska nawiązuje współpracę z Klarną
    Krok za miedzę i dalej
    Krok za miedzę i dalej
    Klarna uruchamia opcję wirtualnych zakupów
    Klarna uruchamia opcję wirtualnych zakupów
    Karolina Kawska nową CEO w Tigers
    Karolina Kawska nową CEO w Tigers
  • O reklamie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O reklamie
    Nowa kampania telewizyjna leku Venescin Forte
    Nowa kampania telewizyjna leku Venescin Forte
    Bank Millennium promuje się jako mecenas 19. MDAG
    Bank Millennium promuje się jako mecenas 19. MDAG
    Katy Perry w kampanii Pyszne.pl “Czy ktoś powiedział"
    Katy Perry w kampanii Pyszne.pl “Czy ktoś powiedział"
    Monika Jabłońska w Papaya Films, pokieruje Papaya Roster
    Monika Jabłońska w Papaya Films, pokieruje Papaya Roster
    Jagoda Prętnicka-Markiewicz brand communication directorem w 180heartbeats + Jung v. Matt
    Jagoda Prętnicka-Markiewicz brand communication directorem w 180heartbeats + Jung v. Matt
    Piotr Michalak i Daniel Koszuk zakładają Patoagencję
    Piotr Michalak i Daniel Koszuk zakładają Patoagencję
    BMW zaprasza na "kreatywne jazdy" [wideo]
    BMW zaprasza na "kreatywne jazdy" [wideo]
  • Opinie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Opinie
    Hipokryzja dźwignią handlu [Felieton Michała Majczaka]
    Hipokryzja dźwignią handlu [Felieton Michała Majczaka]
    "Pierwszy klient" - ocena spotu DDB Warszawa i Dobro dla McDonald's
    "Pierwszy klient" - ocena spotu DDB Warszawa i Dobro dla McDonald's
    Netflix otwiera się na reklamy [komentarz]
    Netflix otwiera się na reklamy [komentarz]
    "Kuchnia towarzyska i uczuciowa" Andy Rottenberg
    "Kuchnia towarzyska i uczuciowa" Andy Rottenberg
    Biznes naprawy świata [Kuba Janicki, Opus B]
    Biznes naprawy świata [Kuba Janicki, Opus B]
    Ukraina zdobi człowieka [Felieton Michała Majczaka]
    Ukraina zdobi człowieka [Felieton Michała Majczaka]
    Większość specjalistów marketingu w Europie nie jest gotowa na rezygnację z ciasteczek
    Większość specjalistów marketingu w Europie nie jest gotowa na rezygnację z ciasteczek
  • Seriale i VOD
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Seriale i VOD
    Polski serial "Odwilż" najchętniej oglądaną produkcją HBO Max w Europie
    Polski serial "Odwilż" najchętniej oglądaną produkcją HBO Max w Europie
    Netflix zapowiedział aż 18 nowych polskich produkcji
    Netflix zapowiedział aż 18 nowych polskich produkcji
    Love me Tinder [recenzja - "Oszust z Tindera"]
    Love me Tinder [recenzja - "Oszust z Tindera"]
    Nasze rekomendacje: film dokumentalny
    Nasze rekomendacje: film dokumentalny
    Nasze rekomendacje: seriale
    Nasze rekomendacje: seriale
    Trzeci sezon "Kontroli" w Playerze 10 lutego
    Trzeci sezon "Kontroli" w Playerze 10 lutego
    "The Office PL" - serial, jakiego potrzebujemy [wideo]
    "The Office PL" - serial, jakiego potrzebujemy [wideo]
  • Koktajl
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Koktajl
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
    in_Digital Marketing Conference w Warszawie 9-10 października
    in_Digital Marketing Conference w Warszawie 9-10 października
  • Wydarzenia
  • Magazyn
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • NEXT DAY WEEK
  • O mediach
  • O marketingu
  • O reklamie
  • Opinie
  • Seriale i VOD
  • Koktajl
  • Wydarzenia
  • Magazyn
zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



App Store Google play
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

MMP
1 (493) 2020-12-29

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


6. KALENDARIUM ROKU
8. BAROMETR ROKU
10. BRIEF „MMP": BIORÓŻNORODNOŚĆ
16. SONDA
21. PRZETARGI ROKU
22. ELEKTROKLAPA
Elektromarkety były w ostatnim roku „liderem" w kategorii najgorszych reklam
24. JESTEM SOBIE STEREM, ŻEGLARZEM I OKRĘTEM
Rozmawiamy z Katarzyną Bosacką,
dziennikarką telewizyjną , prowadzącą programy i gospodynią kanału na YouTube „EkoBosacka", miłośniczką polskiej kuchni i ekspertką żywienia
26. KRONIKA – OPINIE
30. NEWSFEED
32. BRANDCAST PO RAZ PIERWSZY
Impreza YouTube była okazją do zaprezentowania nowych danych i nowych narzędzi
34. W KRYZYSIE RODZI SIĘ INNOWACJA
Konrad Żmuda-Trzebiatowski,
senior e-retail and e-commerce strategist Molecular BBDO, o nowych rozwiązaniach w e-handlu
36. WBREW SUMIENIU?
O zjawisku wypalenia w branży marketingowej
40. KLOCKI LEGO ANGAŻUJĄ W KAŻDYM WIEKU
– Ideą naszej marki jest nauka przez zabawę. Staramy się to robić, sięgając zarówno do naszej tradycji, jak i po rozwiązania ze świata cyfrowego – mówi Beata Kucejko, szefowa marketingu Lego na Polskę, Ukrainę i kraje bałtyckie
44. FORUM
47. RAPORT BIURA REKLAMY 2020

  • 2022 r.
  • 5 (506) 2022-05-09
  • 4 (505) 2022-04-04
  • 2-3 (504) 2022-03-04
  • 2021 r.
  • 1 (503) 2021-12-30
  • 12 (502) 2021-12-01
  • 11 (501) 2021-11-02
  • 10 (500) 2021-10-01
  • 9 (499) 2021-09-02
  • 7-8 (498) 2021-06-23
  • 6 (497) 2021-05-27
  • 5 (496) 2021-04-30
  • 4 (495) 2021-03-26
  • 2-3 (494) 2021-02-25
  • 2020 r.
  • 1 (493) 2020-12-29
  • 12 (492) 2020-11-25
  • 11 (491) 2020-10-20

Najnowsze wydania

1 (493) 2020-12-29

1 (493) 2020-12-29

1 (493) 2020-12-29

5 (506) 2022-05-09

1 (493) 2020-12-29

4 (505) 2022-04-04

1 (493) 2020-12-29

2-3 (504) 2022-03-04

1 (493) 2020-12-29

1 (503) 2021-12-30

1 (493) 2020-12-29

12 (502) 2021-12-01

1 (493) 2020-12-29

11 (501) 2021-11-02

1 (493) 2020-12-29

10 (500) 2021-10-01

1 (493) 2020-12-29

9 (499) 2021-09-02

1 (493) 2020-12-29

7-8 (498) 2021-06-23

1 (493) 2020-12-29

6 (497) 2021-05-27

W numerze między innymi:

• Mordor w czasach zarazy. Był taki Mordor, w którym można było zmienić pracę, wychodząc na fajkę, nawet gdy ktoś należał do niepalących. Saatchi, Leo Burnett, K2, Publicis, Cheil, Artegence i inni – wszystko w zasięgu krótkiego spaceru. Był taki Mordor, w którym latem rozmowy na ławeczkach wokół jeziorka trzeba było prowadzić ciszej, bo tuż obok siedziała ekipa konkurencyjnej agencji, najwyraźniej startująca w tym samym przetargu. Był taki Mordor, gdzie można było utknąć w korku już na poziomie firmowego garażu, próbując wrócić do domu po siedemnastej.

• Pamiętam wszystkie końce świata. Jak można podsumować trwający „koniec świata”? Postanowiłam, że wyciągnę wnioski ze wszystkich końców świata, które pamiętam, tworząc tekst nieco bardziej osobisty. Marta Frączek, dyr. kreatywna Newonce.media.

• Jestem sobie sterem, żeglarzem i okrętem. – W internecie jest masa kapitalnych kulinarnych kanałów i blogów. Niestety, jest też masa słabych – mówi Katarzyna Bosacka, dziennikarka telewizyjna, prowadząca w TVN „Wiem, co jem” i „MądrzeJemy”, gospodyni kanału na YouTube – „EkoBosacka”.

• YT Brandcast po raz pierwszy. Z okazji pierwszej polskiej edycji wydarzenia poświęconego YouTube zaprezentowano nowe dane o popularności platformy. Pojawiły się też zapowiedzi nowych narzędzi dla reklamodawców, z których najważniejszym jest YouTube Select.

• Nigdy nie będzie takiego roku. Pandemia koronawirusa, zastój w produkcji telewizyjnej, słabe ramówki, wędrówki widzów i przetasowania w portfolio brokerskim – sytuacja na rynku reklamy TV dawno nie była tak dynamiczna. W czasie gdy COVID-19 zamknął Polaków w domach, w firmach brokerskich trwała rewolucja, może nie największa w historii polskiej reklamy, ale znacząca.

• Próba Radio Track: geograficzne rozproszenie. Badanie słuchalności radia – RadioTrack – należy do największych pod względem liczebności próby projektów o charakterze ciągłym w Polsce i jest bez wątpienia największym pod względem liczby realizowanych wywiadów badaniem mediów w Polsce. W badaniu co miesiąc udział bierze 7 tys. respondentów, co w skali roku daje 84 tys. zrealizowanych wywiadów.

124 strony o marketingu z pasją


Dodatki do numeru:
- Raport Biura Reklamy 2020

PRZED NAMI NOWA, LEPSZA NORMALNOŚĆ

Na progu nowego roku chyba z większym niepokojem niż zazwyczaj zastanawiamy się, co przyniosą kolejne miesiące.

PANDEMIA WYWRÓCIŁA NASZE ŻYCIE RODZINNE I ZAWODOWE DO GÓRY NOGAMI. NAWET TE BRANŻE ZWIĄZANE Z REKLAMĄ, KTÓRE NIE TONĘŁY W NAJGORSZYCH MIESIĄCACH EPIDEMII, DEKLARUJĄ, ŻE ICH EKOSYSTEM BIZNESOWY ZMIENIŁ SIĘ ZNACZĄCO I NAGLE.
Skoro już padło słowo ekosystem, przyznamy, że cały rok marzyliśmy o powrocie do natury – o spacerach bez maski i dokończeniu akcji siania łąk kwietnych zainicjowanej przed rokiem. Również te plany pokrzyżował COVID-19. Przypomnę: za projektem stała nasza redakcja i Fundacja Kwietna. Mamy nadzieję, że Wasze i nasze łąki zakwitną już wiosną 2021 r. W tym wydaniu „Kroniki Roku” chcemy zrobić kolejny krok, dlatego – znów wspólnie ze wspomnianą fundacją – zaproponowaliśmy agencjom reklamowym brief kreatywny związany z bioróżnorodnością. To rozwinięcie działań sprzed 12 miesięcy. Liczba przesłanych nam prac z pomysłami strategii i pierwszych wizualizacji mile nas zaskoczyła. Nie bylibyśmy w stanie pokazać wszystkich prac na łamach drukowanej wersji „Media Marketing Polska”. W magazynie prezentujemy więc tylko część materiałów – wszystkie będzie można pobrać nieodpłatnie z naszej strony MMPOnline.pl. Wierzymy, że zarówno pomysły z poprzedniej „Kroniki Roku”, jak i najnowszej zaowocują wprowadzeniem w życie najlepszych pomysłów. Tak deklaruje Fundacja Kwietna, która nawet w trudnych dla wszystkich miesiącach nie traci energii do działań. Wiemy, że pomysłami zainteresowane są proekologiczne władze lokalne. Jest i nasze wsparcie – realizowane w nowym roku projekty chętnie pokażemy na łamach „MMP” i w internecie. Poznajcie i przeanalizujcie tegoroczne pomysły. Warto. Nawet jeśli nie wszystko da się wdrożyć „na skale masową”, można wyznaczyć sobie własny plan minimum.

Po trudnym roku inspirujmy się wzajemnie i wspierajmy. Okazujmy więcej czułości. „Nowa normalność”, która nas czeka, musi być przecież „lepszą normalnością”. Do siego roku!

Piotr Machul,
zastępca redaktora naczelnego, „Media Marketing Polska”

  • O magazynie

    „Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
    →
    bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
    →
    raporty specjalne "MMP",
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    mmponline.pl
    →
    MMP24.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    →
    Kokurs Golden Arrow
    →
    Kokurs Kreatura
    →
    Konferencje pod egidą magazynu
    →
    kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor

    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

    Tomasz Wygnański

  • Historia magazynu

    Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu MMP

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Goraszewska 23a, 02-910
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info@media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze Publikacje
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Media & Marketing Polska
    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 5 (506) 2022-05-09
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Handel
    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 5 (381) 2022-5
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Food Service
    Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 4 (214) 2022-04-25
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2022

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI