• Ashburn, United States -0.3 °C / 50 % / 1027 hPa
  • 2023-03-21 09:26
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Kontakt
mmponline.pl
  • NEXT DAY STUDIO
  • O mediach
    • TV
    • INTERNET
    • PRASA
    • RADIO
    • OOH
    • INNE
    • WSZYSTKIE Z MEDIA
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - TV
    Rita Grebenchikova: Przyszłość jest hybrydowa, bo życie jest hybrydowe
    Rita Grebenchikova: Przyszłość jest hybrydowa, bo życie jest hybrydowe
    Arte z serwisem informacyjnym "Tydzień w Europie"
    Arte z serwisem informacyjnym "Tydzień w Europie"
    Super Bowl LVII przyciągnął 113 mln widzów
    Super Bowl LVII przyciągnął 113 mln widzów
    TVN właścicielem Vod.pl [wideo]
    TVN właścicielem Vod.pl [wideo]
    Zmiany w strukturze TVN Warner Bros. Discovery
    Zmiany w strukturze TVN Warner Bros. Discovery
    UOKiK: 22 mln złotych kary dla Vectry
    UOKiK: 22 mln złotych kary dla Vectry
    Wavemaker: Ponownie żaden pojedynczy program niesportowy w TV nie przebił granicy 5 milionów widzów
    Wavemaker: Ponownie żaden pojedynczy program niesportowy w TV nie przebił granicy 5 milionów widzów
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INTERNET
    Co nowego w social mediach (45)
    Co nowego w social mediach (45)
    Co nowego w social mediach (44)
    Co nowego w social mediach (44)
    Co nowego w social mediach (43)
    Co nowego w social mediach (43)
    Branża kreatywna dla Ukrainy
    Branża kreatywna dla Ukrainy
    Co nowego w social mediach (42)
    Co nowego w social mediach (42)
    Co nowego w social mediach (41)
    Co nowego w social mediach (41)
    Co nowego w social mediach (40)
    Co nowego w social mediach (40)
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - PRASA
    Niższe przychody i strata Agory w IV kwartale 2022 r.
    Niższe przychody i strata Agory w IV kwartale 2022 r.
    Marek Knap dyrektorem artystycznym Burda Media Polska
    Marek Knap dyrektorem artystycznym Burda Media Polska
    Paszporty “Polityki" wręczone po raz 30.
    Paszporty “Polityki" wręczone po raz 30.
    Monika Tutak-Goll na czele wszystkich redakcji  "Wysokich Obcasów"
    Monika Tutak-Goll na czele wszystkich redakcji "Wysokich Obcasów"
    Mikołaj Chrzan: Lokalność rośnie w siłę
    Mikołaj Chrzan: Lokalność rośnie w siłę
    RASP zamyka "Auto Świat", zwalnia 8% pracowników
    RASP zamyka "Auto Świat", zwalnia 8% pracowników
    Nagroda Literacka Nike 2022 dla "Mondo cane" Jerzego Jarniewicza
    Nagroda Literacka Nike 2022 dla "Mondo cane" Jerzego Jarniewicza
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - RADIO
    Piosenki z tekstem - koncert Radia Nowy Świat i Akademii Teatralnej
    Piosenki z tekstem - koncert Radia Nowy Świat i Akademii Teatralnej
    Idziemy własną drogą, trzymając pion i poziom
    Idziemy własną drogą, trzymając pion i poziom
    Radio Nowy Świat wspiera zbiórkę na generatory prądu dla Ukrainy
    Radio Nowy Świat wspiera zbiórkę na generatory prądu dla Ukrainy
    Radio Track: W Warszawie Tok FM słuchane prawie tak często jak RMF FM
    Radio Track: W Warszawie Tok FM słuchane prawie tak często jak RMF FM
    I Love Radio: blisko 20 mln słuchaczy dziennie
    I Love Radio: blisko 20 mln słuchaczy dziennie
    Weronika Wawrzkowicz-Nasternak dołącza do zespołu Radia Nowy Świat
    Weronika Wawrzkowicz-Nasternak dołącza do zespołu Radia Nowy Świat
    Top Radia 357 po raz drugi
    Top Radia 357 po raz drugi
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - OOH
    Jak się nie zgubić w outdoorze?
    Jak się nie zgubić w outdoorze?
    "Przedszkole. Bucza, luty 2022" - wystawa na nośnikach DOOH JetLine i Warexpo
    "Przedszkole. Bucza, luty 2022" - wystawa na nośnikach DOOH JetLine i Warexpo
    Outdoor znowu w górę
    Outdoor znowu w górę
    DOOH i AI
    DOOH i AI
    Płuca na ekranach LED pokazują jakość powietrza
    Płuca na ekranach LED pokazują jakość powietrza
    MediaCom i AMS publikują raport na temat skuteczności outdooru
    MediaCom i AMS publikują raport na temat skuteczności outdooru
    Wystartowała 23. edycja Galerii Plakatu AMS
    Wystartowała 23. edycja Galerii Plakatu AMS
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INNE
    "Docieraj do źródła prawdy" - zachęca Stowarzyszenie Demagog
    "Docieraj do źródła prawdy" - zachęca Stowarzyszenie Demagog
    Mariusz Spisz, Multikino Media: Kino walczy o swoje miejsce [wideo]
    Mariusz Spisz, Multikino Media: Kino walczy o swoje miejsce [wideo]
    NIK negatywnie ocenił działalność Krajowego Instytutu Mediów
    NIK negatywnie ocenił działalność Krajowego Instytutu Mediów
    Wojciech Stuchlik dołącza do Under Ski Tower jako producent liniowy
    Wojciech Stuchlik dołącza do Under Ski Tower jako producent liniowy
    Rafał Wachnik: Klienci są ważniejsi niż przetargi
    Rafał Wachnik: Klienci są ważniejsi niż przetargi
    Sequel "Na noże" z sukcesem w amerykańskich kinach
    Sequel "Na noże" z sukcesem w amerykańskich kinach
    Zielona zmiana w reklamie [Next Day Studio]
    Zielona zmiana w reklamie [Next Day Studio]
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - MEDIA
    Niższe przychody i strata Agory w IV kwartale 2022 r.
    Niższe przychody i strata Agory w IV kwartale 2022 r.
    Jak się nie zgubić w outdoorze?
    Jak się nie zgubić w outdoorze?
    Co nowego w social mediach (45)
    Co nowego w social mediach (45)
    Piosenki z tekstem - koncert Radia Nowy Świat i Akademii Teatralnej
    Piosenki z tekstem - koncert Radia Nowy Świat i Akademii Teatralnej
    Co nowego w social mediach (44)
    Co nowego w social mediach (44)
    Rita Grebenchikova: Przyszłość jest hybrydowa, bo życie jest hybrydowe
    Rita Grebenchikova: Przyszłość jest hybrydowa, bo życie jest hybrydowe
    Arte z serwisem informacyjnym "Tydzień w Europie"
    Arte z serwisem informacyjnym "Tydzień w Europie"
  • O marketingu
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O marketingu
    Ipsos: Już 63% ludzi chce płacić więcej za produkty i usługi firm działających odpowiedzialnie
    Ipsos: Już 63% ludzi chce płacić więcej za produkty i usługi firm działających odpowiedzialnie
    Marki Semilac i Hi hybrid ze stoiskiem na targach kosmetycznych Cosmoprof w Bolonii
    Marki Semilac i Hi hybrid ze stoiskiem na targach kosmetycznych Cosmoprof w Bolonii
    Skąd? Dokąd? (6)
    Skąd? Dokąd? (6)
    Marketing musi dotrzymywać kroku konsumentom
    Marketing musi dotrzymywać kroku konsumentom
    Skąd? Dokąd? (5)
    Skąd? Dokąd? (5)
    Best Brands Poland 2023: rusza badanie
    Best Brands Poland 2023: rusza badanie
    Skąd? Dokąd? (4)
    Skąd? Dokąd? (4)
  • O reklamie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O reklamie
    Agora: W 2023 r. rynek reklamy wzrośnie o 2-4%
    Agora: W 2023 r. rynek reklamy wzrośnie o 2-4%
    To nie biznes, to dom
    To nie biznes, to dom
    Jak starzeje się tradycyjna reklama? - Super Bowl LVII [wideo]
    Jak starzeje się tradycyjna reklama? - Super Bowl LVII [wideo]
    Rocketjobs.pl z kampanią na temat prawa pracy
    Rocketjobs.pl z kampanią na temat prawa pracy
    Michał Oleksów o reklamach z tegorocznego Super Bowl [wideo]
    Michał Oleksów o reklamach z tegorocznego Super Bowl [wideo]
    Paris Hilton w kampanii Klarny [wideo]
    Paris Hilton w kampanii Klarny [wideo]
    Robbie Williams w kampanii marki Felix [wideo]
    Robbie Williams w kampanii marki Felix [wideo]
  • Opinie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Opinie
    Budowanie wspólnej kultury organizacji
    Budowanie wspólnej kultury organizacji
    Jak starzeje się tradycyjna reklama? - Super Bowl LVII [wideo]
    Jak starzeje się tradycyjna reklama? - Super Bowl LVII [wideo]
    Nowoczesny marketing to wykorzystanie nośników connected TV w kampaniach
    Nowoczesny marketing to wykorzystanie nośników connected TV w kampaniach
    Zenith pije szampana z Pepsi
    Zenith pije szampana z Pepsi
    Monika Krawiec-Zaworska: Jak dbać o pracownika?
    Monika Krawiec-Zaworska: Jak dbać o pracownika?
    Lex Pilot - a może nie taki diabeł straszny?
    Lex Pilot - a może nie taki diabeł straszny?
    Najważniejsze trendy MarTech na 2023 rok, które warto śledzić
    Najważniejsze trendy MarTech na 2023 rok, które warto śledzić
  • Seriale i VOD
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Seriale i VOD
    "Nie bądź obojętny_a" hasłem 20. Millennium Docs Against Gravity
    "Nie bądź obojętny_a" hasłem 20. Millennium Docs Against Gravity
    SkyShowtime z mocną promocją na wejściu
    SkyShowtime z mocną promocją na wejściu
    Netflix: 400 mln zł rocznie na polskie produkcje
    Netflix: 400 mln zł rocznie na polskie produkcje
    "Wielka woda" - miałem apetyt na więcej
    "Wielka woda" - miałem apetyt na więcej
    5. sezon ARTE Opera w ARTE.tv - 14 spektakli do obejrzenia za darmo
    5. sezon ARTE Opera w ARTE.tv - 14 spektakli do obejrzenia za darmo
    Binge-watching z MMP - "Zachowaj spokój"
    Binge-watching z MMP - "Zachowaj spokój"
    Polski serial "Odwilż" najchętniej oglądaną produkcją HBO Max w Europie
    Polski serial "Odwilż" najchętniej oglądaną produkcją HBO Max w Europie
  • Koktajl
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Koktajl
    Snapchat i świat AR
    Snapchat i świat AR
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
  • Wydarzenia
  • Magazyn
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • NEXT DAY STUDIO
  • O mediach
  • O marketingu
  • O reklamie
  • Opinie
  • Seriale i VOD
  • Koktajl
  • Wydarzenia
  • Magazyn
zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



Kiosk
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

MMP
2-3 (494) 2021-02-25

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


8. PERYSKOP
10. FOKUS: SPORT
Zarówno media, jak i marki szykują się już do piłkarskiego Euro i igrzysk olimpijskich.
Sport jest jedną z pierwszych dziedzin, które wróciły do normalności
44. NEWSFEED
48. MEDIA
Radio i czarny łabędź
Ograniczenia w mobilności społeczeństwa w związku z COVID-19 prowadzą do zmian w zwyczajach słuchania i powodują korektę w konsumpcji radia
Wspólne „nie" dla haraczu
Rządowy projekt ustawy o wprowadzeniu podatku od reklam odbił się głośnym echem nie tylko w mediach, ale również w gremiach różnych organizacji współtworzących rynek mediów i reklamy do zmian w zwyczajach słuchania i powodują korektę w konsumpcji radia
Więcej szans niż zagrożeń
– Konsument jest w Polsce przygotowany na zapłacenie za kontent dotyczący prasy. Jest już nauczony i przyzwyczajony przez globalne podmioty, że dostawca dobrych jakościowo informacji ma prawo żądać zapłaty. To daje większe zyski niż udostępnianie treści za darmo – mówi w wywiadzie dla „MMP" Waldemar Izdebski, prezes Polskich Badań Czytelnictwa
57. MARKETING
Shelf monitoring
Czy monitorowanie wirtualnej półki pomaga wygrywać w e-commerce i zapobiega katastrofom?
Za duży, by przegrać?
Czy polski rynek będzie tym, na którym Amazon połamie sobie zęby? Jeśli nie złamie hegemonii Allegro, a to nie takie proste, czy pogodzi się z pozycją gracza numer 2?
70. 360°
Dyrektorka w Dubaju
Kornelia Samanta, e-commerce director w Liquid Omnicommerce, o specyfice pracy agencyjnej w Dubaju
Kreatywni oceniają kampanię „Planeta doskonała" dla BBC Studios autorstwa Digital Kingdom
74. FORUM
78. AFTER
Kino to wspólnota
Pandemia wywróciła modele dystrybucyjne do góry nogami i raptownie zahamowała rozwój potężnego przemysłu filmowego. Jak będzie wyglądał przemysł filmowy po pandemii i jak funkcjonuje film wyjęty z kina - mówi producent Jerzy Kapuściński

  • 2023 r.
  • 2-3 (514) 2023-02-28
  • 1 (513) 2023-01-09
  • 2022 r.
  • 12 (512) 2022-12-02
  • 11 (511) 2022-11-03
  • 10 (510) 2022-10-05
  • 9 (509) 2022-09-05
  • 7-8 (508) 2022-07-06
  • 6 (507) 2022-06-01
  • 5 (506) 2022-05-09
  • 4 (505) 2022-04-04
  • 2-3 (504) 2022-03-04
  • 2021 r.
  • 1 (503) 2021-12-30
  • 12 (502) 2021-12-01
  • 11 (501) 2021-11-02
  • 10 (500) 2021-10-01
  • 9 (499) 2021-09-02

Najnowsze wydania

2-3 (494) 2021-02-25

2-3 (494) 2021-02-25

2-3 (494) 2021-02-25

2-3 (514) 2023-02-28

2-3 (494) 2021-02-25

1 (513) 2023-01-09

2-3 (494) 2021-02-25

12 (512) 2022-12-02

2-3 (494) 2021-02-25

11 (511) 2022-11-03

2-3 (494) 2021-02-25

10 (510) 2022-10-05

2-3 (494) 2021-02-25

9 (509) 2022-09-05

2-3 (494) 2021-02-25

7-8 (508) 2022-07-06

2-3 (494) 2021-02-25

6 (507) 2022-06-01

2-3 (494) 2021-02-25

5 (506) 2022-05-09

2-3 (494) 2021-02-25

4 (505) 2022-04-04

W numerze między innymi:

• Wielobój nieoczywisty. Na największych mediowych eventach sportowych nie jest dziś łatwo zarobić. Nie tylko przez pandemię i przekładanie imprez. I nadawcy, i biura reklamy, i marketerzy muszą się dobrze nagimnastykować. Tegoroczne UEFA Euro i tokijskie igrzyska, ale też inne wydarzenia pokażą prawdziwą kondycję branży.

• Radio i czarny łabędź. Ograniczenia w mobilności społeczeństwa w związku z COVID-19 prowadzą do zmian w zwyczajach słuchania i powodują korektę w konsumpcji radia. Znamienne, że im istotniejsze ograniczenia, a w rezultacie mniejsza mobilność, tym większe spadki w konsumpcji radia.

• Wspólne "nie" dla haraczu. Rządowy projekt ustawy o wprowadzeniu podatku od reklam odbił się głośnym echem nie tylko w mediach, ale również w gremiach różnych organizacji współtworzących rynek mediów i reklamy. Każdy podmiot w swoim stanowisku podkreślał absurd tego pomysłu.

• Więcej szans niż zagrożeń. – Konsument jest w Polsce przygotowany na zapłacenie za kontent dotyczący prasy. Jest już nauczony i przyzwyczajony przez globalne podmioty, że dostawca dobrych jakościowo informacji ma prawo żądać zapłaty. To daje większe zyski
niż udostępnianie treści za darmo – mówi Waldemar Izdebski, prezes Polskich Badań Czytelnictwa.

• Za duży, by przegrać? Czy polski rynek będzie tym, na którym Amazon połamie sobie zęby? Jeśli nie złamie hegemonii Allegro, a to nie takie proste, czy pogodzi się z pozycją gracza numer 2?

• Podatek cukrowy to słodko-gorzka praca dla marketerów. Od stycznia słodzone napoje obłożone są dodatkową opłatą, a pierwsze wzrosty cen robią wrażenie. Szumu medialnego nowej daninie nie sposób odmówić, a jak zmieni rynek?

84 strony o marketingu z pasją

 

Dodatek do numeru:
- Raport Sport

DLACZEGO PADŁO NA REKLAMĘ?

NIE MAMY W BRANŻY WĄTPLIWOŚCI, ŻE POMYSŁ OPODATKOWANIA REKLAMY JEST BARDZO ZŁY. REKLAMA, KTÓRA JEST PALIWEM DLA GOSPODARKI, MOŻE STAĆ SIĘ DROŻSZA, A WIĘC MNIEJ DOSTĘPNA. I TO W CHWILI, KIEDY GOSPODARKA MA WYCHODZIĆ Z DOŁKA PO PANDEMII. WARTO SIĘ JEDNAK ZASTANOWIĆ, DLACZEGO PADŁO WŁAŚNIE NA REKLAMĘ.

To tak jakby w recesji podnosić koszt kredytu dla przedsiębiorstw. Do tego dochodzi strona mediów, z których wiele ucierpiało w ostatnich miesiącach, zwłaszcza prasa, OOH i kino. Ale przecież nie tylko. Zmiany na rynku medialnym od wielu lat wywierały niekorzystną presję na media tradycyjne. Teraz nowy podatek uderzy w sektor, który już wcześniej miał problemy. I ważny argument dotyczący wolności słowa. Jeżeli dla prywatnych mediów państwo nie stwarza warunków do rozwoju, także ekonomicznego, to ta wolność słowa staje się teoretyczna.
Te wszystkie racje znamy, wybrzmiały one podczas akcji „Media bez wyboru". Zastanówmy się jednak, dlaczego rząd chce zdobywać środki na realizację potrzebnych zapewne wydatków, właśnie opodatkowując reklamę. Dlaczego padło właśnie na reklamę, a nie ma planów opodatkowania usług informatycznych, księgowych, ubezpieczeń albo papieru do ksero? Można powiedzieć, że zaważyły racje polityczne, ale jest też inna, smutna dla nas, branży, odpowiedź: problemami reklamy prawie nikt nie będzie się przejmował – ani decydenci, ani większość parlamentarzystów, ani zwykli ludzie, wyborcy.
Bo reklama powszechnie uważana jest za rzecz błahą, wręcz głupią, kłamliwą, a w przypadku firm niepotrzebny luksus, bo „dobry towar przecież sam się sprzeda". Przeciętnemu człowiekowi, ale też politykowi reklama kojarzy się z irytującymi blokami reklamowymi, w których promuje się niepotrzebne suplementy, podejrzane środki na erekcję, słodkie napoje. W internecie, zdaniem większości, reklama utrudnia czytanie stron i stanowi zagrożenie dla prywatności. A media? Większość ludzi nie rozumie, jaki jest mechanizm finansowania mediów i uważa, że są one przeładowane „niepotrzebnymi" reklamami.
Padło na reklamę, a nie inne branże gospodarki czy usługi biznesowe, bo rząd zapewne sądził, że ich opodatkowanie wywołałoby większy sprzeciw. A z powodu reklamy prawie nikt nie będzie płakał, z wyjątkiemsamej branży reklamowej i mediowej.
Dlaczego o tym piszę, a nie skupiam się na meritum sprawy i zagrożeniach związanych z nowym podatkiem? Bo obecny projekt może uda się zmienić, ale przyjdzie kolejny rząd i parlament, a nasza branża pozostanie z tym samym problemem – reklama nadal będzie uważana za rzecz błahą lub nawet szkodliwą, za działalność, z której czerpie się niewspółmiernie wysokie dochody w stosunku do jej wartości, użyteczności. I pojawią się kolejne pomysły podatku, kolejne projekty ograniczeń, niekorzystnych regulacji. A my nie będziemy potrafili się skutecznie bronić, pozyskiwać sojuszników, zdobywać poparcia społecznego. Bo większość ludzi po obejrzeniu bloku w telewizji będzie za podatkiem i ograniczeniami.
Cała branża musi się zastanowić, jak edukować biznes, decydentów, społeczeństwo, jak zmienić wizerunek. Zaniedbań widzę wiele: słaba kreacja, niewystarczające samoregulacje, brak dobrych badań jednoznacznie pokazujących efektywność reklamy, a kończąc na słabym employer brandingu agencji reklamowych, których pracownicy powinni być ambasadorami naszej branży.
Liczę, że obecna akcja „Media bez wyboru" będzie początkiem szerszej dyskusji o roli reklamy, a sprawa nowego podatku zainteresuje nie tylko branżę. Więcej o nowym podatku czytaj na str. 51.

Tomasz Wygnański Tomasz Wygnański,
redaktor naczelny,
„Media Marketing Polska”

  • O magazynie

    „Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
    →
    bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
    →
    raporty specjalne "MMP",
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    mmponline.pl
    →
    MMP24.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    →
    Kokurs Golden Arrow
    →
    Kokurs Kreatura
    →
    Konferencje pod egidą magazynu
    →
    kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor

    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

    Tomasz Wygnański

  • Historia magazynu

    Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu MMP

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Idzikowskiego 16, 00-710
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info@media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze Publikacje
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Media & Marketing Polska
    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 2-3 (514) 2023-02-28
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Handel
    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 3 (389) 2023-03-10
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Food Service
    Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 3 (223) 2023-03-17
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2023

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI