• Ashburn, United States 23.7 °C / 89 % / 1015 hPa
  • 2022-06-27 16:15
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Kontakt
mmponline.pl
  • NEXT DAY WEEK
  • O mediach
    • TV
    • INTERNET
    • PRASA
    • RADIO
    • OOH
    • INNE
    • WSZYSTKIE Z MEDIA
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - TV
    Czy reorganizacja multipleksów telewizji naziemnej wpływa na oglądalność TV? [Analiza]
    Czy reorganizacja multipleksów telewizji naziemnej wpływa na oglądalność TV? [Analiza]
    Edward Miszczak rozstaje się z TVN
    Edward Miszczak rozstaje się z TVN
    Katarzyna Kieli prezeską i dyrektorką zarządzającą Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN
    Katarzyna Kieli prezeską i dyrektorką zarządzającą Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN
    Olga Robinson keynote speakerem i gościem specjalnym Multiscreen Day 2022
    Olga Robinson keynote speakerem i gościem specjalnym Multiscreen Day 2022
    Rozpoczął się międzynarodowy festiwal seriali Series Mania 2022
    Rozpoczął się międzynarodowy festiwal seriali Series Mania 2022
    MIPTV i Series Mania bez Rosji i rosyjskich twórców
    MIPTV i Series Mania bez Rosji i rosyjskich twórców
    HBO Max startuje w Polsce
    HBO Max startuje w Polsce
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INTERNET
    Digital Masters Meetup: Let’s TikTok. Let’s talk
    Digital Masters Meetup: Let’s TikTok. Let’s talk
    Co nowego w social mediach (17)
    Co nowego w social mediach (17)
    Disney+ ogłasza ofertę programową i plany związane z polskim rynkiem
    Disney+ ogłasza ofertę programową i plany związane z polskim rynkiem
    Instagram bez filtra
    Instagram bez filtra
    Co nowego w social mediach (16)
    Co nowego w social mediach (16)
    Co nowego w social mediach (15)
    Co nowego w social mediach (15)
    Co nowego w social mediach (14)
    Co nowego w social mediach (14)
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - PRASA
    Maciej Maciejowski prezesem Gremi Media
    Maciej Maciejowski prezesem Gremi Media
    Miesięcznik "Zwierciadło" z najwyższą na rynku sprzedażą styczniową i na drugim miejscu w pierwszym kwartale 2022 r.
    Miesięcznik "Zwierciadło" z najwyższą na rynku sprzedażą styczniową i na drugim miejscu w pierwszym kwartale 2022 r.
    Renata Ciemięga naczelną magazynu "Dobre Rady"
    Renata Ciemięga naczelną magazynu "Dobre Rady"
    Tomasz Lis nie jest już naczelnym "Newsweeka"
    Tomasz Lis nie jest już naczelnym "Newsweeka"
    Serhij Żadan Człowiekiem Roku 2022 "Gazety Wyborczej"
    Serhij Żadan Człowiekiem Roku 2022 "Gazety Wyborczej"
    "Zwierciadło" świętuje 65-lecie
    "Zwierciadło" świętuje 65-lecie
    Wydawnictwo Bauer integruje redakcje lifestyle'owe i rozstaje się z częścią redaktorek
    Wydawnictwo Bauer integruje redakcje lifestyle'owe i rozstaje się z częścią redaktorek
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - RADIO
    Wyjątkowe rzeczy dla wyjątkowych słuchaczy
    Wyjątkowe rzeczy dla wyjątkowych słuchaczy
    Jest zgoda na przejęcie przez Agorę kontroli nad Eurozetem
    Jest zgoda na przejęcie przez Agorę kontroli nad Eurozetem
    Radio 357 przekroczyło próg 45 tysięcy patronów
    Radio 357 przekroczyło próg 45 tysięcy patronów
    Radio Track z pozytywną oceną w audycie międzynarodowego instytutu CESP
    Radio Track z pozytywną oceną w audycie międzynarodowego instytutu CESP
    Olga Mickiewicz dołącza do zarządu 357 sp. z o.o.
    Olga Mickiewicz dołącza do zarządu 357 sp. z o.o.
    KIM prezentuje szczegółowe wyniki i metodologię nowego badania słuchalności radia
    KIM prezentuje szczegółowe wyniki i metodologię nowego badania słuchalności radia
    Krajowy Instytut Mediów z pierwszymi wynikami nowego badania słuchalności radia
    Krajowy Instytut Mediów z pierwszymi wynikami nowego badania słuchalności radia
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - OOH
    Mural w Warszawie częścią kampanii "Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier"
    Mural w Warszawie częścią kampanii "Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier"
    Warexpo uruchamia taryfę nocną
    Warexpo uruchamia taryfę nocną
    Research Partner: 19% Polaków chce całkowitego zakazu OOH
    Research Partner: 19% Polaków chce całkowitego zakazu OOH
    Kampania z efektem 3D na ekranie Clear Channel w Westfield Arkadia
    Kampania z efektem 3D na ekranie Clear Channel w Westfield Arkadia
    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS promują wystawę “Chagall"
    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS promują wystawę “Chagall"
    Ekrany Screen Network wspierają doroczną akcję "Żonkile"
    Ekrany Screen Network wspierają doroczną akcję "Żonkile"
    Rozmówki polsko-ukraińskie na cyfrowych nośnikach OOH
    Rozmówki polsko-ukraińskie na cyfrowych nośnikach OOH
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INNE
    Value Media Domem Mediowym Roku, Dentsu Grupą Reklamową Roku
    Value Media Domem Mediowym Roku, Dentsu Grupą Reklamową Roku
    Wojna nie złamała nadziei Ukraińców [raport]
    Wojna nie złamała nadziei Ukraińców [raport]
    Urszula Piasecka prezesem zarządu Kino Świat
    Urszula Piasecka prezesem zarządu Kino Świat
    Magdalena Rigamonti z nowym podcastem “Rosja. Stan umysłu"
    Magdalena Rigamonti z nowym podcastem “Rosja. Stan umysłu"
    COMvergence: IProspect najlepszy w wygrywaniu i utrzymaniu klientów
    COMvergence: IProspect najlepszy w wygrywaniu i utrzymaniu klientów
    Znamy wyniki tegorocznego rankingu WARC Media 100
    Znamy wyniki tegorocznego rankingu WARC Media 100
    Mindshare: Pandemia mocno wpływa na zachowania osób młodych
    Mindshare: Pandemia mocno wpływa na zachowania osób młodych
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - MEDIA
    Maciej Maciejowski prezesem Gremi Media
    Maciej Maciejowski prezesem Gremi Media
    Digital Masters Meetup: Let’s TikTok. Let’s talk
    Digital Masters Meetup: Let’s TikTok. Let’s talk
    Mural w Warszawie częścią kampanii "Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier"
    Mural w Warszawie częścią kampanii "Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier"
    Czy reorganizacja multipleksów telewizji naziemnej wpływa na oglądalność TV? [Analiza]
    Czy reorganizacja multipleksów telewizji naziemnej wpływa na oglądalność TV? [Analiza]
    Warexpo uruchamia taryfę nocną
    Warexpo uruchamia taryfę nocną
    Co nowego w social mediach (17)
    Co nowego w social mediach (17)
    Edward Miszczak rozstaje się z TVN
    Edward Miszczak rozstaje się z TVN
  • O marketingu
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O marketingu
    Huawei stawia na komputery
    Huawei stawia na komputery
    Znamy laureatów Golden Arrow oraz najlepsze agencje digital i marketing services
    Znamy laureatów Golden Arrow oraz najlepsze agencje digital i marketing services
    Twórca Pola na Pola zakłada giełdę DeFood
    Twórca Pola na Pola zakłada giełdę DeFood
    Nowe Horyzonty ruszają z podcastem
    Nowe Horyzonty ruszają z podcastem
    "Jeśli porażka nie jest opcją, to sukces też nie" Co wyróżnia liderów przyszłości?
    "Jeśli porażka nie jest opcją, to sukces też nie" Co wyróżnia liderów przyszłości?
    ReachABlogger z raportem "Rynek Influencerów w Polsce - 2022"
    ReachABlogger z raportem "Rynek Influencerów w Polsce - 2022"
    Ledwo Play przejął UPC, a już sprzedaje jego infrastrukturę szerokopasmową
    Ledwo Play przejął UPC, a już sprzedaje jego infrastrukturę szerokopasmową
  • O reklamie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O reklamie
    Otomoto z kolejną odsłoną cyklu "Prawdziwe historie"
    Otomoto z kolejną odsłoną cyklu "Prawdziwe historie"
    Aktywiści z branży chcą walczyć z "patologicznymi przetargami", publikują listę klientów
    Aktywiści z branży chcą walczyć z "patologicznymi przetargami", publikują listę klientów
    Zwycięzcy Papaya Young Creators 2022 wyłonieni
    Zwycięzcy Papaya Young Creators 2022 wyłonieni
    Cannes Lions: VMLY&R z brązową statuetką
    Cannes Lions: VMLY&R z brązową statuetką
    Cannes Lions: Gong, Publicis, Papaya Films, VMLY&R, MSL i Wavemaker z Lwami
    Cannes Lions: Gong, Publicis, Papaya Films, VMLY&R, MSL i Wavemaker z Lwami
    "Don’t Just Book It, Thomas Cook It" - przekonuje w kampanii McCann Birmingham
    "Don’t Just Book It, Thomas Cook It" - przekonuje w kampanii McCann Birmingham
    Klarna z pierwszą polską kampanią telewizyjną [wideo]
    Klarna z pierwszą polską kampanią telewizyjną [wideo]
  • Opinie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Opinie
    Księżniczka jest naga [Felieton Michała Majczaka]
    Księżniczka jest naga [Felieton Michała Majczaka]
    Weronika Zielińska: Fun dzieje się pomiędzy
    Weronika Zielińska: Fun dzieje się pomiędzy
    Przejazdy współdzielone jako sposób na rosnące ceny paliw? [komentarz]
    Przejazdy współdzielone jako sposób na rosnące ceny paliw? [komentarz]
    Hipokryzja dźwignią handlu [Felieton Michała Majczaka]
    Hipokryzja dźwignią handlu [Felieton Michała Majczaka]
    "Pierwszy klient" - ocena spotu DDB Warszawa i Dobro dla McDonald's
    "Pierwszy klient" - ocena spotu DDB Warszawa i Dobro dla McDonald's
    Netflix otwiera się na reklamy [komentarz]
    Netflix otwiera się na reklamy [komentarz]
    "Kuchnia towarzyska i uczuciowa" Andy Rottenberg
    "Kuchnia towarzyska i uczuciowa" Andy Rottenberg
  • Seriale i VOD
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Seriale i VOD
    Binge-watching z MMP - "Zachowaj spokój"
    Binge-watching z MMP - "Zachowaj spokój"
    Polski serial "Odwilż" najchętniej oglądaną produkcją HBO Max w Europie
    Polski serial "Odwilż" najchętniej oglądaną produkcją HBO Max w Europie
    Netflix zapowiedział aż 18 nowych polskich produkcji
    Netflix zapowiedział aż 18 nowych polskich produkcji
    Love me Tinder [recenzja - "Oszust z Tindera"]
    Love me Tinder [recenzja - "Oszust z Tindera"]
    Nasze rekomendacje: film dokumentalny
    Nasze rekomendacje: film dokumentalny
    Nasze rekomendacje: seriale
    Nasze rekomendacje: seriale
    Trzeci sezon "Kontroli" w Playerze 10 lutego
    Trzeci sezon "Kontroli" w Playerze 10 lutego
  • Koktajl
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Koktajl
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
    in_Digital Marketing Conference w Warszawie 9-10 października
    in_Digital Marketing Conference w Warszawie 9-10 października
  • Wydarzenia
  • Magazyn
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • NEXT DAY WEEK
  • O mediach
  • O marketingu
  • O reklamie
  • Opinie
  • Seriale i VOD
  • Koktajl
  • Wydarzenia
  • Magazyn
zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



App Store Google play
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

MMP
4 (495) 2021-03-26

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


10. PERYSKOP
12. FOKUS
Kręcimy mimo ograniczeń
Studia produkcyjne błyskawicznie dostosowały procedury do warunków pandemii, ale wyzwaniem dla branży mogą być teraz ograniczenia budżetowe klientów.
16. NEWSFEED
18. MEDIA
Na wojnie z fraudem
Zapytaliśmy Piotra Ziemskiego, programmatic & performance managera z GroupM, o co tak naprawdę chodzi z oszustwami w kampaniach internetowych.
Clubhouse – moda czy potrzeba?
Podobnie jak natura, media i internet nie znoszą próżni. Stale jest zapotrzebowanie na game changera, który rozsadzi zastany układ. W świecie mediów społecznościowych spokój Facebookowi i Twitterowi odebrał ostatnio Clubhouse.
22. MARKETING
E-commerce jest przereklamowany?
Badanie panelu Ariadna podważa niektóre utarte poglądy dotyczące zakupów w pandemii.
28. 360°
Myślimy obiema półkulami: kreatywną i mediową
O współpracy z agencją reklamową MullenLowe Warsaw, klientach i przetargach w czasie pandemii, audytorach oraz działaniu domu mediowego w modelu afiliacji z siecią mówi Ewa Góralska, managing director MullenLowe MiediaHub.
Rozłam branży PR?
Dwie organizacje dla agencji public relations prezentują dwie wizje działania.
Ocena kampanii
Kreatywni przyglądają się najnowszej reklamie Frugo autorstwa 2012 Agency.
37. PRZETARGI
38. FORUM
43. AFTER
46. RAPORT SPORTOWCY I SPONSORING

  • 2022 r.
  • 6 (507) 2022-06-01
  • 5 (506) 2022-05-09
  • 4 (505) 2022-04-04
  • 2-3 (504) 2022-03-04
  • 2021 r.
  • 1 (503) 2021-12-30
  • 12 (502) 2021-12-01
  • 11 (501) 2021-11-02
  • 10 (500) 2021-10-01
  • 9 (499) 2021-09-02
  • 7-8 (498) 2021-06-23
  • 6 (497) 2021-05-27
  • 5 (496) 2021-04-30
  • 4 (495) 2021-03-26
  • 2-3 (494) 2021-02-25
  • 2020 r.
  • 1 (493) 2020-12-29
  • 12 (492) 2020-11-25

Najnowsze wydania

4 (495) 2021-03-26

4 (495) 2021-03-26

4 (495) 2021-03-26

6 (507) 2022-06-01

4 (495) 2021-03-26

5 (506) 2022-05-09

4 (495) 2021-03-26

4 (505) 2022-04-04

4 (495) 2021-03-26

2-3 (504) 2022-03-04

4 (495) 2021-03-26

1 (503) 2021-12-30

4 (495) 2021-03-26

12 (502) 2021-12-01

4 (495) 2021-03-26

11 (501) 2021-11-02

4 (495) 2021-03-26

10 (500) 2021-10-01

4 (495) 2021-03-26

9 (499) 2021-09-02

4 (495) 2021-03-26

7-8 (498) 2021-06-23

W numerze między innymi:

• Akcja mimo ograniczeń. W ciągu roku od początku pandemii studia produkcyjne, podobnie jak cała branża reklamowa, przeszły istotne zmiany. Dotyczą one zarówno wielkości budżetów, liczby produkcji, kontaktów z marketerami, jak i samego procesu produkcji, który nie tylko podlega reżimowi sanitarnemu, ale też zmienia oblicze ze stacjonarnego na zdalny. Trendem ub.r. było jednak niestety także ograniczanie przez klientów budżetów produkcyjnych.

• Na wojnie z fraudem. Przepytaliśmy Piotra Ziemskiego, programmatic & performance managera z GroupM, o co tak naprawdę chodzi z oszustwami w kampaniach internetowych.

• Myślimy obiema półkulami: kreatywną i mediową. O współpracy z agencją reklamową MullenLowe Warsaw, klientach i przetargach w czasie pandemii, audytorach oraz działaniu domu mediowego w modelu afiliacji z siecią mówi Ewa Góralska, managing director MullenLowe MiediaHub.

• Rozłam w branży PR? Jesienią ubiegłego roku zadebiutowała nowa organizacja branżowa – Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR). Powołało ją 20 agencji PR z różnych miast Polski w celu reprezentacji i wspierania szeroko rozumianej branży PR. Wcześniej część tych agencji i ich przedstawiciele przez lata tworzyli Związek Firm Public Relations. Dlaczego doszło do podziału?

• Moc sportowca, moc marki. Nie wystarczy rozpoznawalność i sukces, by sportowiec stał się gwiazdą marketingu. Potrzebne są jeszcze mocny wizerunek i dobra energia. Na szczęście wielu polskich zawodników i kilka naszych drużyn narodowych mają tę moc. I na szczęście lista nie jest zamknięta.

• Wschodzące gwiazdy. Top 11 sportowców, którzy mają wiele atutów, by stać się również gwiazdami marketingu sportowego.

80 stron o marketingu z pasją



Dodatek do numeru:
- Raport Sportowcy i Sponsoring 2021

STUDIA DAJĄ PRZYKŁAD

NIE MOGĘ SIĘ POZBYĆ MOŻE NIECO NAIWNEGO, ROMANTYCZNEGO PRZEKONANIA, ŻE OSIĄGNIĘCIA NAJWIĘKSZYCH POLSKICH TWÓRCÓW FILMÓW FABULARNYCH: REŻYSERÓW, OPERATORÓW, AKTORÓW NAGRADZANYCH NA ŚWIATOWYCH FESTIWALACH, JAKOŚ PRZEKŁADAJĄ SIĘ NA BRANŻĘ PRODUKCJI REKLAMOWEJ. NIE WIEM, CZY TO WŁAŚNIE DLATEGO, ALE W KRAJOBRAZIE POLSKIEJ BRANŻY REKLAMOWEJ STUDIA SĄ JEDNYM Z NAJJAŚNIEJSZYCH PUNKTÓW.

I teraz, podczas pandemii, po raz kolejny studia wykazały się niezwykłą innowacyjnością. W dziedzinie, w której praca zdalna jest niemal niemożliwa, wprowadzono takie procedury bezpieczeństwa, a nawet skomplikowane urządzenia, jak kurtyny, które pozwoliły wznowić produkcję w czasie pierwszego lockdownu, rok temu.
Piszemy o tym obszernie w tym magazynie. Rok 2020 nie był dla studiów zły, ale wyzwań nie brakuje. Najważniejsze pytanie, na które także próbujemy w tekście odpowiedzieć, to, czy branże dotknięte kryzysem nadal będą zamawiać wysokobudżetowe produkcje reklamowe. I drugie pytanie: czy przesunięcie przez marketerów akcentów z TV na komunikację digital może skomplikować biznes studiów?
W ciągu tego roku będziemy się bacznie przyglądać rynkowi produkcji reklamowej. Planujemy także nowe badanie. Tym razem nie będzie to próba oceny satysfakcji klientów z pacy poszczególnych studiów. Chcemy zapytać różnych uczestników rynku o najważniejsze trendy związane z produkcją reklamową.
Niezależnie od tego, jakie wyzwania przyniesie ten rok, jestem przekonany, że studia wyjdą z nich obronną ręką.

Tomasz Wygnański Tomasz Wygnański,
redaktor naczelny,
„Media Marketing Polska”

  • O magazynie

    „Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
    →
    bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
    →
    raporty specjalne "MMP",
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    mmponline.pl
    →
    MMP24.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    →
    Kokurs Golden Arrow
    →
    Kokurs Kreatura
    →
    Konferencje pod egidą magazynu
    →
    kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor

    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

    Tomasz Wygnański

  • Historia magazynu

    Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu MMP

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Idzikowskiego 16, 00-710
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info@media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze Publikacje
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Media & Marketing Polska
    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 6 (507) 2022-06-01
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Handel
    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 6 (382) 2022-6
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Food Service
    Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 5 (215) 2022-05-27
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2022

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI