• Ashburn, United States 17 °C / 35 % / 1024 hPa
  • 2023-02-08 21:43
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Kontakt
mmponline.pl
  • NEXT DAY STUDIO
  • O mediach
    • TV
    • INTERNET
    • PRASA
    • RADIO
    • OOH
    • INNE
    • WSZYSTKIE Z MEDIA
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - TV
    Zmiany w strukturze TVN Warner Bros. Discovery
    Zmiany w strukturze TVN Warner Bros. Discovery
    UOKiK: 22 mln złotych kary dla Vectry
    UOKiK: 22 mln złotych kary dla Vectry
    Wavemaker: Ponownie żaden pojedynczy program niesportowy w TV nie przebił granicy 5 milionów widzów
    Wavemaker: Ponownie żaden pojedynczy program niesportowy w TV nie przebił granicy 5 milionów widzów
    Hybrydowa przyszłość [NEM Zagreb]
    Hybrydowa przyszłość [NEM Zagreb]
    Biuro Reklamy TVP ogłasza politykę sprzedaży na rok 2023
    Biuro Reklamy TVP ogłasza politykę sprzedaży na rok 2023
    Zbigniew Pruski: BBC oznacza jakość
    Zbigniew Pruski: BBC oznacza jakość
    NEM Zagreb 2022 prezentuje młode talenty i ponad 30 projektów
    NEM Zagreb 2022 prezentuje młode talenty i ponad 30 projektów
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INTERNET
    Co nowego w social mediach (40)
    Co nowego w social mediach (40)
    Spotify ogłasza zwolnienia oraz zmiany organizacyjne i personalne
    Spotify ogłasza zwolnienia oraz zmiany organizacyjne i personalne
    Co nowego w social mediach (39)
    Co nowego w social mediach (39)
    Netflix wybiera Nielsena jako dostawcę wiedzy o zachowaniach widzów
    Netflix wybiera Nielsena jako dostawcę wiedzy o zachowaniach widzów
    Marka w świecie TikToka - rozmowa z Rafałem Drzewieckim
    Marka w świecie TikToka - rozmowa z Rafałem Drzewieckim
    "Drugie śniadanie Mellera" debiutuje na YouTube
    "Drugie śniadanie Mellera" debiutuje na YouTube
    Co nowego w social mediach (38)
    Co nowego w social mediach (38)
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - PRASA
    Marek Knap dyrektorem artystycznym Burda Media Polska
    Marek Knap dyrektorem artystycznym Burda Media Polska
    Paszporty “Polityki" wręczone po raz 30.
    Paszporty “Polityki" wręczone po raz 30.
    Monika Tutak-Goll na czele wszystkich redakcji  "Wysokich Obcasów"
    Monika Tutak-Goll na czele wszystkich redakcji "Wysokich Obcasów"
    Mikołaj Chrzan: Lokalność rośnie w siłę
    Mikołaj Chrzan: Lokalność rośnie w siłę
    RASP zamyka "Auto Świat", zwalnia 8% pracowników
    RASP zamyka "Auto Świat", zwalnia 8% pracowników
    Nagroda Literacka Nike 2022 dla "Mondo cane" Jerzego Jarniewicza
    Nagroda Literacka Nike 2022 dla "Mondo cane" Jerzego Jarniewicza
    Izabela Sakowicz managing directorem wydawnictwa VFP Communications
    Izabela Sakowicz managing directorem wydawnictwa VFP Communications
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - RADIO
    Radio Track: W Warszawie Tok FM słuchane prawie tak często jak RMF FM
    Radio Track: W Warszawie Tok FM słuchane prawie tak często jak RMF FM
    I Love Radio: blisko 20 mln słuchaczy dziennie
    I Love Radio: blisko 20 mln słuchaczy dziennie
    Weronika Wawrzkowicz-Nasternak dołącza do zespołu Radia Nowy Świat
    Weronika Wawrzkowicz-Nasternak dołącza do zespołu Radia Nowy Świat
    Top Radia 357 po raz drugi
    Top Radia 357 po raz drugi
    Radiowe propozycje na święta
    Radiowe propozycje na święta
    Wspólna oferta handlowa Radia Nowy Świat i Eurozetu
    Wspólna oferta handlowa Radia Nowy Świat i Eurozetu
    RMF, Radio Zet i Jedynka Polskiego Radia na podium badania Krajowego Instytutu Mediów
    RMF, Radio Zet i Jedynka Polskiego Radia na podium badania Krajowego Instytutu Mediów
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - OOH
    DOOH i AI
    DOOH i AI
    Płuca na ekranach LED pokazują jakość powietrza
    Płuca na ekranach LED pokazują jakość powietrza
    MediaCom i AMS publikują raport na temat skuteczności outdooru
    MediaCom i AMS publikują raport na temat skuteczności outdooru
    Wystartowała 23. edycja Galerii Plakatu AMS
    Wystartowała 23. edycja Galerii Plakatu AMS
    Hołd dla królowej zamiast reklam w Wielkiej Brytanii
    Hołd dla królowej zamiast reklam w Wielkiej Brytanii
    Cityboard Media z ekologiczną marką So!city
    Cityboard Media z ekologiczną marką So!city
    Lite e-Commerce reklamuje aplikację Jush
    Lite e-Commerce reklamuje aplikację Jush
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INNE
    NIK negatywnie ocenił działalność Krajowego Instytutu Mediów
    NIK negatywnie ocenił działalność Krajowego Instytutu Mediów
    Wojciech Stuchlik dołącza do Under Ski Tower jako producent liniowy
    Wojciech Stuchlik dołącza do Under Ski Tower jako producent liniowy
    Rafał Wachnik: Klienci są ważniejsi niż przetargi
    Rafał Wachnik: Klienci są ważniejsi niż przetargi
    Sequel "Na noże" z sukcesem w amerykańskich kinach
    Sequel "Na noże" z sukcesem w amerykańskich kinach
    Zielona zmiana w reklamie [Next Day Studio]
    Zielona zmiana w reklamie [Next Day Studio]
    Beata Magdziarz: Digitalizacja zmienia wszystko
    Beata Magdziarz: Digitalizacja zmienia wszystko
    "Lombard" w ponad 50 kinach studyjnych od 4 listopada
    "Lombard" w ponad 50 kinach studyjnych od 4 listopada
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - MEDIA
    Marek Knap dyrektorem artystycznym Burda Media Polska
    Marek Knap dyrektorem artystycznym Burda Media Polska
    Co nowego w social mediach (40)
    Co nowego w social mediach (40)
    NIK negatywnie ocenił działalność Krajowego Instytutu Mediów
    NIK negatywnie ocenił działalność Krajowego Instytutu Mediów
    Spotify ogłasza zwolnienia oraz zmiany organizacyjne i personalne
    Spotify ogłasza zwolnienia oraz zmiany organizacyjne i personalne
    Zmiany w strukturze TVN Warner Bros. Discovery
    Zmiany w strukturze TVN Warner Bros. Discovery
    UOKiK: 22 mln złotych kary dla Vectry
    UOKiK: 22 mln złotych kary dla Vectry
    DOOH i AI
    DOOH i AI
  • O marketingu
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O marketingu
    Vilandy - nowa platforma do kupna i sprzedaży używanych mebli
    Vilandy - nowa platforma do kupna i sprzedaży używanych mebli
    Najważniejsze wydarzenia i zjawiska w roku 2022 oraz przewidywania na rok 2023
    Najważniejsze wydarzenia i zjawiska w roku 2022 oraz przewidywania na rok 2023
    Amazon wprowadza miesięczny abonament na popularne lekarstwa za 5 dol. [wideo]
    Amazon wprowadza miesięczny abonament na popularne lekarstwa za 5 dol. [wideo]
    Ruszyły zgłoszenia do Performance Marketing Diamonds EU
    Ruszyły zgłoszenia do Performance Marketing Diamonds EU
    Shopee miało 1,6-2 mld złotych obrotu
    Shopee miało 1,6-2 mld złotych obrotu
    Słodka przyszłość - rozmowa z Grzegorzem Lisem
    Słodka przyszłość - rozmowa z Grzegorzem Lisem
    Trackowanie cen - WebTalk pogłębia analitykę po wprowadzeniu Dyrektywy Omnibus
    Trackowanie cen - WebTalk pogłębia analitykę po wprowadzeniu Dyrektywy Omnibus
  • O reklamie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O reklamie
    Raport SAR: 10-procentowy przeciętny wzrost płacy całkowitej
    Raport SAR: 10-procentowy przeciętny wzrost płacy całkowitej
    Żabka Jush z kampanią "Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy"
    Żabka Jush z kampanią "Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy"
    Startuje Papaya New Directors
    Startuje Papaya New Directors
    Uśmiechnięte twarze zastępują produkty w kampanii McDonald's
    Uśmiechnięte twarze zastępują produkty w kampanii McDonald's
    Orange reklamuje internet światłowodowy 2.0 [wideo]
    Orange reklamuje internet światłowodowy 2.0 [wideo]
    Rankomat z kampanią dla narciarzy [wideo]
    Rankomat z kampanią dla narciarzy [wideo]
    Biedronka inwestuje w wizerunek
    Biedronka inwestuje w wizerunek
  • Opinie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Opinie
    Monika Krawiec-Zaworska: Jak dbać o pracownika?
    Monika Krawiec-Zaworska: Jak dbać o pracownika?
    Lex Pilot - a może nie taki diabeł straszny?
    Lex Pilot - a może nie taki diabeł straszny?
    Najważniejsze trendy MarTech na 2023 rok, które warto śledzić
    Najważniejsze trendy MarTech na 2023 rok, które warto śledzić
    Maciej Olszanka: Siedem ważnych zjawisk 2022 roku
    Maciej Olszanka: Siedem ważnych zjawisk 2022 roku
    Edyta Walenciej: Dekalog trendów na nowy rok
    Edyta Walenciej: Dekalog trendów na nowy rok
    Jaki był rok 2022, jaki będzie rok 2023 - sonda "MMP"
    Jaki był rok 2022, jaki będzie rok 2023 - sonda "MMP"
    Bawmy się przez całe życie ["Historia Lego" - recenzja]
    Bawmy się przez całe życie ["Historia Lego" - recenzja]
  • Seriale i VOD
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Seriale i VOD
    Netflix: 400 mln zł rocznie na polskie produkcje
    Netflix: 400 mln zł rocznie na polskie produkcje
    "Wielka woda" - miałem apetyt na więcej
    "Wielka woda" - miałem apetyt na więcej
    5. sezon ARTE Opera w ARTE.tv - 14 spektakli do obejrzenia za darmo
    5. sezon ARTE Opera w ARTE.tv - 14 spektakli do obejrzenia za darmo
    Binge-watching z MMP - "Zachowaj spokój"
    Binge-watching z MMP - "Zachowaj spokój"
    Polski serial "Odwilż" najchętniej oglądaną produkcją HBO Max w Europie
    Polski serial "Odwilż" najchętniej oglądaną produkcją HBO Max w Europie
    Netflix zapowiedział aż 18 nowych polskich produkcji
    Netflix zapowiedział aż 18 nowych polskich produkcji
    Love me Tinder [recenzja - "Oszust z Tindera"]
    Love me Tinder [recenzja - "Oszust z Tindera"]
  • Koktajl
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Koktajl
    Snapchat i świat AR
    Snapchat i świat AR
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
  • Wydarzenia
  • Magazyn
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • NEXT DAY STUDIO
  • O mediach
  • O marketingu
  • O reklamie
  • Opinie
  • Seriale i VOD
  • Koktajl
  • Wydarzenia
  • Magazyn
zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



App Store Google play
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

MMP
5 (496) 2021-04-30

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


8. PERYSKOP
10. FOKUS
Wierność nadal ważna
Branża programów lojalnościowych nieźle sobie radzi w skomplikowanym, pandemicznym czasie. Branże, w których spadła aktywność lojalnościowa, są nieliczne, ale za to problemy pojawiły się w zakresie logistyki produktów czy nagród
24. NEWSFEED
26. MEDIA
Płynna rzeczywistość wideo
– Telewizja i internet już zawsze będą razem. Pełen, wiarygodny i niezależny pomiar wideo na różnych ekranach jest możliwy i potrzebny – piszą Joanna Kopeć, senior media research executive, Nielsen Media, i Michał Buszko, client team leader, Nielsen Media
28. MARKETING
Kobiet wiek nie ogranicza
Współczesne kobiety w wieku 50-70 lat doceniają zalety dojrzałości i jednocześnie cieszą się życiem. To duża grupa atrakcyjnych konsumentek podejmujących decyzje zakupowe
Yope, czyli dobre życie
– Od początku tworzymy Yope zgodnie z filozofią dobrego życia – dbania o siebie, bliskie osoby, społeczność, zwierzęta i o planetę, na której żyjemy – mówi Andrzej Mytych, dyrektor marketingu firmy podbijającej Polskę, a ostatnio także zagraniczne rynki naturalnymi kosmetykami i środkami czystości
39. 360°
Wycisnąć Ekstrakt
Ruch z digitalu w stronę designu wydaje się oryginalnym posunięciem w dzisiejszych czasach. O nowym studiu Ekstrakt rozmawiamy z Karoliną Witecką, CEO Cut The Mustard, pod kierunkiem której prowadzona będzie działalność agencji, i Marcinem Strzałkowskim, który ma poprowadzić Ekstrakt drogą sukcesu
Ocena kampanii
Kreatywni o najnowszej komunikacji Heyah autorstwa VMLY&R
41. PRZETARGI
42. FORUM
46. AFTER
Sukces i inspiracja
Warto sięgnąć po „Liderów”, by poznać cenę sukcesu i cenę ryzyka w biznesie i życiu. I uczyć się od najlepszych, jak Gates, Bezos czy Cook. Również na ich błędach
49. RAPORT MARKA I MARKETER ROKU
69. RAPORT WYDAWCY

  • 2023 r.
  • 1 (513) 2023-01-09
  • 2022 r.
  • 12 (512) 2022-12-02
  • 11 (511) 2022-11-03
  • 10 (510) 2022-10-05
  • 9 (509) 2022-09-05
  • 7-8 (508) 2022-07-06
  • 6 (507) 2022-06-01
  • 5 (506) 2022-05-09
  • 4 (505) 2022-04-04
  • 2-3 (504) 2022-03-04
  • 2021 r.
  • 1 (503) 2021-12-30
  • 12 (502) 2021-12-01
  • 11 (501) 2021-11-02
  • 10 (500) 2021-10-01
  • 9 (499) 2021-09-02
  • 7-8 (498) 2021-06-23

Najnowsze wydania

5 (496) 2021-04-30

5 (496) 2021-04-30

5 (496) 2021-04-30

1 (513) 2023-01-09

5 (496) 2021-04-30

12 (512) 2022-12-02

5 (496) 2021-04-30

11 (511) 2022-11-03

5 (496) 2021-04-30

10 (510) 2022-10-05

5 (496) 2021-04-30

9 (509) 2022-09-05

5 (496) 2021-04-30

7-8 (508) 2022-07-06

5 (496) 2021-04-30

6 (507) 2022-06-01

5 (496) 2021-04-30

5 (506) 2022-05-09

5 (496) 2021-04-30

4 (505) 2022-04-04

5 (496) 2021-04-30

2-3 (504) 2022-03-04

W numerze między innymi:

• Wierność nadal ważna. Branża programów lojalnościowych nieźle radzi sobie w skomplikowanym, pandemicznym czasie. Marketerzy doceniają efektywność tego narzędzia, a konsumenci wciąż oczekują od marek i retailerów dodatkowych korzyści. Branże, w których spadła aktywność lojalnościowa, stanowią nieliczną grupę. Ale problemy pojawiły się w obszarze logistyki produktów czy nagród.

• Płynna rzeczywistość wideo. – Telewizja i internet już zawsze będą razem. Pełny, wiarygodny i niezależny pomiar wideo na różnych ekranach jest możliwy i potrzebny – przekonują Joanna Kopeć, senior media research executive, Nielsen Media, i Michał Buszko, client team leader, Nielsen Media.

• Trzy lata z zakazem handlu w niedzielę. Jak brak możliwości zrobienia zakupów w większości sklepów w niedzielę zmienił podejście Polaków do kupowania tego dnia? Panel badawczy Ariadna sprawdził to specjalnie dla redakcji „MMP" i „Handlu".

• Innowacja jak plasterki salami. O tym, że innowacja marketingowa nie musi zawsze oznaczać wielkich inwestycji i zaawansowanych technologii, mówią Marcin Bełza i Piotr Gąsienica-Daniel z firmy doradczej One Eleven.

• Szybka i wiarygodna. – W tym roku skupimy się bardziej na biznesie i poszerzaniu zasięgu niż na kreowaniu nowych marek. Z uwagą obserwujemy zmieniające się zachowania konsumenckie i będziemy dalej rozwijać przede wszystkim serwisy motoryzacyjny i zakupowy – mówi Bartosz Wysocki, chief revenue officer Gazeta.pl.

• B2B: jak dobrać oryginalne i ciekawe nagrody. Program lojalnościowy dla kanału dystrybucji opiera się na koncepcji, w której zebrane punkty możemy wymienić na nagrody. Zwyczajowo mogą to być karty prepaid/płatnicze doładowane środkami pieniężnymi, wszelkiego rodzaju bony paliwowe i bony zakupowe do sklepów oraz nagrody rzeczowe. Problem w tym, że nagrody rzeczowe cieszą się niewielką popularnością wśród uczestników programu. Dlaczego tak jest i jak temu zaradzić?

92 strony o marketingu z pasją

Dodatki do numeru:
- Raport Marka i Marketer Roku 2021
- Raport Wydawcy 2021
- Raport Programy Lojalnościowe w Polsce 2021

„PRZEJDŹMY NA TY. JUST DO IT!”

OSTATNIA AKCJA REKLAMOWA MARKI TYSKIE NA CHWILĘ ZELEKTRYZOWAŁA BRANŻĘ. Kompania Piwowarska, do której należy piwna marka, wykupiła powierzchnię reklamową w odmiennych światopoglądowo i politycznie tygodnikach „Newsweek” i „Sieci”. Marketer w każdym z tych dwóch pism opublikował połowę reklamy. Dopiero czytelnik, który miał w ręku oba tytuły (lub przeglądał swój ulubiony tygodnik w towarzystwie kolegi z drugiej strony światopoglądowej barykady, który akurat czytał swój ulubiony tygodnik), odkrył, że to jedna reklama z przesłaniem. Kto spodziewał się rozgłosu tej minikampanii na miarę akcji wokół „Twojego Weekendu”, nagrodzonej grand prix w Cannes, mógł czuć się rozczarowany i smutek topił zapewne w piwie Tyskie. Nikt chyba w agencji podczas burzy mózgów nie wspomniał, że czytelnicy „Newsweeka” z czytelnikami „Sieci” spotykają się niezwykle rzadko, zaryzykowałbym nawet twierdzenie, że raz w roku – 11 listopada. W jednym piśmie opublikowano reklamę z hasłem „Więcej nas łączy, niż dzieli”, w drugim z copy „Przejdźmy na TY”. Zauważmy, że obie połówki hasła Tyskiego są niezwykle pojemne. I można je dopasować nie tylko do dwóch różnych tygodników, ale nawet do skrajnie różnych reklamodawców. Dowód? Proszę bardzo – kilka kampanii z ostatnich tygodni. Olx: „Przejdźmy na TY. Mój stary to fanatyk wędkarstwa”. Erli.pl: „Przejdźmy na TY. Cała przyjemność na naszej stronie”, Nivea: „Dbajmy o dotyk – bądźmy bliżej siebie. Więcej nas łączy, niż dzieli”. McDonalds: „Przejdźmy na TY. Babcia wie, co mówi”. Barilla: „Więcej nas łączy, niż dzieli. Miłość w gestach”. Fundacjakornice.pl: „Przejdźmy na TY. Dziękuję Ci całym sercem”. Stowarzyszenie Sychar: „Kochajcie się mamo i tato. Więcej nas łączy, niż dzieli”. Organizacje Miłość Nie Wyklucza i Grupa Stonewall: „Kochajcie mnie, mamo i tato. Więcej nas łączy, niż dzieli”. Co więcej – hasła Tyskiego mogą żyć w symbiozie nawet z komunikacją w innym języku. Nike: „Przejdźmy na TY. Just do it!”.
Mogę też sobie wyobrazić, że po hasło piwa sięga PZPN: „Więcej nas łączy, niż dzieli. Łączy nas piłka”. Copy dla Tyskiego „Więcej nas łączy, niż dzieli” zagrałoby nawet w „kampanii ugodowej” FIFA i UEFA z pomysłodawcami Superligi. Ale dobrze wiem, że takiej kampanii nie będzie.
Samo hasło – nawet genialne i pojemne – i pomysł opublikowania go w częściach w dwóch różnych pismach nie wystarczą, by odtrąbić sukces kampanii. Jak dotąd pojednanie czytelników „Newsweeka” i „Sieci” (czytaj: pojednanie Polaków) nie przypomina nawet chwilowego zawieszenia broni przez kibiców Cracovii i Wisły po śmierci Jana Pawła II. Łatwiej mi sobie wyobrazić pojednanie działaczy największych organizacji piłkarskich z rokoszanami (targowiczanami?) z Superligi niż koniec wojny polsko-polskiej.

Piotr Machul,
zastępca redaktora naczelnego, „Media Marketing Polska”

  • O magazynie

    „Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
    →
    bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
    →
    raporty specjalne "MMP",
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    mmponline.pl
    →
    MMP24.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    →
    Kokurs Golden Arrow
    →
    Kokurs Kreatura
    →
    Konferencje pod egidą magazynu
    →
    kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor

    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

    Tomasz Wygnański

  • Historia magazynu

    Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu MMP

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Idzikowskiego 16, 00-710
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info@media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze Publikacje
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Media & Marketing Polska
    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 1 (513) 2023-01-09
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Handel
    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 2 (388) 2023-01
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Food Service
    Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 12-1 (221) 2022-12-28
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2023

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI