• Ashburn, United States 21.6 °C / 83 % / 1020 hPa
  • 2022-06-26 13:45
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Kontakt
mmponline.pl
  • NEXT DAY WEEK
  • O mediach
    • TV
    • INTERNET
    • PRASA
    • RADIO
    • OOH
    • INNE
    • WSZYSTKIE Z MEDIA
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - TV
    Czy reorganizacja multipleksów telewizji naziemnej wpływa na oglądalność TV? [Analiza]
    Czy reorganizacja multipleksów telewizji naziemnej wpływa na oglądalność TV? [Analiza]
    Edward Miszczak rozstaje się z TVN
    Edward Miszczak rozstaje się z TVN
    Katarzyna Kieli prezeską i dyrektorką zarządzającą Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN
    Katarzyna Kieli prezeską i dyrektorką zarządzającą Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN
    Olga Robinson keynote speakerem i gościem specjalnym Multiscreen Day 2022
    Olga Robinson keynote speakerem i gościem specjalnym Multiscreen Day 2022
    Rozpoczął się międzynarodowy festiwal seriali Series Mania 2022
    Rozpoczął się międzynarodowy festiwal seriali Series Mania 2022
    MIPTV i Series Mania bez Rosji i rosyjskich twórców
    MIPTV i Series Mania bez Rosji i rosyjskich twórców
    HBO Max startuje w Polsce
    HBO Max startuje w Polsce
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INTERNET
    Digital Masters Meetup: Let’s TikTok. Let’s talk
    Digital Masters Meetup: Let’s TikTok. Let’s talk
    Co nowego w social mediach (17)
    Co nowego w social mediach (17)
    Disney+ ogłasza ofertę programową i plany związane z polskim rynkiem
    Disney+ ogłasza ofertę programową i plany związane z polskim rynkiem
    Instagram bez filtra
    Instagram bez filtra
    Co nowego w social mediach (16)
    Co nowego w social mediach (16)
    Co nowego w social mediach (15)
    Co nowego w social mediach (15)
    Co nowego w social mediach (14)
    Co nowego w social mediach (14)
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - PRASA
    Miesięcznik "Zwierciadło" z najwyższą na rynku sprzedażą styczniową i na drugim miejscu w pierwszym kwartale 2022 r.
    Miesięcznik "Zwierciadło" z najwyższą na rynku sprzedażą styczniową i na drugim miejscu w pierwszym kwartale 2022 r.
    Renata Ciemięga naczelną magazynu "Dobre Rady"
    Renata Ciemięga naczelną magazynu "Dobre Rady"
    Tomasz Lis nie jest już naczelnym "Newsweeka"
    Tomasz Lis nie jest już naczelnym "Newsweeka"
    Serhij Żadan Człowiekiem Roku 2022 "Gazety Wyborczej"
    Serhij Żadan Człowiekiem Roku 2022 "Gazety Wyborczej"
    "Zwierciadło" świętuje 65-lecie
    "Zwierciadło" świętuje 65-lecie
    Wydawnictwo Bauer integruje redakcje lifestyle'owe i rozstaje się z częścią redaktorek
    Wydawnictwo Bauer integruje redakcje lifestyle'owe i rozstaje się z częścią redaktorek
    Twój STYL - najlepiej sprzedający się magazyn luksusowy w Polsce
    Twój STYL - najlepiej sprzedający się magazyn luksusowy w Polsce
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - RADIO
    Wyjątkowe rzeczy dla wyjątkowych słuchaczy
    Wyjątkowe rzeczy dla wyjątkowych słuchaczy
    Jest zgoda na przejęcie przez Agorę kontroli nad Eurozetem
    Jest zgoda na przejęcie przez Agorę kontroli nad Eurozetem
    Radio 357 przekroczyło próg 45 tysięcy patronów
    Radio 357 przekroczyło próg 45 tysięcy patronów
    Radio Track z pozytywną oceną w audycie międzynarodowego instytutu CESP
    Radio Track z pozytywną oceną w audycie międzynarodowego instytutu CESP
    Olga Mickiewicz dołącza do zarządu 357 sp. z o.o.
    Olga Mickiewicz dołącza do zarządu 357 sp. z o.o.
    KIM prezentuje szczegółowe wyniki i metodologię nowego badania słuchalności radia
    KIM prezentuje szczegółowe wyniki i metodologię nowego badania słuchalności radia
    Krajowy Instytut Mediów z pierwszymi wynikami nowego badania słuchalności radia
    Krajowy Instytut Mediów z pierwszymi wynikami nowego badania słuchalności radia
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - OOH
    Mural w Warszawie częścią kampanii "Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier"
    Mural w Warszawie częścią kampanii "Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier"
    Warexpo uruchamia taryfę nocną
    Warexpo uruchamia taryfę nocną
    Research Partner: 19% Polaków chce całkowitego zakazu OOH
    Research Partner: 19% Polaków chce całkowitego zakazu OOH
    Kampania z efektem 3D na ekranie Clear Channel w Westfield Arkadia
    Kampania z efektem 3D na ekranie Clear Channel w Westfield Arkadia
    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS promują wystawę “Chagall"
    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS promują wystawę “Chagall"
    Ekrany Screen Network wspierają doroczną akcję "Żonkile"
    Ekrany Screen Network wspierają doroczną akcję "Żonkile"
    Rozmówki polsko-ukraińskie na cyfrowych nośnikach OOH
    Rozmówki polsko-ukraińskie na cyfrowych nośnikach OOH
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INNE
    Value Media Domem Mediowym Roku, Dentsu Grupą Reklamową Roku
    Value Media Domem Mediowym Roku, Dentsu Grupą Reklamową Roku
    Wojna nie złamała nadziei Ukraińców [raport]
    Wojna nie złamała nadziei Ukraińców [raport]
    Urszula Piasecka prezesem zarządu Kino Świat
    Urszula Piasecka prezesem zarządu Kino Świat
    Magdalena Rigamonti z nowym podcastem “Rosja. Stan umysłu"
    Magdalena Rigamonti z nowym podcastem “Rosja. Stan umysłu"
    COMvergence: IProspect najlepszy w wygrywaniu i utrzymaniu klientów
    COMvergence: IProspect najlepszy w wygrywaniu i utrzymaniu klientów
    Znamy wyniki tegorocznego rankingu WARC Media 100
    Znamy wyniki tegorocznego rankingu WARC Media 100
    Mindshare: Pandemia mocno wpływa na zachowania osób młodych
    Mindshare: Pandemia mocno wpływa na zachowania osób młodych
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - MEDIA
    Digital Masters Meetup: Let’s TikTok. Let’s talk
    Digital Masters Meetup: Let’s TikTok. Let’s talk
    Mural w Warszawie częścią kampanii "Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier"
    Mural w Warszawie częścią kampanii "Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier"
    Czy reorganizacja multipleksów telewizji naziemnej wpływa na oglądalność TV? [Analiza]
    Czy reorganizacja multipleksów telewizji naziemnej wpływa na oglądalność TV? [Analiza]
    Warexpo uruchamia taryfę nocną
    Warexpo uruchamia taryfę nocną
    Co nowego w social mediach (17)
    Co nowego w social mediach (17)
    Edward Miszczak rozstaje się z TVN
    Edward Miszczak rozstaje się z TVN
    Disney+ ogłasza ofertę programową i plany związane z polskim rynkiem
    Disney+ ogłasza ofertę programową i plany związane z polskim rynkiem
  • O marketingu
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O marketingu
    Znamy laureatów Golden Arrow oraz najlepsze agencje digital i marketing services
    Znamy laureatów Golden Arrow oraz najlepsze agencje digital i marketing services
    Twórca Pola na Pola zakłada giełdę DeFood
    Twórca Pola na Pola zakłada giełdę DeFood
    Nowe Horyzonty ruszają z podcastem
    Nowe Horyzonty ruszają z podcastem
    "Jeśli porażka nie jest opcją, to sukces też nie" Co wyróżnia liderów przyszłości?
    "Jeśli porażka nie jest opcją, to sukces też nie" Co wyróżnia liderów przyszłości?
    ReachABlogger z raportem "Rynek Influencerów w Polsce - 2022"
    ReachABlogger z raportem "Rynek Influencerów w Polsce - 2022"
    Ledwo Play przejął UPC, a już sprzedaje jego infrastrukturę szerokopasmową
    Ledwo Play przejął UPC, a już sprzedaje jego infrastrukturę szerokopasmową
    Międzynarodowa nagroda dla Narodowego Banku Polskiego - banknot "Lech Kaczyński. Warto być Polakiem" najlepszym banknotem kolekcjonerskim roku 2021
    Międzynarodowa nagroda dla Narodowego Banku Polskiego - banknot "Lech Kaczyński. Warto być Polakiem" najlepszym banknotem kolekcjonerskim roku 2021
  • O reklamie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O reklamie
    Zwycięzcy Papaya Young Creators 2022 wyłonieni
    Zwycięzcy Papaya Young Creators 2022 wyłonieni
    Cannes Lions: VMLY&R z brązową statuetką
    Cannes Lions: VMLY&R z brązową statuetką
    Cannes Lions: Gong, Publicis, Papaya Films, VMLY&R, MSL i Wavemaker z Lwami
    Cannes Lions: Gong, Publicis, Papaya Films, VMLY&R, MSL i Wavemaker z Lwami
    "Don’t Just Book It, Thomas Cook It" - przekonuje w kampanii McCann Birmingham
    "Don’t Just Book It, Thomas Cook It" - przekonuje w kampanii McCann Birmingham
    Klarna z pierwszą polską kampanią telewizyjną [wideo]
    Klarna z pierwszą polską kampanią telewizyjną [wideo]
    Electrolux z kampanią "Wszystkie dzieciaki są równie dobre" [wideo]
    Electrolux z kampanią "Wszystkie dzieciaki są równie dobre" [wideo]
    Polska Akcja Humanitarna z kampanią "Twoja pomoc się liczy"
    Polska Akcja Humanitarna z kampanią "Twoja pomoc się liczy"
  • Opinie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Opinie
    Księżniczka jest naga [Felieton Michała Majczaka]
    Księżniczka jest naga [Felieton Michała Majczaka]
    Weronika Zielińska: Fun dzieje się pomiędzy
    Weronika Zielińska: Fun dzieje się pomiędzy
    Przejazdy współdzielone jako sposób na rosnące ceny paliw? [komentarz]
    Przejazdy współdzielone jako sposób na rosnące ceny paliw? [komentarz]
    Hipokryzja dźwignią handlu [Felieton Michała Majczaka]
    Hipokryzja dźwignią handlu [Felieton Michała Majczaka]
    "Pierwszy klient" - ocena spotu DDB Warszawa i Dobro dla McDonald's
    "Pierwszy klient" - ocena spotu DDB Warszawa i Dobro dla McDonald's
    Netflix otwiera się na reklamy [komentarz]
    Netflix otwiera się na reklamy [komentarz]
    "Kuchnia towarzyska i uczuciowa" Andy Rottenberg
    "Kuchnia towarzyska i uczuciowa" Andy Rottenberg
  • Seriale i VOD
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Seriale i VOD
    Binge-watching z MMP - "Zachowaj spokój"
    Binge-watching z MMP - "Zachowaj spokój"
    Polski serial "Odwilż" najchętniej oglądaną produkcją HBO Max w Europie
    Polski serial "Odwilż" najchętniej oglądaną produkcją HBO Max w Europie
    Netflix zapowiedział aż 18 nowych polskich produkcji
    Netflix zapowiedział aż 18 nowych polskich produkcji
    Love me Tinder [recenzja - "Oszust z Tindera"]
    Love me Tinder [recenzja - "Oszust z Tindera"]
    Nasze rekomendacje: film dokumentalny
    Nasze rekomendacje: film dokumentalny
    Nasze rekomendacje: seriale
    Nasze rekomendacje: seriale
    Trzeci sezon "Kontroli" w Playerze 10 lutego
    Trzeci sezon "Kontroli" w Playerze 10 lutego
  • Koktajl
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Koktajl
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
    in_Digital Marketing Conference w Warszawie 9-10 października
    in_Digital Marketing Conference w Warszawie 9-10 października
  • Wydarzenia
  • Magazyn
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • NEXT DAY WEEK
  • O mediach
  • O marketingu
  • O reklamie
  • Opinie
  • Seriale i VOD
  • Koktajl
  • Wydarzenia
  • Magazyn
zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



App Store Google play
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

MMP
5 (496) 2021-04-30

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


8. PERYSKOP
10. FOKUS
Wierność nadal ważna
Branża programów lojalnościowych nieźle sobie radzi w skomplikowanym, pandemicznym czasie. Branże, w których spadła aktywność lojalnościowa, są nieliczne, ale za to problemy pojawiły się w zakresie logistyki produktów czy nagród
24. NEWSFEED
26. MEDIA
Płynna rzeczywistość wideo
– Telewizja i internet już zawsze będą razem. Pełen, wiarygodny i niezależny pomiar wideo na różnych ekranach jest możliwy i potrzebny – piszą Joanna Kopeć, senior media research executive, Nielsen Media, i Michał Buszko, client team leader, Nielsen Media
28. MARKETING
Kobiet wiek nie ogranicza
Współczesne kobiety w wieku 50-70 lat doceniają zalety dojrzałości i jednocześnie cieszą się życiem. To duża grupa atrakcyjnych konsumentek podejmujących decyzje zakupowe
Yope, czyli dobre życie
– Od początku tworzymy Yope zgodnie z filozofią dobrego życia – dbania o siebie, bliskie osoby, społeczność, zwierzęta i o planetę, na której żyjemy – mówi Andrzej Mytych, dyrektor marketingu firmy podbijającej Polskę, a ostatnio także zagraniczne rynki naturalnymi kosmetykami i środkami czystości
39. 360°
Wycisnąć Ekstrakt
Ruch z digitalu w stronę designu wydaje się oryginalnym posunięciem w dzisiejszych czasach. O nowym studiu Ekstrakt rozmawiamy z Karoliną Witecką, CEO Cut The Mustard, pod kierunkiem której prowadzona będzie działalność agencji, i Marcinem Strzałkowskim, który ma poprowadzić Ekstrakt drogą sukcesu
Ocena kampanii
Kreatywni o najnowszej komunikacji Heyah autorstwa VMLY&R
41. PRZETARGI
42. FORUM
46. AFTER
Sukces i inspiracja
Warto sięgnąć po „Liderów”, by poznać cenę sukcesu i cenę ryzyka w biznesie i życiu. I uczyć się od najlepszych, jak Gates, Bezos czy Cook. Również na ich błędach
49. RAPORT MARKA I MARKETER ROKU
69. RAPORT WYDAWCY

  • 2022 r.
  • 6 (507) 2022-06-01
  • 5 (506) 2022-05-09
  • 4 (505) 2022-04-04
  • 2-3 (504) 2022-03-04
  • 2021 r.
  • 1 (503) 2021-12-30
  • 12 (502) 2021-12-01
  • 11 (501) 2021-11-02
  • 10 (500) 2021-10-01
  • 9 (499) 2021-09-02
  • 7-8 (498) 2021-06-23
  • 6 (497) 2021-05-27
  • 5 (496) 2021-04-30
  • 4 (495) 2021-03-26
  • 2-3 (494) 2021-02-25
  • 2020 r.
  • 1 (493) 2020-12-29
  • 12 (492) 2020-11-25

Najnowsze wydania

5 (496) 2021-04-30

5 (496) 2021-04-30

5 (496) 2021-04-30

6 (507) 2022-06-01

5 (496) 2021-04-30

5 (506) 2022-05-09

5 (496) 2021-04-30

4 (505) 2022-04-04

5 (496) 2021-04-30

2-3 (504) 2022-03-04

5 (496) 2021-04-30

1 (503) 2021-12-30

5 (496) 2021-04-30

12 (502) 2021-12-01

5 (496) 2021-04-30

11 (501) 2021-11-02

5 (496) 2021-04-30

10 (500) 2021-10-01

5 (496) 2021-04-30

9 (499) 2021-09-02

5 (496) 2021-04-30

7-8 (498) 2021-06-23

W numerze między innymi:

• Wierność nadal ważna. Branża programów lojalnościowych nieźle radzi sobie w skomplikowanym, pandemicznym czasie. Marketerzy doceniają efektywność tego narzędzia, a konsumenci wciąż oczekują od marek i retailerów dodatkowych korzyści. Branże, w których spadła aktywność lojalnościowa, stanowią nieliczną grupę. Ale problemy pojawiły się w obszarze logistyki produktów czy nagród.

• Płynna rzeczywistość wideo. – Telewizja i internet już zawsze będą razem. Pełny, wiarygodny i niezależny pomiar wideo na różnych ekranach jest możliwy i potrzebny – przekonują Joanna Kopeć, senior media research executive, Nielsen Media, i Michał Buszko, client team leader, Nielsen Media.

• Trzy lata z zakazem handlu w niedzielę. Jak brak możliwości zrobienia zakupów w większości sklepów w niedzielę zmienił podejście Polaków do kupowania tego dnia? Panel badawczy Ariadna sprawdził to specjalnie dla redakcji „MMP" i „Handlu".

• Innowacja jak plasterki salami. O tym, że innowacja marketingowa nie musi zawsze oznaczać wielkich inwestycji i zaawansowanych technologii, mówią Marcin Bełza i Piotr Gąsienica-Daniel z firmy doradczej One Eleven.

• Szybka i wiarygodna. – W tym roku skupimy się bardziej na biznesie i poszerzaniu zasięgu niż na kreowaniu nowych marek. Z uwagą obserwujemy zmieniające się zachowania konsumenckie i będziemy dalej rozwijać przede wszystkim serwisy motoryzacyjny i zakupowy – mówi Bartosz Wysocki, chief revenue officer Gazeta.pl.

• B2B: jak dobrać oryginalne i ciekawe nagrody. Program lojalnościowy dla kanału dystrybucji opiera się na koncepcji, w której zebrane punkty możemy wymienić na nagrody. Zwyczajowo mogą to być karty prepaid/płatnicze doładowane środkami pieniężnymi, wszelkiego rodzaju bony paliwowe i bony zakupowe do sklepów oraz nagrody rzeczowe. Problem w tym, że nagrody rzeczowe cieszą się niewielką popularnością wśród uczestników programu. Dlaczego tak jest i jak temu zaradzić?

92 strony o marketingu z pasją

Dodatki do numeru:
- Raport Marka i Marketer Roku 2021
- Raport Wydawcy 2021
- Raport Programy Lojalnościowe w Polsce 2021

„PRZEJDŹMY NA TY. JUST DO IT!”

OSTATNIA AKCJA REKLAMOWA MARKI TYSKIE NA CHWILĘ ZELEKTRYZOWAŁA BRANŻĘ. Kompania Piwowarska, do której należy piwna marka, wykupiła powierzchnię reklamową w odmiennych światopoglądowo i politycznie tygodnikach „Newsweek” i „Sieci”. Marketer w każdym z tych dwóch pism opublikował połowę reklamy. Dopiero czytelnik, który miał w ręku oba tytuły (lub przeglądał swój ulubiony tygodnik w towarzystwie kolegi z drugiej strony światopoglądowej barykady, który akurat czytał swój ulubiony tygodnik), odkrył, że to jedna reklama z przesłaniem. Kto spodziewał się rozgłosu tej minikampanii na miarę akcji wokół „Twojego Weekendu”, nagrodzonej grand prix w Cannes, mógł czuć się rozczarowany i smutek topił zapewne w piwie Tyskie. Nikt chyba w agencji podczas burzy mózgów nie wspomniał, że czytelnicy „Newsweeka” z czytelnikami „Sieci” spotykają się niezwykle rzadko, zaryzykowałbym nawet twierdzenie, że raz w roku – 11 listopada. W jednym piśmie opublikowano reklamę z hasłem „Więcej nas łączy, niż dzieli”, w drugim z copy „Przejdźmy na TY”. Zauważmy, że obie połówki hasła Tyskiego są niezwykle pojemne. I można je dopasować nie tylko do dwóch różnych tygodników, ale nawet do skrajnie różnych reklamodawców. Dowód? Proszę bardzo – kilka kampanii z ostatnich tygodni. Olx: „Przejdźmy na TY. Mój stary to fanatyk wędkarstwa”. Erli.pl: „Przejdźmy na TY. Cała przyjemność na naszej stronie”, Nivea: „Dbajmy o dotyk – bądźmy bliżej siebie. Więcej nas łączy, niż dzieli”. McDonalds: „Przejdźmy na TY. Babcia wie, co mówi”. Barilla: „Więcej nas łączy, niż dzieli. Miłość w gestach”. Fundacjakornice.pl: „Przejdźmy na TY. Dziękuję Ci całym sercem”. Stowarzyszenie Sychar: „Kochajcie się mamo i tato. Więcej nas łączy, niż dzieli”. Organizacje Miłość Nie Wyklucza i Grupa Stonewall: „Kochajcie mnie, mamo i tato. Więcej nas łączy, niż dzieli”. Co więcej – hasła Tyskiego mogą żyć w symbiozie nawet z komunikacją w innym języku. Nike: „Przejdźmy na TY. Just do it!”.
Mogę też sobie wyobrazić, że po hasło piwa sięga PZPN: „Więcej nas łączy, niż dzieli. Łączy nas piłka”. Copy dla Tyskiego „Więcej nas łączy, niż dzieli” zagrałoby nawet w „kampanii ugodowej” FIFA i UEFA z pomysłodawcami Superligi. Ale dobrze wiem, że takiej kampanii nie będzie.
Samo hasło – nawet genialne i pojemne – i pomysł opublikowania go w częściach w dwóch różnych pismach nie wystarczą, by odtrąbić sukces kampanii. Jak dotąd pojednanie czytelników „Newsweeka” i „Sieci” (czytaj: pojednanie Polaków) nie przypomina nawet chwilowego zawieszenia broni przez kibiców Cracovii i Wisły po śmierci Jana Pawła II. Łatwiej mi sobie wyobrazić pojednanie działaczy największych organizacji piłkarskich z rokoszanami (targowiczanami?) z Superligi niż koniec wojny polsko-polskiej.

Piotr Machul,
zastępca redaktora naczelnego, „Media Marketing Polska”

  • O magazynie

    „Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
    →
    bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
    →
    raporty specjalne "MMP",
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    mmponline.pl
    →
    MMP24.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    →
    Kokurs Golden Arrow
    →
    Kokurs Kreatura
    →
    Konferencje pod egidą magazynu
    →
    kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor

    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

    Tomasz Wygnański

  • Historia magazynu

    Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu MMP

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Idzikowskiego 16, 00-710
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info@media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze Publikacje
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Media & Marketing Polska
    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 6 (507) 2022-06-01
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Handel
    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 6 (382) 2022-6
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Food Service
    Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 5 (215) 2022-05-27
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2022

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI