• Ashburn, United States -0.1 °C / 54 % / 1026 hPa
  • 2023-02-02 00:19
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Kontakt
mmponline.pl
  • NEXT DAY STUDIO
  • O mediach
    • TV
    • INTERNET
    • PRASA
    • RADIO
    • OOH
    • INNE
    • WSZYSTKIE Z MEDIA
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - TV
    Zmiany w strukturze TVN Warner Bros. Discovery
    Zmiany w strukturze TVN Warner Bros. Discovery
    UOKiK: 22 mln złotych kary dla Vectry
    UOKiK: 22 mln złotych kary dla Vectry
    Wavemaker: Ponownie żaden pojedynczy program niesportowy w TV nie przebił granicy 5 milionów widzów
    Wavemaker: Ponownie żaden pojedynczy program niesportowy w TV nie przebił granicy 5 milionów widzów
    Hybrydowa przyszłość [NEM Zagreb]
    Hybrydowa przyszłość [NEM Zagreb]
    Biuro Reklamy TVP ogłasza politykę sprzedaży na rok 2023
    Biuro Reklamy TVP ogłasza politykę sprzedaży na rok 2023
    Zbigniew Pruski: BBC oznacza jakość
    Zbigniew Pruski: BBC oznacza jakość
    NEM Zagreb 2022 prezentuje młode talenty i ponad 30 projektów
    NEM Zagreb 2022 prezentuje młode talenty i ponad 30 projektów
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INTERNET
    Spotify ogłasza zwolnienia oraz zmiany organizacyjne i personalne
    Spotify ogłasza zwolnienia oraz zmiany organizacyjne i personalne
    Co nowego w social mediach (39)
    Co nowego w social mediach (39)
    Netflix wybiera Nielsena jako dostawcę wiedzy o zachowaniach widzów
    Netflix wybiera Nielsena jako dostawcę wiedzy o zachowaniach widzów
    Marka w świecie TikToka - rozmowa z Rafałem Drzewieckim
    Marka w świecie TikToka - rozmowa z Rafałem Drzewieckim
    "Drugie śniadanie Mellera" debiutuje na YouTube
    "Drugie śniadanie Mellera" debiutuje na YouTube
    Co nowego w social mediach (38)
    Co nowego w social mediach (38)
    15 minut: Netflix rozpoczyna walkę ze współdzieleniem kont
    15 minut: Netflix rozpoczyna walkę ze współdzieleniem kont
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - PRASA
    Paszporty “Polityki" wręczone po raz 30.
    Paszporty “Polityki" wręczone po raz 30.
    Monika Tutak-Goll na czele wszystkich redakcji  "Wysokich Obcasów"
    Monika Tutak-Goll na czele wszystkich redakcji "Wysokich Obcasów"
    Mikołaj Chrzan: Lokalność rośnie w siłę
    Mikołaj Chrzan: Lokalność rośnie w siłę
    RASP zamyka "Auto Świat", zwalnia 8% pracowników
    RASP zamyka "Auto Świat", zwalnia 8% pracowników
    Nagroda Literacka Nike 2022 dla "Mondo cane" Jerzego Jarniewicza
    Nagroda Literacka Nike 2022 dla "Mondo cane" Jerzego Jarniewicza
    Izabela Sakowicz managing directorem wydawnictwa VFP Communications
    Izabela Sakowicz managing directorem wydawnictwa VFP Communications
    Maciej Maciejowski prezesem Gremi Media
    Maciej Maciejowski prezesem Gremi Media
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - RADIO
    Radio Track: W Warszawie Tok FM słuchane prawie tak często jak RMF FM
    Radio Track: W Warszawie Tok FM słuchane prawie tak często jak RMF FM
    I Love Radio: blisko 20 mln słuchaczy dziennie
    I Love Radio: blisko 20 mln słuchaczy dziennie
    Weronika Wawrzkowicz-Nasternak dołącza do zespołu Radia Nowy Świat
    Weronika Wawrzkowicz-Nasternak dołącza do zespołu Radia Nowy Świat
    Top Radia 357 po raz drugi
    Top Radia 357 po raz drugi
    Radiowe propozycje na święta
    Radiowe propozycje na święta
    Wspólna oferta handlowa Radia Nowy Świat i Eurozetu
    Wspólna oferta handlowa Radia Nowy Świat i Eurozetu
    RMF, Radio Zet i Jedynka Polskiego Radia na podium badania Krajowego Instytutu Mediów
    RMF, Radio Zet i Jedynka Polskiego Radia na podium badania Krajowego Instytutu Mediów
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - OOH
    DOOH i AI
    DOOH i AI
    Płuca na ekranach LED pokazują jakość powietrza
    Płuca na ekranach LED pokazują jakość powietrza
    MediaCom i AMS publikują raport na temat skuteczności outdooru
    MediaCom i AMS publikują raport na temat skuteczności outdooru
    Wystartowała 23. edycja Galerii Plakatu AMS
    Wystartowała 23. edycja Galerii Plakatu AMS
    Hołd dla królowej zamiast reklam w Wielkiej Brytanii
    Hołd dla królowej zamiast reklam w Wielkiej Brytanii
    Cityboard Media z ekologiczną marką So!city
    Cityboard Media z ekologiczną marką So!city
    Lite e-Commerce reklamuje aplikację Jush
    Lite e-Commerce reklamuje aplikację Jush
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INNE
    Wojciech Stuchlik dołącza do Under Ski Tower jako producent liniowy
    Wojciech Stuchlik dołącza do Under Ski Tower jako producent liniowy
    Rafał Wachnik: Klienci są ważniejsi niż przetargi
    Rafał Wachnik: Klienci są ważniejsi niż przetargi
    Sequel "Na noże" z sukcesem w amerykańskich kinach
    Sequel "Na noże" z sukcesem w amerykańskich kinach
    Zielona zmiana w reklamie [Next Day Studio]
    Zielona zmiana w reklamie [Next Day Studio]
    Beata Magdziarz: Digitalizacja zmienia wszystko
    Beata Magdziarz: Digitalizacja zmienia wszystko
    "Lombard" w ponad 50 kinach studyjnych od 4 listopada
    "Lombard" w ponad 50 kinach studyjnych od 4 listopada
    TVN24 Telewizją Roku, RMF Maxx Siecią Radiową Roku, a Onet Audio Platformą Podcastową Roku
    TVN24 Telewizją Roku, RMF Maxx Siecią Radiową Roku, a Onet Audio Platformą Podcastową Roku
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - MEDIA
    Spotify ogłasza zwolnienia oraz zmiany organizacyjne i personalne
    Spotify ogłasza zwolnienia oraz zmiany organizacyjne i personalne
    Zmiany w strukturze TVN Warner Bros. Discovery
    Zmiany w strukturze TVN Warner Bros. Discovery
    UOKiK: 22 mln złotych kary dla Vectry
    UOKiK: 22 mln złotych kary dla Vectry
    DOOH i AI
    DOOH i AI
    Radio Track: W Warszawie Tok FM słuchane prawie tak często jak RMF FM
    Radio Track: W Warszawie Tok FM słuchane prawie tak często jak RMF FM
    Co nowego w social mediach (39)
    Co nowego w social mediach (39)
    Netflix wybiera Nielsena jako dostawcę wiedzy o zachowaniach widzów
    Netflix wybiera Nielsena jako dostawcę wiedzy o zachowaniach widzów
  • O marketingu
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O marketingu
    Najważniejsze wydarzenia i zjawiska w roku 2022 oraz przewidywania na rok 2023
    Najważniejsze wydarzenia i zjawiska w roku 2022 oraz przewidywania na rok 2023
    Amazon wprowadza miesięczny abonament na popularne lekarstwa za 5 dol. [wideo]
    Amazon wprowadza miesięczny abonament na popularne lekarstwa za 5 dol. [wideo]
    Shopee miało 1,6-2 mld złotych obrotu
    Shopee miało 1,6-2 mld złotych obrotu
    Słodka przyszłość - rozmowa z Grzegorzem Lisem
    Słodka przyszłość - rozmowa z Grzegorzem Lisem
    Trackowanie cen - WebTalk pogłębia analitykę po wprowadzeniu Dyrektywy Omnibus
    Trackowanie cen - WebTalk pogłębia analitykę po wprowadzeniu Dyrektywy Omnibus
    Shopee kończy działalność w Polsce
    Shopee kończy działalność w Polsce
    LTTM: 68 milionów złotych dla influencerów
    LTTM: 68 milionów złotych dla influencerów
  • O reklamie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O reklamie
    Startuje Papaya New Directors
    Startuje Papaya New Directors
    Uśmiechnięte twarze zastępują produkty w kampanii McDonald's
    Uśmiechnięte twarze zastępują produkty w kampanii McDonald's
    Orange reklamuje internet światłowodowy 2.0 [wideo]
    Orange reklamuje internet światłowodowy 2.0 [wideo]
    Rankomat z kampanią dla narciarzy [wideo]
    Rankomat z kampanią dla narciarzy [wideo]
    Biedronka inwestuje w wizerunek
    Biedronka inwestuje w wizerunek
    PZU: 115 mln zł ekwiwalentu reklamowego dzięki Idze Świątek
    PZU: 115 mln zł ekwiwalentu reklamowego dzięki Idze Świątek
    Q&A with creative directors around the world
    Q&A with creative directors around the world
  • Opinie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Opinie
    Najważniejsze trendy MarTech na 2023 rok, które warto śledzić
    Najważniejsze trendy MarTech na 2023 rok, które warto śledzić
    Maciej Olszanka: Siedem ważnych zjawisk 2022 roku
    Maciej Olszanka: Siedem ważnych zjawisk 2022 roku
    Edyta Walenciej: Dekalog trendów na nowy rok
    Edyta Walenciej: Dekalog trendów na nowy rok
    Jaki był rok 2022, jaki będzie rok 2023 - sonda "MMP"
    Jaki był rok 2022, jaki będzie rok 2023 - sonda "MMP"
    Bawmy się przez całe życie ["Historia Lego" - recenzja]
    Bawmy się przez całe życie ["Historia Lego" - recenzja]
    Top 10 - Książki roku 2022
    Top 10 - Książki roku 2022
    Roboty chcą być glamour
    Roboty chcą być glamour
  • Seriale i VOD
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Seriale i VOD
    Netflix: 400 mln zł rocznie na polskie produkcje
    Netflix: 400 mln zł rocznie na polskie produkcje
    "Wielka woda" - miałem apetyt na więcej
    "Wielka woda" - miałem apetyt na więcej
    5. sezon ARTE Opera w ARTE.tv - 14 spektakli do obejrzenia za darmo
    5. sezon ARTE Opera w ARTE.tv - 14 spektakli do obejrzenia za darmo
    Binge-watching z MMP - "Zachowaj spokój"
    Binge-watching z MMP - "Zachowaj spokój"
    Polski serial "Odwilż" najchętniej oglądaną produkcją HBO Max w Europie
    Polski serial "Odwilż" najchętniej oglądaną produkcją HBO Max w Europie
    Netflix zapowiedział aż 18 nowych polskich produkcji
    Netflix zapowiedział aż 18 nowych polskich produkcji
    Love me Tinder [recenzja - "Oszust z Tindera"]
    Love me Tinder [recenzja - "Oszust z Tindera"]
  • Koktajl
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Koktajl
    Snapchat i świat AR
    Snapchat i świat AR
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
  • Wydarzenia
  • Magazyn
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • NEXT DAY STUDIO
  • O mediach
  • O marketingu
  • O reklamie
  • Opinie
  • Seriale i VOD
  • Koktajl
  • Wydarzenia
  • Magazyn
zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



App Store Google play
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

MMP
6 (497) 2021-05-27

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


8. PERYSKOP
10. FOKUS
Multiscreen
Najważniejsze wnioski z konferencji o komunikacji marketingowej na wielu ekranach Multiscreen Day 2021. I nie tylko
20. NEWSFEED
22. MEDIA
Odbiorca szczególny
Wszystko, co marketer chciałby (na początek) wiedzieć o podcastach, ale jeszcze nie zdecydował, czy chce zapytać
Kosztowne Euro 2020
Oczekiwania fanów co do występów Biało-Czerwonych na Euro rosną wprost proporcjonalnie do oczekiwań reklamodawców względem tego okresu w reklamie. Jest to zatem idealny moment na przyjrzenie się temu, co stacje telewizyjne przygotowały dla nas z okazji zbliżającego się piłkarskiego święta reklamy
27. MARKETING
Wirtualny asystent w realnym handlu
Przejęcie rutynowych pytań przez głosowych wirtualnych asystentów stanowi największą wartość, jaką generujemy dla firm – ich pracownicy mogą wtedy skoncentrować się na rozwiązywaniu naprawdę skomplikowanych problemów – mówi Katarzyna Dorsey, założycielka i CEO Yosh.AI
Po co nam 3D w POS?
Możliwości kreacyjne oprogramowania 3D – również w przygotowywaniu POS – są olbrzymie. Właściwie jedynym ograniczeniem jest nasza wyobraźnia. Ale można tu wpaść w pułapkę. Projektowanie 3D pozwala zejść na ziemię i zweryfikować projekt
40. 360°
Marka jest z Wenus
Nasza marka jest kobietą – zdanie, które coraz częściej pojawia się w trafiających do agencji briefach, jest nie tylko znakiem społecznych przemian, ale też przejawem rosnącej roli kobiet w procesie zakupowym
Koko Jumbo
Kreatywni oceniają kampanię Lubelli autorstwa agencji Feeders
48. PRZETARGI
49. FORUM
53. RAPORT AGENCJE REKLAMOWE I DOMY MEDIOWE

  • 2023 r.
  • 1 (513) 2023-01-09
  • 2022 r.
  • 12 (512) 2022-12-02
  • 11 (511) 2022-11-03
  • 10 (510) 2022-10-05
  • 9 (509) 2022-09-05
  • 7-8 (508) 2022-07-06
  • 6 (507) 2022-06-01
  • 5 (506) 2022-05-09
  • 4 (505) 2022-04-04
  • 2-3 (504) 2022-03-04
  • 2021 r.
  • 1 (503) 2021-12-30
  • 12 (502) 2021-12-01
  • 11 (501) 2021-11-02
  • 10 (500) 2021-10-01
  • 9 (499) 2021-09-02
  • 7-8 (498) 2021-06-23

Najnowsze wydania

6 (497) 2021-05-27

6 (497) 2021-05-27

6 (497) 2021-05-27

1 (513) 2023-01-09

6 (497) 2021-05-27

12 (512) 2022-12-02

6 (497) 2021-05-27

11 (511) 2022-11-03

6 (497) 2021-05-27

10 (510) 2022-10-05

6 (497) 2021-05-27

9 (509) 2022-09-05

6 (497) 2021-05-27

7-8 (508) 2022-07-06

6 (497) 2021-05-27

6 (507) 2022-06-01

6 (497) 2021-05-27

5 (506) 2022-05-09

6 (497) 2021-05-27

4 (505) 2022-04-04

6 (497) 2021-05-27

2-3 (504) 2022-03-04

W numerze między innymi:

• Zasięg czy zaangażowanie? Który ze wskaźników decyduje o efektywności kampanii reklamowej? Odpowiedź na to pytanie w dobie multiscreeningu jest coraz ważniejsza.

• Marki i ich nowa opowieść. Marki będą musiały wrócić do korzeni, do angażujących historii – przekonują Dawid Bednarski, creative director Imagine Nation, i Tomasz Magalski, business development director Focus Nation.

• Kosztowne EURO 2020. Wielkimi krokami zbliża się finałowy turniej Euro 2020, a gorączka piłkarska z każdym dniem przybiera na temperaturze. Oczekiwania fanów co do występów Biało-Czerwonych rosną wprost proporcjonalnie do oczekiwań reklamodawców względem tego okresu w reklamie. Jest to zatem idealny moment na przyjrzenie się temu, co stacje telewizyjne przygotowały dla nas z okazji zbliżającego się piłkarskiego święta reklamy.

• Model subskrypcyjny – krótki przewodnik. Model subskrypcyjny jawi się jako święty Graal e-commerce. Stałe, przewidywalne wpływy, stabilna liczba klientów i duże możliwości skalowania biznesu to główne zalety tego rozwiązania, ale jak prawidłowo je wdrożyć?

• Pandemia to czas dla ekspertów. O tym, co obecna sytuacja oznacza dla branży farmaceutycznej i jakie wzywania marketingowe czekają pharmę w niedalekiej przyszłości, mówi Małgorzata Skorwider, prezes zarządu agencji pharmamarketingowej Nekk.

• Agencja przyszłości. Żeby móc dzisiaj skutecznie budować doświadczenie marki i więź z nią, a w konsekwencji biznes klientów, agencje muszą zrobić coś więcej, niż tylko uprościć procedury i spłaszczyć strukturę zespołów, żeby przyspieszyć powstawanie pomysłów i obniżyć koszty funkcjonowania.

172 strony o marketingu z pasją

 

Dodatki do numeru:
- Raport Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2021

- Mapa Holdingów Reklamowych w Polsce 2021

20 LAT – MAŁY JUBILEUSZ

I OTO JEST – KOLEJNY DOROCZNY RAPORT „AGENCJE REKLAMOWE I DOMY MEDIOWE”. W błędzie był ten, kto myślał, że pandemia spowolniła biznes agencji kreatywnych i mediowych. W błędzie był ten, kto myślał, że pandemia dramatycznie skróciła listę ciekawych tematów na naszych łamach. Biznes agencji kwitnie, tematów nam nie brakuje.
Nie chcę zabierać Państwu przyjemności czytania raportu, ale na kilka opisanych w nim zjawisk chciałbym zwrócić szczególną uwagę: błyskawiczne przestawienie się wielu graczy na usługi digital, egzamin z pracy zdalnej zaliczony na piątkę przez większość podmiotów, pandemiczna kreatywność marketerów i ich partnerów agencyjnych, coraz szersze kompetencje kreatywne domów mediowych oraz… desant megatwórczych agencji z Krakowa (co widać m.in. w naszych tegorocznych wyróżnieniach).
Gdy emocje już opadną i menedżerowie wszystkich agencji odpowiedzą sobie na nurtujące ich pytania („dlaczego wyróżnili naszą konkurencję?”, „dlaczego mamy tak słabe oceny?”, „dlaczego strzałka w dół?”, „co poszło nie tak?”, „dlaczego nie załapaliśmy się tym razem do badania?”), warto na spokojnie przeczytać wywiad z Markiem Gargałą, współtwórcą polskiego rynku reklamy, guru marketingu, przez lata związanego z Publicis Groupe. To rozmowa nie tylko dla tych, którzy pamiętają początki reklamy w Polsce i jej przewodnie hasło „wóda, dragi, seks na stole”. To ważna lekcja również dla młodych osób wchodzących dopiero w świat reklamy. Warto ją odrobić.
I słowo o „małym jubileuszu”. W tym roku badanie satysfakcji klientów agencji wspólnie z firmą Kantar przeprowadziliśmy po raz 20. Bez fałszywej skromności wyznamy, że od początku jest to najważniejsze badanie agencyjne na naszym rynku. Zmieniają się nazwy ocenianych agencji, zmieniają się często same agencje, portfolio klientów i usług. Jednak, gdy prześledzimy wyniki wszystkich edycji badania, zauważymy jedną prawidłowość: zawsze najlepiej oceniane były te agencje, które najbardziej profesjonalnie, najszybciej i z poszanowaniem zasad etyki biznesowej odpowiadały na potrzeby klientów. I niech tak zostanie – nie tylko przez kolejnych 20 lat.

Piotr Machul,
zastępca redaktora naczelnego, „Media Marketing Polska”

  • O magazynie

    „Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
    →
    bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
    →
    raporty specjalne "MMP",
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    mmponline.pl
    →
    MMP24.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    →
    Kokurs Golden Arrow
    →
    Kokurs Kreatura
    →
    Konferencje pod egidą magazynu
    →
    kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor

    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

    Tomasz Wygnański

  • Historia magazynu

    Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu MMP

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Idzikowskiego 16, 00-710
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info@media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze Publikacje
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Media & Marketing Polska
    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 1 (513) 2023-01-09
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Handel
    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 2 (388) 2023-01
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Food Service
    Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 12-1 (221) 2022-12-28
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2023

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI