• Ashburn, United States 23.5 °C / 83 % / 1013 hPa
  • 2022-07-03 03:44
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Kontakt
mmponline.pl
  • NEXT DAY WEEK
  • O mediach
    • TV
    • INTERNET
    • PRASA
    • RADIO
    • OOH
    • INNE
    • WSZYSTKIE Z MEDIA
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - TV
    TVP liczy, że na mundialu w Katarze zarobi więcej niż w 2018 r.
    TVP liczy, że na mundialu w Katarze zarobi więcej niż w 2018 r.
    Komercyjni nadawcy TV będą domagać się odszkodowania za przejście na DVB-T2
    Komercyjni nadawcy TV będą domagać się odszkodowania za przejście na DVB-T2
    Czy reorganizacja multipleksów telewizji naziemnej wpływa na oglądalność TV? [Analiza]
    Czy reorganizacja multipleksów telewizji naziemnej wpływa na oglądalność TV? [Analiza]
    Edward Miszczak rozstaje się z TVN
    Edward Miszczak rozstaje się z TVN
    Katarzyna Kieli prezeską i dyrektorką zarządzającą Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN
    Katarzyna Kieli prezeską i dyrektorką zarządzającą Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN
    Olga Robinson keynote speakerem i gościem specjalnym Multiscreen Day 2022
    Olga Robinson keynote speakerem i gościem specjalnym Multiscreen Day 2022
    Rozpoczął się międzynarodowy festiwal seriali Series Mania 2022
    Rozpoczął się międzynarodowy festiwal seriali Series Mania 2022
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INTERNET
    Rafał Madajczak redaktorem naczelnym Gazeta.pl
    Rafał Madajczak redaktorem naczelnym Gazeta.pl
    Co nowego w social mediach (18)
    Co nowego w social mediach (18)
    Digital Masters Meetup: Let’s TikTok. Let’s talk
    Digital Masters Meetup: Let’s TikTok. Let’s talk
    Co nowego w social mediach (17)
    Co nowego w social mediach (17)
    Disney+ ogłasza ofertę programową i plany związane z polskim rynkiem
    Disney+ ogłasza ofertę programową i plany związane z polskim rynkiem
    Instagram bez filtra
    Instagram bez filtra
    Co nowego w social mediach (16)
    Co nowego w social mediach (16)
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - PRASA
    Maciej Maciejowski prezesem Gremi Media
    Maciej Maciejowski prezesem Gremi Media
    Miesięcznik "Zwierciadło" z najwyższą na rynku sprzedażą styczniową i na drugim miejscu w pierwszym kwartale 2022 r.
    Miesięcznik "Zwierciadło" z najwyższą na rynku sprzedażą styczniową i na drugim miejscu w pierwszym kwartale 2022 r.
    Renata Ciemięga naczelną magazynu "Dobre Rady"
    Renata Ciemięga naczelną magazynu "Dobre Rady"
    Tomasz Lis nie jest już naczelnym "Newsweeka"
    Tomasz Lis nie jest już naczelnym "Newsweeka"
    Serhij Żadan Człowiekiem Roku 2022 "Gazety Wyborczej"
    Serhij Żadan Człowiekiem Roku 2022 "Gazety Wyborczej"
    "Zwierciadło" świętuje 65-lecie
    "Zwierciadło" świętuje 65-lecie
    Wydawnictwo Bauer integruje redakcje lifestyle'owe i rozstaje się z częścią redaktorek
    Wydawnictwo Bauer integruje redakcje lifestyle'owe i rozstaje się z częścią redaktorek
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - RADIO
    Wyjątkowe rzeczy dla wyjątkowych słuchaczy
    Wyjątkowe rzeczy dla wyjątkowych słuchaczy
    Jest zgoda na przejęcie przez Agorę kontroli nad Eurozetem
    Jest zgoda na przejęcie przez Agorę kontroli nad Eurozetem
    Radio 357 przekroczyło próg 45 tysięcy patronów
    Radio 357 przekroczyło próg 45 tysięcy patronów
    Radio Track z pozytywną oceną w audycie międzynarodowego instytutu CESP
    Radio Track z pozytywną oceną w audycie międzynarodowego instytutu CESP
    Olga Mickiewicz dołącza do zarządu 357 sp. z o.o.
    Olga Mickiewicz dołącza do zarządu 357 sp. z o.o.
    KIM prezentuje szczegółowe wyniki i metodologię nowego badania słuchalności radia
    KIM prezentuje szczegółowe wyniki i metodologię nowego badania słuchalności radia
    Krajowy Instytut Mediów z pierwszymi wynikami nowego badania słuchalności radia
    Krajowy Instytut Mediów z pierwszymi wynikami nowego badania słuchalności radia
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - OOH
    Mural w Warszawie częścią kampanii "Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier"
    Mural w Warszawie częścią kampanii "Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier"
    Warexpo uruchamia taryfę nocną
    Warexpo uruchamia taryfę nocną
    Research Partner: 19% Polaków chce całkowitego zakazu OOH
    Research Partner: 19% Polaków chce całkowitego zakazu OOH
    Kampania z efektem 3D na ekranie Clear Channel w Westfield Arkadia
    Kampania z efektem 3D na ekranie Clear Channel w Westfield Arkadia
    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS promują wystawę “Chagall"
    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS promują wystawę “Chagall"
    Ekrany Screen Network wspierają doroczną akcję "Żonkile"
    Ekrany Screen Network wspierają doroczną akcję "Żonkile"
    Rozmówki polsko-ukraińskie na cyfrowych nośnikach OOH
    Rozmówki polsko-ukraińskie na cyfrowych nośnikach OOH
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INNE
    Value Media Domem Mediowym Roku, Dentsu Grupą Reklamową Roku
    Value Media Domem Mediowym Roku, Dentsu Grupą Reklamową Roku
    Wojna nie złamała nadziei Ukraińców [raport]
    Wojna nie złamała nadziei Ukraińców [raport]
    Urszula Piasecka prezesem zarządu Kino Świat
    Urszula Piasecka prezesem zarządu Kino Świat
    Magdalena Rigamonti z nowym podcastem “Rosja. Stan umysłu"
    Magdalena Rigamonti z nowym podcastem “Rosja. Stan umysłu"
    COMvergence: IProspect najlepszy w wygrywaniu i utrzymaniu klientów
    COMvergence: IProspect najlepszy w wygrywaniu i utrzymaniu klientów
    Znamy wyniki tegorocznego rankingu WARC Media 100
    Znamy wyniki tegorocznego rankingu WARC Media 100
    Mindshare: Pandemia mocno wpływa na zachowania osób młodych
    Mindshare: Pandemia mocno wpływa na zachowania osób młodych
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - MEDIA
    TVP liczy, że na mundialu w Katarze zarobi więcej niż w 2018 r.
    TVP liczy, że na mundialu w Katarze zarobi więcej niż w 2018 r.
    Rafał Madajczak redaktorem naczelnym Gazeta.pl
    Rafał Madajczak redaktorem naczelnym Gazeta.pl
    Komercyjni nadawcy TV będą domagać się odszkodowania za przejście na DVB-T2
    Komercyjni nadawcy TV będą domagać się odszkodowania za przejście na DVB-T2
    Co nowego w social mediach (18)
    Co nowego w social mediach (18)
    Maciej Maciejowski prezesem Gremi Media
    Maciej Maciejowski prezesem Gremi Media
    Digital Masters Meetup: Let’s TikTok. Let’s talk
    Digital Masters Meetup: Let’s TikTok. Let’s talk
    Mural w Warszawie częścią kampanii "Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier"
    Mural w Warszawie częścią kampanii "Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier"
  • O marketingu
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O marketingu
    Kary dla influencerów. Największe - Kruszwil i Maffashion
    Kary dla influencerów. Największe - Kruszwil i Maffashion
    Amazon publikuje drugi raport o ochronie marek
    Amazon publikuje drugi raport o ochronie marek
    World Corporate Golf Challenge Poland już 4 września
    World Corporate Golf Challenge Poland już 4 września
    Huawei stawia na komputery
    Huawei stawia na komputery
    Znamy laureatów Golden Arrow oraz najlepsze agencje digital i marketing services
    Znamy laureatów Golden Arrow oraz najlepsze agencje digital i marketing services
    Twórca Pola na Pola zakłada giełdę DeFood
    Twórca Pola na Pola zakłada giełdę DeFood
    Nowe Horyzonty ruszają z podcastem
    Nowe Horyzonty ruszają z podcastem
  • O reklamie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O reklamie
    Cannes Lions 2022: Lwy znów zaryczały na Lazurowym Wybrzeżu.
    Cannes Lions 2022: Lwy znów zaryczały na Lazurowym Wybrzeżu.
    Joanna Krupa reklamuje Noclegi od Olx [wideo]
    Joanna Krupa reklamuje Noclegi od Olx [wideo]
    IKEA zachęca w kampanii, by odkrywać dom na nowo
    IKEA zachęca w kampanii, by odkrywać dom na nowo
    Otomoto z kolejną odsłoną cyklu "Prawdziwe historie"
    Otomoto z kolejną odsłoną cyklu "Prawdziwe historie"
    Aktywiści z branży chcą walczyć z "patologicznymi przetargami", publikują listę klientów
    Aktywiści z branży chcą walczyć z "patologicznymi przetargami", publikują listę klientów
    Zwycięzcy Papaya Young Creators 2022 wyłonieni
    Zwycięzcy Papaya Young Creators 2022 wyłonieni
    Cannes Lions: VMLY&R z brązową statuetką
    Cannes Lions: VMLY&R z brązową statuetką
  • Opinie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Opinie
    Księżniczka jest naga [Felieton Michała Majczaka]
    Księżniczka jest naga [Felieton Michała Majczaka]
    Weronika Zielińska: Fun dzieje się pomiędzy
    Weronika Zielińska: Fun dzieje się pomiędzy
    Przejazdy współdzielone jako sposób na rosnące ceny paliw? [komentarz]
    Przejazdy współdzielone jako sposób na rosnące ceny paliw? [komentarz]
    Hipokryzja dźwignią handlu [Felieton Michała Majczaka]
    Hipokryzja dźwignią handlu [Felieton Michała Majczaka]
    "Pierwszy klient" - ocena spotu DDB Warszawa i Dobro dla McDonald's
    "Pierwszy klient" - ocena spotu DDB Warszawa i Dobro dla McDonald's
    Netflix otwiera się na reklamy [komentarz]
    Netflix otwiera się na reklamy [komentarz]
    "Kuchnia towarzyska i uczuciowa" Andy Rottenberg
    "Kuchnia towarzyska i uczuciowa" Andy Rottenberg
  • Seriale i VOD
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Seriale i VOD
    Binge-watching z MMP - "Zachowaj spokój"
    Binge-watching z MMP - "Zachowaj spokój"
    Polski serial "Odwilż" najchętniej oglądaną produkcją HBO Max w Europie
    Polski serial "Odwilż" najchętniej oglądaną produkcją HBO Max w Europie
    Netflix zapowiedział aż 18 nowych polskich produkcji
    Netflix zapowiedział aż 18 nowych polskich produkcji
    Love me Tinder [recenzja - "Oszust z Tindera"]
    Love me Tinder [recenzja - "Oszust z Tindera"]
    Nasze rekomendacje: film dokumentalny
    Nasze rekomendacje: film dokumentalny
    Nasze rekomendacje: seriale
    Nasze rekomendacje: seriale
    Trzeci sezon "Kontroli" w Playerze 10 lutego
    Trzeci sezon "Kontroli" w Playerze 10 lutego
  • Koktajl
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Koktajl
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
    in_Digital Marketing Conference w Warszawie 9-10 października
    in_Digital Marketing Conference w Warszawie 9-10 października
  • Wydarzenia
  • Magazyn
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • NEXT DAY WEEK
  • O mediach
  • O marketingu
  • O reklamie
  • Opinie
  • Seriale i VOD
  • Koktajl
  • Wydarzenia
  • Magazyn
zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



App Store Google play
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

MMP
7-8 (498) 2021-06-23

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


8. PERYSKOP
10. FOKUS
Nowe serwisy streamingowe chcą namieszać na rynku mediów związanych ze sportem. To dzięki tym platformom nie widać końca potyczki o najbardziej atrakcyjne prawa do transmisji live. Ale czy nowi gracze są skazani na błyskawiczny sukces?
18. NEWSFEED
20. MEDIA
Zezowate szczęście polskiego kina
Do marca ubiegłego roku nic nie wskazywało na to, że kolejne rekordy frekwencji w kinach cokolwiek może wyhamować. Pandemiczny rok okazał się wielkim wyzwaniem dla kina, reklamodawców i całej branży filmowej
32. MARKETING
Nie sam internet, ale omnikanałowość jest kluczem
– Tak naprawdę siłę handlu widać, gdy prowadzi się kilka kanałów. Widać ją w przechodzeniu pomiędzy tymi kanałami i jedno jest pewne – konsument oczekuje interakcji pomiędzy online'em i offline'em – przekonuje Grzegorz Wachowicz, dyrektor ds. handlu i marketingu Euro-netu, właściciela sieci sklepów RTV Euro AGD
40. 360°
„Super Look na dobre oferty"
kreatywni oceniają kampanię Neonetu autorstwa Opus B
45. PRZETARGI
46. OPINIE
51. RAPORT AGENCJE MARKETING SERVICES I DIGITAL 2021

  • 2022 r.
  • 6 (507) 2022-06-01
  • 5 (506) 2022-05-09
  • 4 (505) 2022-04-04
  • 2-3 (504) 2022-03-04
  • 2021 r.
  • 1 (503) 2021-12-30
  • 12 (502) 2021-12-01
  • 11 (501) 2021-11-02
  • 10 (500) 2021-10-01
  • 9 (499) 2021-09-02
  • 7-8 (498) 2021-06-23
  • 6 (497) 2021-05-27
  • 5 (496) 2021-04-30
  • 4 (495) 2021-03-26
  • 2-3 (494) 2021-02-25
  • 2020 r.
  • 1 (493) 2020-12-29
  • 12 (492) 2020-11-25

Najnowsze wydania

7-8 (498) 2021-06-23

7-8 (498) 2021-06-23

7-8 (498) 2021-06-23

6 (507) 2022-06-01

7-8 (498) 2021-06-23

5 (506) 2022-05-09

7-8 (498) 2021-06-23

4 (505) 2022-04-04

7-8 (498) 2021-06-23

2-3 (504) 2022-03-04

7-8 (498) 2021-06-23

1 (503) 2021-12-30

7-8 (498) 2021-06-23

12 (502) 2021-12-01

7-8 (498) 2021-06-23

11 (501) 2021-11-02

7-8 (498) 2021-06-23

10 (500) 2021-10-01

7-8 (498) 2021-06-23

9 (499) 2021-09-02

W numerze między innymi:

• Atak pozycyjny. Nowe serwisy streamingowe chcą namieszać na rynku mediów związanych ze sportem. To dzięki tym platformom nie widać końca potyczki o najbardziej atrakcyjne prawa do transmisji live. Ale czy nowi gracze są skazani na błyskawiczny sukces?

• Osiem błogosławieństw (marketingu SEO). Klasyczne SEO wyszło daleko poza stronę WWW. W gestii specjalistów SEO jest analizowanie wielu placementów jednocześnie. Mnogość strategii pozwala wyróżnić się nowym graczom. Jak dziś wygląda marketing SEO?

• Nie sam internet, ale omnikanałowość jest kluczem. – Tak naprawdę siłę handlu widać, gdy prowadzi się kilka kanałów. Widać ją w przechodzeniu pomiędzy tymi kanałami i jedno jest pewne – konsument oczekuje interakcji pomiędzy online’em i offline’em – przekonuje Grzegorz Wachowicz, dyrektor ds. handlu i marketingu Euro-netu, właściciela sieci sklepów RTV Euro AGD

• DOOH coraz bliżej odbiorców. Kolejne pandemiczne lockdowny były mocnym ciosem dla reklamy zewnętrznej, zarówno tradycyjnej, jak i cyfrowej. Jednak wraz ze znoszeniem - oby trwałym - restrykcji w poruszaniu, zakupach i konsumpcji branża łapie życiodajny oddech. Przyszłość, w coraz większej mierze cyfrowa, znów rysuje się w jasnych barwach.

• Influencer marketing zgodnie z prawem. Jak bezpiecznie nawiązać współpracę z influencerami?

• Telewizja nie musi być konkurentem dla OTT. Marcin Animucki, prezes Ekstraklasy SA, mówi o roli telewizji i internetu na rynku transmisji.

 

108 stron o marketingu z pasją

 Dodatek do numeru:
- Raport Agencje Marketing Services i Digital 2021

GEST RONALDO

CZY KTOŚ WIDZIAŁ KONFERENCJĘ PRASOWĄ PODCZAS EURO 2020? JEŻELI TAK, WIE, ŻE NA STOLE STOJĄ BUTELKI SPONSORÓW TURNIEJU - COCA-COLI I HEINEKENA. STOJĄ, ZASŁANIAJĄC NIEMAL ZAWODNIKÓW I TRENERÓW, NIKT ICH NIE PIJE I WYGLĄDA TO PO PROSTU STRASZNIE SZTUCZNIE. Cristiano Ronaldo, jak wiemy, odsunął demonstracyjnie coca-colę i wskazał na wodę. Rozpętała się burza, a branża marketingowa zastanawia się, co poszło nie tak. UEFA myśli o sankcjach dla piłkarzy, którzy szkodzą sponsorom, ale ja uważam, że zabrakło zdrowego rozsądku. Ekspozycja produktów była po prostu nachalna i każdego zdenerwowałyby butle napoju niemal zasłaniające twarz, szczególnie tak znaną i wielbioną twarz jak Cristiano Ronaldo. Czy ścianka, reklamy na bandach, serwowanie coca-coli na trybunach naprawdę by nie wystarczyło?
Kiedy jesteśmy przy wątku sponsorów Euro 2020, to jest jeszcze jedna rzecz, która wywołuje emocje – udział marek chińskich. Vivo, AliPay, Hisense i TikTok są widoczne na reklamach podczas meczów. Czy to początek ich wielkiej ekspansji? Na pewno tak, ale Chińczycy mają lekcję do odrobienia, przynajmniej na naszym rynku.
Poza stadionami i transmisjami nie widać żadnej aktywności tych brandów i inwestycja w Euro idzie w dużej mierze na marne. Widziałem tylko kampanię Vivo, która nawiązuje do piłki. A przecież znana jest marketingowa reguła, że aby naprawdę zyskać na takiej imprezie jak Euro czy mundial, trzeba w projekty komunikacyjne zainwestować dodatkowo tyle samo co w sam sponsoring.
Jeżeli uważamy, że Chińczycy zdominowali Euro, to radzę spojrzeć na półkulę południową, gdzie w Brazylii odbywa się turniej piłkarski Copa America. Tam na czterech sponsorów aż trzech jest z Chin. Producent telewizorów TCL, Kwai – aplikacja podobna do TikToka, i... Sinovac, czyli chińska szczepionka na COVID. Sinovac dostarczył także 50 mln dawek dla zawodników i trenerów.
Nie oglądałem jeszcze meczów Copa America. Szykuję się już na nieprzespane noce podczas fazy pucharowej tego turnieju. Ciekawe, jak wyglądają tam konferencje prasowe? Mam nadzieję, że południowoamerykańska federacja CONMEBOL nie ustawi na stole przed Messim dwóch strzykaw ze szczepionką Sinovac.

Tomasz Wygnański Tomasz Wygnański,
redaktor naczelny,
„Media Marketing Polska”

  • O magazynie

    „Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
    →
    bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
    →
    raporty specjalne "MMP",
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    mmponline.pl
    →
    MMP24.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    →
    Kokurs Golden Arrow
    →
    Kokurs Kreatura
    →
    Konferencje pod egidą magazynu
    →
    kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor

    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

    Tomasz Wygnański

  • Historia magazynu

    Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu MMP

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Idzikowskiego 16, 00-710
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info@media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze Publikacje
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Media & Marketing Polska
    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 6 (507) 2022-06-01
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Handel
    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 6 (382) 2022-6
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Food Service
    Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 6 (216) 2022-06-29
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2022

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI