• Ashburn, United States 22.3 °C / 95 % / 1014 hPa
  • 2022-07-03 07:03
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Kontakt
mmponline.pl
  • NEXT DAY WEEK
  • O mediach
    • TV
    • INTERNET
    • PRASA
    • RADIO
    • OOH
    • INNE
    • WSZYSTKIE Z MEDIA
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - TV
    TVP liczy, że na mundialu w Katarze zarobi więcej niż w 2018 r.
    TVP liczy, że na mundialu w Katarze zarobi więcej niż w 2018 r.
    Komercyjni nadawcy TV będą domagać się odszkodowania za przejście na DVB-T2
    Komercyjni nadawcy TV będą domagać się odszkodowania za przejście na DVB-T2
    Czy reorganizacja multipleksów telewizji naziemnej wpływa na oglądalność TV? [Analiza]
    Czy reorganizacja multipleksów telewizji naziemnej wpływa na oglądalność TV? [Analiza]
    Edward Miszczak rozstaje się z TVN
    Edward Miszczak rozstaje się z TVN
    Katarzyna Kieli prezeską i dyrektorką zarządzającą Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN
    Katarzyna Kieli prezeską i dyrektorką zarządzającą Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN
    Olga Robinson keynote speakerem i gościem specjalnym Multiscreen Day 2022
    Olga Robinson keynote speakerem i gościem specjalnym Multiscreen Day 2022
    Rozpoczął się międzynarodowy festiwal seriali Series Mania 2022
    Rozpoczął się międzynarodowy festiwal seriali Series Mania 2022
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INTERNET
    Rafał Madajczak redaktorem naczelnym Gazeta.pl
    Rafał Madajczak redaktorem naczelnym Gazeta.pl
    Co nowego w social mediach (18)
    Co nowego w social mediach (18)
    Digital Masters Meetup: Let’s TikTok. Let’s talk
    Digital Masters Meetup: Let’s TikTok. Let’s talk
    Co nowego w social mediach (17)
    Co nowego w social mediach (17)
    Disney+ ogłasza ofertę programową i plany związane z polskim rynkiem
    Disney+ ogłasza ofertę programową i plany związane z polskim rynkiem
    Instagram bez filtra
    Instagram bez filtra
    Co nowego w social mediach (16)
    Co nowego w social mediach (16)
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - PRASA
    Maciej Maciejowski prezesem Gremi Media
    Maciej Maciejowski prezesem Gremi Media
    Miesięcznik "Zwierciadło" z najwyższą na rynku sprzedażą styczniową i na drugim miejscu w pierwszym kwartale 2022 r.
    Miesięcznik "Zwierciadło" z najwyższą na rynku sprzedażą styczniową i na drugim miejscu w pierwszym kwartale 2022 r.
    Renata Ciemięga naczelną magazynu "Dobre Rady"
    Renata Ciemięga naczelną magazynu "Dobre Rady"
    Tomasz Lis nie jest już naczelnym "Newsweeka"
    Tomasz Lis nie jest już naczelnym "Newsweeka"
    Serhij Żadan Człowiekiem Roku 2022 "Gazety Wyborczej"
    Serhij Żadan Człowiekiem Roku 2022 "Gazety Wyborczej"
    "Zwierciadło" świętuje 65-lecie
    "Zwierciadło" świętuje 65-lecie
    Wydawnictwo Bauer integruje redakcje lifestyle'owe i rozstaje się z częścią redaktorek
    Wydawnictwo Bauer integruje redakcje lifestyle'owe i rozstaje się z częścią redaktorek
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - RADIO
    Wyjątkowe rzeczy dla wyjątkowych słuchaczy
    Wyjątkowe rzeczy dla wyjątkowych słuchaczy
    Jest zgoda na przejęcie przez Agorę kontroli nad Eurozetem
    Jest zgoda na przejęcie przez Agorę kontroli nad Eurozetem
    Radio 357 przekroczyło próg 45 tysięcy patronów
    Radio 357 przekroczyło próg 45 tysięcy patronów
    Radio Track z pozytywną oceną w audycie międzynarodowego instytutu CESP
    Radio Track z pozytywną oceną w audycie międzynarodowego instytutu CESP
    Olga Mickiewicz dołącza do zarządu 357 sp. z o.o.
    Olga Mickiewicz dołącza do zarządu 357 sp. z o.o.
    KIM prezentuje szczegółowe wyniki i metodologię nowego badania słuchalności radia
    KIM prezentuje szczegółowe wyniki i metodologię nowego badania słuchalności radia
    Krajowy Instytut Mediów z pierwszymi wynikami nowego badania słuchalności radia
    Krajowy Instytut Mediów z pierwszymi wynikami nowego badania słuchalności radia
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - OOH
    Mural w Warszawie częścią kampanii "Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier"
    Mural w Warszawie częścią kampanii "Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier"
    Warexpo uruchamia taryfę nocną
    Warexpo uruchamia taryfę nocną
    Research Partner: 19% Polaków chce całkowitego zakazu OOH
    Research Partner: 19% Polaków chce całkowitego zakazu OOH
    Kampania z efektem 3D na ekranie Clear Channel w Westfield Arkadia
    Kampania z efektem 3D na ekranie Clear Channel w Westfield Arkadia
    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS promują wystawę “Chagall"
    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS promują wystawę “Chagall"
    Ekrany Screen Network wspierają doroczną akcję "Żonkile"
    Ekrany Screen Network wspierają doroczną akcję "Żonkile"
    Rozmówki polsko-ukraińskie na cyfrowych nośnikach OOH
    Rozmówki polsko-ukraińskie na cyfrowych nośnikach OOH
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INNE
    Value Media Domem Mediowym Roku, Dentsu Grupą Reklamową Roku
    Value Media Domem Mediowym Roku, Dentsu Grupą Reklamową Roku
    Wojna nie złamała nadziei Ukraińców [raport]
    Wojna nie złamała nadziei Ukraińców [raport]
    Urszula Piasecka prezesem zarządu Kino Świat
    Urszula Piasecka prezesem zarządu Kino Świat
    Magdalena Rigamonti z nowym podcastem “Rosja. Stan umysłu"
    Magdalena Rigamonti z nowym podcastem “Rosja. Stan umysłu"
    COMvergence: IProspect najlepszy w wygrywaniu i utrzymaniu klientów
    COMvergence: IProspect najlepszy w wygrywaniu i utrzymaniu klientów
    Znamy wyniki tegorocznego rankingu WARC Media 100
    Znamy wyniki tegorocznego rankingu WARC Media 100
    Mindshare: Pandemia mocno wpływa na zachowania osób młodych
    Mindshare: Pandemia mocno wpływa na zachowania osób młodych
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - MEDIA
    TVP liczy, że na mundialu w Katarze zarobi więcej niż w 2018 r.
    TVP liczy, że na mundialu w Katarze zarobi więcej niż w 2018 r.
    Rafał Madajczak redaktorem naczelnym Gazeta.pl
    Rafał Madajczak redaktorem naczelnym Gazeta.pl
    Komercyjni nadawcy TV będą domagać się odszkodowania za przejście na DVB-T2
    Komercyjni nadawcy TV będą domagać się odszkodowania za przejście na DVB-T2
    Co nowego w social mediach (18)
    Co nowego w social mediach (18)
    Maciej Maciejowski prezesem Gremi Media
    Maciej Maciejowski prezesem Gremi Media
    Digital Masters Meetup: Let’s TikTok. Let’s talk
    Digital Masters Meetup: Let’s TikTok. Let’s talk
    Mural w Warszawie częścią kampanii "Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier"
    Mural w Warszawie częścią kampanii "Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier"
  • O marketingu
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O marketingu
    Kary dla influencerów. Największe - Kruszwil i Maffashion
    Kary dla influencerów. Największe - Kruszwil i Maffashion
    Amazon publikuje drugi raport o ochronie marek
    Amazon publikuje drugi raport o ochronie marek
    World Corporate Golf Challenge Poland już 4 września
    World Corporate Golf Challenge Poland już 4 września
    Huawei stawia na komputery
    Huawei stawia na komputery
    Znamy laureatów Golden Arrow oraz najlepsze agencje digital i marketing services
    Znamy laureatów Golden Arrow oraz najlepsze agencje digital i marketing services
    Twórca Pola na Pola zakłada giełdę DeFood
    Twórca Pola na Pola zakłada giełdę DeFood
    Nowe Horyzonty ruszają z podcastem
    Nowe Horyzonty ruszają z podcastem
  • O reklamie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O reklamie
    Cannes Lions 2022: Lwy znów zaryczały na Lazurowym Wybrzeżu.
    Cannes Lions 2022: Lwy znów zaryczały na Lazurowym Wybrzeżu.
    Joanna Krupa reklamuje Noclegi od Olx [wideo]
    Joanna Krupa reklamuje Noclegi od Olx [wideo]
    IKEA zachęca w kampanii, by odkrywać dom na nowo
    IKEA zachęca w kampanii, by odkrywać dom na nowo
    Otomoto z kolejną odsłoną cyklu "Prawdziwe historie"
    Otomoto z kolejną odsłoną cyklu "Prawdziwe historie"
    Aktywiści z branży chcą walczyć z "patologicznymi przetargami", publikują listę klientów
    Aktywiści z branży chcą walczyć z "patologicznymi przetargami", publikują listę klientów
    Zwycięzcy Papaya Young Creators 2022 wyłonieni
    Zwycięzcy Papaya Young Creators 2022 wyłonieni
    Cannes Lions: VMLY&R z brązową statuetką
    Cannes Lions: VMLY&R z brązową statuetką
  • Opinie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Opinie
    Księżniczka jest naga [Felieton Michała Majczaka]
    Księżniczka jest naga [Felieton Michała Majczaka]
    Weronika Zielińska: Fun dzieje się pomiędzy
    Weronika Zielińska: Fun dzieje się pomiędzy
    Przejazdy współdzielone jako sposób na rosnące ceny paliw? [komentarz]
    Przejazdy współdzielone jako sposób na rosnące ceny paliw? [komentarz]
    Hipokryzja dźwignią handlu [Felieton Michała Majczaka]
    Hipokryzja dźwignią handlu [Felieton Michała Majczaka]
    "Pierwszy klient" - ocena spotu DDB Warszawa i Dobro dla McDonald's
    "Pierwszy klient" - ocena spotu DDB Warszawa i Dobro dla McDonald's
    Netflix otwiera się na reklamy [komentarz]
    Netflix otwiera się na reklamy [komentarz]
    "Kuchnia towarzyska i uczuciowa" Andy Rottenberg
    "Kuchnia towarzyska i uczuciowa" Andy Rottenberg
  • Seriale i VOD
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Seriale i VOD
    Binge-watching z MMP - "Zachowaj spokój"
    Binge-watching z MMP - "Zachowaj spokój"
    Polski serial "Odwilż" najchętniej oglądaną produkcją HBO Max w Europie
    Polski serial "Odwilż" najchętniej oglądaną produkcją HBO Max w Europie
    Netflix zapowiedział aż 18 nowych polskich produkcji
    Netflix zapowiedział aż 18 nowych polskich produkcji
    Love me Tinder [recenzja - "Oszust z Tindera"]
    Love me Tinder [recenzja - "Oszust z Tindera"]
    Nasze rekomendacje: film dokumentalny
    Nasze rekomendacje: film dokumentalny
    Nasze rekomendacje: seriale
    Nasze rekomendacje: seriale
    Trzeci sezon "Kontroli" w Playerze 10 lutego
    Trzeci sezon "Kontroli" w Playerze 10 lutego
  • Koktajl
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Koktajl
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
    in_Digital Marketing Conference w Warszawie 9-10 października
    in_Digital Marketing Conference w Warszawie 9-10 października
  • Wydarzenia
  • Magazyn
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • NEXT DAY WEEK
  • O mediach
  • O marketingu
  • O reklamie
  • Opinie
  • Seriale i VOD
  • Koktajl
  • Wydarzenia
  • Magazyn
zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



App Store Google play
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

MMP
9 (499) 2021-09-02

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


8. WYWIAD
Czułość w stylu Nivea
Małgorzata Sieczkowska, dyrektor marketingu Nivea Polska i kraje bałtyckie, mówi o nowej strategii marki, wpływie pandemii, produktach i inicjatywach na rzecz środowiska
12. MEDIA
Nie lex, ale clutter
Czy przyjęcie przez Sejm RP nowelizacji ustawy RTV, która uderza w TVN, stwarza zagrożenie dla realizacji bieżących kampanii reklamowych tego nadawcy komercyjnego? Domy mediowe mają wyrobione zdanie na ten temat
14. MARKETING
Brak ciasteczek to nie apokalipsa
Tym bardziej że nie chodzi o wszystkie ciasteczka, a tylko third-party cookies. Ich zapowiadane (na razie odroczone) wycofanie to spora zmiana zarówno dla użytkowników internetu, jak i e-sklepów oraz reklamodawców. Można i trzeba się na nią w porę przygotować – narzędzia są dostępne i stale rozwijane
17. 360°
Podwójne Cannes Lions
Każdy rok jest inny, a największy festiwal kreatywności w jakimś stopniu to zawsze odzwierciedla. Ostatni rok (a nawet prawie dwa lata) był wyjątkowy do kwadratu z przyczyn oczywistych. Tegoroczne Cannes Lions było też kumulacją zgłoszeń z dwóch lat, co jest sytuacją bez precedensu
26. KREACJA
„Garage 2021"
Kreatywni o kampanii autorstwa agencji Brainbox
27. PRZETARGI
28. AFTER
Kwitnąca akcja w Krakowie – na ratunek zapylaczom
Akcja „Miłe łąki na balkony" wystartowała z inicjatywy redakcji „Media Marketing Polska”
30. OPINIA
35. GOLDEN ARROW 2021
75. RAPORT SPECJALNY „AGENCJE PR"

  • 2022 r.
  • 6 (507) 2022-06-01
  • 5 (506) 2022-05-09
  • 4 (505) 2022-04-04
  • 2-3 (504) 2022-03-04
  • 2021 r.
  • 1 (503) 2021-12-30
  • 12 (502) 2021-12-01
  • 11 (501) 2021-11-02
  • 10 (500) 2021-10-01
  • 9 (499) 2021-09-02
  • 7-8 (498) 2021-06-23
  • 6 (497) 2021-05-27
  • 5 (496) 2021-04-30
  • 4 (495) 2021-03-26
  • 2-3 (494) 2021-02-25
  • 2020 r.
  • 1 (493) 2020-12-29
  • 12 (492) 2020-11-25

Najnowsze wydania

9 (499) 2021-09-02

9 (499) 2021-09-02

9 (499) 2021-09-02

6 (507) 2022-06-01

9 (499) 2021-09-02

5 (506) 2022-05-09

9 (499) 2021-09-02

4 (505) 2022-04-04

9 (499) 2021-09-02

2-3 (504) 2022-03-04

9 (499) 2021-09-02

1 (503) 2021-12-30

9 (499) 2021-09-02

12 (502) 2021-12-01

9 (499) 2021-09-02

11 (501) 2021-11-02

9 (499) 2021-09-02

10 (500) 2021-10-01

9 (499) 2021-09-02

7-8 (498) 2021-06-23

W numerze między innymi:

• Czułość w stylu Nivea. – Latem 2020 r. przeprowadziliśmy drugą falę badania i stało się jasne, że dla ludzi na całym świecie dotyk w sytuacji pandemicznej stał się jeszcze ważniejszy. Wtedy podjęliśmy decyzję, że nie ma na co czekać z komunikacją naszej idei, szybko dopracowaliśmy strategię i działania komunikacyjne, by zacząć uświadamiać, jak ważny jest dotyk i jak wiele dobrego może z niego wyniknąć dla człowieka – mówi Małgorzata Sieczkowska, dyrektor marketingu Nivea Polska i kraje bałtyckie.

• Nie lex, ale clutter. Czy przyjęcie przez Sejm RP nowelizacji ustawy RTV, która uderza w TVN, stwarza zagrożenie dla realizacji bieżących kampanii reklamowych tego nadawcy komercyjnego? Domy mediowe mają wyrobione zdanie na ten temat.

• Podwójne Cannes Lions. Z powrotami do biur po pierwszych falach pandemii koronawirusa jest jak z powrotami do szkół. Sytuacja zmienia się z tygodnia na tydzień. Jakie plany mają przedstawiciele domów mediowych? Niemal wszystko wskazuje na to, że wiele się zmieni, i to na korzyść dla pracowników agencji.

• Nowa formuła pracy biurowej. Kolejne pandemiczne lockdowny były mocnym ciosem dla reklamy zewnętrznej, zarówno tradycyjnej, jak i cyfrowej. Jednak wraz ze znoszeniem - oby trwałym - restrykcji w poruszaniu, zakupach i konsumpcji branża łapie życiodajny oddech. Przyszłość, w coraz większej mierze cyfrowa, znów rysuje się w jasnych barwach.

• Wyjątkowy rok – wyjątkowe Grand Prix. Każdy marketer i agencja marzy, aby zrobić taki projekt jak IKEA x Decathlon. W tegorocznym Grand Prix Golden Arrow jest wszystko – wyczucie potrzeb pandemicznego czasu, łamanie schematów, misja społeczna i biznesowa skuteczność.

• PR nie jest już ubogim bratem reklamy. – Niebawem będziemy musieli rozmawiać z klientami o kosztach podyktowanych rosnącą inflacją. Wyzwaniem są także wartości i etyka, które często pozostają zaniedbane. Powinniśmy dawać jako Związek dobry przykład – mówi Sebastian Stępak, prezes Związku Firm Public Relations i CEO agencji MSL Group.

 

100 stron o marketingu z pasją

Dodatki do numeru:

- Raport Agencje PR 2021
- Raport Golden Arrow 2021

KREATURA – JESZCZE WIĘCEJ NIEZALEŻNOŚCI

KIEDY TYLKO KOŃCZĄ SIĘ WAKACJE, W „MEDIA MARKETING POLSKA" ŻYJEMY JUŻ NASZYM KONKURSEM KREATURA. A już po raz drugi odbędzie się ona w szczególnych okolicznościach. Wiemy wszyscy, jak wiele zmian przyniosło ostatnie kilkanaście miesięcy. Zmieniły się zwyczaje kupujących, sposoby pracy, spędzania wolnego czasu, relacje między ludźmi, a może nawet wartości, jakimi się kierują konsumenci. Jeszcze bardziej niż dotychczas marketerzy potrzebują kreatywnego i niestandardowego myślenia ze strony agencji. Kreatura – festiwal niezależnej kreacji – jest właśnie takim miejscem, w którym szukamy rzeczy wyjątkowych, wynikających z niezależnego myślenia. Już w zeszłym roku na Kreaturze okazało się, że rozmaite zmiany wynikające z COVID-19 stały się pozytywną inspiracją dla doskonałych prac. I nie chodzi tylko o prace, które trafiły do kategorii specjalnej „Marketing w czasie pandemii”, ale także wiele innych projektów, które wzięły pod uwagę nowe insighty czy zyskujące na znaczeniu kanały komunikacji.
Zauważyliśmy także, że Kreatura stała się okazją do spotkania, choćby wirtualnego, branży kreatywnej. Tych spotkań bardzo nam wciąż brakuje. Nawet po zakończeniu lockdownu wiele agencji pracuje zdalnie i możliwości kontaktu są ograniczone. Mamy nadzieję, że w tym roku uda nam się osobiście spotkać podczas obrad jury, a także podczas gali. Ważną misją Kreatury jest wspieranie niezależnych, zwłaszcza nowych agencji i wspieranie młodych kreatywnych. Cieszy nas niezmiernie, że od kilku lat każdego roku w konkursie pojawiają się nowe marki agencyjne, o których czasem nawet my – dziennikarze „MMP" – nie słyszeliśmy wcześniej. Sporo zgłoszeń trafia do nas także z Krakowa, Poznania czy Śląska, a to na pewno nie koniec ekspansji pozawarszawskich agencji. Zwyczaj zdalnych spotkań sprawił, że marketerzy na nowo odkrywają ten rynek i przestaje mieć znaczenie, że z Krakowa czy Wrocławia na Domaniewską jest daleko.
Jeżeli chodzi o młodych, to w tym roku wraz ze Skodą kontynuujemy nasz projekt Kreatura X, czyli specjalnej, bezpłatnej kategorii, w której młodzi kreatywni przygotowują prace według briefu od tej marki motoryzacyjnej. Obiecujemy, że w tym roku brief będzie jeszcze bar dziej inspirujący.
To wszystko nie znaczy, że Kreatura zamyka się na duże agencje czy doświadczonych twórców. Pokażcie niezależne myślenie i zmierzcie się z nową falą agencji, a nagroda będzie smakować jeszcze bardziej.
Marki potrzebują dziś elastyczności i innowacyjności, bardziej niż kiedykolwiek dotychczas. Czekają na pomysły od małych i dużych agencji.
Dziękujemy Karolinie Witeckiej, CEO agencji Cut The Mustard, za przyjęcie roli przewodniczącej jury Kreatury 2021. Znając jej charyzmę, energię i wiedzę, już dziś wiemy, że obrady jury będą bardzo ciekawe.

Tomasz Wygnański Tomasz Wygnański,
redaktor naczelny,
„Media Marketing Polska”

  • O magazynie

    „Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
    →
    bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
    →
    raporty specjalne "MMP",
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    mmponline.pl
    →
    MMP24.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    →
    Kokurs Golden Arrow
    →
    Kokurs Kreatura
    →
    Konferencje pod egidą magazynu
    →
    kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor

    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

    Tomasz Wygnański

  • Historia magazynu

    Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu MMP

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Idzikowskiego 16, 00-710
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info@media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze Publikacje
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Media & Marketing Polska
    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 6 (507) 2022-06-01
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Handel
    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 6 (382) 2022-6
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Food Service
    Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 6 (216) 2022-06-29
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2022

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI