• Ashburn, United States 15.3 °C / 70 % / 1010 hPa
  • 2023-03-27 23:06
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Kontakt
mmponline.pl
Gazeta.pl
  • NEXT DAY STUDIO
  • O mediach
    • TV
    • INTERNET
    • PRASA
    • RADIO
    • OOH
    • INNE
    • WSZYSTKIE Z MEDIA
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - TV
    TVN Media publikuje politykę handlową na 2023 r. i zmienia grupę rozliczeniową
    TVN Media publikuje politykę handlową na 2023 r. i zmienia grupę rozliczeniową
    Rita Grebenchikova: Przyszłość jest hybrydowa, bo życie jest hybrydowe
    Rita Grebenchikova: Przyszłość jest hybrydowa, bo życie jest hybrydowe
    Arte z serwisem informacyjnym "Tydzień w Europie"
    Arte z serwisem informacyjnym "Tydzień w Europie"
    Super Bowl LVII przyciągnął 113 mln widzów
    Super Bowl LVII przyciągnął 113 mln widzów
    TVN właścicielem Vod.pl [wideo]
    TVN właścicielem Vod.pl [wideo]
    Zmiany w strukturze TVN Warner Bros. Discovery
    Zmiany w strukturze TVN Warner Bros. Discovery
    UOKiK: 22 mln złotych kary dla Vectry
    UOKiK: 22 mln złotych kary dla Vectry
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INTERNET
    Co nowego w social mediach (46)
    Co nowego w social mediach (46)
    Co nowego w social mediach (45)
    Co nowego w social mediach (45)
    Co nowego w social mediach (44)
    Co nowego w social mediach (44)
    Co nowego w social mediach (43)
    Co nowego w social mediach (43)
    Branża kreatywna dla Ukrainy
    Branża kreatywna dla Ukrainy
    Co nowego w social mediach (42)
    Co nowego w social mediach (42)
    Co nowego w social mediach (41)
    Co nowego w social mediach (41)
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - PRASA
    Niższe przychody i strata Agory w IV kwartale 2022 r.
    Niższe przychody i strata Agory w IV kwartale 2022 r.
    Marek Knap dyrektorem artystycznym Burda Media Polska
    Marek Knap dyrektorem artystycznym Burda Media Polska
    Paszporty “Polityki" wręczone po raz 30.
    Paszporty “Polityki" wręczone po raz 30.
    Monika Tutak-Goll na czele wszystkich redakcji  "Wysokich Obcasów"
    Monika Tutak-Goll na czele wszystkich redakcji "Wysokich Obcasów"
    Mikołaj Chrzan: Lokalność rośnie w siłę
    Mikołaj Chrzan: Lokalność rośnie w siłę
    RASP zamyka "Auto Świat", zwalnia 8% pracowników
    RASP zamyka "Auto Świat", zwalnia 8% pracowników
    Nagroda Literacka Nike 2022 dla "Mondo cane" Jerzego Jarniewicza
    Nagroda Literacka Nike 2022 dla "Mondo cane" Jerzego Jarniewicza
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - RADIO
    Piosenki z tekstem - koncert Radia Nowy Świat i Akademii Teatralnej
    Piosenki z tekstem - koncert Radia Nowy Świat i Akademii Teatralnej
    Idziemy własną drogą, trzymając pion i poziom
    Idziemy własną drogą, trzymając pion i poziom
    Radio Nowy Świat wspiera zbiórkę na generatory prądu dla Ukrainy
    Radio Nowy Świat wspiera zbiórkę na generatory prądu dla Ukrainy
    Radio Track: W Warszawie Tok FM słuchane prawie tak często jak RMF FM
    Radio Track: W Warszawie Tok FM słuchane prawie tak często jak RMF FM
    I Love Radio: blisko 20 mln słuchaczy dziennie
    I Love Radio: blisko 20 mln słuchaczy dziennie
    Weronika Wawrzkowicz-Nasternak dołącza do zespołu Radia Nowy Świat
    Weronika Wawrzkowicz-Nasternak dołącza do zespołu Radia Nowy Świat
    Top Radia 357 po raz drugi
    Top Radia 357 po raz drugi
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - OOH
    Jak się nie zgubić w outdoorze?
    Jak się nie zgubić w outdoorze?
    "Przedszkole. Bucza, luty 2022" - wystawa na nośnikach DOOH JetLine i Warexpo
    "Przedszkole. Bucza, luty 2022" - wystawa na nośnikach DOOH JetLine i Warexpo
    Outdoor znowu w górę
    Outdoor znowu w górę
    DOOH i AI
    DOOH i AI
    Płuca na ekranach LED pokazują jakość powietrza
    Płuca na ekranach LED pokazują jakość powietrza
    MediaCom i AMS publikują raport na temat skuteczności outdooru
    MediaCom i AMS publikują raport na temat skuteczności outdooru
    Wystartowała 23. edycja Galerii Plakatu AMS
    Wystartowała 23. edycja Galerii Plakatu AMS
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INNE
    "Docieraj do źródła prawdy" - zachęca Stowarzyszenie Demagog
    "Docieraj do źródła prawdy" - zachęca Stowarzyszenie Demagog
    Mariusz Spisz, Multikino Media: Kino walczy o swoje miejsce [wideo]
    Mariusz Spisz, Multikino Media: Kino walczy o swoje miejsce [wideo]
    NIK negatywnie ocenił działalność Krajowego Instytutu Mediów
    NIK negatywnie ocenił działalność Krajowego Instytutu Mediów
    Wojciech Stuchlik dołącza do Under Ski Tower jako producent liniowy
    Wojciech Stuchlik dołącza do Under Ski Tower jako producent liniowy
    Rafał Wachnik: Klienci są ważniejsi niż przetargi
    Rafał Wachnik: Klienci są ważniejsi niż przetargi
    Sequel "Na noże" z sukcesem w amerykańskich kinach
    Sequel "Na noże" z sukcesem w amerykańskich kinach
    Zielona zmiana w reklamie [Next Day Studio]
    Zielona zmiana w reklamie [Next Day Studio]
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - MEDIA
    Co nowego w social mediach (46)
    Co nowego w social mediach (46)
    TVN Media publikuje politykę handlową na 2023 r. i zmienia grupę rozliczeniową
    TVN Media publikuje politykę handlową na 2023 r. i zmienia grupę rozliczeniową
    Niższe przychody i strata Agory w IV kwartale 2022 r.
    Niższe przychody i strata Agory w IV kwartale 2022 r.
    Jak się nie zgubić w outdoorze?
    Jak się nie zgubić w outdoorze?
    Co nowego w social mediach (45)
    Co nowego w social mediach (45)
    Piosenki z tekstem - koncert Radia Nowy Świat i Akademii Teatralnej
    Piosenki z tekstem - koncert Radia Nowy Świat i Akademii Teatralnej
    Co nowego w social mediach (44)
    Co nowego w social mediach (44)
  • O marketingu
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O marketingu
    Skąd? Dokąd? (7)
    Skąd? Dokąd? (7)
    Lidl oficjalnym partnerem UEFA Euro 2024
    Lidl oficjalnym partnerem UEFA Euro 2024
    Unia Europejska wzmocni prawo do naprawy produktów
    Unia Europejska wzmocni prawo do naprawy produktów
    PKO będzie ubezpieczać samochody
    PKO będzie ubezpieczać samochody
    Vue Storefront pozyskuje 20 mln dol. od inwestorów
    Vue Storefront pozyskuje 20 mln dol. od inwestorów
    Na odległość kciuka
    Na odległość kciuka
    Amazon ogłasza likwidację 9 tys. etatów
    Amazon ogłasza likwidację 9 tys. etatów
  • O reklamie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O reklamie
    Od cinematików do reklamy
    Od cinematików do reklamy
    Branża produkcyjna i postprodukcyjna w 2023 r. [Ankieta]
    Branża produkcyjna i postprodukcyjna w 2023 r. [Ankieta]
    Jedyny słuszny kierunek: zrównoważony rozwój
    Jedyny słuszny kierunek: zrównoważony rozwój
    Agora: W 2023 r. rynek reklamy wzrośnie o 2-4%
    Agora: W 2023 r. rynek reklamy wzrośnie o 2-4%
    To nie biznes, to dom
    To nie biznes, to dom
    Jak starzeje się tradycyjna reklama? - Super Bowl LVII [wideo]
    Jak starzeje się tradycyjna reklama? - Super Bowl LVII [wideo]
    Rocketjobs.pl z kampanią na temat prawa pracy
    Rocketjobs.pl z kampanią na temat prawa pracy
  • Opinie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Opinie
    Budowanie wspólnej kultury organizacji
    Budowanie wspólnej kultury organizacji
    Jak starzeje się tradycyjna reklama? - Super Bowl LVII [wideo]
    Jak starzeje się tradycyjna reklama? - Super Bowl LVII [wideo]
    Nowoczesny marketing to wykorzystanie nośników connected TV w kampaniach
    Nowoczesny marketing to wykorzystanie nośników connected TV w kampaniach
    Zenith pije szampana z Pepsi
    Zenith pije szampana z Pepsi
    Monika Krawiec-Zaworska: Jak dbać o pracownika?
    Monika Krawiec-Zaworska: Jak dbać o pracownika?
    Lex Pilot - a może nie taki diabeł straszny?
    Lex Pilot - a może nie taki diabeł straszny?
    Najważniejsze trendy MarTech na 2023 rok, które warto śledzić
    Najważniejsze trendy MarTech na 2023 rok, które warto śledzić
  • Seriale i VOD
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Seriale i VOD
    "Nie bądź obojętny_a" hasłem 20. Millennium Docs Against Gravity
    "Nie bądź obojętny_a" hasłem 20. Millennium Docs Against Gravity
    SkyShowtime z mocną promocją na wejściu
    SkyShowtime z mocną promocją na wejściu
    Netflix: 400 mln zł rocznie na polskie produkcje
    Netflix: 400 mln zł rocznie na polskie produkcje
    "Wielka woda" - miałem apetyt na więcej
    "Wielka woda" - miałem apetyt na więcej
    5. sezon ARTE Opera w ARTE.tv - 14 spektakli do obejrzenia za darmo
    5. sezon ARTE Opera w ARTE.tv - 14 spektakli do obejrzenia za darmo
    Binge-watching z MMP - "Zachowaj spokój"
    Binge-watching z MMP - "Zachowaj spokój"
    Polski serial "Odwilż" najchętniej oglądaną produkcją HBO Max w Europie
    Polski serial "Odwilż" najchętniej oglądaną produkcją HBO Max w Europie
  • Koktajl
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Koktajl
    Snapchat i świat AR
    Snapchat i świat AR
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
  • Wydarzenia
  • Magazyn
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • NEXT DAY STUDIO
  • O mediach
  • O marketingu
  • O reklamie
  • Opinie
  • Seriale i VOD
  • Koktajl
  • Wydarzenia
  • Magazyn
zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



Kiosk
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

MMP
2-3 (504) 2022-03-04

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


6. WSZYSCY JESTEŚMY Z UKRAINĄ
8. HIGH FIVE
Wystarczy chcieć
– Trudno mi wskazać inną branżę, która już od specjalisty z dwuletnim doświadczeniem oczekuje tak szerokiego wachlarza umiejętności, nie tylko wiedzy merytorycznej, ale też kompetencji miękkich – o zaletach pracy w marketingu przekonuje Agata Czech, senior digital marketing manager w Lego Polska, laureatka naszego plebiscytu High Five
12. WYWIAD
To użytkownik chce transformacji cyfrowej
O rynku reklamowym, badaniach, third party cookies, współpracy z wydawcami, odpowiedzialności za treści na YouTube, udziale kobiet w świecie technologii i perspektywach debiutu smartfonów z linii Pixel mówi Magdalena Kotlarczyk, country director, Google Poland
18. NEWSFEED
20. MEDIA
Addressable TV: targetowanie dla zasięgu
Firma doradcza Deloitte przewiduje, że w br. addressable TV advertising wygeneruje na świecie 7,5 mld dol. przychodów
Partner socjalny
O specyfice działań reklamowych w social mediach i rozwoju tych platform rozmawiamy z Justyną Duszyńską, CEO Httpool Polska
26. MAREKTING
E-sport coraz bardziej profesjonalny
Polski rynek e-sportu w 2020 r. wart był 11,5 mln dol.
Jeszcze bliżej klienta
– Chcemy mocno rozwijać e-commerce, który rośnie zarówno ze względu na wielkość koszyka produktów, jak i nowych klientów. Na rynku polskim myślimy o organicznym rozwoju tej formy sprzedaży, a także korzystaniu z możliwości oferowanych przez platformy takie jak Everli czy Glovo – zapowiada Michał Sacha, członek zarządu, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych w Carrefour Polska
44. 360
Reklama to fun... Czy na pewno dla wszystkich?
Młodzi ludzie nie chcą pracować w reklamie. To nie opinia. To fakt. Jako branża bardzo długo nie chcieliśmy w to uwierzyć
Pandemia wiele nas nauczyła
– Uważam, że budowanie marż w segmencie mediowym będzie coraz trudniejsze, a to ze względu na oligopol zarówno na rynku TV, jak i rynku digital. I mimo że mówimy o automatyzacji w marketingu, to jednak wciąż budowanie idei dla marek będzie potrzebne – Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Polska i CEE, mówi o najnowszych akwizycjach, reorganizacji grupy i wpływie pandemii na rynek
50. KREACJA
Ocena kampanii „Z kamerą wśród gwiazd” dla Mubi.pl
51. PRZETARGI
52. FORUM
60. AFTER
„Oszust z Tindera”
To propozycja nie tylko dla tych widzów Netfliksa, których rozczarował serial „Kim jest Anna?”. Znajdzie zdecydowanie szerszą publikę. Już pierwsze dni od lutowej premiery tej produkcji dokumentalnej pokazały, że film wzbudził powszechne zainteresowanie i stał się przedmiotem nie tylko towarzyskich dyskusji
63. RAPORT OOH

  • 2023 r.
  • 2-3 (514) 2023-02-28
  • 1 (513) 2023-01-09
  • 2022 r.
  • 12 (512) 2022-12-02
  • 11 (511) 2022-11-03
  • 10 (510) 2022-10-05
  • 9 (509) 2022-09-05
  • 7-8 (508) 2022-07-06
  • 6 (507) 2022-06-01
  • 5 (506) 2022-05-09
  • 4 (505) 2022-04-04
  • 2-3 (504) 2022-03-04
  • 2021 r.
  • 1 (503) 2021-12-30
  • 12 (502) 2021-12-01
  • 11 (501) 2021-11-02
  • 10 (500) 2021-10-01
  • 9 (499) 2021-09-02

Najnowsze wydania

2-3 (504) 2022-03-04

2-3 (504) 2022-03-04

2-3 (504) 2022-03-04

2-3 (514) 2023-02-28

2-3 (504) 2022-03-04

1 (513) 2023-01-09

2-3 (504) 2022-03-04

12 (512) 2022-12-02

2-3 (504) 2022-03-04

11 (511) 2022-11-03

2-3 (504) 2022-03-04

10 (510) 2022-10-05

2-3 (504) 2022-03-04

9 (509) 2022-09-05

2-3 (504) 2022-03-04

7-8 (508) 2022-07-06

2-3 (504) 2022-03-04

6 (507) 2022-06-01

2-3 (504) 2022-03-04

5 (506) 2022-05-09

2-3 (504) 2022-03-04

4 (505) 2022-04-04

W numerze między innymi:

• To użytkownik chce transformacji cyfrowej. O rynku reklamowym, badaniach, third party cookies, współpracy z wydawcami, odpowiedzialności za treści na YouTube, udziale kobiet w świecie technologii i perspektywach debiutu smartfonów z linii Pixel mówi Magdalena Kotlarczyk, country director, Google Poland.

• Egzamin z człowieczeństwa. Wojna z Ukrainą w błyskawicznym tempie zmieniła polskie społeczeństwo. Niesienie pomocy uchodźcom stało się głównym tematem w mediach, ale także w codziennych rozmowach. Rodzime firmy, w tym telekomy, sieci handlowe i firmy przewozowe, zareagowały również natychmiast, włączając na różne sposoby wsparcie dla Ukraińców w swoją codzienną działalność.

• Addressable TV: targetowanie dla zasięgu. Firma doradcza Deloitte przewiduje, że w tym roku addressable TV advertising wygeneruje na świecie 7,5 mld dol. przychodów. To ciągle ułamek światowych wydatków na reklamę telewizyjną, ale popularność reklamy adresowalnej ma rosnąć.

• Partner socjalny. O specyfice działań reklamowych w social mediach i rozwoju tych platform rozmawiamy z Justyną Duszyńską, CEO Httpool Polska.

• Europa zdusi rynek reklamy internetowej? DMA i DSA nie rozpalają tak wyobraźni jak debata nad ACTA. Jednak rozwiązania przyjęte już przez Parlament Europejski zmienią internet – przynajmniej na terenie państw członkowskich wspólnoty. Zmienią się zasady wykorzystywania danych osobowych przez
przedsiębiorców, a to m.in. na tym budowały swoją potęgę big techy. Czy nowe rozwiązania wzmogą konkurencję i będą korzystne dla konsumentów? O nowych regulacjach pisze Robert Stolarczyk, prezes zarządu agencji Promotraffic.

• Jeszcze bliżej klienta. – Chcemy mocno rozwijać e-commerce, który rośnie zarówno ze względu na wielkość koszyka produktów, jak i nowych klientów. Na rynku polskim myślimy o organicznym rozwoju tej formy sprzedaży, a także korzystaniu z możliwości oferowanych przez platformy takie jak Everli czy Glovo – zapowiada Michał Sacha, członek zarządu, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych w Carrefour Polska.

 

84 strony o marketingu z pasją

Dodatek do numeru: - Raport OOH 2022

DLACZEGO MARKI NIE ZABRAŁY GŁOSU?

W OBLICZU WOJNY WIELE SPRAW, KTÓRYMI SIĘ DOTĄD ZAJMOWALIŚMY, WYDAJE SIĘ MNIEJ WAŻNE. Nam jednak, jako magazynowi branżowemu, wypada zauważyć, że wiele polskich firm i marek stanęło na wysokości zadania i przekazało realną pomoc dla Ukraińców uciekających ze swojego kraju. Operatorzy komórkowi, InPost, Biedronka – to tylko kilka przykładów naprawdę odpowiedzialnego działania.
Także branża reklamowa nie pozostała obojętna. I chodzi tutaj zarówno o indywidualne osoby, które od razu pojechały na granicę nieść pomoc, jak i działania firm OOH wspierających przekazami na swoich ekranach Ukrainę – takie wsparcie też się liczy.
A jak była postawa firm światowych? Zaskoczyła mnie pozytywnie szybka reakcja Google i Facebooka, które zablokowały dezinformację Kremla. Lekcja z innych kryzysów została odrobiona.
Gorzej było z globalnymi markami. Uważnie obserwuję na Instagramie, Twitterze i Facebooku profile brandów i kilka dni po rozpoczęciu inwazji miałem wrażenie, że kwestia wojny została przez nie pominięta. Tak jakby nic się nie stało. Nie jestem za tym, aby marki uprawiały politykę, ale jeżeli mają być społecznie odpowiedzialne, nie mogą milczeć. Wygląda na to, że łatwiej opowiadać o tym, jak chroni się lasy deszczowe lub pandy, niż zabrać głos, kiedy giną ludzie.
Może firmy prowadzące sprzedaż w Rosji przestraszyły się i nie chciały potępić inwazji? A może po prostu sytuacja przerosła mark i nie były one w stanie szybko wypracować swojej komunikacji na tę niezwykłą, tragiczną okoliczność? W każdym razie jest to mocno rozczarowujące, bo dziś głos brandów jest naprawdę słyszalny na świecie. Pomyślmy, co było gdyby na jasne deklaracje, a może i kroki zdobyły się Apple, Coca-Cola i McDonald's – marki tak uwielbiane w Rosji?
Jak będzie funkcjonować nasza branża w tym trudnym, niepewnym czasie? Na pewno są dziś rzeczy znacznie ważniejsze niż marketing i reklama, jednak pamiętajmy, że każda branża, firma odgrywa w systemie ekonomicznym ważną rolę. Nie poddawajmy się panice, zniechęceniu, róbmy swoje. Stabilność, także ekonomiczna, to coś, czego dziś bardzo potrzebujemy, także po to, abyśmy jak najlepiej mogli pomóc Ukrainie.

Tomasz Wygnański Tomasz Wygnański,
redaktor naczelny,
„Media Marketing Polska”

  • O magazynie

    „Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
    →
    bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
    →
    raporty specjalne "MMP",
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    mmponline.pl
    →
    MMP24.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    →
    Kokurs Golden Arrow
    →
    Kokurs Kreatura
    →
    Konferencje pod egidą magazynu
    →
    kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor

    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

    Tomasz Wygnański

  • Historia magazynu

    Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu MMP

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Idzikowskiego 16, 00-710
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info@media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze Publikacje
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Media & Marketing Polska
    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 2-3 (514) 2023-02-28
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Handel
    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 3 (389) 2023-03-10
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Food Service
    Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 3 (223) 2023-03-17
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2023

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI