• Ashburn, United States 22.2 °C / 91 % / 1012 hPa
  • 2022-07-06 11:31
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Kontakt
mmponline.pl
  • NEXT DAY WEEK
  • O mediach
    • TV
    • INTERNET
    • PRASA
    • RADIO
    • OOH
    • INNE
    • WSZYSTKIE Z MEDIA
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - TV
    TVP liczy, że na mundialu w Katarze zarobi więcej niż w 2018 r.
    TVP liczy, że na mundialu w Katarze zarobi więcej niż w 2018 r.
    Komercyjni nadawcy TV będą domagać się odszkodowania za przejście na DVB-T2
    Komercyjni nadawcy TV będą domagać się odszkodowania za przejście na DVB-T2
    Czy reorganizacja multipleksów telewizji naziemnej wpływa na oglądalność TV? [Analiza]
    Czy reorganizacja multipleksów telewizji naziemnej wpływa na oglądalność TV? [Analiza]
    Edward Miszczak rozstaje się z TVN
    Edward Miszczak rozstaje się z TVN
    Katarzyna Kieli prezeską i dyrektorką zarządzającą Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN
    Katarzyna Kieli prezeską i dyrektorką zarządzającą Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN
    Olga Robinson keynote speakerem i gościem specjalnym Multiscreen Day 2022
    Olga Robinson keynote speakerem i gościem specjalnym Multiscreen Day 2022
    Rozpoczął się międzynarodowy festiwal seriali Series Mania 2022
    Rozpoczął się międzynarodowy festiwal seriali Series Mania 2022
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INTERNET
    Roman Terelak: TikTok to ma
    Roman Terelak: TikTok to ma
    Rafał Madajczak redaktorem naczelnym Gazeta.pl
    Rafał Madajczak redaktorem naczelnym Gazeta.pl
    Co nowego w social mediach (18)
    Co nowego w social mediach (18)
    Digital Masters Meetup: Let’s TikTok. Let’s talk
    Digital Masters Meetup: Let’s TikTok. Let’s talk
    Co nowego w social mediach (17)
    Co nowego w social mediach (17)
    Disney+ ogłasza ofertę programową i plany związane z polskim rynkiem
    Disney+ ogłasza ofertę programową i plany związane z polskim rynkiem
    Instagram bez filtra
    Instagram bez filtra
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - PRASA
    Maciej Maciejowski prezesem Gremi Media
    Maciej Maciejowski prezesem Gremi Media
    Miesięcznik "Zwierciadło" z najwyższą na rynku sprzedażą styczniową i na drugim miejscu w pierwszym kwartale 2022 r.
    Miesięcznik "Zwierciadło" z najwyższą na rynku sprzedażą styczniową i na drugim miejscu w pierwszym kwartale 2022 r.
    Renata Ciemięga naczelną magazynu "Dobre Rady"
    Renata Ciemięga naczelną magazynu "Dobre Rady"
    Tomasz Lis nie jest już naczelnym "Newsweeka"
    Tomasz Lis nie jest już naczelnym "Newsweeka"
    Serhij Żadan Człowiekiem Roku 2022 "Gazety Wyborczej"
    Serhij Żadan Człowiekiem Roku 2022 "Gazety Wyborczej"
    "Zwierciadło" świętuje 65-lecie
    "Zwierciadło" świętuje 65-lecie
    Wydawnictwo Bauer integruje redakcje lifestyle'owe i rozstaje się z częścią redaktorek
    Wydawnictwo Bauer integruje redakcje lifestyle'owe i rozstaje się z częścią redaktorek
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - RADIO
    Wyjątkowe rzeczy dla wyjątkowych słuchaczy
    Wyjątkowe rzeczy dla wyjątkowych słuchaczy
    Jest zgoda na przejęcie przez Agorę kontroli nad Eurozetem
    Jest zgoda na przejęcie przez Agorę kontroli nad Eurozetem
    Radio 357 przekroczyło próg 45 tysięcy patronów
    Radio 357 przekroczyło próg 45 tysięcy patronów
    Radio Track z pozytywną oceną w audycie międzynarodowego instytutu CESP
    Radio Track z pozytywną oceną w audycie międzynarodowego instytutu CESP
    Olga Mickiewicz dołącza do zarządu 357 sp. z o.o.
    Olga Mickiewicz dołącza do zarządu 357 sp. z o.o.
    KIM prezentuje szczegółowe wyniki i metodologię nowego badania słuchalności radia
    KIM prezentuje szczegółowe wyniki i metodologię nowego badania słuchalności radia
    Krajowy Instytut Mediów z pierwszymi wynikami nowego badania słuchalności radia
    Krajowy Instytut Mediów z pierwszymi wynikami nowego badania słuchalności radia
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - OOH
    Mural w Warszawie częścią kampanii "Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier"
    Mural w Warszawie częścią kampanii "Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier"
    Warexpo uruchamia taryfę nocną
    Warexpo uruchamia taryfę nocną
    Research Partner: 19% Polaków chce całkowitego zakazu OOH
    Research Partner: 19% Polaków chce całkowitego zakazu OOH
    Kampania z efektem 3D na ekranie Clear Channel w Westfield Arkadia
    Kampania z efektem 3D na ekranie Clear Channel w Westfield Arkadia
    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS promują wystawę “Chagall"
    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS promują wystawę “Chagall"
    Ekrany Screen Network wspierają doroczną akcję "Żonkile"
    Ekrany Screen Network wspierają doroczną akcję "Żonkile"
    Rozmówki polsko-ukraińskie na cyfrowych nośnikach OOH
    Rozmówki polsko-ukraińskie na cyfrowych nośnikach OOH
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INNE
    Value Media Domem Mediowym Roku, Dentsu Grupą Reklamową Roku
    Value Media Domem Mediowym Roku, Dentsu Grupą Reklamową Roku
    Wojna nie złamała nadziei Ukraińców [raport]
    Wojna nie złamała nadziei Ukraińców [raport]
    Urszula Piasecka prezesem zarządu Kino Świat
    Urszula Piasecka prezesem zarządu Kino Świat
    Magdalena Rigamonti z nowym podcastem “Rosja. Stan umysłu"
    Magdalena Rigamonti z nowym podcastem “Rosja. Stan umysłu"
    COMvergence: IProspect najlepszy w wygrywaniu i utrzymaniu klientów
    COMvergence: IProspect najlepszy w wygrywaniu i utrzymaniu klientów
    Znamy wyniki tegorocznego rankingu WARC Media 100
    Znamy wyniki tegorocznego rankingu WARC Media 100
    Mindshare: Pandemia mocno wpływa na zachowania osób młodych
    Mindshare: Pandemia mocno wpływa na zachowania osób młodych
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - MEDIA
    Roman Terelak: TikTok to ma
    Roman Terelak: TikTok to ma
    TVP liczy, że na mundialu w Katarze zarobi więcej niż w 2018 r.
    TVP liczy, że na mundialu w Katarze zarobi więcej niż w 2018 r.
    Rafał Madajczak redaktorem naczelnym Gazeta.pl
    Rafał Madajczak redaktorem naczelnym Gazeta.pl
    Komercyjni nadawcy TV będą domagać się odszkodowania za przejście na DVB-T2
    Komercyjni nadawcy TV będą domagać się odszkodowania za przejście na DVB-T2
    Co nowego w social mediach (18)
    Co nowego w social mediach (18)
    Maciej Maciejowski prezesem Gremi Media
    Maciej Maciejowski prezesem Gremi Media
    Digital Masters Meetup: Let’s TikTok. Let’s talk
    Digital Masters Meetup: Let’s TikTok. Let’s talk
  • O marketingu
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O marketingu
    Doświadczenia ukraińskie: komunikacja marek w czasie wojny
    Doświadczenia ukraińskie: komunikacja marek w czasie wojny
    Kary dla influencerów. Największe - Kruszwil i Maffashion
    Kary dla influencerów. Największe - Kruszwil i Maffashion
    Amazon publikuje drugi raport o ochronie marek
    Amazon publikuje drugi raport o ochronie marek
    World Corporate Golf Challenge Poland już 4 września
    World Corporate Golf Challenge Poland już 4 września
    Huawei stawia na komputery
    Huawei stawia na komputery
    Znamy laureatów Golden Arrow oraz najlepsze agencje digital i marketing services
    Znamy laureatów Golden Arrow oraz najlepsze agencje digital i marketing services
    Twórca Pola na Pola zakłada giełdę DeFood
    Twórca Pola na Pola zakłada giełdę DeFood
  • O reklamie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O reklamie
    Gemini Park Tarnów stawia na total look
    Gemini Park Tarnów stawia na total look
    Znamy się tylko z widzenia! Jak kampania video może nakręcać sprzedaż?
    Znamy się tylko z widzenia! Jak kampania video może nakręcać sprzedaż?
    Aviva znika z rynku, a Allianz startuje z kampanią
    Aviva znika z rynku, a Allianz startuje z kampanią
    Cannes Lions 2022: Lwy znów zaryczały na Lazurowym Wybrzeżu.
    Cannes Lions 2022: Lwy znów zaryczały na Lazurowym Wybrzeżu.
    Joanna Krupa reklamuje Noclegi od Olx [wideo]
    Joanna Krupa reklamuje Noclegi od Olx [wideo]
    IKEA zachęca w kampanii, by odkrywać dom na nowo
    IKEA zachęca w kampanii, by odkrywać dom na nowo
    Otomoto z kolejną odsłoną cyklu "Prawdziwe historie"
    Otomoto z kolejną odsłoną cyklu "Prawdziwe historie"
  • Opinie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Opinie
    Księżniczka jest naga [Felieton Michała Majczaka]
    Księżniczka jest naga [Felieton Michała Majczaka]
    Weronika Zielińska: Fun dzieje się pomiędzy
    Weronika Zielińska: Fun dzieje się pomiędzy
    Przejazdy współdzielone jako sposób na rosnące ceny paliw? [komentarz]
    Przejazdy współdzielone jako sposób na rosnące ceny paliw? [komentarz]
    Hipokryzja dźwignią handlu [Felieton Michała Majczaka]
    Hipokryzja dźwignią handlu [Felieton Michała Majczaka]
    "Pierwszy klient" - ocena spotu DDB Warszawa i Dobro dla McDonald's
    "Pierwszy klient" - ocena spotu DDB Warszawa i Dobro dla McDonald's
    Netflix otwiera się na reklamy [komentarz]
    Netflix otwiera się na reklamy [komentarz]
    "Kuchnia towarzyska i uczuciowa" Andy Rottenberg
    "Kuchnia towarzyska i uczuciowa" Andy Rottenberg
  • Seriale i VOD
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Seriale i VOD
    Binge-watching z MMP - "Zachowaj spokój"
    Binge-watching z MMP - "Zachowaj spokój"
    Polski serial "Odwilż" najchętniej oglądaną produkcją HBO Max w Europie
    Polski serial "Odwilż" najchętniej oglądaną produkcją HBO Max w Europie
    Netflix zapowiedział aż 18 nowych polskich produkcji
    Netflix zapowiedział aż 18 nowych polskich produkcji
    Love me Tinder [recenzja - "Oszust z Tindera"]
    Love me Tinder [recenzja - "Oszust z Tindera"]
    Nasze rekomendacje: film dokumentalny
    Nasze rekomendacje: film dokumentalny
    Nasze rekomendacje: seriale
    Nasze rekomendacje: seriale
    Trzeci sezon "Kontroli" w Playerze 10 lutego
    Trzeci sezon "Kontroli" w Playerze 10 lutego
  • Koktajl
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Koktajl
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
    in_Digital Marketing Conference w Warszawie 9-10 października
    in_Digital Marketing Conference w Warszawie 9-10 października
  • Wydarzenia
  • Magazyn
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • NEXT DAY WEEK
  • O mediach
  • O marketingu
  • O reklamie
  • Opinie
  • Seriale i VOD
  • Koktajl
  • Wydarzenia
  • Magazyn
zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



App Store Google play
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

MMP
6 (507) 2022-06-01

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


8. PERYSKOP
10. WYWIAD
OSOM Studios nie tylko z nazwy
- Lata pracy w agencji dały nam bardzo obszerną listę „do’s’ & don’ts”, więc po prostu staramy się trzymać dobrych praktyk i nie powtarzać tych, które nam nie pasowały – z Julią Konopką i Bartkiem Walczukiem rozmawiamy o pracy w agencji, klientach, briefach i Osom Studios
14. MEDIA
Fuzja to szansa i wyzwanie
– Fuzja łączy się przede wszystkim z wdrożeniem nowej struktury operacyjnej i dostosowaniem organizacji do obecnej wielkości połączonych biznesów Edipresse i Burda Media, a także coraz istotniejszej roli biznesu digitalowego – przekonuje Maciej Klepacki, który od lipca br. jako CEO pokieruje Burda Media Polska
18. MARKETING
Transformacja cyfrowa - to dziś napędza biznes
O różnicach między światem IT a branżą reklamową, o boomie cyfryzacyjnym i starcie nowej spółki Moonsteps mówi Rafał Kupidura, CEO IF Nation Group
Klarna, bank detaliczny,
dostawca usług płatniczych i aplikacji zakupowej, zdobyła już ogromne zaufanie konsumentów w USA, Skandynawii czy w Niemczech. Teraz rozkręca się także w Polsce. Wkrótce zobaczymy jej pełne przewrotności i kolorów kampanie oraz wiele wspólnych aktywności marketingowych - rozmawiamy z odpowiadającym za co-marketing tej firmy w naszym kraju Bartoszem Kwiatkiem
25. 360
Najlepsza kreacja z „Brazylii Europy”
- Reklama nie istnieje w jakimś świecie „równoległej ekonomii”, twoja praca musi być użyteczna dla klienta. Jednocześnie jestem przekonany, że kreatywność to coś, co działa najlepiej, jeśli chodzi o skuteczność reklamy. Jako branża rozumiemy to coraz lepiej i dlatego kategoria Creative Effectiveness w Cannes jest tak szanowana - mówi Jorg Riommi, chief creative officer, Publicis Groupe CEE
28. PRZETARGI
29. FORUM
45. RAPORT SPECJALNY AGENCJE REKLAMOWE I DOMY MEDIOWE 2022

  • 2022 r.
  • 6 (507) 2022-06-01
  • 5 (506) 2022-05-09
  • 4 (505) 2022-04-04
  • 2-3 (504) 2022-03-04
  • 2021 r.
  • 1 (503) 2021-12-30
  • 12 (502) 2021-12-01
  • 11 (501) 2021-11-02
  • 10 (500) 2021-10-01
  • 9 (499) 2021-09-02
  • 7-8 (498) 2021-06-23
  • 6 (497) 2021-05-27
  • 5 (496) 2021-04-30
  • 4 (495) 2021-03-26
  • 2-3 (494) 2021-02-25
  • 2020 r.
  • 1 (493) 2020-12-29
  • 12 (492) 2020-11-25

Najnowsze wydania

6 (507) 2022-06-01

6 (507) 2022-06-01

6 (507) 2022-06-01

5 (506) 2022-05-09

6 (507) 2022-06-01

4 (505) 2022-04-04

6 (507) 2022-06-01

2-3 (504) 2022-03-04

6 (507) 2022-06-01

1 (503) 2021-12-30

6 (507) 2022-06-01

12 (502) 2021-12-01

6 (507) 2022-06-01

11 (501) 2021-11-02

6 (507) 2022-06-01

10 (500) 2021-10-01

6 (507) 2022-06-01

9 (499) 2021-09-02

6 (507) 2022-06-01

7-8 (498) 2021-06-23

W numerze między innymi:

• OSOM Studios nie tylko z nazwy. – Lata pracy w agencji dały nam bardzo obszerną listę „do’s’ & don’ts”, więc po prostu staramy się trzymać dobrych praktyk i nie powtarzać tych, które nam nie pasowały. Oczywiście to dużo łatwiejsze ze zbudowanym portfolio, ale nawet ustanowionym graczom zdarza się zapomnieć, że tak naprawdę znowu robią to samo, od czego kiedyś uciekli – z Julią Konopką i Bartkiem Walczukiem rozmawiamy o pracy w agencji, klientach, briefach i Osom Studios.

• Fuzja to szansa i wyzwanie. – Fuzja łączy się przede wszystkim z wdrożeniem nowej struktury operacyjnej i dostosowaniem organizacji do obecnej wielkości połączonych biznesów Edipresse i Burda Media, a także zmiana strategii dla biznesu digitalowego, który jest coraz ważniejszy – przekonuje Maciej Klepacki, który od lipca br. jako CEO pokieruje Burda Media Polska.

• Teraz rozkręcamy się w Polsce. Klarna, bank detaliczny, dostawca usług płatniczych i aplikacji zakupowej, zdobyła już ogromne zaufanie konsumentów w USA, Skandynawii czy w Niemczech. Teraz rozkręca się także w Polsce. Wkrótce zobaczymy jej pełne przewrotności i kolorów kampanie oraz wiele wspólnych aktywności marketingowych z markami oferującymi Klarnę jako opcję płatności. O tych ostatnich, ale nie tylko, rozmawiamy z odpowiadającym za co-marketing tej firmy w naszym kraju Bartoszem Kwiatkiem.

• Pomimo przeszkód. Dwa ciężkie, pandemiczne lata minęły i kiedy w końcu życie zaczęło wracać do normy, a rynek nabrał znów rozpędu, staliśmy się świadkami ataku Rosji na Ukrainę. W konsekwencji również branża reklamowa znalazła się po raz kolejny w nietypowej i wcześniej niespotykanej sytuacji. Jak sobie radzimy? Wygląda na to, że nie najgorzej.

• Najlepsza kreacja z „Brazylii Europy”. – Reklama nie istnieje w jakimś świecie „równoległej ekonomii”, twoja praca musi być użyteczna dla klienta. Jednocześnie jestem przekonany, że kreatywność to coś, co działa najlepiej, jeśli chodzi o skuteczność reklamy. Jako branża rozumiemy to coraz lepiej i dlatego kategoria Creative Effectiveness w Cannes jest tak szanowana - mówi Jorg Riommi, chief creative officer, Publicis Groupe CEE.


164 strony o marketingu z pasją

Dodatki do numeru:
- Raport Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2022
- Raport Direct Mail 2022

EGZAMIN ZDANY

PO RAZ PIERWSZY NA OKŁADCE „MEDIA MARKETING POLSKA” JAKO DOM MEDIOWY ROKU POJAWIA SIĘ FIRMA, KTÓRA NIE NALEŻY DO NAJWIĘKSZYCH HOLDINGÓW REKLAMOWYCH. Value Media trudno też nazwać firmą całkowicie lokalną, bo powiązana jest obecnie z niemiecką grupą komunikacji marketingowej, ale niewątpliwie jest to gracz, który budował tu swoją pozycję lokalnymi siłami, od podstaw. Gratulując Value Media, zauważmy, że to wyróżnienie to także dowód na dojrzałość naszego rynku reklamowego. Oprócz największych światowych graczy również firmy zbudowane w Polsce obsługują dziś największych klientów.
Tę dojrzałość rynku widzieliśmy też w ostatnich dwóch latach pandemii. Branża bardzo obawiała się cięć wydatków, zawieszania aktywności klientów, wysypu przetargów. Tymczasem w wielu przypadkach stało się odwrotnie. Klienci docenili usługi, jakie dziś oferują agencje i domy mediowe.
Zadecydowała mocna oferta digital, jaką mają agencje, ale także kultura pracy naszej branży – niesłychana elastyczność, podążanie za potrzebami klienta, nastammponline.pl wienie na efekty. I dlatego to agencje stały się ważnymi partnerami w transformacji cyfrowej biznesu.
W ubiegłym roku wydatki na media wzrosły o 16%, to bardzo dużo i bardzo duże wzrosty pokazują nam też agencje w tym raporcie. Dynamika wydatków mediowych jest bardzo ogólną miarą kondycji całej branży reklamy, ale pośrednio przekłada się na wiele dziedzin usług marketingowych. Dlatego niepokoi najnowsza prognoza Agory mówiąca, że rynek w tym roku urośnie tylko o 3-6%, oczywiście obniżka prognozy wynika z sytuacji wojennej i niepewnej sytuacji ekonomicznej.
Trudno porównywać wojnę z pandemią, ale jednak można mieć nadzieję, że atuty branży reklamowej, które pozwoliły jej przetrwać pandemię, dadzą także siłę w nowej skomplikowanej sytuacji. Przy tej okazji trzeba podkreślić ogromne zaangażowanie świata marketingowego w pomoc Ukrainie i Ukraińcom w Polsce. To prawdziwy egzamin odpowiedzialności dla marek, marketingu i reklamy. Egzamin, który jak na razie branża zdaje doskonale.

Tomasz Wygnański Tomasz Wygnański,
redaktor naczelny,
„Media Marketing Polska”

  • O magazynie

    „Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
    →
    bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
    →
    raporty specjalne "MMP",
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    mmponline.pl
    →
    MMP24.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    →
    Kokurs Golden Arrow
    →
    Kokurs Kreatura
    →
    Konferencje pod egidą magazynu
    →
    kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor

    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

    Tomasz Wygnański

  • Historia magazynu

    Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu MMP

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Idzikowskiego 16, 00-710
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info@media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze Publikacje
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Media & Marketing Polska
    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 6 (507) 2022-06-01
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Handel
    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 6 (382) 2022-6
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Food Service
    Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 6 (216) 2022-06-29
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2022

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI