• Ashburn, United States 10.3 °C / 53 % / 1018 hPa
  • 2023-02-06 16:08
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Kontakt
mmponline.pl
  • NEXT DAY STUDIO
  • O mediach
    • TV
    • INTERNET
    • PRASA
    • RADIO
    • OOH
    • INNE
    • WSZYSTKIE Z MEDIA
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - TV
    Zmiany w strukturze TVN Warner Bros. Discovery
    Zmiany w strukturze TVN Warner Bros. Discovery
    UOKiK: 22 mln złotych kary dla Vectry
    UOKiK: 22 mln złotych kary dla Vectry
    Wavemaker: Ponownie żaden pojedynczy program niesportowy w TV nie przebił granicy 5 milionów widzów
    Wavemaker: Ponownie żaden pojedynczy program niesportowy w TV nie przebił granicy 5 milionów widzów
    Hybrydowa przyszłość [NEM Zagreb]
    Hybrydowa przyszłość [NEM Zagreb]
    Biuro Reklamy TVP ogłasza politykę sprzedaży na rok 2023
    Biuro Reklamy TVP ogłasza politykę sprzedaży na rok 2023
    Zbigniew Pruski: BBC oznacza jakość
    Zbigniew Pruski: BBC oznacza jakość
    NEM Zagreb 2022 prezentuje młode talenty i ponad 30 projektów
    NEM Zagreb 2022 prezentuje młode talenty i ponad 30 projektów
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INTERNET
    Co nowego w social mediach (40)
    Co nowego w social mediach (40)
    Spotify ogłasza zwolnienia oraz zmiany organizacyjne i personalne
    Spotify ogłasza zwolnienia oraz zmiany organizacyjne i personalne
    Co nowego w social mediach (39)
    Co nowego w social mediach (39)
    Netflix wybiera Nielsena jako dostawcę wiedzy o zachowaniach widzów
    Netflix wybiera Nielsena jako dostawcę wiedzy o zachowaniach widzów
    Marka w świecie TikToka - rozmowa z Rafałem Drzewieckim
    Marka w świecie TikToka - rozmowa z Rafałem Drzewieckim
    "Drugie śniadanie Mellera" debiutuje na YouTube
    "Drugie śniadanie Mellera" debiutuje na YouTube
    Co nowego w social mediach (38)
    Co nowego w social mediach (38)
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - PRASA
    Paszporty “Polityki" wręczone po raz 30.
    Paszporty “Polityki" wręczone po raz 30.
    Monika Tutak-Goll na czele wszystkich redakcji  "Wysokich Obcasów"
    Monika Tutak-Goll na czele wszystkich redakcji "Wysokich Obcasów"
    Mikołaj Chrzan: Lokalność rośnie w siłę
    Mikołaj Chrzan: Lokalność rośnie w siłę
    RASP zamyka "Auto Świat", zwalnia 8% pracowników
    RASP zamyka "Auto Świat", zwalnia 8% pracowników
    Nagroda Literacka Nike 2022 dla "Mondo cane" Jerzego Jarniewicza
    Nagroda Literacka Nike 2022 dla "Mondo cane" Jerzego Jarniewicza
    Izabela Sakowicz managing directorem wydawnictwa VFP Communications
    Izabela Sakowicz managing directorem wydawnictwa VFP Communications
    Maciej Maciejowski prezesem Gremi Media
    Maciej Maciejowski prezesem Gremi Media
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - RADIO
    Radio Track: W Warszawie Tok FM słuchane prawie tak często jak RMF FM
    Radio Track: W Warszawie Tok FM słuchane prawie tak często jak RMF FM
    I Love Radio: blisko 20 mln słuchaczy dziennie
    I Love Radio: blisko 20 mln słuchaczy dziennie
    Weronika Wawrzkowicz-Nasternak dołącza do zespołu Radia Nowy Świat
    Weronika Wawrzkowicz-Nasternak dołącza do zespołu Radia Nowy Świat
    Top Radia 357 po raz drugi
    Top Radia 357 po raz drugi
    Radiowe propozycje na święta
    Radiowe propozycje na święta
    Wspólna oferta handlowa Radia Nowy Świat i Eurozetu
    Wspólna oferta handlowa Radia Nowy Świat i Eurozetu
    RMF, Radio Zet i Jedynka Polskiego Radia na podium badania Krajowego Instytutu Mediów
    RMF, Radio Zet i Jedynka Polskiego Radia na podium badania Krajowego Instytutu Mediów
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - OOH
    DOOH i AI
    DOOH i AI
    Płuca na ekranach LED pokazują jakość powietrza
    Płuca na ekranach LED pokazują jakość powietrza
    MediaCom i AMS publikują raport na temat skuteczności outdooru
    MediaCom i AMS publikują raport na temat skuteczności outdooru
    Wystartowała 23. edycja Galerii Plakatu AMS
    Wystartowała 23. edycja Galerii Plakatu AMS
    Hołd dla królowej zamiast reklam w Wielkiej Brytanii
    Hołd dla królowej zamiast reklam w Wielkiej Brytanii
    Cityboard Media z ekologiczną marką So!city
    Cityboard Media z ekologiczną marką So!city
    Lite e-Commerce reklamuje aplikację Jush
    Lite e-Commerce reklamuje aplikację Jush
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INNE
    NIK negatywnie ocenił działalność Krajowego Instytutu Mediów
    NIK negatywnie ocenił działalność Krajowego Instytutu Mediów
    Wojciech Stuchlik dołącza do Under Ski Tower jako producent liniowy
    Wojciech Stuchlik dołącza do Under Ski Tower jako producent liniowy
    Rafał Wachnik: Klienci są ważniejsi niż przetargi
    Rafał Wachnik: Klienci są ważniejsi niż przetargi
    Sequel "Na noże" z sukcesem w amerykańskich kinach
    Sequel "Na noże" z sukcesem w amerykańskich kinach
    Zielona zmiana w reklamie [Next Day Studio]
    Zielona zmiana w reklamie [Next Day Studio]
    Beata Magdziarz: Digitalizacja zmienia wszystko
    Beata Magdziarz: Digitalizacja zmienia wszystko
    "Lombard" w ponad 50 kinach studyjnych od 4 listopada
    "Lombard" w ponad 50 kinach studyjnych od 4 listopada
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - MEDIA
    Co nowego w social mediach (40)
    Co nowego w social mediach (40)
    NIK negatywnie ocenił działalność Krajowego Instytutu Mediów
    NIK negatywnie ocenił działalność Krajowego Instytutu Mediów
    Spotify ogłasza zwolnienia oraz zmiany organizacyjne i personalne
    Spotify ogłasza zwolnienia oraz zmiany organizacyjne i personalne
    Zmiany w strukturze TVN Warner Bros. Discovery
    Zmiany w strukturze TVN Warner Bros. Discovery
    UOKiK: 22 mln złotych kary dla Vectry
    UOKiK: 22 mln złotych kary dla Vectry
    DOOH i AI
    DOOH i AI
    Radio Track: W Warszawie Tok FM słuchane prawie tak często jak RMF FM
    Radio Track: W Warszawie Tok FM słuchane prawie tak często jak RMF FM
  • O marketingu
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O marketingu
    Najważniejsze wydarzenia i zjawiska w roku 2022 oraz przewidywania na rok 2023
    Najważniejsze wydarzenia i zjawiska w roku 2022 oraz przewidywania na rok 2023
    Amazon wprowadza miesięczny abonament na popularne lekarstwa za 5 dol. [wideo]
    Amazon wprowadza miesięczny abonament na popularne lekarstwa za 5 dol. [wideo]
    Ruszyły zgłoszenia do Performance Marketing Diamonds EU
    Ruszyły zgłoszenia do Performance Marketing Diamonds EU
    Shopee miało 1,6-2 mld złotych obrotu
    Shopee miało 1,6-2 mld złotych obrotu
    Słodka przyszłość - rozmowa z Grzegorzem Lisem
    Słodka przyszłość - rozmowa z Grzegorzem Lisem
    Trackowanie cen - WebTalk pogłębia analitykę po wprowadzeniu Dyrektywy Omnibus
    Trackowanie cen - WebTalk pogłębia analitykę po wprowadzeniu Dyrektywy Omnibus
    Shopee kończy działalność w Polsce
    Shopee kończy działalność w Polsce
  • O reklamie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O reklamie
    Raport SAR: 10-procentowy przeciętny wzrost płacy całkowitej
    Raport SAR: 10-procentowy przeciętny wzrost płacy całkowitej
    Żabka Jush z kampanią "Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy"
    Żabka Jush z kampanią "Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy"
    Startuje Papaya New Directors
    Startuje Papaya New Directors
    Uśmiechnięte twarze zastępują produkty w kampanii McDonald's
    Uśmiechnięte twarze zastępują produkty w kampanii McDonald's
    Orange reklamuje internet światłowodowy 2.0 [wideo]
    Orange reklamuje internet światłowodowy 2.0 [wideo]
    Rankomat z kampanią dla narciarzy [wideo]
    Rankomat z kampanią dla narciarzy [wideo]
    Biedronka inwestuje w wizerunek
    Biedronka inwestuje w wizerunek
  • Opinie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Opinie
    Lex Pilot - a może nie taki diabeł straszny?
    Lex Pilot - a może nie taki diabeł straszny?
    Najważniejsze trendy MarTech na 2023 rok, które warto śledzić
    Najważniejsze trendy MarTech na 2023 rok, które warto śledzić
    Maciej Olszanka: Siedem ważnych zjawisk 2022 roku
    Maciej Olszanka: Siedem ważnych zjawisk 2022 roku
    Edyta Walenciej: Dekalog trendów na nowy rok
    Edyta Walenciej: Dekalog trendów na nowy rok
    Jaki był rok 2022, jaki będzie rok 2023 - sonda "MMP"
    Jaki był rok 2022, jaki będzie rok 2023 - sonda "MMP"
    Bawmy się przez całe życie ["Historia Lego" - recenzja]
    Bawmy się przez całe życie ["Historia Lego" - recenzja]
    Top 10 - Książki roku 2022
    Top 10 - Książki roku 2022
  • Seriale i VOD
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Seriale i VOD
    Netflix: 400 mln zł rocznie na polskie produkcje
    Netflix: 400 mln zł rocznie na polskie produkcje
    "Wielka woda" - miałem apetyt na więcej
    "Wielka woda" - miałem apetyt na więcej
    5. sezon ARTE Opera w ARTE.tv - 14 spektakli do obejrzenia za darmo
    5. sezon ARTE Opera w ARTE.tv - 14 spektakli do obejrzenia za darmo
    Binge-watching z MMP - "Zachowaj spokój"
    Binge-watching z MMP - "Zachowaj spokój"
    Polski serial "Odwilż" najchętniej oglądaną produkcją HBO Max w Europie
    Polski serial "Odwilż" najchętniej oglądaną produkcją HBO Max w Europie
    Netflix zapowiedział aż 18 nowych polskich produkcji
    Netflix zapowiedział aż 18 nowych polskich produkcji
    Love me Tinder [recenzja - "Oszust z Tindera"]
    Love me Tinder [recenzja - "Oszust z Tindera"]
  • Koktajl
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Koktajl
    Snapchat i świat AR
    Snapchat i świat AR
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
  • Wydarzenia
  • Magazyn
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • NEXT DAY STUDIO
  • O mediach
  • O marketingu
  • O reklamie
  • Opinie
  • Seriale i VOD
  • Koktajl
  • Wydarzenia
  • Magazyn
zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



App Store Google play
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

MMP
6 (507) 2022-06-01

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


8. PERYSKOP
10. WYWIAD
OSOM Studios nie tylko z nazwy
- Lata pracy w agencji dały nam bardzo obszerną listę „do’s’ & don’ts”, więc po prostu staramy się trzymać dobrych praktyk i nie powtarzać tych, które nam nie pasowały – z Julią Konopką i Bartkiem Walczukiem rozmawiamy o pracy w agencji, klientach, briefach i Osom Studios
14. MEDIA
Fuzja to szansa i wyzwanie
– Fuzja łączy się przede wszystkim z wdrożeniem nowej struktury operacyjnej i dostosowaniem organizacji do obecnej wielkości połączonych biznesów Edipresse i Burda Media, a także coraz istotniejszej roli biznesu digitalowego – przekonuje Maciej Klepacki, który od lipca br. jako CEO pokieruje Burda Media Polska
18. MARKETING
Transformacja cyfrowa - to dziś napędza biznes
O różnicach między światem IT a branżą reklamową, o boomie cyfryzacyjnym i starcie nowej spółki Moonsteps mówi Rafał Kupidura, CEO IF Nation Group
Klarna, bank detaliczny,
dostawca usług płatniczych i aplikacji zakupowej, zdobyła już ogromne zaufanie konsumentów w USA, Skandynawii czy w Niemczech. Teraz rozkręca się także w Polsce. Wkrótce zobaczymy jej pełne przewrotności i kolorów kampanie oraz wiele wspólnych aktywności marketingowych - rozmawiamy z odpowiadającym za co-marketing tej firmy w naszym kraju Bartoszem Kwiatkiem
25. 360
Najlepsza kreacja z „Brazylii Europy”
- Reklama nie istnieje w jakimś świecie „równoległej ekonomii”, twoja praca musi być użyteczna dla klienta. Jednocześnie jestem przekonany, że kreatywność to coś, co działa najlepiej, jeśli chodzi o skuteczność reklamy. Jako branża rozumiemy to coraz lepiej i dlatego kategoria Creative Effectiveness w Cannes jest tak szanowana - mówi Jorg Riommi, chief creative officer, Publicis Groupe CEE
28. PRZETARGI
29. FORUM
45. RAPORT SPECJALNY AGENCJE REKLAMOWE I DOMY MEDIOWE 2022

  • 2023 r.
  • 1 (513) 2023-01-09
  • 2022 r.
  • 12 (512) 2022-12-02
  • 11 (511) 2022-11-03
  • 10 (510) 2022-10-05
  • 9 (509) 2022-09-05
  • 7-8 (508) 2022-07-06
  • 6 (507) 2022-06-01
  • 5 (506) 2022-05-09
  • 4 (505) 2022-04-04
  • 2-3 (504) 2022-03-04
  • 2021 r.
  • 1 (503) 2021-12-30
  • 12 (502) 2021-12-01
  • 11 (501) 2021-11-02
  • 10 (500) 2021-10-01
  • 9 (499) 2021-09-02
  • 7-8 (498) 2021-06-23

Najnowsze wydania

6 (507) 2022-06-01

6 (507) 2022-06-01

6 (507) 2022-06-01

1 (513) 2023-01-09

6 (507) 2022-06-01

12 (512) 2022-12-02

6 (507) 2022-06-01

11 (511) 2022-11-03

6 (507) 2022-06-01

10 (510) 2022-10-05

6 (507) 2022-06-01

9 (509) 2022-09-05

6 (507) 2022-06-01

7-8 (508) 2022-07-06

6 (507) 2022-06-01

5 (506) 2022-05-09

6 (507) 2022-06-01

4 (505) 2022-04-04

6 (507) 2022-06-01

2-3 (504) 2022-03-04

W numerze między innymi:

• OSOM Studios nie tylko z nazwy. – Lata pracy w agencji dały nam bardzo obszerną listę „do’s’ & don’ts”, więc po prostu staramy się trzymać dobrych praktyk i nie powtarzać tych, które nam nie pasowały. Oczywiście to dużo łatwiejsze ze zbudowanym portfolio, ale nawet ustanowionym graczom zdarza się zapomnieć, że tak naprawdę znowu robią to samo, od czego kiedyś uciekli – z Julią Konopką i Bartkiem Walczukiem rozmawiamy o pracy w agencji, klientach, briefach i Osom Studios.

• Fuzja to szansa i wyzwanie. – Fuzja łączy się przede wszystkim z wdrożeniem nowej struktury operacyjnej i dostosowaniem organizacji do obecnej wielkości połączonych biznesów Edipresse i Burda Media, a także zmiana strategii dla biznesu digitalowego, który jest coraz ważniejszy – przekonuje Maciej Klepacki, który od lipca br. jako CEO pokieruje Burda Media Polska.

• Teraz rozkręcamy się w Polsce. Klarna, bank detaliczny, dostawca usług płatniczych i aplikacji zakupowej, zdobyła już ogromne zaufanie konsumentów w USA, Skandynawii czy w Niemczech. Teraz rozkręca się także w Polsce. Wkrótce zobaczymy jej pełne przewrotności i kolorów kampanie oraz wiele wspólnych aktywności marketingowych z markami oferującymi Klarnę jako opcję płatności. O tych ostatnich, ale nie tylko, rozmawiamy z odpowiadającym za co-marketing tej firmy w naszym kraju Bartoszem Kwiatkiem.

• Pomimo przeszkód. Dwa ciężkie, pandemiczne lata minęły i kiedy w końcu życie zaczęło wracać do normy, a rynek nabrał znów rozpędu, staliśmy się świadkami ataku Rosji na Ukrainę. W konsekwencji również branża reklamowa znalazła się po raz kolejny w nietypowej i wcześniej niespotykanej sytuacji. Jak sobie radzimy? Wygląda na to, że nie najgorzej.

• Najlepsza kreacja z „Brazylii Europy”. – Reklama nie istnieje w jakimś świecie „równoległej ekonomii”, twoja praca musi być użyteczna dla klienta. Jednocześnie jestem przekonany, że kreatywność to coś, co działa najlepiej, jeśli chodzi o skuteczność reklamy. Jako branża rozumiemy to coraz lepiej i dlatego kategoria Creative Effectiveness w Cannes jest tak szanowana - mówi Jorg Riommi, chief creative officer, Publicis Groupe CEE.


164 strony o marketingu z pasją

Dodatki do numeru:
- Raport Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2022
- Raport Direct Mail 2022

EGZAMIN ZDANY

PO RAZ PIERWSZY NA OKŁADCE „MEDIA MARKETING POLSKA” JAKO DOM MEDIOWY ROKU POJAWIA SIĘ FIRMA, KTÓRA NIE NALEŻY DO NAJWIĘKSZYCH HOLDINGÓW REKLAMOWYCH. Value Media trudno też nazwać firmą całkowicie lokalną, bo powiązana jest obecnie z niemiecką grupą komunikacji marketingowej, ale niewątpliwie jest to gracz, który budował tu swoją pozycję lokalnymi siłami, od podstaw. Gratulując Value Media, zauważmy, że to wyróżnienie to także dowód na dojrzałość naszego rynku reklamowego. Oprócz największych światowych graczy również firmy zbudowane w Polsce obsługują dziś największych klientów.
Tę dojrzałość rynku widzieliśmy też w ostatnich dwóch latach pandemii. Branża bardzo obawiała się cięć wydatków, zawieszania aktywności klientów, wysypu przetargów. Tymczasem w wielu przypadkach stało się odwrotnie. Klienci docenili usługi, jakie dziś oferują agencje i domy mediowe.
Zadecydowała mocna oferta digital, jaką mają agencje, ale także kultura pracy naszej branży – niesłychana elastyczność, podążanie za potrzebami klienta, nastammponline.pl wienie na efekty. I dlatego to agencje stały się ważnymi partnerami w transformacji cyfrowej biznesu.
W ubiegłym roku wydatki na media wzrosły o 16%, to bardzo dużo i bardzo duże wzrosty pokazują nam też agencje w tym raporcie. Dynamika wydatków mediowych jest bardzo ogólną miarą kondycji całej branży reklamy, ale pośrednio przekłada się na wiele dziedzin usług marketingowych. Dlatego niepokoi najnowsza prognoza Agory mówiąca, że rynek w tym roku urośnie tylko o 3-6%, oczywiście obniżka prognozy wynika z sytuacji wojennej i niepewnej sytuacji ekonomicznej.
Trudno porównywać wojnę z pandemią, ale jednak można mieć nadzieję, że atuty branży reklamowej, które pozwoliły jej przetrwać pandemię, dadzą także siłę w nowej skomplikowanej sytuacji. Przy tej okazji trzeba podkreślić ogromne zaangażowanie świata marketingowego w pomoc Ukrainie i Ukraińcom w Polsce. To prawdziwy egzamin odpowiedzialności dla marek, marketingu i reklamy. Egzamin, który jak na razie branża zdaje doskonale.

Tomasz Wygnański Tomasz Wygnański,
redaktor naczelny,
„Media Marketing Polska”

  • O magazynie

    „Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
    →
    bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
    →
    raporty specjalne "MMP",
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    mmponline.pl
    →
    MMP24.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    →
    Kokurs Golden Arrow
    →
    Kokurs Kreatura
    →
    Konferencje pod egidą magazynu
    →
    kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor

    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

    Tomasz Wygnański

  • Historia magazynu

    Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu MMP

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Idzikowskiego 16, 00-710
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info@media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze Publikacje
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Media & Marketing Polska
    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 1 (513) 2023-01-09
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Handel
    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 2 (388) 2023-01
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Food Service
    Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 12-1 (221) 2022-12-28
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2023

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI