• Ashburn, United States 0.4 °C / 49 % / 1027 hPa
  • 2023-03-21 08:26
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Kontakt
mmponline.pl
  • NEXT DAY STUDIO
  • O mediach
    • TV
    • INTERNET
    • PRASA
    • RADIO
    • OOH
    • INNE
    • WSZYSTKIE Z MEDIA
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - TV
    Rita Grebenchikova: Przyszłość jest hybrydowa, bo życie jest hybrydowe
    Rita Grebenchikova: Przyszłość jest hybrydowa, bo życie jest hybrydowe
    Arte z serwisem informacyjnym "Tydzień w Europie"
    Arte z serwisem informacyjnym "Tydzień w Europie"
    Super Bowl LVII przyciągnął 113 mln widzów
    Super Bowl LVII przyciągnął 113 mln widzów
    TVN właścicielem Vod.pl [wideo]
    TVN właścicielem Vod.pl [wideo]
    Zmiany w strukturze TVN Warner Bros. Discovery
    Zmiany w strukturze TVN Warner Bros. Discovery
    UOKiK: 22 mln złotych kary dla Vectry
    UOKiK: 22 mln złotych kary dla Vectry
    Wavemaker: Ponownie żaden pojedynczy program niesportowy w TV nie przebił granicy 5 milionów widzów
    Wavemaker: Ponownie żaden pojedynczy program niesportowy w TV nie przebił granicy 5 milionów widzów
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INTERNET
    Co nowego w social mediach (45)
    Co nowego w social mediach (45)
    Co nowego w social mediach (44)
    Co nowego w social mediach (44)
    Co nowego w social mediach (43)
    Co nowego w social mediach (43)
    Branża kreatywna dla Ukrainy
    Branża kreatywna dla Ukrainy
    Co nowego w social mediach (42)
    Co nowego w social mediach (42)
    Co nowego w social mediach (41)
    Co nowego w social mediach (41)
    Co nowego w social mediach (40)
    Co nowego w social mediach (40)
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - PRASA
    Niższe przychody i strata Agory w IV kwartale 2022 r.
    Niższe przychody i strata Agory w IV kwartale 2022 r.
    Marek Knap dyrektorem artystycznym Burda Media Polska
    Marek Knap dyrektorem artystycznym Burda Media Polska
    Paszporty “Polityki" wręczone po raz 30.
    Paszporty “Polityki" wręczone po raz 30.
    Monika Tutak-Goll na czele wszystkich redakcji  "Wysokich Obcasów"
    Monika Tutak-Goll na czele wszystkich redakcji "Wysokich Obcasów"
    Mikołaj Chrzan: Lokalność rośnie w siłę
    Mikołaj Chrzan: Lokalność rośnie w siłę
    RASP zamyka "Auto Świat", zwalnia 8% pracowników
    RASP zamyka "Auto Świat", zwalnia 8% pracowników
    Nagroda Literacka Nike 2022 dla "Mondo cane" Jerzego Jarniewicza
    Nagroda Literacka Nike 2022 dla "Mondo cane" Jerzego Jarniewicza
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - RADIO
    Piosenki z tekstem - koncert Radia Nowy Świat i Akademii Teatralnej
    Piosenki z tekstem - koncert Radia Nowy Świat i Akademii Teatralnej
    Idziemy własną drogą, trzymając pion i poziom
    Idziemy własną drogą, trzymając pion i poziom
    Radio Nowy Świat wspiera zbiórkę na generatory prądu dla Ukrainy
    Radio Nowy Świat wspiera zbiórkę na generatory prądu dla Ukrainy
    Radio Track: W Warszawie Tok FM słuchane prawie tak często jak RMF FM
    Radio Track: W Warszawie Tok FM słuchane prawie tak często jak RMF FM
    I Love Radio: blisko 20 mln słuchaczy dziennie
    I Love Radio: blisko 20 mln słuchaczy dziennie
    Weronika Wawrzkowicz-Nasternak dołącza do zespołu Radia Nowy Świat
    Weronika Wawrzkowicz-Nasternak dołącza do zespołu Radia Nowy Świat
    Top Radia 357 po raz drugi
    Top Radia 357 po raz drugi
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - OOH
    Jak się nie zgubić w outdoorze?
    Jak się nie zgubić w outdoorze?
    "Przedszkole. Bucza, luty 2022" - wystawa na nośnikach DOOH JetLine i Warexpo
    "Przedszkole. Bucza, luty 2022" - wystawa na nośnikach DOOH JetLine i Warexpo
    Outdoor znowu w górę
    Outdoor znowu w górę
    DOOH i AI
    DOOH i AI
    Płuca na ekranach LED pokazują jakość powietrza
    Płuca na ekranach LED pokazują jakość powietrza
    MediaCom i AMS publikują raport na temat skuteczności outdooru
    MediaCom i AMS publikują raport na temat skuteczności outdooru
    Wystartowała 23. edycja Galerii Plakatu AMS
    Wystartowała 23. edycja Galerii Plakatu AMS
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INNE
    "Docieraj do źródła prawdy" - zachęca Stowarzyszenie Demagog
    "Docieraj do źródła prawdy" - zachęca Stowarzyszenie Demagog
    Mariusz Spisz, Multikino Media: Kino walczy o swoje miejsce [wideo]
    Mariusz Spisz, Multikino Media: Kino walczy o swoje miejsce [wideo]
    NIK negatywnie ocenił działalność Krajowego Instytutu Mediów
    NIK negatywnie ocenił działalność Krajowego Instytutu Mediów
    Wojciech Stuchlik dołącza do Under Ski Tower jako producent liniowy
    Wojciech Stuchlik dołącza do Under Ski Tower jako producent liniowy
    Rafał Wachnik: Klienci są ważniejsi niż przetargi
    Rafał Wachnik: Klienci są ważniejsi niż przetargi
    Sequel "Na noże" z sukcesem w amerykańskich kinach
    Sequel "Na noże" z sukcesem w amerykańskich kinach
    Zielona zmiana w reklamie [Next Day Studio]
    Zielona zmiana w reklamie [Next Day Studio]
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - MEDIA
    Niższe przychody i strata Agory w IV kwartale 2022 r.
    Niższe przychody i strata Agory w IV kwartale 2022 r.
    Jak się nie zgubić w outdoorze?
    Jak się nie zgubić w outdoorze?
    Co nowego w social mediach (45)
    Co nowego w social mediach (45)
    Piosenki z tekstem - koncert Radia Nowy Świat i Akademii Teatralnej
    Piosenki z tekstem - koncert Radia Nowy Świat i Akademii Teatralnej
    Co nowego w social mediach (44)
    Co nowego w social mediach (44)
    Rita Grebenchikova: Przyszłość jest hybrydowa, bo życie jest hybrydowe
    Rita Grebenchikova: Przyszłość jest hybrydowa, bo życie jest hybrydowe
    Arte z serwisem informacyjnym "Tydzień w Europie"
    Arte z serwisem informacyjnym "Tydzień w Europie"
  • O marketingu
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O marketingu
    Ipsos: Już 63% ludzi chce płacić więcej za produkty i usługi firm działających odpowiedzialnie
    Ipsos: Już 63% ludzi chce płacić więcej za produkty i usługi firm działających odpowiedzialnie
    Marki Semilac i Hi hybrid ze stoiskiem na targach kosmetycznych Cosmoprof w Bolonii
    Marki Semilac i Hi hybrid ze stoiskiem na targach kosmetycznych Cosmoprof w Bolonii
    Skąd? Dokąd? (6)
    Skąd? Dokąd? (6)
    Marketing musi dotrzymywać kroku konsumentom
    Marketing musi dotrzymywać kroku konsumentom
    Skąd? Dokąd? (5)
    Skąd? Dokąd? (5)
    Best Brands Poland 2023: rusza badanie
    Best Brands Poland 2023: rusza badanie
    Skąd? Dokąd? (4)
    Skąd? Dokąd? (4)
  • O reklamie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O reklamie
    Agora: W 2023 r. rynek reklamy wzrośnie o 2-4%
    Agora: W 2023 r. rynek reklamy wzrośnie o 2-4%
    To nie biznes, to dom
    To nie biznes, to dom
    Jak starzeje się tradycyjna reklama? - Super Bowl LVII [wideo]
    Jak starzeje się tradycyjna reklama? - Super Bowl LVII [wideo]
    Rocketjobs.pl z kampanią na temat prawa pracy
    Rocketjobs.pl z kampanią na temat prawa pracy
    Michał Oleksów o reklamach z tegorocznego Super Bowl [wideo]
    Michał Oleksów o reklamach z tegorocznego Super Bowl [wideo]
    Paris Hilton w kampanii Klarny [wideo]
    Paris Hilton w kampanii Klarny [wideo]
    Robbie Williams w kampanii marki Felix [wideo]
    Robbie Williams w kampanii marki Felix [wideo]
  • Opinie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Opinie
    Budowanie wspólnej kultury organizacji
    Budowanie wspólnej kultury organizacji
    Jak starzeje się tradycyjna reklama? - Super Bowl LVII [wideo]
    Jak starzeje się tradycyjna reklama? - Super Bowl LVII [wideo]
    Nowoczesny marketing to wykorzystanie nośników connected TV w kampaniach
    Nowoczesny marketing to wykorzystanie nośników connected TV w kampaniach
    Zenith pije szampana z Pepsi
    Zenith pije szampana z Pepsi
    Monika Krawiec-Zaworska: Jak dbać o pracownika?
    Monika Krawiec-Zaworska: Jak dbać o pracownika?
    Lex Pilot - a może nie taki diabeł straszny?
    Lex Pilot - a może nie taki diabeł straszny?
    Najważniejsze trendy MarTech na 2023 rok, które warto śledzić
    Najważniejsze trendy MarTech na 2023 rok, które warto śledzić
  • Seriale i VOD
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Seriale i VOD
    "Nie bądź obojętny_a" hasłem 20. Millennium Docs Against Gravity
    "Nie bądź obojętny_a" hasłem 20. Millennium Docs Against Gravity
    SkyShowtime z mocną promocją na wejściu
    SkyShowtime z mocną promocją na wejściu
    Netflix: 400 mln zł rocznie na polskie produkcje
    Netflix: 400 mln zł rocznie na polskie produkcje
    "Wielka woda" - miałem apetyt na więcej
    "Wielka woda" - miałem apetyt na więcej
    5. sezon ARTE Opera w ARTE.tv - 14 spektakli do obejrzenia za darmo
    5. sezon ARTE Opera w ARTE.tv - 14 spektakli do obejrzenia za darmo
    Binge-watching z MMP - "Zachowaj spokój"
    Binge-watching z MMP - "Zachowaj spokój"
    Polski serial "Odwilż" najchętniej oglądaną produkcją HBO Max w Europie
    Polski serial "Odwilż" najchętniej oglądaną produkcją HBO Max w Europie
  • Koktajl
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Koktajl
    Snapchat i świat AR
    Snapchat i świat AR
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
  • Wydarzenia
  • Magazyn
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • NEXT DAY STUDIO
  • O mediach
  • O marketingu
  • O reklamie
  • Opinie
  • Seriale i VOD
  • Koktajl
  • Wydarzenia
  • Magazyn
zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



Kiosk
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

MMP
7-8 (508) 2022-07-06

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


6. PERYSKOP
8. FOKUS
Pij i płacz
Zeszły rok był dla branży piwnej bardzo słaby, w tym też niewiele napawa optymizmem. Oby chociaż pogoda dopisała
12. NEWSFEED
14. MEDIA
Twitter nie traci mocy
– Wokół Twittera w Polsce narosło sporo nieporozumień, szczególnie związanych z komunikacją marek w tym medium. W związku z prawdopodobnymi zmianami właścicielskimi platforma znalazła się ostatnio w centrum zainteresowania, co raczej przyspieszy jej dynamikę wzrostową. To dobry moment, by „odczarować” przynajmniej część mitów – pisze Cezary Kozieł, Twitter sales lead w Httpool Polska
Każdy mundial jest inny, ten będzie szczególny
– Każdy turniej piłkarski z udziałem naszej drużyny generuje bardzo dużą zmianę w przestrzeni reklamowej. Nie inaczej będzie z tegorocznymi mistrzostwami w Katarze – przekonuje Robert Kisiel, kierownik zespołu ds. sponsoringu sportowego Biura Reklamy TVP
23. MARKETING
Klient, konsument, a może użytkownik. Do kogo mówi dzisiaj marketer
– Satya Nadella, CEO Microsoftu, powiedział na jednym ze spotkań, że dziś wszyscy ludzie pracują w jednej branży, jest to branża technologiczna. Organizacje muszą się skupić nie tylko na samym produkcie, wartości, którą dostarczają użytkownikowi, ale również customer experience – uważa Kamila Cichocka, dyrektor działu marketingu w polskim oddziale firmy Microsoft
„Młodzi dorośli”, czyli co gra w duszy pokolenia Z
– Badanie zrealizowaliśmy w głównej mierze dla marketerów, aby lepiej zrozumieli pokolenie Z i porzucili na zawsze mit roszczeniowego milenialsa. Milenialsi już dorośli, zaczynają mieć swoje dzieci i już zupełnie inaczej patrzą na świat – mówi Katarzyna Krzywicka-Zdunek, socjolożka, badaczka jakościowa, partnerka w firmie IRCenter
31. 360
Od gamingu do metaverse
Koncepcja wirtualnych światów nie jest jednak czymś nowym i od lat jest obecna w świecie gier wideo. Jak wyglądają działania marek w tym obszarze?
Kreacja
Kreatywni oceniają najnowszą kampanię marki Tyskie (Kompania Piwowarska)
34. PRZETARGI
35.FORUM
41. RAPORT AGENCJE MARKETING SERVICES I DIGITAL

  • 2023 r.
  • 2-3 (514) 2023-02-28
  • 1 (513) 2023-01-09
  • 2022 r.
  • 12 (512) 2022-12-02
  • 11 (511) 2022-11-03
  • 10 (510) 2022-10-05
  • 9 (509) 2022-09-05
  • 7-8 (508) 2022-07-06
  • 6 (507) 2022-06-01
  • 5 (506) 2022-05-09
  • 4 (505) 2022-04-04
  • 2-3 (504) 2022-03-04
  • 2021 r.
  • 1 (503) 2021-12-30
  • 12 (502) 2021-12-01
  • 11 (501) 2021-11-02
  • 10 (500) 2021-10-01
  • 9 (499) 2021-09-02

Najnowsze wydania

7-8 (508) 2022-07-06

7-8 (508) 2022-07-06

7-8 (508) 2022-07-06

2-3 (514) 2023-02-28

7-8 (508) 2022-07-06

1 (513) 2023-01-09

7-8 (508) 2022-07-06

12 (512) 2022-12-02

7-8 (508) 2022-07-06

11 (511) 2022-11-03

7-8 (508) 2022-07-06

10 (510) 2022-10-05

7-8 (508) 2022-07-06

9 (509) 2022-09-05

7-8 (508) 2022-07-06

6 (507) 2022-06-01

7-8 (508) 2022-07-06

5 (506) 2022-05-09

7-8 (508) 2022-07-06

4 (505) 2022-04-04

W numerze między innymi:

• Lażdy mundial jest inny, ten będzie szczególny. – Każdy turniej piłkarski z udziałem naszej drużyny generuje bardzo dużą zmianę w przestrzeni reklamowej. Nie inaczej będzie z tegorocznymi mistrzostwami w Katarze – przekonuje Robert Kisiel, kierownik zespołu ds. sponsoringu sportowego Biura Reklamy TVP.

• Klient, konsument, a może użytkownik. Do kogo mówi dzisiaj marketer. - Satya Nadella, CEO Microsoftu, powiedział na jednym ze spotkań, że dziś wszyscy ludzie pracują w jednej branży, jest to branża technologiczna. Organizacje muszą się skupić nie tylko na samym produkcie, wartości, którą dostarczają użytkownikowi, ale również customer experience. A to z kolei wymaga zaawansowanych cyfrowych narzędzi i całkowicie nowego „mindsetu”, zwłaszcza po stronie marketingu - mówi Kamila Cichocka, dyrektor działu marketingu w polskim oddziale firmy Microsoft.

• „Młodzi dorośli”, czyli co gra w duszy pokolenia Z. – Badanie zrealizowaliśmy w głównej mierze dla marketerów, aby lepiej zrozumieli pokolenie Z i porzucili na zawsze mit roszczeniowego milenialsa. Milenialsi już dorośli, mają swoje dzieci i już zupełnie inaczej patrzą na świat – mówi Katarzyna Krzywicka-Zdunek, socjolożka, badaczka jakościowa, partnerka w firmie IRCenter.

• Od gamingu do metaverse. Metaverse przez wielu ekspertów jest uznawany za jeden z najważniejszych trendów w marketingu cyfrowym. Koncepcja wirtualnych światów nie jest jednak czymś nowym i od lat jest obecna w świecie gier wideo. Jak wyglądają działania marek w tym obszarze? Oto przegląd wybranych kampanii zrealizowanych nie tylko na nowych platformach, ale także w dobrze znanych grach wideo.

• Pij i płacz. Zeszły rok był dla branży piwnej bardzo słaby, w tym też niewiele napawa optymizmem. Oby chociaż pogoda dopisała.


108 stron o marketingu z pasją

Dodatek do numeru:
- Raport Agencje Marketing Services i Digital 2022

KIEDY KONIEC WYCISKANIA?

WYCIŚNIĘTE CYTRYNY – TO NOWA INICJATYWA AKTYWISTÓW Z BRANŻY REKLAMOWEJ, KTÓRZY CHCĄ WALCZYĆ ZE ZŁYMI PRZETARGAMI. Anonimowi działacze utworzyli listę przetargów „z problemami”. Są wśród nich przetargi naprawdę dużych marketerów.
Szkoda, że po tylu latach mówienia o problemie konkursów, w których wybierane są agencje, inicjatyw dialogu branżowego, białych ksiąg, edukacji procurementu wciąż powtarzają się te same zjawiska. Wydaje się, że moment powstania inicjatywy nie jest przypadkowy. Dochodzi do nas coraz więcej głosów o tym, że marketerzy z powodu niepewności co do koniunktury gospodarczej w kolejnych miesiącach przeciągają procedury, zawieszają przetargi lub po po prostu przestają odpowiadać na maile. Wszystkim klientom zatem przypominamy, że koniec świata jeszcze nie nadszedł i nawet w czasie dekoniunktury można zachować się profesjonalnie i elegancko.
Mam wrażenie, że paradoksalnie podczas pandemii było mniej problemów związanych z przetargami. Marketerzy postawili na pragmatyzm i w obliczu wyjątkowej sytuacji wybierali agencje sprawnie i szybko. Teraz sprawy ponownie toczą się jak dawniej, czyli źle.
Czy jest jakiś dobry sposób, aby wywrzeć wpływ na klientów? Myślę, że warto wrócić do narracji, jaką proponował już dawno SAR. O tym, że reakcje marketerów z dostawcami usług marketingowych są świadectwem odpowiedzialnego biznesu lub biznesu nieodpowiedzialnego. Widzimy, jak dziś rynek bacznie obserwuje wszelkie sprawy związane z traktowaniem pracowników czy fraczyzobiorców. Ale sprawa relacji z dostawcami wciąż nie jest wystarczająco obserwowana.
To może potrwać, ale trzeba wciąż powtarzać, że CSR nie polega na sadzeniu drzew na drugiej półkuli, ale przede wszystkim na byciu fair i wywiązywaniu się ze zobowiązań wobec wszystkich interesariuszy, także w przetargach.

Tomasz Wygnański Tomasz Wygnański,
redaktor naczelny,
„Media Marketing Polska”

  • O magazynie

    „Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
    →
    bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
    →
    raporty specjalne "MMP",
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    mmponline.pl
    →
    MMP24.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    →
    Kokurs Golden Arrow
    →
    Kokurs Kreatura
    →
    Konferencje pod egidą magazynu
    →
    kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor

    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

    Tomasz Wygnański

  • Historia magazynu

    Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu MMP

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Idzikowskiego 16, 00-710
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info@media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze Publikacje
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Media & Marketing Polska
    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 2-3 (514) 2023-02-28
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Handel
    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 3 (389) 2023-03-10
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Food Service
    Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 3 (223) 2023-03-17
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2023

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI