• Ashburn, United States 1.3 °C / 90 % / 1024 hPa
  • 2023-02-01 04:08
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Kontakt
mmponline.pl
  • NEXT DAY STUDIO
  • O mediach
    • TV
    • INTERNET
    • PRASA
    • RADIO
    • OOH
    • INNE
    • WSZYSTKIE Z MEDIA
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - TV
    Zmiany w strukturze TVN Warner Bros. Discovery
    Zmiany w strukturze TVN Warner Bros. Discovery
    UOKiK: 22 mln złotych kary dla Vectry
    UOKiK: 22 mln złotych kary dla Vectry
    Wavemaker: Ponownie żaden pojedynczy program niesportowy w TV nie przebił granicy 5 milionów widzów
    Wavemaker: Ponownie żaden pojedynczy program niesportowy w TV nie przebił granicy 5 milionów widzów
    Hybrydowa przyszłość [NEM Zagreb]
    Hybrydowa przyszłość [NEM Zagreb]
    Biuro Reklamy TVP ogłasza politykę sprzedaży na rok 2023
    Biuro Reklamy TVP ogłasza politykę sprzedaży na rok 2023
    Zbigniew Pruski: BBC oznacza jakość
    Zbigniew Pruski: BBC oznacza jakość
    NEM Zagreb 2022 prezentuje młode talenty i ponad 30 projektów
    NEM Zagreb 2022 prezentuje młode talenty i ponad 30 projektów
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INTERNET
    Spotify ogłasza zwolnienia oraz zmiany organizacyjne i personalne
    Spotify ogłasza zwolnienia oraz zmiany organizacyjne i personalne
    Co nowego w social mediach (39)
    Co nowego w social mediach (39)
    Netflix wybiera Nielsena jako dostawcę wiedzy o zachowaniach widzów
    Netflix wybiera Nielsena jako dostawcę wiedzy o zachowaniach widzów
    Marka w świecie TikToka - rozmowa z Rafałem Drzewieckim
    Marka w świecie TikToka - rozmowa z Rafałem Drzewieckim
    "Drugie śniadanie Mellera" debiutuje na YouTube
    "Drugie śniadanie Mellera" debiutuje na YouTube
    Co nowego w social mediach (38)
    Co nowego w social mediach (38)
    15 minut: Netflix rozpoczyna walkę ze współdzieleniem kont
    15 minut: Netflix rozpoczyna walkę ze współdzieleniem kont
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - PRASA
    Paszporty “Polityki" wręczone po raz 30.
    Paszporty “Polityki" wręczone po raz 30.
    Monika Tutak-Goll na czele wszystkich redakcji  "Wysokich Obcasów"
    Monika Tutak-Goll na czele wszystkich redakcji "Wysokich Obcasów"
    Mikołaj Chrzan: Lokalność rośnie w siłę
    Mikołaj Chrzan: Lokalność rośnie w siłę
    RASP zamyka "Auto Świat", zwalnia 8% pracowników
    RASP zamyka "Auto Świat", zwalnia 8% pracowników
    Nagroda Literacka Nike 2022 dla "Mondo cane" Jerzego Jarniewicza
    Nagroda Literacka Nike 2022 dla "Mondo cane" Jerzego Jarniewicza
    Izabela Sakowicz managing directorem wydawnictwa VFP Communications
    Izabela Sakowicz managing directorem wydawnictwa VFP Communications
    Maciej Maciejowski prezesem Gremi Media
    Maciej Maciejowski prezesem Gremi Media
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - RADIO
    Radio Track: W Warszawie Tok FM słuchane prawie tak często jak RMF FM
    Radio Track: W Warszawie Tok FM słuchane prawie tak często jak RMF FM
    I Love Radio: blisko 20 mln słuchaczy dziennie
    I Love Radio: blisko 20 mln słuchaczy dziennie
    Weronika Wawrzkowicz-Nasternak dołącza do zespołu Radia Nowy Świat
    Weronika Wawrzkowicz-Nasternak dołącza do zespołu Radia Nowy Świat
    Top Radia 357 po raz drugi
    Top Radia 357 po raz drugi
    Radiowe propozycje na święta
    Radiowe propozycje na święta
    Wspólna oferta handlowa Radia Nowy Świat i Eurozetu
    Wspólna oferta handlowa Radia Nowy Świat i Eurozetu
    RMF, Radio Zet i Jedynka Polskiego Radia na podium badania Krajowego Instytutu Mediów
    RMF, Radio Zet i Jedynka Polskiego Radia na podium badania Krajowego Instytutu Mediów
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - OOH
    DOOH i AI
    DOOH i AI
    Płuca na ekranach LED pokazują jakość powietrza
    Płuca na ekranach LED pokazują jakość powietrza
    MediaCom i AMS publikują raport na temat skuteczności outdooru
    MediaCom i AMS publikują raport na temat skuteczności outdooru
    Wystartowała 23. edycja Galerii Plakatu AMS
    Wystartowała 23. edycja Galerii Plakatu AMS
    Hołd dla królowej zamiast reklam w Wielkiej Brytanii
    Hołd dla królowej zamiast reklam w Wielkiej Brytanii
    Cityboard Media z ekologiczną marką So!city
    Cityboard Media z ekologiczną marką So!city
    Lite e-Commerce reklamuje aplikację Jush
    Lite e-Commerce reklamuje aplikację Jush
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INNE
    Wojciech Stuchlik dołącza do Under Ski Tower jako producent liniowy
    Wojciech Stuchlik dołącza do Under Ski Tower jako producent liniowy
    Rafał Wachnik: Klienci są ważniejsi niż przetargi
    Rafał Wachnik: Klienci są ważniejsi niż przetargi
    Sequel "Na noże" z sukcesem w amerykańskich kinach
    Sequel "Na noże" z sukcesem w amerykańskich kinach
    Zielona zmiana w reklamie [Next Day Studio]
    Zielona zmiana w reklamie [Next Day Studio]
    Beata Magdziarz: Digitalizacja zmienia wszystko
    Beata Magdziarz: Digitalizacja zmienia wszystko
    "Lombard" w ponad 50 kinach studyjnych od 4 listopada
    "Lombard" w ponad 50 kinach studyjnych od 4 listopada
    TVN24 Telewizją Roku, RMF Maxx Siecią Radiową Roku, a Onet Audio Platformą Podcastową Roku
    TVN24 Telewizją Roku, RMF Maxx Siecią Radiową Roku, a Onet Audio Platformą Podcastową Roku
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - MEDIA
    Spotify ogłasza zwolnienia oraz zmiany organizacyjne i personalne
    Spotify ogłasza zwolnienia oraz zmiany organizacyjne i personalne
    Zmiany w strukturze TVN Warner Bros. Discovery
    Zmiany w strukturze TVN Warner Bros. Discovery
    UOKiK: 22 mln złotych kary dla Vectry
    UOKiK: 22 mln złotych kary dla Vectry
    DOOH i AI
    DOOH i AI
    Radio Track: W Warszawie Tok FM słuchane prawie tak często jak RMF FM
    Radio Track: W Warszawie Tok FM słuchane prawie tak często jak RMF FM
    Co nowego w social mediach (39)
    Co nowego w social mediach (39)
    Netflix wybiera Nielsena jako dostawcę wiedzy o zachowaniach widzów
    Netflix wybiera Nielsena jako dostawcę wiedzy o zachowaniach widzów
  • O marketingu
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O marketingu
    Najważniejsze wydarzenia i zjawiska w roku 2022 oraz przewidywania na rok 2023
    Najważniejsze wydarzenia i zjawiska w roku 2022 oraz przewidywania na rok 2023
    Amazon wprowadza miesięczny abonament na popularne lekarstwa za 5 dol. [wideo]
    Amazon wprowadza miesięczny abonament na popularne lekarstwa za 5 dol. [wideo]
    Shopee miało 1,6-2 mld złotych obrotu
    Shopee miało 1,6-2 mld złotych obrotu
    Słodka przyszłość - rozmowa z Grzegorzem Lisem
    Słodka przyszłość - rozmowa z Grzegorzem Lisem
    Trackowanie cen - WebTalk pogłębia analitykę po wprowadzeniu Dyrektywy Omnibus
    Trackowanie cen - WebTalk pogłębia analitykę po wprowadzeniu Dyrektywy Omnibus
    Shopee kończy działalność w Polsce
    Shopee kończy działalność w Polsce
    LTTM: 68 milionów złotych dla influencerów
    LTTM: 68 milionów złotych dla influencerów
  • O reklamie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O reklamie
    Uśmiechnięte twarze zastępują produkty w kampanii McDonald's
    Uśmiechnięte twarze zastępują produkty w kampanii McDonald's
    Orange reklamuje internet światłowodowy 2.0 [wideo]
    Orange reklamuje internet światłowodowy 2.0 [wideo]
    Rankomat z kampanią dla narciarzy [wideo]
    Rankomat z kampanią dla narciarzy [wideo]
    Biedronka inwestuje w wizerunek
    Biedronka inwestuje w wizerunek
    PZU: 115 mln zł ekwiwalentu reklamowego dzięki Idze Świątek
    PZU: 115 mln zł ekwiwalentu reklamowego dzięki Idze Świątek
    Q&A with creative directors around the world
    Q&A with creative directors around the world
    Najwięksi reklamodawcy telewizyjni w grudniu 2022 r.: Aflofarm, Media Expert i US Pharmacia
    Najwięksi reklamodawcy telewizyjni w grudniu 2022 r.: Aflofarm, Media Expert i US Pharmacia
  • Opinie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Opinie
    Maciej Olszanka: Siedem ważnych zjawisk 2022 roku
    Maciej Olszanka: Siedem ważnych zjawisk 2022 roku
    Edyta Walenciej: Dekalog trendów na nowy rok
    Edyta Walenciej: Dekalog trendów na nowy rok
    Jaki był rok 2022, jaki będzie rok 2023 - sonda "MMP"
    Jaki był rok 2022, jaki będzie rok 2023 - sonda "MMP"
    Bawmy się przez całe życie ["Historia Lego" - recenzja]
    Bawmy się przez całe życie ["Historia Lego" - recenzja]
    Top 10 - Książki roku 2022
    Top 10 - Książki roku 2022
    Roboty chcą być glamour
    Roboty chcą być glamour
    Najważniejsze wydarzenia roku 2022 w social mediach i reklamie internetowej
    Najważniejsze wydarzenia roku 2022 w social mediach i reklamie internetowej
  • Seriale i VOD
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Seriale i VOD
    Netflix: 400 mln zł rocznie na polskie produkcje
    Netflix: 400 mln zł rocznie na polskie produkcje
    "Wielka woda" - miałem apetyt na więcej
    "Wielka woda" - miałem apetyt na więcej
    5. sezon ARTE Opera w ARTE.tv - 14 spektakli do obejrzenia za darmo
    5. sezon ARTE Opera w ARTE.tv - 14 spektakli do obejrzenia za darmo
    Binge-watching z MMP - "Zachowaj spokój"
    Binge-watching z MMP - "Zachowaj spokój"
    Polski serial "Odwilż" najchętniej oglądaną produkcją HBO Max w Europie
    Polski serial "Odwilż" najchętniej oglądaną produkcją HBO Max w Europie
    Netflix zapowiedział aż 18 nowych polskich produkcji
    Netflix zapowiedział aż 18 nowych polskich produkcji
    Love me Tinder [recenzja - "Oszust z Tindera"]
    Love me Tinder [recenzja - "Oszust z Tindera"]
  • Koktajl
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Koktajl
    Snapchat i świat AR
    Snapchat i świat AR
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
  • Wydarzenia
  • Magazyn
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • NEXT DAY STUDIO
  • O mediach
  • O marketingu
  • O reklamie
  • Opinie
  • Seriale i VOD
  • Koktajl
  • Wydarzenia
  • Magazyn
zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



App Store Google play
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

MMP
10 (510) 2022-10-05

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


6. PERYSKOP
10. FOKUS
Handel dźwignią reklamy
Pierwsze półrocze zamyka się dobrymwynikiem dla rynku reklamowego. Jedynym wyjątkiem jest telewizja, która ma się z czego odbijać w III i IV kwartale
13. KONFERENCJA SHOPPER DAY
Nowa normalność w e-commerce
Czy efekt pandemii się wyczerpał? - to jedno z pytań, które będzie z pewnością często przewijać się na naszej konferencji Shopper Day 2022. W odniesieniu do polskiego rynku e-commerce inspirującego materiału do dyskusji dostarczy raport firmy Zymetria, który zostanie zaprezentowany na konferencji
14. KREATURA 2022
Marki muszą mieć misję
– Jeśli marka ma misję, coś wnosi do życia konsumenta, do społeczeństwa, to jej obecność w przestrzeni medialnej będzie zrozumiała i akceptowana – mówi Kinga Grzelewska, managing partner & creative director, MullenLowe Warsaw, i przewodnicząca jury Kreatury 2022
18. NEWSFEED
20. MEDIA
Lokalność rośnie w siłę
– Był czas, gdy wydawało się, że dziennikarstwo prasowe, zwłaszcza to lokalne, to schyłkowy zawód. W ostatnim czasie dobrzy, doświadczeni autorzy lokalni nie mieli żadnych kłopotów z zatrudnieniem – mówi Mikołaj Chrzan, zastępca redaktora naczelnego i szef redakcji lokalnych „Gazety Wyborczej”
24. MARKETING
Nowy rodzaj żółtej cenówki, czyli strategia marketingowa w czasach inflacji
Symptomy trudnej sytuacji gospodarczej są widoczne na każdym kroku, na co świat marketingu nie może pozostać obojętny
26. 360
Reklamowy GPS: Dentsu
Każdego roku do raportu „Agencje i Domy Mediowe” dołączamy mapę, która przekrojowo opisuje sieć powiązań i zależności podmiotów tworzących polski rynek reklamy. Za każdym razem mapie towarzyszy plastyczny obraz tej złożonej biznesowej układanki. Kontynuujemy cykl, w którym z kartograficzną precyzją dzielimy mapę na poszczególne jej części, czyli opisujemy wiodące grupy reklamowe
36. OCENA KAMPANII
38. PRZETARGI
39. FORUM
42. AFTER
Książka „Chińczycy trzymają nas mocno. Pierwszy reportaż o tym, jak Chiny kolonizują Europę” skłania do zastanowienia nad efektem gospodarczego starcia między Zachodem i Państwem Środka
51. RAPORT SPECJALNY: NADAWCY 2022

  • 2023 r.
  • 1 (513) 2023-01-09
  • 2022 r.
  • 12 (512) 2022-12-02
  • 11 (511) 2022-11-03
  • 10 (510) 2022-10-05
  • 9 (509) 2022-09-05
  • 7-8 (508) 2022-07-06
  • 6 (507) 2022-06-01
  • 5 (506) 2022-05-09
  • 4 (505) 2022-04-04
  • 2-3 (504) 2022-03-04
  • 2021 r.
  • 1 (503) 2021-12-30
  • 12 (502) 2021-12-01
  • 11 (501) 2021-11-02
  • 10 (500) 2021-10-01
  • 9 (499) 2021-09-02
  • 7-8 (498) 2021-06-23

Najnowsze wydania

10 (510) 2022-10-05

10 (510) 2022-10-05

10 (510) 2022-10-05

1 (513) 2023-01-09

10 (510) 2022-10-05

12 (512) 2022-12-02

10 (510) 2022-10-05

11 (511) 2022-11-03

10 (510) 2022-10-05

9 (509) 2022-09-05

10 (510) 2022-10-05

7-8 (508) 2022-07-06

10 (510) 2022-10-05

6 (507) 2022-06-01

10 (510) 2022-10-05

5 (506) 2022-05-09

10 (510) 2022-10-05

4 (505) 2022-04-04

10 (510) 2022-10-05

2-3 (504) 2022-03-04

W numerze między innymi:

• Handel dźwignią reklamy. Pierwsze półrocze niemal wszystkie segmenty mediowe zakończyły dobrym wynikiem. Niemal wszystkie, bo wyjątkiem jest telewizja, która wyraźnie złapała zadyszkę. W III i IV kwartale będzie miała co odrabiać.

• Marki muszą mieć misję. – Jeśli marka ma misję, coś wnosi do życia konsumenta, do społeczeństwa, to jej obecność w przestrzeni medialnej będzie zrozumiała i akceptowana – mówi Kinga Grzelewska, managing partner & creative director, MullenLowe Warsaw, i przewodnicząca jury Kreatury 2022.

• Lokalność rośnie w siłę. – Był czas, gdy wydawało się, że dziennikarstwo prasowe, zwłaszcza to lokalne, to schyłkowy zawód. Dziś jasno widać, że na szczęście tak nie jest. Sytuacja na rynku jest dynamiczna, portale inwestują w swoje redakcje w całej Polsce, jest sporo transferów. W ostatnim czasie dobrzy, doświadczeni autorzy lokalni nie mieli żadnych kłopotów z zatrudnieniem – mówi Mikołaj Chrzan, zastępca redaktora naczelnego i szef redakcji lokalnych „Gazety Wyborczej”.

• Nowy rodzaj żółtej cenówki, czyli strategia marketingowa w czasach inflacji. O tym, że inflacja osiągnęła poziom najwyższy od 1997 r., nie trzeba nikogo przekonywać. Symptomy trudnej sytuacji gospodarczej są widoczne na każdym kroku, na co świat marketingu nie może pozostać obojętny.

• Między impactem a wartościami. – Najpierw pandemia, potem wojna, wciąż mamy kryzys ekonomiczny i ekologiczny, to wszystko odgrywa swoją rolę w zachowaniach konsumenckich. To nie jest już ten sam odbiorca, do którego mówiliśmy kilka lat temu: „kup i wygraj”. Musimy teraz bardziej myśleć o wartościach, jakie wyznaje, wpisać się w jego problemy, światopogląd. Podejście czysto „impactowe” w komunikacji to już przeszłość – mówi Magdalena Gajewska-Bogacz, creative director, Albedo Marketing.


96 stron o marketingu z pasją

Dodatek do numeru:
- Raport Nadawcy 2022

NETFLIX – KOLEJNY WALLED GARDEN?

KIEDY PRZYGOTOWYWALIŚMY ZNAJDUJĄCY SIĘ W TYM WYDANIU MAGAZYNU RAPORT „NADAWCY”, NATRAFILIŚMY NA DOŚĆ NIEOCZEKIWANĄ PRZESZKODĘ.. Zdaliśmy sobie sprawę, jak mało jest dostępnych danych o zagranicznych serwisach VoD, jak np. Netflix, Disney+ czy Amazon Prime Video.
Na rynku nie ma precyzyjnych informacji o liczbie subskrybentów w naszym kraju, demografii użytkowników, o ruchu w serwisie. Czasem nawet trudno ustalić, kto zarządza poszczególnymi działami w tych firmach.
Jest to częściowo zrozumiałe, bo mamy rynek bardzo, bardzo konkurencyjny. Z drugiej strony ta sytuacja nieco rozczarowuje, bo jednak większość firm VoD to spółki giełdowe, od których można oczekiwać większej transparentności.
Ciekawe, czy coś się zmieni, jeżeli wymienione firmy zaprezentują ofertę subskrypcji z reklamami. Bo do tej pory dość ubogi zestaw informacji prawie nikomu nie przeszkadzał. W chwili wprowadzenia reklam marketerzy, domy mediowe powinni o serwisach VoD dowiedzieć się więcej. Nie spodziewałbym się jednak od razu przełomu. Sądzę, że wspierany reklamami Netflix stanie się kolejnym walled gardenem, które, jak wiemy z historii innych tego rodzaju mediów, przynajmniej w pierwszej fazie działalności dość skąpo dzielą się informacjami z reklamodawcami i używają własnych, specyficznych metryk.
A skoro już jesteśmy przy Netfliksie, to warto jeszcze zwrócić uwagę na udział Microsoftu w projekcie „ureklamowienia” serwisu. Microsoft już generuje około 12 mld dolarów z reklam na serwisach takich jak Bing i LinkedIn, ale to mało w porównaniu np. z Google, który w 2021 r. miał 210 mld dolarów przychodów reklamowych. Na razie Microsoft jest więc numerem cztery w tej konkurencji, po Google, Meta i Amazonie. Czy współpraca z Netfliksem to znak, że rośnie kolejny reklamowy gigant?

Tomasz Wygnański Tomasz Wygnański,
redaktor naczelny,
„Media Marketing Polska”

  • O magazynie

    „Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
    →
    bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
    →
    raporty specjalne "MMP",
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    mmponline.pl
    →
    MMP24.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    →
    Kokurs Golden Arrow
    →
    Kokurs Kreatura
    →
    Konferencje pod egidą magazynu
    →
    kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor

    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

    Tomasz Wygnański

  • Historia magazynu

    Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu MMP

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Idzikowskiego 16, 00-710
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info@media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze Publikacje
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Media & Marketing Polska
    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 1 (513) 2023-01-09
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Handel
    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 2 (388) 2023-01
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Food Service
    Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 12-1 (221) 2022-12-28
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2023

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI