• Ashburn, United States 6.3 °C / 93 % / 1010 hPa
  • 2023-03-25 17:38
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Kontakt
mmponline.pl
  • NEXT DAY STUDIO
  • O mediach
    • TV
    • INTERNET
    • PRASA
    • RADIO
    • OOH
    • INNE
    • WSZYSTKIE Z MEDIA
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - TV
    TVN Media publikuje politykę handlową na 2023 r. i zmienia grupę rozliczeniową
    TVN Media publikuje politykę handlową na 2023 r. i zmienia grupę rozliczeniową
    Rita Grebenchikova: Przyszłość jest hybrydowa, bo życie jest hybrydowe
    Rita Grebenchikova: Przyszłość jest hybrydowa, bo życie jest hybrydowe
    Arte z serwisem informacyjnym "Tydzień w Europie"
    Arte z serwisem informacyjnym "Tydzień w Europie"
    Super Bowl LVII przyciągnął 113 mln widzów
    Super Bowl LVII przyciągnął 113 mln widzów
    TVN właścicielem Vod.pl [wideo]
    TVN właścicielem Vod.pl [wideo]
    Zmiany w strukturze TVN Warner Bros. Discovery
    Zmiany w strukturze TVN Warner Bros. Discovery
    UOKiK: 22 mln złotych kary dla Vectry
    UOKiK: 22 mln złotych kary dla Vectry
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INTERNET
    Co nowego w social mediach (46)
    Co nowego w social mediach (46)
    Co nowego w social mediach (45)
    Co nowego w social mediach (45)
    Co nowego w social mediach (44)
    Co nowego w social mediach (44)
    Co nowego w social mediach (43)
    Co nowego w social mediach (43)
    Branża kreatywna dla Ukrainy
    Branża kreatywna dla Ukrainy
    Co nowego w social mediach (42)
    Co nowego w social mediach (42)
    Co nowego w social mediach (41)
    Co nowego w social mediach (41)
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - PRASA
    Niższe przychody i strata Agory w IV kwartale 2022 r.
    Niższe przychody i strata Agory w IV kwartale 2022 r.
    Marek Knap dyrektorem artystycznym Burda Media Polska
    Marek Knap dyrektorem artystycznym Burda Media Polska
    Paszporty “Polityki" wręczone po raz 30.
    Paszporty “Polityki" wręczone po raz 30.
    Monika Tutak-Goll na czele wszystkich redakcji  "Wysokich Obcasów"
    Monika Tutak-Goll na czele wszystkich redakcji "Wysokich Obcasów"
    Mikołaj Chrzan: Lokalność rośnie w siłę
    Mikołaj Chrzan: Lokalność rośnie w siłę
    RASP zamyka "Auto Świat", zwalnia 8% pracowników
    RASP zamyka "Auto Świat", zwalnia 8% pracowników
    Nagroda Literacka Nike 2022 dla "Mondo cane" Jerzego Jarniewicza
    Nagroda Literacka Nike 2022 dla "Mondo cane" Jerzego Jarniewicza
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - RADIO
    Piosenki z tekstem - koncert Radia Nowy Świat i Akademii Teatralnej
    Piosenki z tekstem - koncert Radia Nowy Świat i Akademii Teatralnej
    Idziemy własną drogą, trzymając pion i poziom
    Idziemy własną drogą, trzymając pion i poziom
    Radio Nowy Świat wspiera zbiórkę na generatory prądu dla Ukrainy
    Radio Nowy Świat wspiera zbiórkę na generatory prądu dla Ukrainy
    Radio Track: W Warszawie Tok FM słuchane prawie tak często jak RMF FM
    Radio Track: W Warszawie Tok FM słuchane prawie tak często jak RMF FM
    I Love Radio: blisko 20 mln słuchaczy dziennie
    I Love Radio: blisko 20 mln słuchaczy dziennie
    Weronika Wawrzkowicz-Nasternak dołącza do zespołu Radia Nowy Świat
    Weronika Wawrzkowicz-Nasternak dołącza do zespołu Radia Nowy Świat
    Top Radia 357 po raz drugi
    Top Radia 357 po raz drugi
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - OOH
    Jak się nie zgubić w outdoorze?
    Jak się nie zgubić w outdoorze?
    "Przedszkole. Bucza, luty 2022" - wystawa na nośnikach DOOH JetLine i Warexpo
    "Przedszkole. Bucza, luty 2022" - wystawa na nośnikach DOOH JetLine i Warexpo
    Outdoor znowu w górę
    Outdoor znowu w górę
    DOOH i AI
    DOOH i AI
    Płuca na ekranach LED pokazują jakość powietrza
    Płuca na ekranach LED pokazują jakość powietrza
    MediaCom i AMS publikują raport na temat skuteczności outdooru
    MediaCom i AMS publikują raport na temat skuteczności outdooru
    Wystartowała 23. edycja Galerii Plakatu AMS
    Wystartowała 23. edycja Galerii Plakatu AMS
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INNE
    "Docieraj do źródła prawdy" - zachęca Stowarzyszenie Demagog
    "Docieraj do źródła prawdy" - zachęca Stowarzyszenie Demagog
    Mariusz Spisz, Multikino Media: Kino walczy o swoje miejsce [wideo]
    Mariusz Spisz, Multikino Media: Kino walczy o swoje miejsce [wideo]
    NIK negatywnie ocenił działalność Krajowego Instytutu Mediów
    NIK negatywnie ocenił działalność Krajowego Instytutu Mediów
    Wojciech Stuchlik dołącza do Under Ski Tower jako producent liniowy
    Wojciech Stuchlik dołącza do Under Ski Tower jako producent liniowy
    Rafał Wachnik: Klienci są ważniejsi niż przetargi
    Rafał Wachnik: Klienci są ważniejsi niż przetargi
    Sequel "Na noże" z sukcesem w amerykańskich kinach
    Sequel "Na noże" z sukcesem w amerykańskich kinach
    Zielona zmiana w reklamie [Next Day Studio]
    Zielona zmiana w reklamie [Next Day Studio]
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - MEDIA
    Co nowego w social mediach (46)
    Co nowego w social mediach (46)
    TVN Media publikuje politykę handlową na 2023 r. i zmienia grupę rozliczeniową
    TVN Media publikuje politykę handlową na 2023 r. i zmienia grupę rozliczeniową
    Niższe przychody i strata Agory w IV kwartale 2022 r.
    Niższe przychody i strata Agory w IV kwartale 2022 r.
    Jak się nie zgubić w outdoorze?
    Jak się nie zgubić w outdoorze?
    Co nowego w social mediach (45)
    Co nowego w social mediach (45)
    Piosenki z tekstem - koncert Radia Nowy Świat i Akademii Teatralnej
    Piosenki z tekstem - koncert Radia Nowy Świat i Akademii Teatralnej
    Co nowego w social mediach (44)
    Co nowego w social mediach (44)
  • O marketingu
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O marketingu
    PKO będzie ubezpieczać samochody
    PKO będzie ubezpieczać samochody
    Vue Storefront pozyskuje 20 mln dol. od inwestorów
    Vue Storefront pozyskuje 20 mln dol. od inwestorów
    Na odległość kciuka
    Na odległość kciuka
    Amazon ogłasza likwidację 9 tys. etatów
    Amazon ogłasza likwidację 9 tys. etatów
    Ipsos: Już 63% ludzi chce płacić więcej za produkty i usługi firm działających odpowiedzialnie
    Ipsos: Już 63% ludzi chce płacić więcej za produkty i usługi firm działających odpowiedzialnie
    Marki Semilac i Hi hybrid ze stoiskiem na targach kosmetycznych Cosmoprof w Bolonii
    Marki Semilac i Hi hybrid ze stoiskiem na targach kosmetycznych Cosmoprof w Bolonii
    Skąd? Dokąd? (6)
    Skąd? Dokąd? (6)
  • O reklamie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O reklamie
    Branża produkcyjna i postprodukcyjna w 2023 r. [Ankieta]
    Branża produkcyjna i postprodukcyjna w 2023 r. [Ankieta]
    Jedyny słuszny kierunek: zrównoważony rozwój
    Jedyny słuszny kierunek: zrównoważony rozwój
    Agora: W 2023 r. rynek reklamy wzrośnie o 2-4%
    Agora: W 2023 r. rynek reklamy wzrośnie o 2-4%
    To nie biznes, to dom
    To nie biznes, to dom
    Jak starzeje się tradycyjna reklama? - Super Bowl LVII [wideo]
    Jak starzeje się tradycyjna reklama? - Super Bowl LVII [wideo]
    Rocketjobs.pl z kampanią na temat prawa pracy
    Rocketjobs.pl z kampanią na temat prawa pracy
    Michał Oleksów o reklamach z tegorocznego Super Bowl [wideo]
    Michał Oleksów o reklamach z tegorocznego Super Bowl [wideo]
  • Opinie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Opinie
    Budowanie wspólnej kultury organizacji
    Budowanie wspólnej kultury organizacji
    Jak starzeje się tradycyjna reklama? - Super Bowl LVII [wideo]
    Jak starzeje się tradycyjna reklama? - Super Bowl LVII [wideo]
    Nowoczesny marketing to wykorzystanie nośników connected TV w kampaniach
    Nowoczesny marketing to wykorzystanie nośników connected TV w kampaniach
    Zenith pije szampana z Pepsi
    Zenith pije szampana z Pepsi
    Monika Krawiec-Zaworska: Jak dbać o pracownika?
    Monika Krawiec-Zaworska: Jak dbać o pracownika?
    Lex Pilot - a może nie taki diabeł straszny?
    Lex Pilot - a może nie taki diabeł straszny?
    Najważniejsze trendy MarTech na 2023 rok, które warto śledzić
    Najważniejsze trendy MarTech na 2023 rok, które warto śledzić
  • Seriale i VOD
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Seriale i VOD
    "Nie bądź obojętny_a" hasłem 20. Millennium Docs Against Gravity
    "Nie bądź obojętny_a" hasłem 20. Millennium Docs Against Gravity
    SkyShowtime z mocną promocją na wejściu
    SkyShowtime z mocną promocją na wejściu
    Netflix: 400 mln zł rocznie na polskie produkcje
    Netflix: 400 mln zł rocznie na polskie produkcje
    "Wielka woda" - miałem apetyt na więcej
    "Wielka woda" - miałem apetyt na więcej
    5. sezon ARTE Opera w ARTE.tv - 14 spektakli do obejrzenia za darmo
    5. sezon ARTE Opera w ARTE.tv - 14 spektakli do obejrzenia za darmo
    Binge-watching z MMP - "Zachowaj spokój"
    Binge-watching z MMP - "Zachowaj spokój"
    Polski serial "Odwilż" najchętniej oglądaną produkcją HBO Max w Europie
    Polski serial "Odwilż" najchętniej oglądaną produkcją HBO Max w Europie
  • Koktajl
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Koktajl
    Snapchat i świat AR
    Snapchat i świat AR
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
  • Wydarzenia
  • Magazyn
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • NEXT DAY STUDIO
  • O mediach
  • O marketingu
  • O reklamie
  • Opinie
  • Seriale i VOD
  • Koktajl
  • Wydarzenia
  • Magazyn
zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



Kiosk
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

MMP
11 (511) 2022-11-03

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


6. PERYSKOP
10. WYWIAD
Kobieta jest zmianą
Dagmara Witek-Kuśmider, chief creative officer, Publicis Worldwide Poland, współautorka najczęściej nagradzanej pracy w tym roku: „Najmłodszy headhunter świata”, mówi o równouprawnieniu, parytetach w branży reklamowej i festiwalu Gerety Awards
14. NEWSFEED
16. FOKUS
Nietypowy mundial
Mimo wielu wątpliwości i kontrowersji Katar 2022 będzie zapewne sukcesem marketingowym i komercyjnym. Przy tej okazji pojawiają się jednak pytania, jak dalej będzie wyglądać biznes wokół piłki, jak ten sport musi się zmienić, aby był nadal atrakcyjny
26. HIGH FIVE
Copywriter nie jest od pisania
Kontynuujemy prezentację bohaterów naszego plebiscytu High5 i rozmawiamy z Emilią Czerwiec, business unit manager & creative lead w agencji Ancymony
28. MEDIA
Papierowa rewolucja
Ringier Axel Springer Polska zamknie drukowaną wersję tygodnika „Auto Świat” oraz serwisy Literia.pl i Vod.pl. Ograniczy również wydawanie „Przeglądu Sportowego” do dwóch numerów w tygodniu
36. MARKETING
Wierność w trudnych czasach
Pomimo rynkowych zawirowań programy lojalnościowe i promocje sprzedaży pozostają sprawdzonym i skutecznym narzędziem
50. 360
Reklamowy GPS: IPG Mediabrands
W trzecim odcinku nasz GPS wskazuje ul. Wołoską – odwiedzamy IPG Mediabrands. O modelu biznesowym i sposobie zarządzania przyjętym przez grupę rozmawiamy z Moniką Bronowską, CEO, IPG Mediabrands Central Eastern Europe
57. PRZETARGI
58. FORUM
63. AFTER
„Wielka woda” Netfliksa
Solidna produkcja, ale nie bez wad
65. RAPORT SPECJALNY AGENCJE EVENTOWE 2022

  • 2023 r.
  • 2-3 (514) 2023-02-28
  • 1 (513) 2023-01-09
  • 2022 r.
  • 12 (512) 2022-12-02
  • 11 (511) 2022-11-03
  • 10 (510) 2022-10-05
  • 9 (509) 2022-09-05
  • 7-8 (508) 2022-07-06
  • 6 (507) 2022-06-01
  • 5 (506) 2022-05-09
  • 4 (505) 2022-04-04
  • 2-3 (504) 2022-03-04
  • 2021 r.
  • 1 (503) 2021-12-30
  • 12 (502) 2021-12-01
  • 11 (501) 2021-11-02
  • 10 (500) 2021-10-01
  • 9 (499) 2021-09-02

Najnowsze wydania

11 (511) 2022-11-03

11 (511) 2022-11-03

11 (511) 2022-11-03

2-3 (514) 2023-02-28

11 (511) 2022-11-03

1 (513) 2023-01-09

11 (511) 2022-11-03

12 (512) 2022-12-02

11 (511) 2022-11-03

10 (510) 2022-10-05

11 (511) 2022-11-03

9 (509) 2022-09-05

11 (511) 2022-11-03

7-8 (508) 2022-07-06

11 (511) 2022-11-03

6 (507) 2022-06-01

11 (511) 2022-11-03

5 (506) 2022-05-09

11 (511) 2022-11-03

4 (505) 2022-04-04

W numerze między innymi:

• Kobieta jest zmianą. Dagmara Witek-Kuśmider, chief creative officer, Publicis Worldwide Poland, współautorka najczęściej nagradzanej pracy w tym roku: „Najmłodszy headhunter świata”, mówi o równouprawnieniu, parytetach w branży reklamowej i festiwalu Gerety Awards.

• Reprezentacja to produkt premium. O tym, jak będzie wyglądać komunikacja marketingowa podczas mistrzostw świata w Katarze, o sponsorach i o przyszłości kibicowania mówi Grzegorz Stańczuk, dyrektor departamentu marketingu i sponsoringu PZPN.

• Mecz dwóch światów. Czy planowanie i zakup czasu reklamowego w kanałach sportowych różni się czymś od zakupów w stacjach ogólnych?

• Amazo czy Allegro? Dlaczego warto się zajmować tematem marketplace’ów? Już od kilku lat widzimy, że to właśnie te platformy są miejscem, do którego zwracają się konsumenci rozpoczynając ścieżkę zakupową.

• Brand TV, czyli nowy sposób na skuteczne live experience. – Brand TV to szybko ewoluujące narzędzie komunikacji z doskonałym zwrotem z inwestycji – przekonuje Dominik Górka , CEO i dyrektor kreatywny agencji Live Age. To być może także przyszłość branży eventowej.


92 strony o marketingu z pasją

Dodatek do numeru:
- Raport Agencje Eventowe 2022

CO DALEJ Z PIŁKĄ?

PODCZAS MISTRZOSTW ŚWIATA W KATARZE NIERAZ BĘDZIEMY SŁYSZEĆ O PIENIĄDZACH. Ta mocno kontrowersyjna impreza jest w powszechnej opinii ostatecznym triumfem kasy nad duchem sportu. Ale bardziej uważny obserwator zacznie się jednocześnie zastanawiać, jak długo jeszcze piłka będzie rządzić światem i jak długo można z niej będzie czerpać aż takie korzyści finansowe i wizerunkowe.
Bo wystarczy porozmawiać z młodymi ludźmi, aby przekonać się, że dla nich futbol jest zupełnie czymś innym niż dla pokolenia ich rodziców i dziadków. Większość z nich w piłkę gra tylko od czasu do czasu, a najchętniej to na Xboksie lub Playstation. Interesują się gwiazdami, ale przede wszystkim obserwując je w social mediach. Na mecz na stadion czasem pójdą, bo to wyjątkowe przeżycie, choć nieczęsto – bilet jest drogi. Największy problem to oglądanie transmisji, bo wysiedzenie 90 minut przed telewizorem jest dla nich niemal niemożliwe. Nie mówiąc już o oglądaniu studia z gadającymi ekspertami rysującymi strzałki na monitorach. Do tego transmisja jest dostępna w telewizji, a nie na Twitchu czy Netfliksie, które to aplikacje młody człowiek ma w telefonie.
Dla części pokolenia Z barierą w konsumpcji futbolu jest także jego wizerunek. Branża piłkarska jawi się jako mało etyczna ze względu na zaangażowane pieniądze i finansowanie klubów z podejrzanych kierunków geograficznych. Można też zadać pytanie o ekologię, choćby w kontekście podróży i emisji CO2. Piszę to jako fan futbolu, dla którego 90 minut meczu mija tak szybko jak kwadrans, a strzałki na monitorach ekspertów wciąż wydają się interesujące. Jednak zdaję sobie sprawę, że federacje, kluby i marki zaangażowane w piłkę stają przed poważnym wyzwaniem.
Na razie takich fanów jak ja jest wystarczająco dużo i jestem spokojny o widownię i wyniki finansowe turnieju w Katarze w 2022 r. Ale być może to ostatni tak konsumowany przez widzów mundial. Branżę piłkarską czekają zmiany.

Tomasz Wygnański Tomasz Wygnański,
redaktor naczelny,
„Media Marketing Polska”

  • O magazynie

    „Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
    →
    bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
    →
    raporty specjalne "MMP",
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    mmponline.pl
    →
    MMP24.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    →
    Kokurs Golden Arrow
    →
    Kokurs Kreatura
    →
    Konferencje pod egidą magazynu
    →
    kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor

    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

    Tomasz Wygnański

  • Historia magazynu

    Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu MMP

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Idzikowskiego 16, 00-710
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info@media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze Publikacje
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Media & Marketing Polska
    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 2-3 (514) 2023-02-28
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Handel
    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 3 (389) 2023-03-10
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Food Service
    Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 3 (223) 2023-03-17
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2023

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI