• Ashburn, United States 12.6 °C / 86 % / 1003 hPa
  • 2023-12-03 22:23
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Kontakt
mmponline.pl
Be Media
  • NEXT DAY STUDIO
  • O mediach
    • TV
    • INTERNET
    • PRASA
    • RADIO
    • OOH
    • INNE
    • WSZYSTKIE Z MEDIA
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - TV
    2,8 mld zł to roczne nakłady na produkcję telewizyjną i VoD
    2,8 mld zł to roczne nakłady na produkcję telewizyjną i VoD
    NEM Zagreb 2023 - znamy program
    NEM Zagreb 2023 - znamy program
    NEM Zagreb z konkursem scenariuszowym
    NEM Zagreb z konkursem scenariuszowym
    TVN z nagrodą za najlepszy kontent TV w raporcie "Nadawcy 2023"
    TVN z nagrodą za najlepszy kontent TV w raporcie "Nadawcy 2023"
    Hiszpański łącznik (Conecta 2023)
    Hiszpański łącznik (Conecta 2023)
    Polsat kupuje 4Fun.tv i NaEkranie
    Polsat kupuje 4Fun.tv i NaEkranie
    Viaplay wycofuje się z Polski
    Viaplay wycofuje się z Polski
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INTERNET
    Polsat ciśnie Interię, ale nie umie wycisnąć
    Polsat ciśnie Interię, ale nie umie wycisnąć
    Zwierciadlo.pl najbardziej angażującym serwisem luksusowych magazynów dla kobiet
    Zwierciadlo.pl najbardziej angażującym serwisem luksusowych magazynów dla kobiet
    W wielokanałowej sieci - rozmowa z Michałem Dębskim z Lifetube
    W wielokanałowej sieci - rozmowa z Michałem Dębskim z Lifetube
    Arkadiusz Seidler: Audio otwiera nowe możliwości
    Arkadiusz Seidler: Audio otwiera nowe możliwości
    Co nowego w social mediach (59)
    Co nowego w social mediach (59)
    Ruszył JobCreator.pl
    Ruszył JobCreator.pl
    Szymon Lipiński: VoD, czyli dużo niewiadomych
    Szymon Lipiński: VoD, czyli dużo niewiadomych
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - PRASA
    Zyta Rudzka laureatką Nagrody Literackiej Nike 2023
    Zyta Rudzka laureatką Nagrody Literackiej Nike 2023
    VFP Communications poszerza i odświeża portfolio swoich mediów B2B
    VFP Communications poszerza i odświeża portfolio swoich mediów B2B
    "Pismo" z wydaniem specjalnym "Wokół wody"
    "Pismo" z wydaniem specjalnym "Wokół wody"
    Wydawnictwo Bauer Wydawcą Roku według "MMP"
    Wydawnictwo Bauer Wydawcą Roku według "MMP"
    Niższe przychody i strata Agory w IV kwartale 2022 r.
    Niższe przychody i strata Agory w IV kwartale 2022 r.
    Marek Knap dyrektorem artystycznym Burda Media Polska
    Marek Knap dyrektorem artystycznym Burda Media Polska
    Paszporty “Polityki" wręczone po raz 30.
    Paszporty “Polityki" wręczone po raz 30.
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - RADIO
    Na 3. urodziny Radio Nowy Świat na 4 kanałach równocześnie
    Na 3. urodziny Radio Nowy Świat na 4 kanałach równocześnie
    Radio Nowy Świat z otwartymi podcastami i spektaklem "NieDochodzenie" na 3. urodziny
    Radio Nowy Świat z otwartymi podcastami i spektaklem "NieDochodzenie" na 3. urodziny
    Radio Nowy Świat podsumowuje 2022 r. i ogłasza zmiany w zarządzie
    Radio Nowy Świat podsumowuje 2022 r. i ogłasza zmiany w zarządzie
    Nowa audycja Weroniki Wawrzkowicz w Radiu Nowy Świat
    Nowa audycja Weroniki Wawrzkowicz w Radiu Nowy Świat
    Radio Nowy Świat przygląda się patronom
    Radio Nowy Świat przygląda się patronom
    Radio Nowy Świat świętuje wraz z patronami 3-lecie zbiórki
    Radio Nowy Świat świętuje wraz z patronami 3-lecie zbiórki
    Radio Nowy Świat nadaje 1 kwietnia z Montowni Gdańsk
    Radio Nowy Świat nadaje 1 kwietnia z Montowni Gdańsk
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - OOH
    Transformacja bez ekościemy
    Transformacja bez ekościemy
    Warexpo i Gemius policzą odbiorców warszawskiego OOH
    Warexpo i Gemius policzą odbiorców warszawskiego OOH
    Rośnie rynek reklamy outdoor. Powód? Coraz większe korki
    Rośnie rynek reklamy outdoor. Powód? Coraz większe korki
    DOOH motorem wzrostu reklamy zewnętrznej
    DOOH motorem wzrostu reklamy zewnętrznej
    Platige Image prezentuje showreel 3D
    Platige Image prezentuje showreel 3D
    IGRZ raportuje spadki klasycznego OOH
    IGRZ raportuje spadki klasycznego OOH
    Radio 357 z pierwszą kampanią outdoorową
    Radio 357 z pierwszą kampanią outdoorową
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INNE
    Powstaje Rada Polskich Mediów
    Powstaje Rada Polskich Mediów
    Reklamiara - po co komu DEI. Rozmowa z Katarzyną Gaweł
    Reklamiara - po co komu DEI. Rozmowa z Katarzyną Gaweł
    Top 25 filmów na 25-lecie Multikina
    Top 25 filmów na 25-lecie Multikina
    “Barbie" najbardziej dochodowym filmem w historii Warner Bros
    “Barbie" najbardziej dochodowym filmem w historii Warner Bros
    Tak rośnie “państwowy" dom mediowy Sigma Bis
    Tak rośnie “państwowy" dom mediowy Sigma Bis
    Przetargowe wakacje
    Przetargowe wakacje
    Szefowa regionu
    Szefowa regionu
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - MEDIA
    2,8 mld zł to roczne nakłady na produkcję telewizyjną i VoD
    2,8 mld zł to roczne nakłady na produkcję telewizyjną i VoD
    Polsat ciśnie Interię, ale nie umie wycisnąć
    Polsat ciśnie Interię, ale nie umie wycisnąć
    Transformacja bez ekościemy
    Transformacja bez ekościemy
    Zwierciadlo.pl najbardziej angażującym serwisem luksusowych magazynów dla kobiet
    Zwierciadlo.pl najbardziej angażującym serwisem luksusowych magazynów dla kobiet
    Warexpo i Gemius policzą odbiorców warszawskiego OOH
    Warexpo i Gemius policzą odbiorców warszawskiego OOH
    NEM Zagreb 2023 - znamy program
    NEM Zagreb 2023 - znamy program
    W wielokanałowej sieci - rozmowa z Michałem Dębskim z Lifetube
    W wielokanałowej sieci - rozmowa z Michałem Dębskim z Lifetube
  • O marketingu
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O marketingu
    Wygodnie i odpowiedzialnie - rozmowa z Mariuszem Ryciakiem
    Wygodnie i odpowiedzialnie - rozmowa z Mariuszem Ryciakiem
    100 najwartościowszych marek świata [Interbrand 2023]
    100 najwartościowszych marek świata [Interbrand 2023]
    Sam Altman wraca do OpenAI
    Sam Altman wraca do OpenAI
    Reklamiara - rozmowa z Łukaszem Packiem o Target Operating Model [wideo]
    Reklamiara - rozmowa z Łukaszem Packiem o Target Operating Model [wideo]
    "Podaruj zdrowie w prezencie" - świąteczna akcja ZnanyLekarz i Pomagam.pl dla Lekarzy bez Granic [wideo]
    "Podaruj zdrowie w prezencie" - świąteczna akcja ZnanyLekarz i Pomagam.pl dla Lekarzy bez Granic [wideo]
    Branża kosmetyczna odporna na kryzys, efekt szminki działa
    Branża kosmetyczna odporna na kryzys, efekt szminki działa
    Publicis Groupe wprowadza kodeks z zasadami współpracy dla influencerów
    Publicis Groupe wprowadza kodeks z zasadami współpracy dla influencerów
  • O reklamie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O reklamie
    Kreatura 2023: Publicis Worldwide Poland zdobywa Grand Prix
    Kreatura 2023: Publicis Worldwide Poland zdobywa Grand Prix
    Kreacja prokreacji, czyli jak reklamować rozmnażanie [wideo]
    Kreacja prokreacji, czyli jak reklamować rozmnażanie [wideo]
    Lisek zwinnie wykorzystuje AI
    Lisek zwinnie wykorzystuje AI
    Reklamiara - 12 prac Asterixa czy 12 zasad współpracy przy produkcji reklamowej?
    Reklamiara - 12 prac Asterixa czy 12 zasad współpracy przy produkcji reklamowej?
    TikTok Ads Manager - narzędzie do skutecznych kampanii reklamowych na TikToku
    TikTok Ads Manager - narzędzie do skutecznych kampanii reklamowych na TikToku
    65 prac nominowanych w konkursie Kreatura 2023
    65 prac nominowanych w konkursie Kreatura 2023
    Otomoto z platformą komunikacyjną "Tu się tworzą historie" [wideo]
    Otomoto z platformą komunikacyjną "Tu się tworzą historie" [wideo]
  • Opinie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Opinie
    Jak nie dać się zatopić nadchodzącej fali [Mustafa Suleyman, The Coming Wave - recenzja]
    Jak nie dać się zatopić nadchodzącej fali [Mustafa Suleyman, The Coming Wave - recenzja]
    Mariusz Ryciak: Jak zdobyć lojalność i zjednać sobie konsumentów
    Mariusz Ryciak: Jak zdobyć lojalność i zjednać sobie konsumentów
    Przyrząd do drażnienia ["Urban. Biografia" - recenzja]
    Przyrząd do drażnienia ["Urban. Biografia" - recenzja]
    Lokalna adekwatność czy regionalne "lost in translation"?
    Lokalna adekwatność czy regionalne "lost in translation"?
    Dino zyskuje silny fundament digitalowy
    Dino zyskuje silny fundament digitalowy
    Chcemy być eko, ale nie zawsze możemy
    Chcemy być eko, ale nie zawsze możemy
    Fokus na attention
    Fokus na attention
  • Seriale i VOD
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Seriale i VOD
    Serial "Tajemnice polskich morderstw" numerem 1 na Netfliksie
    Serial "Tajemnice polskich morderstw" numerem 1 na Netfliksie
    Amazon Prime i Papaya Films zapowiadają film o Kubie Błaszczykowskim
    Amazon Prime i Papaya Films zapowiadają film o Kubie Błaszczykowskim
    Przedpremierowy pokaz polskich seriali Netflix na 23. mBank MFF Nowe Horyzonty
    Przedpremierowy pokaz polskich seriali Netflix na 23. mBank MFF Nowe Horyzonty
    “Lewandowski nieZnany": premiera 31 marca
    “Lewandowski nieZnany": premiera 31 marca
    "Nie bądź obojętny_a" hasłem 20. Millennium Docs Against Gravity
    "Nie bądź obojętny_a" hasłem 20. Millennium Docs Against Gravity
    SkyShowtime z mocną promocją na wejściu
    SkyShowtime z mocną promocją na wejściu
    Netflix: 400 mln zł rocznie na polskie produkcje
    Netflix: 400 mln zł rocznie na polskie produkcje
  • Koktajl
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Koktajl
    ICCO Global Summit 2023
    ICCO Global Summit 2023
    Snapchat i świat AR
    Snapchat i świat AR
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
  • Wydarzenia
  • Magazyn
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • NEXT DAY STUDIO
  • O mediach
  • O marketingu
  • O reklamie
  • Opinie
  • Seriale i VOD
  • Koktajl
  • Wydarzenia
  • Magazyn
zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



Kiosk
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

MMP
12 (512) 2022-12-02

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


8. PERYSKOP
10. WYWIAD
Słodka przyszłość
– Myślę, że w perspektywie 2-3 lat możemy doczekać się sytuacji, gdzie wysokość budżetów inwestowanych w telewizję i digital będzie na tym samym poziomie, a dla niektórych marek budżet mediowy będzie w 100% alokowany w środowisku online – mówi Grzegorz Lis, dyrektor marketingu na Europę Środkową w Mondelez International
14. NEWSFEED
16. MEDIA
Zawsze blisko czytelniczek
- Marka „Twój Styl” umiejętnie łączy świat analogowy z digitalowym, treści w prasie i online. Będziemy inwestować w nasze portfolio lifestyle’owe zarówno merytorycznie, jak i biznesowo – deklaruje Monika Krokiewicz, członek zarządu, wydawca czasopism kobiecych, luksusowych i poradnikowych w Wydawnictwie Bauer
21. MARKETING
Metaverse... czyli co?
Zanim zaczniemy opisywać w briefach scenariusze na podbój metaversum, warto bliżej przyjrzeć się temu zjawisku
30. 360
Digitalizacja zmienia wszystko
O roli digitalu w agencji mediowej, końcu cookies, gamingu, a także o tym, jak zachowają się marketerzy w czasie kryzysu, mówi Beata Magdziarz, chief digital officer, Havas Media Group
43. PRZETARGI
44. FORUM
49. RAPORT SPECJALNY „BIURA REKLAMY”
125. RAPORT SPECJALNY „NEXT DAY”

  • 2023 r.
  • 12 (522) 2023-12-04
  • 11 (521) 2023-10-30
  • 10 (520) 2023-09-29
  • 9 (519) 2023-08-31
  • 7-8 (518) 2023-07-04
  • 6 (517) 2023-06-02
  • 5 (516) 2023-05-04
  • 4 (515) 2023-03-29
  • 2-3 (514) 2023-02-28
  • 1 (513) 2023-01-09
  • 2022 r.
  • 12 (512) 2022-12-02
  • 11 (511) 2022-11-03
  • 10 (510) 2022-10-05
  • 9 (509) 2022-09-05
  • 7-8 (508) 2022-07-06
  • 6 (507) 2022-06-01

Najnowsze wydania

12 (512) 2022-12-02

12 (512) 2022-12-02

12 (512) 2022-12-02

12 (522) 2023-12-04

12 (512) 2022-12-02

11 (521) 2023-10-30

12 (512) 2022-12-02

10 (520) 2023-09-29

12 (512) 2022-12-02

9 (519) 2023-08-31

12 (512) 2022-12-02

7-8 (518) 2023-07-04

12 (512) 2022-12-02

6 (517) 2023-06-02

12 (512) 2022-12-02

5 (516) 2023-05-04

12 (512) 2022-12-02

4 (515) 2023-03-29

12 (512) 2022-12-02

2-3 (514) 2023-02-28

12 (512) 2022-12-02

1 (513) 2023-01-09

W numerze między innymi:

• Słodka przyszłość. – Myślę, że w perspektywie 2-3 lat możemy doczekać się sytuacji, gdzie wysokość budżetów inwestowanych w telewizję i digital będzie na tym samym poziomie, a dla niektórych marek budżet mediowy będzie w 100% alokowany w środowisku online – mówi Grzegorz Lis, dyrektor marketingu na Europę Środkową w Mondelez International.

• BBC oznacza jakość. Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że w średnioterminowej perspektywie telewizja linearna powinna pozostać głównym źródłem konsumpcji treści. Ale absolutnie nie lekceważymy oglądalności nielinearnej – przekonuje Zbigniew Pruski, commercial director, branded services na Europę Środkowo-Wschodnią, BBC Studios.

• Metaverse... Czyli co? Zanim zaczniemy opisywać w briefach scenariusze na podbój metaversum, warto bliżej przyjrzeć się temu zjawisku.

• Istnieje życie bez cookies. – W branży powtarza się jak mantrę termin first party data, ale warto się zastanowić, jak te dane wykorzystać poza własną bazą, do komunikacji do innych odbiorców, do akwizycji nowych klientów. I to jest moim zdaniem największe wyzwanie dla reklamodawców – mówi Tomasz Chłodecki, CEO Justtag Group.

• Jak wygląda rzeczywistość genracji Z? Agencja MediaHub w obszernym badaniu łączącym metody ilościowe i jakościowe oddała głos pokoleniu Z, by spojrzeć na świat ich oczami.


140 stron o marketingu z pasją  

Dodatki do numeru:
- Raport Biura Reklamy 2022

- Raport Next Day Studio 2022

BOND TYM RAZEM NIE RATUJE ŚWIATA

O KAMPANII WÓDKI BELVEDERE Z DANIELEM CRAIGIEM WSPOMINAMY W TYM WYDANIU „MMP” AŻ KILKA RAZY. Mnie osobiście ta reklama aż tak nie urzekła, ale pewnie dlatego, że jestem psychofanem Jamesa Bonda i nie mogę wewnętrznie pogodzić się z faktem, że Craig na ekranie może być kimś innym. Bardziej istotne jest, że kampania naprawdę wzbudziła ogromne zainteresowanie, komentowano ją szeroko w social mediach, i to nie tylko na branżowych profilach, wzmianki o niej pojawiły się też w całkiem mainstreamowych mediach tradycyjnych. Okazało się, że spot reklamowy wciąż może poruszać, że ludzie o nim rozmawiają, szukają go na YouTube. Ciekawe jest także to, że – jak zauważa jeden z autorów opinii w tym wydaniu „MMP” – kampania nie ma nic wspólnego z ratowaniem świata. A może wręcz w tym tkwi siła tego komunikatu marki? W jego radości, lekkości, czystym pięknie obrazu?
Zbliżamy się do końca roku, a następny jest dla branży reklamowej sporą zagadką. Agora zdecydowała się nie przedstawiać prognoz co do wydatków reklamowych w Polsce w 2023 r., a Publicis Groupe w swoim raporcie mówi o różnych negatywnych zjawiskach rynkowych, które sprawią, że wzrost najprawdopodobniej będzie niższy niż 3%.
Na pewno jest czym się niepokoić, ale takie kampanie jak ta Belvedere potrafią wprawić w lepszy humor. Przypominają, jaką siłę może mieć reklama. Ile może sprawić radości. I najważniejsze – jak wiele może zrobić dla marki.
Życzmy sobie, aby takich kampanii (i budżetów) było w kolejnym roku jak najwięcej. Chociaż osobiście wciąż nie mogę odżałować Craiga jako 007.

Tomasz Wygnański Tomasz Wygnański,
redaktor naczelny,
„Media Marketing Polska”

  • O magazynie

    „Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
    →
    bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
    →
    raporty specjalne "MMP",
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    mmponline.pl
    →
    MMP24.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    →
    Kokurs Golden Arrow
    →
    Kokurs Kreatura
    →
    Konferencje pod egidą magazynu
    →
    kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor

    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

    Tomasz Wygnański

  • Historia magazynu

    Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu MMP

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Idzikowskiego 16, 00-710
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info@media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze Publikacje
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Media Marketing Polska
    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 12 (522) 2023-12-04
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Handel
    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 11 (396) 2023-11-13
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Food Service
    Wydawany od 1994 r., jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 11 (230) 2023-11-23
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2023

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI