
roczna nonstop studencka
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.
MMP
12 (512) 2022-12-02
zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania
10. WYWIAD
Słodka przyszłość
– Myślę, że w perspektywie 2-3 lat możemy doczekać się sytuacji, gdzie wysokość budżetów inwestowanych w telewizję i digital będzie na tym samym poziomie, a dla niektórych marek budżet mediowy będzie w 100% alokowany w środowisku online – mówi Grzegorz Lis, dyrektor marketingu na Europę Środkową w Mondelez International
14. NEWSFEED
16. MEDIA
Zawsze blisko czytelniczek
- Marka „Twój Styl” umiejętnie łączy świat analogowy z digitalowym, treści w prasie i online. Będziemy inwestować w nasze portfolio lifestyle’owe zarówno merytorycznie, jak i biznesowo – deklaruje Monika Krokiewicz, członek zarządu, wydawca czasopism kobiecych, luksusowych i poradnikowych w Wydawnictwie Bauer
21. MARKETING
Metaverse... czyli co?
Zanim zaczniemy opisywać w briefach scenariusze na podbój metaversum, warto bliżej przyjrzeć się temu zjawisku
30. 360
Digitalizacja zmienia wszystko
O roli digitalu w agencji mediowej, końcu cookies, gamingu, a także o tym, jak zachowają się marketerzy w czasie kryzysu, mówi Beata Magdziarz, chief digital officer, Havas Media Group
43. PRZETARGI
44. FORUM
49. RAPORT SPECJALNY „BIURA REKLAMY”
125. RAPORT SPECJALNY „NEXT DAY”

- 2023 r.
- 12 (522) 2023-12-04
- 11 (521) 2023-10-30
- 10 (520) 2023-09-29
- 9 (519) 2023-08-31
- 7-8 (518) 2023-07-04
- 6 (517) 2023-06-02
- 5 (516) 2023-05-04
- 4 (515) 2023-03-29
- 2-3 (514) 2023-02-28
- 1 (513) 2023-01-09
- 2022 r.
- 12 (512) 2022-12-02
- 11 (511) 2022-11-03
- 10 (510) 2022-10-05
- 9 (509) 2022-09-05
- 7-8 (508) 2022-07-06
- 6 (507) 2022-06-01
Najnowsze wydania

W numerze między innymi:
• Słodka przyszłość. – Myślę, że w perspektywie 2-3 lat możemy doczekać się sytuacji, gdzie wysokość budżetów inwestowanych w telewizję i digital będzie na tym samym poziomie, a dla niektórych marek budżet mediowy będzie w 100% alokowany w środowisku online – mówi Grzegorz Lis, dyrektor marketingu na Europę Środkową w Mondelez International.
• BBC oznacza jakość. Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że w średnioterminowej perspektywie telewizja linearna powinna pozostać głównym źródłem konsumpcji treści. Ale absolutnie nie lekceważymy oglądalności nielinearnej – przekonuje Zbigniew Pruski, commercial director, branded services na Europę Środkowo-Wschodnią, BBC Studios.
• Metaverse... Czyli co? Zanim zaczniemy opisywać w briefach scenariusze na podbój metaversum, warto bliżej przyjrzeć się temu zjawisku.
• Istnieje życie bez cookies. – W branży powtarza się jak mantrę termin first party data, ale warto się zastanowić, jak te dane wykorzystać poza własną bazą, do komunikacji do innych odbiorców, do akwizycji nowych klientów. I to jest moim zdaniem największe wyzwanie dla reklamodawców – mówi Tomasz Chłodecki, CEO Justtag Group.
• Jak wygląda rzeczywistość genracji Z? Agencja MediaHub w obszernym badaniu łączącym metody ilościowe i jakościowe oddała głos pokoleniu Z, by spojrzeć na świat ich oczami.
140 stron o marketingu z pasją
Dodatki do numeru:
- Raport Biura Reklamy 2022
- Raport Next Day Studio 2022

O KAMPANII WÓDKI BELVEDERE Z DANIELEM CRAIGIEM WSPOMINAMY W TYM WYDANIU „MMP” AŻ KILKA RAZY. Mnie osobiście ta reklama aż tak nie urzekła, ale pewnie dlatego, że jestem psychofanem Jamesa Bonda i nie mogę wewnętrznie pogodzić się z faktem, że Craig na ekranie może być kimś innym. Bardziej istotne jest, że kampania naprawdę wzbudziła ogromne zainteresowanie, komentowano ją szeroko w social mediach, i to nie tylko na branżowych profilach, wzmianki o niej pojawiły się też w całkiem mainstreamowych mediach tradycyjnych.
Okazało się, że spot reklamowy wciąż może poruszać, że ludzie o nim rozmawiają, szukają go na YouTube. Ciekawe jest także to, że – jak zauważa jeden z autorów opinii w tym wydaniu „MMP” – kampania nie ma nic wspólnego z ratowaniem świata. A może wręcz w tym tkwi siła tego komunikatu marki? W jego radości, lekkości, czystym pięknie obrazu?
Zbliżamy się do końca roku, a następny jest dla branży reklamowej sporą zagadką. Agora zdecydowała się nie przedstawiać prognoz co do wydatków reklamowych w Polsce w 2023 r., a Publicis Groupe w swoim raporcie mówi o różnych negatywnych zjawiskach rynkowych, które sprawią, że wzrost najprawdopodobniej będzie niższy niż 3%.
Na pewno jest czym się niepokoić, ale takie kampanie jak ta Belvedere potrafią wprawić w lepszy humor. Przypominają, jaką siłę może mieć reklama. Ile może sprawić radości. I najważniejsze – jak wiele może zrobić dla marki.
Życzmy sobie, aby takich kampanii (i budżetów) było w kolejnym roku jak najwięcej. Chociaż osobiście wciąż nie mogę odżałować Craiga jako 007.
Tomasz Wygnański,
redaktor naczelny,
„Media Marketing Polska”
-
O magazynie
„Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.
-
Co zawiera prenumerata magazynu→dziesięć egzemplarzy magazynu,
→E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
→bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
→bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
→raporty specjalne "MMP",
→"Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
→"Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
→rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
→darmową wysyłkę.
-
Gdzie moge zakupić magazyn→zakup online poprzez sklep.media.com.pl
→poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
→zakup egzemplarzy w salonach Empik
→kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
-
Strony internetowe związane z magazynem
-
Wydarzenia związane z magazynem→Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
→Kokurs Golden Arrow
→Kokurs Kreatura
→Konferencje pod egidą magazynu
→kontakt w sprawie wydarzeń
-
Dostępna przestrzeń reklamowa→Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
→kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
-
Kontakt z Redakcją
-
Historia magazynu
Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.
-
Stopka magazynu