• Ashburn, United States 18.5 °C / 82 % / 1021 hPa
  • 2023-09-30 16:04
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Kontakt
mmponline.pl
Ancymony
  • NEXT DAY STUDIO
  • O mediach
    • TV
    • INTERNET
    • PRASA
    • RADIO
    • OOH
    • INNE
    • WSZYSTKIE Z MEDIA
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - TV
    Hiszpański łącznik (Conecta 2023)
    Hiszpański łącznik (Conecta 2023)
    Polsat kupuje 4Fun.tv i NaEkranie
    Polsat kupuje 4Fun.tv i NaEkranie
    Viaplay wycofuje się z Polski
    Viaplay wycofuje się z Polski
    10% w 3 lata - to prawdopodobna skala rezygnacji z telewizji satelitarnej w Polsce
    10% w 3 lata - to prawdopodobna skala rezygnacji z telewizji satelitarnej w Polsce
    NEM Dubrovnik 2023 - dzień trzeci
    NEM Dubrovnik 2023 - dzień trzeci
    NEM Dubrovnik 2023 - dzień drugi
    NEM Dubrovnik 2023 - dzień drugi
    NEM Dubrovnik 2023 - dzień pierwszy
    NEM Dubrovnik 2023 - dzień pierwszy
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INTERNET
    Top 10 Audioteki w sierpniu
    Top 10 Audioteki w sierpniu
    Co nowego w social mediach (57)
    Co nowego w social mediach (57)
    Kim są "podheads": raport YouGov
    Kim są "podheads": raport YouGov
    Co nowego w social mediach (56)
    Co nowego w social mediach (56)
    Ekstrakt Studio X Meta - case study
    Ekstrakt Studio X Meta - case study
    Best Stream Awards 2023 za projekty audio rozdane
    Best Stream Awards 2023 za projekty audio rozdane
    Co nowego w social mediach (55)
    Co nowego w social mediach (55)
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - PRASA
    VFP Communications poszerza i odświeża portfolio swoich mediów B2B
    VFP Communications poszerza i odświeża portfolio swoich mediów B2B
    "Pismo" z wydaniem specjalnym "Wokół wody"
    "Pismo" z wydaniem specjalnym "Wokół wody"
    Wydawnictwo Bauer Wydawcą Roku według "MMP"
    Wydawnictwo Bauer Wydawcą Roku według "MMP"
    Niższe przychody i strata Agory w IV kwartale 2022 r.
    Niższe przychody i strata Agory w IV kwartale 2022 r.
    Marek Knap dyrektorem artystycznym Burda Media Polska
    Marek Knap dyrektorem artystycznym Burda Media Polska
    Paszporty “Polityki" wręczone po raz 30.
    Paszporty “Polityki" wręczone po raz 30.
    Monika Tutak-Goll na czele wszystkich redakcji  "Wysokich Obcasów"
    Monika Tutak-Goll na czele wszystkich redakcji "Wysokich Obcasów"
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - RADIO
    Na 3. urodziny Radio Nowy Świat na 4 kanałach równocześnie
    Na 3. urodziny Radio Nowy Świat na 4 kanałach równocześnie
    Radio Nowy Świat z otwartymi podcastami i spektaklem "NieDochodzenie" na 3. urodziny
    Radio Nowy Świat z otwartymi podcastami i spektaklem "NieDochodzenie" na 3. urodziny
    Radio Nowy Świat podsumowuje 2022 r. i ogłasza zmiany w zarządzie
    Radio Nowy Świat podsumowuje 2022 r. i ogłasza zmiany w zarządzie
    Nowa audycja Weroniki Wawrzkowicz w Radiu Nowy Świat
    Nowa audycja Weroniki Wawrzkowicz w Radiu Nowy Świat
    Radio Nowy Świat przygląda się patronom
    Radio Nowy Świat przygląda się patronom
    Radio Nowy Świat świętuje wraz z patronami 3-lecie zbiórki
    Radio Nowy Świat świętuje wraz z patronami 3-lecie zbiórki
    Radio Nowy Świat nadaje 1 kwietnia z Montowni Gdańsk
    Radio Nowy Świat nadaje 1 kwietnia z Montowni Gdańsk
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - OOH
    Rośnie rynek reklamy outdoor. Powód? Coraz większe korki
    Rośnie rynek reklamy outdoor. Powód? Coraz większe korki
    DOOH motorem wzrostu reklamy zewnętrznej
    DOOH motorem wzrostu reklamy zewnętrznej
    Platige Image prezentuje showreel 3D
    Platige Image prezentuje showreel 3D
    IGRZ raportuje spadki klasycznego OOH
    IGRZ raportuje spadki klasycznego OOH
    Radio 357 z pierwszą kampanią outdoorową
    Radio 357 z pierwszą kampanią outdoorową
    Jak się nie zgubić w outdoorze?
    Jak się nie zgubić w outdoorze?
    "Przedszkole. Bucza, luty 2022" - wystawa na nośnikach DOOH JetLine i Warexpo
    "Przedszkole. Bucza, luty 2022" - wystawa na nośnikach DOOH JetLine i Warexpo
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INNE
    Top 25 filmów na 25-lecie Multikina
    Top 25 filmów na 25-lecie Multikina
    “Barbie" najbardziej dochodowym filmem w historii Warner Bros
    “Barbie" najbardziej dochodowym filmem w historii Warner Bros
    Tak rośnie “państwowy" dom mediowy Sigma Bis
    Tak rośnie “państwowy" dom mediowy Sigma Bis
    Przetargowe wakacje
    Przetargowe wakacje
    Szefowa regionu
    Szefowa regionu
    Przetargi - czerwiec 2023
    Przetargi - czerwiec 2023
    Radomir Jaszczuk pokieruje rozwojem sprzedaży Grupy Mullenlowe
    Radomir Jaszczuk pokieruje rozwojem sprzedaży Grupy Mullenlowe
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - MEDIA
    Top 25 filmów na 25-lecie Multikina
    Top 25 filmów na 25-lecie Multikina
    Top 10 Audioteki w sierpniu
    Top 10 Audioteki w sierpniu
    Co nowego w social mediach (57)
    Co nowego w social mediach (57)
    Rośnie rynek reklamy outdoor. Powód? Coraz większe korki
    Rośnie rynek reklamy outdoor. Powód? Coraz większe korki
    Hiszpański łącznik (Conecta 2023)
    Hiszpański łącznik (Conecta 2023)
    “Barbie" najbardziej dochodowym filmem w historii Warner Bros
    “Barbie" najbardziej dochodowym filmem w historii Warner Bros
    Kim są "podheads": raport YouGov
    Kim są "podheads": raport YouGov
  • O marketingu
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O marketingu
    Jak AI wspiera e-commerce?
    Jak AI wspiera e-commerce?
    Powstaje nowa agencja - Marketing Hackers
    Powstaje nowa agencja - Marketing Hackers
    Europejski e-commerce urósł w 2022 r. o 6% - raport Ecommerce Europe i EuroCommerce
    Europejski e-commerce urósł w 2022 r. o 6% - raport Ecommerce Europe i EuroCommerce
    Bailey, Cukier, Jarrett i Zeihan wystąpią na Impact'24
    Bailey, Cukier, Jarrett i Zeihan wystąpią na Impact'24
    Przemysław Płudowski, Tpay: Współpraca wszystkim się opłaca
    Przemysław Płudowski, Tpay: Współpraca wszystkim się opłaca
    Hill + Knowlton Strategies i Dfusion Communication nagrodzone w raporcie "Agencje Public Relations 2023"
    Hill + Knowlton Strategies i Dfusion Communication nagrodzone w raporcie "Agencje Public Relations 2023"
    Magdalena Czesuch: W trosce o milusińskich
    Magdalena Czesuch: W trosce o milusińskich
  • O reklamie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O reklamie
    Allegro reklamowo większe niż TVP?
    Allegro reklamowo większe niż TVP?
    Reklamiara - warto rozmawiać: Paweł Gala
    Reklamiara - warto rozmawiać: Paweł Gala
    Marta Macke - Reklamiara: każde spotkanie to inspiracja
    Marta Macke - Reklamiara: każde spotkanie to inspiracja
    Otomoto z kampanią online [wideo]
    Otomoto z kampanią online [wideo]
    Silni w tandemie: 19 Południk i Ancymony łączą się
    Silni w tandemie: 19 Południk i Ancymony łączą się
    Termin zgłoszeń do YouTube Works Awards przedłużony
    Termin zgłoszeń do YouTube Works Awards przedłużony
    Marcin Sosiński: Z Cannes w świat
    Marcin Sosiński: Z Cannes w świat
  • Opinie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Opinie
    Zyski z rezygnacji
    Zyski z rezygnacji
    Grzegorz Szczepański: Przywrócić PR do public relations
    Grzegorz Szczepański: Przywrócić PR do public relations
    Tomasz Alberski: Komunikacja bardziej zintegrowana
    Tomasz Alberski: Komunikacja bardziej zintegrowana
    Generatywna AI - można czy nie można?
    Generatywna AI - można czy nie można?
    Czy zdołamy odwołać katastrofę
    Czy zdołamy odwołać katastrofę
    Drugie oblicze Warszawy
    Drugie oblicze Warszawy
    Od  "czelendżu" do mobbingu: o relacjach w branży reklamowej
    Od "czelendżu" do mobbingu: o relacjach w branży reklamowej
  • Seriale i VOD
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Seriale i VOD
    Amazon Prime i Papaya Films zapowiadają film o Kubie Błaszczykowskim
    Amazon Prime i Papaya Films zapowiadają film o Kubie Błaszczykowskim
    Przedpremierowy pokaz polskich seriali Netflix na 23. mBank MFF Nowe Horyzonty
    Przedpremierowy pokaz polskich seriali Netflix na 23. mBank MFF Nowe Horyzonty
    “Lewandowski nieZnany": premiera 31 marca
    “Lewandowski nieZnany": premiera 31 marca
    "Nie bądź obojętny_a" hasłem 20. Millennium Docs Against Gravity
    "Nie bądź obojętny_a" hasłem 20. Millennium Docs Against Gravity
    SkyShowtime z mocną promocją na wejściu
    SkyShowtime z mocną promocją na wejściu
    Netflix: 400 mln zł rocznie na polskie produkcje
    Netflix: 400 mln zł rocznie na polskie produkcje
    "Wielka woda" - miałem apetyt na więcej
    "Wielka woda" - miałem apetyt na więcej
  • Koktajl
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Koktajl
    Snapchat i świat AR
    Snapchat i świat AR
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
  • Wydarzenia
  • Magazyn
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • NEXT DAY STUDIO
  • O mediach
  • O marketingu
  • O reklamie
  • Opinie
  • Seriale i VOD
  • Koktajl
  • Wydarzenia
  • Magazyn
zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



Kiosk
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

MMP
6 (517) 2023-06-02

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


8. PERYSKOP
10. FOKUS
Ukontentowani
Tegoroczne targi MIPTV dowiodły, że producenci formatów złapali zadyszkę. Dobrze mają się za to twórcy seriali. Polska oferta, choć skromna, była lepiej widoczna niż w poprzednich edycjach. Polskę coraz chętniej biorą pod lupę zachodni analitycy. Między innymi dlatego, że jesteśmy jednym z największych „importerów” formatów. Czy to może zwiastować jakieś większe zmiany na naszym rynku?
16. NEWSFEED
18. MEDIA
Ambitne plany Agory
Spółka chce być w top 3 firm mediowych w Polsce. Dzisiaj zajmuje pozycję numer cztery za czołowymi graczami telewizyjnymi
Życie wyprzedza strategię
– Eklektyzm naszego katalogu jest centrum naszej strategii programowej – przekonują Katharina Kloss, dyrektorka Arte Europe, i Lena Morel, koordynatorka europejskich ofert informacyjnych Arte
26. MARKETING
Farmacja – wysokie zarobki marketerów, równie wysokie wymagania
Odpowiednich kandydatów na rynku jest stosunkowo niewielu. W większości przypadków trzeba ich ściągnąć od konkurencji, a to oznacza konieczność zaoferowania lepszego wynagrodzenia. Dotyczy to zwłaszcza branży RX. Oferowane wynagrodzenia dla marketerów w farmacji są o ok. 20% wyższe niż w innych segmentach rynku – mówi Dorota Jankowska, executive manager, HRK Pharma
Do Poznania po biznesowe inspiracje
Impact’23 jest wydarzeniem biznesowym na światowym poziomie, co podkreślają liczni zagraniczni goście, na ogół pierwszy raz goszczący w stolicy Wielkopolski. Już czytając listę wystąpień i debat, jest się oszołomionym, a do tego dochodzi mnóstwo okazji do rozmów w kuluarach
Pogromcy marketingu Sorry, PepsiCo, też umiemy liczyć
Ta reklama powinna brzmieć: Nie marnuj pieniędzy na SodaStream.To się nie opłaca”
34. PRZETARGI
35. FORUM
37. AFTER
Dominika i Marcin Kozłowscy, „Pod wiatr. 60 tysięcy kilometrów przez Afrykę”
46 krajów, jeden samochód i para w podróży po Afryce. Ale nie tylko przez to liczbowe zestawienie książka pojawia się wśród naszych rekomendacji. Współautorką jest bowiem Dominika Kozłowska, na co dzień communications director w krakowskiej agencji Ancymony. A drugim autorem jest jej mąż. Wspólnie podróżują autem terenowym po świecie od blisko 15 lat
39. RAPORT „AGENCJE REKLAMOWE I DOMY MEDIOWE"

  • 2023 r.
  • 10 (520) 2023-09-29
  • 9 (519) 2023-08-31
  • 7-8 (518) 2023-07-04
  • 6 (517) 2023-06-02
  • 5 (516) 2023-05-04
  • 4 (515) 2023-03-29
  • 2-3 (514) 2023-02-28
  • 1 (513) 2023-01-09
  • 2022 r.
  • 12 (512) 2022-12-02
  • 11 (511) 2022-11-03
  • 10 (510) 2022-10-05
  • 9 (509) 2022-09-05
  • 7-8 (508) 2022-07-06
  • 6 (507) 2022-06-01
  • 5 (506) 2022-05-09
  • 4 (505) 2022-04-04

Najnowsze wydania

6 (517) 2023-06-02

6 (517) 2023-06-02

6 (517) 2023-06-02

10 (520) 2023-09-29

6 (517) 2023-06-02

9 (519) 2023-08-31

6 (517) 2023-06-02

7-8 (518) 2023-07-04

6 (517) 2023-06-02

5 (516) 2023-05-04

6 (517) 2023-06-02

4 (515) 2023-03-29

6 (517) 2023-06-02

2-3 (514) 2023-02-28

6 (517) 2023-06-02

1 (513) 2023-01-09

6 (517) 2023-06-02

12 (512) 2022-12-02

6 (517) 2023-06-02

11 (511) 2022-11-03

W numerze między innymi:

• Nadchodzi dekada ważnych zmian. Poprosiliśmy wybranych prelegentów NEM Dubrovnik 2023 (5-8 czerwca), jednego z najważniejszych eventów dotyczących rynku TV i wideo w naszej części Europy, o opinię na temat tego, jak widzą ewolucję branży telewizyjnej w ciągu najbliższych dziesięciu lat. „Media Marketing Polska” jest patronem konferencji w Dubrowniku. NEM Dubrovnik organizowany jest w tym roku po raz dziesiąty.

• Ambitne plany Agory. Cel: top 3 firm mediowych w Polsce. Dzisiaj zajmuje pozycję numer cztery po czołowych graczach telewizyjnych.

• Życie wyprzedza strategię. – Eklektyzm naszego katalogu jest centrum naszej strategii programowej – przekonują Katharina Kloss, dyrektorka Arte Europe i Lena Morel, koordynatorka europejskich ofert informacyjnych Arte.

• Farmacja – wysokie zarobki marketerów, równie wysokie wymagania. Odpowiednich kandydatów na rynku jest stosunkowo niewielu. W większość przypadków trzeba ich ściągnąć od konkurencji, a to oznacza konieczność zaoferowania lepszego wynagrodzenia. Dotyczy to zwłaszcza branży RX. Oferowane wynagrodzenia dla marketerów w farmacji są o ok. 20% wyższe niż w innych segmentach rynku – mówi Dorota Jankowska, executive manager, HRK Pharma.

• Dajemy ludziom dobrostan. O biznesie wymagającym, ale przyjemnym, bo można w nim codziennie dawać ludziom to, co wartościowe, przyjemne i smaczne, rozmawiamy z Urszulą Kupraszewicz, chief growth officer w Nice To Fit You.

156 stron o marketingu z pasją 

Dodatek do numeru:
- Raport Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2023

BYĆ JAK AMSTERDAM

MALARSTWO VERMEERA KOCHAM OD ZAWSZE. TO „ZAWSZE” MOŻNA JUŻ LICZYĆ DEKADAMI. Dlatego musiałem zobaczyć wystawę wszech czasów tego malarza w Rijksmuseum. Zanim ta pokusa mnie dopadła, zabrakło biletów i czekałem... dwa miesiące na pulę dodatkową. Tygodniami czuwałem jak żołnierz oddziału kapitana Fransa Banninga Cocqa, uwiecznionego na „Straży nocnej” Rembrandta. 99 razy się nie udało. Chętnych było tak wielu, że zawieszał się system muzealny. Na początku grudnia ub.r. o trzeciej w nocy próba nr 100 i... bingo! Mam bilet! Wprawdzie w terminach nie mogłem przebierać, ale zaproponowana mi jedna z majowych niedziel, gogdzina 19:00 nie była złym zrządzeniem losu. Zostało tylko kupić bilety na samolot i zarezerwować noclegi – w centrum Amsterdamu, na łodzi (bardzo polecam!) i „amsterdamski samorozwój” (blogi, przewodniki – w tym Lonely Planet, książki: Piotr Oczko „Pocztówka z Mokum”, Gary Schwartz, „Vermeer. Zbliżenia”, Beata Lejman „Vermeer. Maska nieśmiertelnego”, film „Vermeer. Blisko mistrza” w kinie Muranów i inne). Od chwili nabycia biletu czułem się „zaopiekowany” przez Rijksmuseum. Niemal codziennie dostawałem maile z muzeum z propozycjami kolejnych tekstów, filmów dokumentalnych, reportaży o Vermeerze i jego dziełach. Dodam od razu – to nie był marketingowy spam, ale rzeczywiście materiały wysokiej jakości.
Wreszcie dotarłem do Amsterdamu. Jestem przekonany, że to miasto – lekko licząc dwa razy mniejsze od Warszawy – zostało stworzone przez marketingowców, nie tylko tych aktywnych dziś, ale i tych z czasów Vermeera, i tych z epoki Wilhelma Orańskiego. Śmiem twierdzić, że mieli w tym swój udział również anonimowi twórcy portu w XIII w. Kto odwiedził dom Rembrandta, ten już wie, że ten genialny malarz przez sporą część swojego życia w zasadzie prowadził dobrze prosperującą agencję reklamową – nie mógł narzekać na brak zleceń, nie musiał stawać do przetargów i czekać na briefy. Klienci walili do niego drzwiami i oknami, a okien w jego domu wyjątkowo dużo.
W Amsterdamie – mieście kupców – wszystko jest ofertą handlową – od Dzielnicy Czerwonych Latarni do WC w McDonald's, płatnego nawet dla klientów tej restauracji. Jeśli coś nas, przybyszów ze Wschodu, razi, to np. „monetyzacja” tragedii Anny Frank i jej rodziny. Tej wiosny wszystko w Amsterdamie jest vermeerowskie – wszędzie piwo De Parel Van Delft – z wizerunkiem wiadomo kogo, wszędzie mleczarki i dziewczyny z perłą – nawet na kontenerach na placach budowy. Wreszcie wizyta w Rijksmuseum – finał mojej wyprawy. Zaraz po wejściu dostałem mail, czy wszystko OK, jak pierwsze wrażenia z pierwszej sali wystawy, czy obsługa muzeum może coś jeszcze dla mnie zrobić. Przy skanowaniu biletu niespodzianka – zabawka Playmobile (mleczarka Vermeera, a jakże!). Ach! Pół roku przygotowań i wreszcie mogę zobaczyć wystawę. Dwie godziny katharsis w muzeum. Zobaczyłem większość obrazów mistrza z Delft! Zostało mi tylko kilka pielgrzymek do obrazów, których na amsterdamskiej wystawie nie było (Drezno, Brunszwik, Abu Zabi) i życie uznam za w pełni udane.
Tymczasem lekkie rozczarowanie – kilka obrazów z wystawy już wróciło do swoich domów. Dlaczego? By i tam marketing pokazał swoją skuteczność, by i tam dotarli turyści oraz psychofani malarza.
Dlaczego o tym wszystkim piszę w numerze z naszym dorocznym raportem o agencjach reklamowych i mediowych? Bo Amsterdam przypomniał mi, że reklama i marketing, którymi na co dzień się zajmujemy, mogą być jeszcze bliżej klienta, mogą mieć jeszcze bardziej ludzką twarz. Ważne są cele sprzedażowe marketera, ale ważne są też uczucia klienta. Nasz tegoroczny raport jasno pokazuje, że agencje mają za sobą niespokojny rok, ale osiągnęły dobre wyniki – w większości przypadków odnotowały wzrost przychodów. Może więc czas na chwilę pochylić się nad tym, co jeszcze można poprawić. Oczywiście wcześniej warto przestudiować nasz raport.

Piotr Machul,
zastępca redaktora naczelnego,
„Media Marketing Polska”

  • O magazynie

    „Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
    →
    bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
    →
    raporty specjalne "MMP",
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    mmponline.pl
    →
    MMP24.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    →
    Kokurs Golden Arrow
    →
    Kokurs Kreatura
    →
    Konferencje pod egidą magazynu
    →
    kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor

    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

    Tomasz Wygnański

  • Historia magazynu

    Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu MMP

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Idzikowskiego 16, 00-710
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info@media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze Publikacje
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Media & Marketing Polska
    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 10 (520) 2023-09-29
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Handel
    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 9 (394) 2023-09-11
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Food Service
    Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 9 (228) 2023-09-20
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2023

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI