
roczna nonstop studencka
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.
MMP
7-8 (518) 2023-07-04
zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania
10. WYWIAD
Postawiliśmy na radykalną zmianę
– Przyszłość będzie wielowymiarowa: fizyczna, zdigitalizowana i wirtualna – przekonują Donata Wolińska, CDMO L’Oréal Polska, i Paweł Gala, CEO Wavemakera. Przy okazji podsumowują pierwsze miesiące współpracy
16. NEWSFEED
18. MEDIA
Modlitwa o deszcz
Reklamy telewizyjne (prawie) tak precyzyjne jak internetowe i 600 mln zł do podziału dzięki DAI – obiecuje GPW. Czy to realne?
20. MARKETING
Potrzebujemy nowego paradygmatu
Zamiast opowiadać konsumentom swoje historie, marki powinny pozwolić im tworzyć własne – mówi Raja Rajamannar, chief marketing & communications officer w Mastercard
26. 360
Cannes Lions 2023: Mistrzostwa świata w ratowaniu świata
36. PRZETARGI
37. OPINIE
39. AFTER
Gala marketerów, agencji reklamowych i domów mediowych 2023
40. DEMASKUJEMY REKLAMY
Kup pan cegłę, eee... znaczy internet
43. RAPORT
Raport Agencje Marketing Services i Digital 2023

- 2023 r.
- 10 (520) 2023-09-29
- 9 (519) 2023-08-31
- 7-8 (518) 2023-07-04
- 6 (517) 2023-06-02
- 5 (516) 2023-05-04
- 4 (515) 2023-03-29
- 2-3 (514) 2023-02-28
- 1 (513) 2023-01-09
- 2022 r.
- 12 (512) 2022-12-02
- 11 (511) 2022-11-03
- 10 (510) 2022-10-05
- 9 (509) 2022-09-05
- 7-8 (508) 2022-07-06
- 6 (507) 2022-06-01
- 5 (506) 2022-05-09
- 4 (505) 2022-04-04
Najnowsze wydania

W numerze między innymi:
• Postawiliśmy na radykalną zmianę. – Przyszłość będzie wielowymiarowa: fizyczna, zdigitalizowana i wirtualna – przekonują Donata Wolińska, CDMO L’Oréal Polska, i Paweł Gala, CEO Wavemakera. Przy okazji podsumowują pierwsze miesiące współpracy.
• Modlitwa o deszcz. Reklamy telewizyjne (prawie) tak precyzyjne jak internetowe i 600 mln zł do podziału dzięki DAI – obiecuje GPW. Czy to realne?
• Potrzebujemy nowego paradygmatu. Zamiast opowiadać konsumentom swoje historie, marki powinny pozwolić im tworzyć własne – mówi Raja Rajamannar, chief marketing & communications officer w Mastercard.
• Nagroda symbol. Ta nagroda to symbol (Cannes Lions) – nie zwycięstwa w konkursie, ale tego, że nasze myśli i działania podążają we właściwym kierunku.
• Rozrywka pobudza do działania. Nie ma lepszego miejsca niż TikTok dla twórców treści ani dla marek chcących słuchać swoich użytkowników – to jedno z głównych przesłań, z jakim przedstawiciele reklamodawców, agencji reklamowych i domów mediowych wyszli z pierwszego For You Summit tej błyskawicznie rosnącej platformy.
108 stron o marketingu z pasją
Dodatek do numeru:
- Raport Agencje Marketing Services i Digital 2023

W KOŃCU HISTORYCZNY SUKCES MCCANNA I INNYCH POLSKICH AGENCJI W CANNES. Po latach chudych posypały się nagrody oraz short-listy. I zauważmy, że zdarzyło się to w bardzo trudnym i skomplikowanym okresie dla branży, dla gospodarki, dla Polski. A nie w latach spokoju i prosperity.
„Mamy szczęście, że mamy kłopoty” – takie zdanie kilka lat temu w okładkowym wywiadzie dla „MMP” powiedział Cătălin Dobre, utytułowany dyrektor kreatywny rumuńskiego McCanna. Mówił, że fenomen kreatywności agencji z Rumunii czy Brazylii wynika właśnie z problemów i napięć, z jakimi muszą mierzyć się te społeczeństwa. I zauważył, że agencje z zamożnych, dojrzałych rynków Europy Zachodniej są rzadziej autorami nagradzanych pomysłów.
Czy ten mechanizm zadziałał teraz w Cannes? Życzmy sobie pokoju, spokoju i pomyślności. Ale życzmy sobie także, aby takie „polskie” Cannes wydarzyło się jeszcze niejeden raz, także w spokojniejszych czasach.
Tomasz Wygnański,
redaktor naczelny,
„Media Marketing Polska”
-
O magazynie
„Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.
-
Co zawiera prenumerata magazynu→dziesięć egzemplarzy magazynu,
→E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
→bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
→bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
→raporty specjalne "MMP",
→"Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
→"Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
→rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
→darmową wysyłkę.
-
Gdzie moge zakupić magazyn→zakup online poprzez sklep.media.com.pl
→poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
→zakup egzemplarzy w salonach Empik
→kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
-
Strony internetowe związane z magazynem
-
Wydarzenia związane z magazynem→Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
→Kokurs Golden Arrow
→Kokurs Kreatura
→Konferencje pod egidą magazynu
→kontakt w sprawie wydarzeń
-
Dostępna przestrzeń reklamowa→Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
→kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
-
Kontakt z Redakcją
-
Historia magazynu
Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.
-
Stopka magazynu