• Ashburn, United States 17.4 °C / 84 % / 1020 hPa
  • 2023-09-30 14:52
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Kontakt
mmponline.pl
Ancymony
  • NEXT DAY STUDIO
  • O mediach
    • TV
    • INTERNET
    • PRASA
    • RADIO
    • OOH
    • INNE
    • WSZYSTKIE Z MEDIA
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - TV
    Hiszpański łącznik (Conecta 2023)
    Hiszpański łącznik (Conecta 2023)
    Polsat kupuje 4Fun.tv i NaEkranie
    Polsat kupuje 4Fun.tv i NaEkranie
    Viaplay wycofuje się z Polski
    Viaplay wycofuje się z Polski
    10% w 3 lata - to prawdopodobna skala rezygnacji z telewizji satelitarnej w Polsce
    10% w 3 lata - to prawdopodobna skala rezygnacji z telewizji satelitarnej w Polsce
    NEM Dubrovnik 2023 - dzień trzeci
    NEM Dubrovnik 2023 - dzień trzeci
    NEM Dubrovnik 2023 - dzień drugi
    NEM Dubrovnik 2023 - dzień drugi
    NEM Dubrovnik 2023 - dzień pierwszy
    NEM Dubrovnik 2023 - dzień pierwszy
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INTERNET
    Top 10 Audioteki w sierpniu
    Top 10 Audioteki w sierpniu
    Co nowego w social mediach (57)
    Co nowego w social mediach (57)
    Kim są "podheads": raport YouGov
    Kim są "podheads": raport YouGov
    Co nowego w social mediach (56)
    Co nowego w social mediach (56)
    Ekstrakt Studio X Meta - case study
    Ekstrakt Studio X Meta - case study
    Best Stream Awards 2023 za projekty audio rozdane
    Best Stream Awards 2023 za projekty audio rozdane
    Co nowego w social mediach (55)
    Co nowego w social mediach (55)
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - PRASA
    VFP Communications poszerza i odświeża portfolio swoich mediów B2B
    VFP Communications poszerza i odświeża portfolio swoich mediów B2B
    "Pismo" z wydaniem specjalnym "Wokół wody"
    "Pismo" z wydaniem specjalnym "Wokół wody"
    Wydawnictwo Bauer Wydawcą Roku według "MMP"
    Wydawnictwo Bauer Wydawcą Roku według "MMP"
    Niższe przychody i strata Agory w IV kwartale 2022 r.
    Niższe przychody i strata Agory w IV kwartale 2022 r.
    Marek Knap dyrektorem artystycznym Burda Media Polska
    Marek Knap dyrektorem artystycznym Burda Media Polska
    Paszporty “Polityki" wręczone po raz 30.
    Paszporty “Polityki" wręczone po raz 30.
    Monika Tutak-Goll na czele wszystkich redakcji  "Wysokich Obcasów"
    Monika Tutak-Goll na czele wszystkich redakcji "Wysokich Obcasów"
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - RADIO
    Na 3. urodziny Radio Nowy Świat na 4 kanałach równocześnie
    Na 3. urodziny Radio Nowy Świat na 4 kanałach równocześnie
    Radio Nowy Świat z otwartymi podcastami i spektaklem "NieDochodzenie" na 3. urodziny
    Radio Nowy Świat z otwartymi podcastami i spektaklem "NieDochodzenie" na 3. urodziny
    Radio Nowy Świat podsumowuje 2022 r. i ogłasza zmiany w zarządzie
    Radio Nowy Świat podsumowuje 2022 r. i ogłasza zmiany w zarządzie
    Nowa audycja Weroniki Wawrzkowicz w Radiu Nowy Świat
    Nowa audycja Weroniki Wawrzkowicz w Radiu Nowy Świat
    Radio Nowy Świat przygląda się patronom
    Radio Nowy Świat przygląda się patronom
    Radio Nowy Świat świętuje wraz z patronami 3-lecie zbiórki
    Radio Nowy Świat świętuje wraz z patronami 3-lecie zbiórki
    Radio Nowy Świat nadaje 1 kwietnia z Montowni Gdańsk
    Radio Nowy Świat nadaje 1 kwietnia z Montowni Gdańsk
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - OOH
    Rośnie rynek reklamy outdoor. Powód? Coraz większe korki
    Rośnie rynek reklamy outdoor. Powód? Coraz większe korki
    DOOH motorem wzrostu reklamy zewnętrznej
    DOOH motorem wzrostu reklamy zewnętrznej
    Platige Image prezentuje showreel 3D
    Platige Image prezentuje showreel 3D
    IGRZ raportuje spadki klasycznego OOH
    IGRZ raportuje spadki klasycznego OOH
    Radio 357 z pierwszą kampanią outdoorową
    Radio 357 z pierwszą kampanią outdoorową
    Jak się nie zgubić w outdoorze?
    Jak się nie zgubić w outdoorze?
    "Przedszkole. Bucza, luty 2022" - wystawa na nośnikach DOOH JetLine i Warexpo
    "Przedszkole. Bucza, luty 2022" - wystawa na nośnikach DOOH JetLine i Warexpo
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INNE
    Top 25 filmów na 25-lecie Multikina
    Top 25 filmów na 25-lecie Multikina
    “Barbie" najbardziej dochodowym filmem w historii Warner Bros
    “Barbie" najbardziej dochodowym filmem w historii Warner Bros
    Tak rośnie “państwowy" dom mediowy Sigma Bis
    Tak rośnie “państwowy" dom mediowy Sigma Bis
    Przetargowe wakacje
    Przetargowe wakacje
    Szefowa regionu
    Szefowa regionu
    Przetargi - czerwiec 2023
    Przetargi - czerwiec 2023
    Radomir Jaszczuk pokieruje rozwojem sprzedaży Grupy Mullenlowe
    Radomir Jaszczuk pokieruje rozwojem sprzedaży Grupy Mullenlowe
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - MEDIA
    Top 25 filmów na 25-lecie Multikina
    Top 25 filmów na 25-lecie Multikina
    Top 10 Audioteki w sierpniu
    Top 10 Audioteki w sierpniu
    Co nowego w social mediach (57)
    Co nowego w social mediach (57)
    Rośnie rynek reklamy outdoor. Powód? Coraz większe korki
    Rośnie rynek reklamy outdoor. Powód? Coraz większe korki
    Hiszpański łącznik (Conecta 2023)
    Hiszpański łącznik (Conecta 2023)
    “Barbie" najbardziej dochodowym filmem w historii Warner Bros
    “Barbie" najbardziej dochodowym filmem w historii Warner Bros
    Kim są "podheads": raport YouGov
    Kim są "podheads": raport YouGov
  • O marketingu
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O marketingu
    Jak AI wspiera e-commerce?
    Jak AI wspiera e-commerce?
    Powstaje nowa agencja - Marketing Hackers
    Powstaje nowa agencja - Marketing Hackers
    Europejski e-commerce urósł w 2022 r. o 6% - raport Ecommerce Europe i EuroCommerce
    Europejski e-commerce urósł w 2022 r. o 6% - raport Ecommerce Europe i EuroCommerce
    Bailey, Cukier, Jarrett i Zeihan wystąpią na Impact'24
    Bailey, Cukier, Jarrett i Zeihan wystąpią na Impact'24
    Przemysław Płudowski, Tpay: Współpraca wszystkim się opłaca
    Przemysław Płudowski, Tpay: Współpraca wszystkim się opłaca
    Hill + Knowlton Strategies i Dfusion Communication nagrodzone w raporcie "Agencje Public Relations 2023"
    Hill + Knowlton Strategies i Dfusion Communication nagrodzone w raporcie "Agencje Public Relations 2023"
    Magdalena Czesuch: W trosce o milusińskich
    Magdalena Czesuch: W trosce o milusińskich
  • O reklamie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O reklamie
    Allegro reklamowo większe niż TVP?
    Allegro reklamowo większe niż TVP?
    Reklamiara - warto rozmawiać: Paweł Gala
    Reklamiara - warto rozmawiać: Paweł Gala
    Marta Macke - Reklamiara: każde spotkanie to inspiracja
    Marta Macke - Reklamiara: każde spotkanie to inspiracja
    Otomoto z kampanią online [wideo]
    Otomoto z kampanią online [wideo]
    Silni w tandemie: 19 Południk i Ancymony łączą się
    Silni w tandemie: 19 Południk i Ancymony łączą się
    Termin zgłoszeń do YouTube Works Awards przedłużony
    Termin zgłoszeń do YouTube Works Awards przedłużony
    Marcin Sosiński: Z Cannes w świat
    Marcin Sosiński: Z Cannes w świat
  • Opinie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Opinie
    Zyski z rezygnacji
    Zyski z rezygnacji
    Grzegorz Szczepański: Przywrócić PR do public relations
    Grzegorz Szczepański: Przywrócić PR do public relations
    Tomasz Alberski: Komunikacja bardziej zintegrowana
    Tomasz Alberski: Komunikacja bardziej zintegrowana
    Generatywna AI - można czy nie można?
    Generatywna AI - można czy nie można?
    Czy zdołamy odwołać katastrofę
    Czy zdołamy odwołać katastrofę
    Drugie oblicze Warszawy
    Drugie oblicze Warszawy
    Od  "czelendżu" do mobbingu: o relacjach w branży reklamowej
    Od "czelendżu" do mobbingu: o relacjach w branży reklamowej
  • Seriale i VOD
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Seriale i VOD
    Amazon Prime i Papaya Films zapowiadają film o Kubie Błaszczykowskim
    Amazon Prime i Papaya Films zapowiadają film o Kubie Błaszczykowskim
    Przedpremierowy pokaz polskich seriali Netflix na 23. mBank MFF Nowe Horyzonty
    Przedpremierowy pokaz polskich seriali Netflix na 23. mBank MFF Nowe Horyzonty
    “Lewandowski nieZnany": premiera 31 marca
    “Lewandowski nieZnany": premiera 31 marca
    "Nie bądź obojętny_a" hasłem 20. Millennium Docs Against Gravity
    "Nie bądź obojętny_a" hasłem 20. Millennium Docs Against Gravity
    SkyShowtime z mocną promocją na wejściu
    SkyShowtime z mocną promocją na wejściu
    Netflix: 400 mln zł rocznie na polskie produkcje
    Netflix: 400 mln zł rocznie na polskie produkcje
    "Wielka woda" - miałem apetyt na więcej
    "Wielka woda" - miałem apetyt na więcej
  • Koktajl
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Koktajl
    Snapchat i świat AR
    Snapchat i świat AR
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
  • Wydarzenia
  • Magazyn
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • NEXT DAY STUDIO
  • O mediach
  • O marketingu
  • O reklamie
  • Opinie
  • Seriale i VOD
  • Koktajl
  • Wydarzenia
  • Magazyn
zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



Kiosk
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

MMP
7-8 (518) 2023-07-04

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


6. PERYSKOP
10. WYWIAD
Postawiliśmy na radykalną zmianę
– Przyszłość będzie wielowymiarowa: fizyczna, zdigitalizowana i wirtualna – przekonują Donata Wolińska, CDMO L’Oréal Polska, i Paweł Gala, CEO Wavemakera. Przy okazji podsumowują pierwsze miesiące współpracy
16. NEWSFEED
18. MEDIA
Modlitwa o deszcz
Reklamy telewizyjne (prawie) tak precyzyjne jak internetowe i 600 mln zł do podziału dzięki DAI – obiecuje GPW. Czy to realne?
20. MARKETING
Potrzebujemy nowego paradygmatu
Zamiast opowiadać konsumentom swoje historie, marki powinny pozwolić im tworzyć własne – mówi Raja Rajamannar, chief marketing & communications officer w Mastercard
26. 360
Cannes Lions 2023: Mistrzostwa świata w ratowaniu świata
36. PRZETARGI
37. OPINIE
39. AFTER
Gala marketerów, agencji reklamowych i domów mediowych 2023
40. DEMASKUJEMY REKLAMY
Kup pan cegłę, eee... znaczy internet
43. RAPORT
Raport Agencje Marketing Services i Digital 2023

  • 2023 r.
  • 10 (520) 2023-09-29
  • 9 (519) 2023-08-31
  • 7-8 (518) 2023-07-04
  • 6 (517) 2023-06-02
  • 5 (516) 2023-05-04
  • 4 (515) 2023-03-29
  • 2-3 (514) 2023-02-28
  • 1 (513) 2023-01-09
  • 2022 r.
  • 12 (512) 2022-12-02
  • 11 (511) 2022-11-03
  • 10 (510) 2022-10-05
  • 9 (509) 2022-09-05
  • 7-8 (508) 2022-07-06
  • 6 (507) 2022-06-01
  • 5 (506) 2022-05-09
  • 4 (505) 2022-04-04

Najnowsze wydania

7-8 (518) 2023-07-04

7-8 (518) 2023-07-04

7-8 (518) 2023-07-04

10 (520) 2023-09-29

7-8 (518) 2023-07-04

9 (519) 2023-08-31

7-8 (518) 2023-07-04

6 (517) 2023-06-02

7-8 (518) 2023-07-04

5 (516) 2023-05-04

7-8 (518) 2023-07-04

4 (515) 2023-03-29

7-8 (518) 2023-07-04

2-3 (514) 2023-02-28

7-8 (518) 2023-07-04

1 (513) 2023-01-09

7-8 (518) 2023-07-04

12 (512) 2022-12-02

7-8 (518) 2023-07-04

11 (511) 2022-11-03

W numerze między innymi:

• Postawiliśmy na radykalną zmianę. – Przyszłość będzie wielowymiarowa: fizyczna, zdigitalizowana i wirtualna – przekonują Donata Wolińska, CDMO L’Oréal Polska, i Paweł Gala, CEO Wavemakera. Przy okazji podsumowują pierwsze miesiące współpracy.

• Modlitwa o deszcz. Reklamy telewizyjne (prawie) tak precyzyjne jak internetowe i 600 mln zł do podziału dzięki DAI – obiecuje GPW. Czy to realne?

• Potrzebujemy nowego paradygmatu. Zamiast opowiadać konsumentom swoje historie, marki powinny pozwolić im tworzyć własne – mówi Raja Rajamannar, chief marketing & communications officer w Mastercard.

• Nagroda symbol. Ta nagroda to symbol (Cannes Lions) – nie zwycięstwa w konkursie, ale tego, że nasze myśli i działania podążają we właściwym kierunku.

• Rozrywka pobudza do działania. Nie ma lepszego miejsca niż TikTok dla twórców treści ani dla marek chcących słuchać swoich użytkowników – to jedno z głównych przesłań, z jakim przedstawiciele reklamodawców, agencji reklamowych i domów mediowych wyszli z pierwszego For You Summit tej błyskawicznie rosnącej platformy.

108 stron o marketingu z pasją  

Dodatek do numeru:
- Raport Agencje Marketing Services i Digital 2023

MAMY SZCZĘŚCIE, ŻE MAMY KŁOPOTY?

W KOŃCU HISTORYCZNY SUKCES MCCANNA I INNYCH POLSKICH AGENCJI W CANNES. Po latach chudych posypały się nagrody oraz short-listy. I zauważmy, że zdarzyło się to w bardzo trudnym i skomplikowanym okresie dla branży, dla gospodarki, dla Polski. A nie w latach spokoju i prosperity.
„Mamy szczęście, że mamy kłopoty” – takie zdanie kilka lat temu w okładkowym wywiadzie dla „MMP” powiedział Cătălin Dobre, utytułowany dyrektor kreatywny rumuńskiego McCanna. Mówił, że fenomen kreatywności agencji z Rumunii czy Brazylii wynika właśnie z problemów i napięć, z jakimi muszą mierzyć się te społeczeństwa. I zauważył, że agencje z zamożnych, dojrzałych rynków Europy Zachodniej są rzadziej autorami nagradzanych pomysłów.
Czy ten mechanizm zadziałał teraz w Cannes? Życzmy sobie pokoju, spokoju i pomyślności. Ale życzmy sobie także, aby takie „polskie” Cannes wydarzyło się jeszcze niejeden raz, także w spokojniejszych czasach.

Tomasz Wygnański Tomasz Wygnański,
redaktor naczelny,
„Media Marketing Polska”

  • O magazynie

    „Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
    →
    bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
    →
    raporty specjalne "MMP",
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    mmponline.pl
    →
    MMP24.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    →
    Kokurs Golden Arrow
    →
    Kokurs Kreatura
    →
    Konferencje pod egidą magazynu
    →
    kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor

    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

    Tomasz Wygnański

  • Historia magazynu

    Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu MMP

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Idzikowskiego 16, 00-710
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info@media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze Publikacje
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Media & Marketing Polska
    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 10 (520) 2023-09-29
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Handel
    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 9 (394) 2023-09-11
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Food Service
    Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 9 (228) 2023-09-20
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2023

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI