
roczna nonstop studencka
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.
MMP
9 (519) 2023-08-31
zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania
10. FOKUS
Sukces w Cannes
Relacja z jakże udanej dla polskiej reklamy tegorocznej edycji festiwalu reklamy Cannes Lions. Zgodnie z przewidywaniami AI zdobyło szturmem canneńskie sceny. Ale to nie wszystko. Bohater naszej okładki - Marcin Sosiński, dyrektor zarządzający McCann Poland, współautor uhonorowanej w Cannes kampanii Mastercard „Gdzie zamieszkać” – zdradza, jak reklamowy sukces przełożyć na konkretne działania ważne społecznie
20. MEDIA
Hiszpański łącznik
Tegoroczna edycja Conecta Fiction & Entertainment wiele uwagi poświęciła polskiemu rynkowi produkcji TV i wideo. Mamy coraz więcej do zaoferowania innym
24. MARKETING
Telekomy: Konkurencja na wyciskanie
Kryzys energetyczny oraz inflacja dają operatorom po kieszeniach, więc starają się wycisnąć od abonentów, ile i gdzie się da, z różnym skutkiem
32. 360º
Jeszcze więcej innowacji
Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM CEE, ujawnia, jakie innowacje i trendy dominować będą w komunikacji rynkowej w Europie Środkowej
Generatywna AI - można czy nie można?
Czy możemy korzystać z generatywnej AI w naszej pracy i z czym będzie się to wiązało w przyszłości – przewiduje i wyjaśnia ceniony creative director Wojtek Kowalik
42. PRZETARGI
43. FORUM
45. AFTER
Czy zdołamy odwołać katastrofę?
Polecamy książkę, cykl rozmów z naukowcami na ważne tematy - stawką jest ni mniej, ni więcej tylko samo istnienie ludzkiej cywilizacji
47. RAPORT AGENCJE PUBLIC RELATIONS 2023
73. RAPORT GOLDEN ARROW 2023

- 2023 r.
- 10 (520) 2023-09-29
- 9 (519) 2023-08-31
- 7-8 (518) 2023-07-04
- 6 (517) 2023-06-02
- 5 (516) 2023-05-04
- 4 (515) 2023-03-29
- 2-3 (514) 2023-02-28
- 1 (513) 2023-01-09
- 2022 r.
- 12 (512) 2022-12-02
- 11 (511) 2022-11-03
- 10 (510) 2022-10-05
- 9 (509) 2022-09-05
- 7-8 (508) 2022-07-06
- 6 (507) 2022-06-01
- 5 (506) 2022-05-09
- 4 (505) 2022-04-04
Najnowsze wydania

W numerze między innymi:
• Z Cannes w świat. – „Gdzie zamieszkać” pokazuje długofalowe rozwiązanie problemu ukraińskich uchodźców w Polsce oraz korzyści, także ekonomiczne, dla mniejszych miejscowości, wynikające z napływu nowych ludzi. Taka perspektywa ma szansę być ważnym krokiem w zmianie dyskursu na temat uchodźców nie tylko w Polsce, ale także na świecie – mówi Marcin Sosiński, dyrektor zarządzający McCann Poland.
• Konkurencja na wyciskanie. Paradoksalnie pandemia była czasem żniw dla firm telekomunikacyjnych. Jednak teraz kryzys energetyczny oraz inflacja dają im po kieszeniach, więc starają się wycisnąć od abonentów, ile i gdzie się da, z różnym skutkiem.
• Po co nam dzisiaj PR? Pyta Dirk Aarts, founding partner & CEO 24/7Communication. Jeszcze dekadę temu dało się słyszeć, bynajmniej nieodosobnione, głosy kwestionujące przyszłość public relations.
• Hiszpanski łącznik. Conecta Fiction & Entertainment, jedna z najmłodszych konferencji poświęconych produkcji telewizyjnej i wideo, szybko stała się ważnym miejscem wymiany doświadczeń producentów i mediów. Zachęca do poszukiwania symbiozy rynków TV i VoD. A wyzwań w świecie wielu ekranów przybywa.
• Konkurencja na wyciskanie. Paradoksalnie pandemia była czasem żniw dla firm telekomunikacyjnych. Jednak teraz kryzys energetyczny oraz inflacja dają im po kieszeniach, więc starają się wycisnąć od abonentów, ile i gdzie się da, z różnym skutkiem.
108 stron o marketingu z pasją
Dodatki do numeru:
- Raport Agencje Public Relations 2023
- Raport Golden Arrow 2023

W TYM WYDANIU WCIĄŻ ANALIZUJEMY FESTIWAL W CANNES I ŚWIĘTUJEMY DOBRE WYNIKI POLSKICH AGENCJI. W naszym okładkowym wywiadzie Marcin Sosiński, dyrektor zarządzający McCann Poland, zdradza sporo szczegółów kampanii dla Mastercarda „Gdzie zamieszkać”, która zdobyła w Cannes tak wiele nagród.
Jednym z największych atutów tej akcji jest fakt, że nie jest ona ghostem ani nawet pojedynczym projektem. Jak się dowiadujemy, ma on szansę trafić do wielu krajów, nie tylko w Europie, właściwie wszędzie, gdzie jest Mastercard. A na pewno „Gdzie zamieszkać” okaże się bardzo przydatne, bo zjawisko migracji, uchodźctwa będzie rosnąć na całym świecie. I na całym świecie ludzie będą zastanawiać się, w jakim miejscu się osiedlić.
Kiedy myślimy o tym, jak może urosnąć „Gdzie zamieszkać” i ile dobrego zdziałać, pojawia się ten rzadki moment wiary, że reklama faktycznie może zrobić coś naprawdę dobrego, i to na całkiem sporą skalę.
Tomasz Wygnański,
redaktor naczelny,
„Media Marketing Polska”
-
O magazynie
„Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.
-
Co zawiera prenumerata magazynu→dziesięć egzemplarzy magazynu,
→E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
→bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
→bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
→raporty specjalne "MMP",
→"Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
→"Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
→rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
→darmową wysyłkę.
-
Gdzie moge zakupić magazyn→zakup online poprzez sklep.media.com.pl
→poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
→zakup egzemplarzy w salonach Empik
→kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
-
Strony internetowe związane z magazynem
-
Wydarzenia związane z magazynem→Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
→Kokurs Golden Arrow
→Kokurs Kreatura
→Konferencje pod egidą magazynu
→kontakt w sprawie wydarzeń
-
Dostępna przestrzeń reklamowa→Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
→kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
-
Kontakt z Redakcją
-
Historia magazynu
Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.
-
Stopka magazynu