• Ashburn, United States 17.4 °C / 84 % / 1020 hPa
  • 2023-09-30 14:38
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Kontakt
mmponline.pl
Ancymony
  • NEXT DAY STUDIO
  • O mediach
    • TV
    • INTERNET
    • PRASA
    • RADIO
    • OOH
    • INNE
    • WSZYSTKIE Z MEDIA
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - TV
    Hiszpański łącznik (Conecta 2023)
    Hiszpański łącznik (Conecta 2023)
    Polsat kupuje 4Fun.tv i NaEkranie
    Polsat kupuje 4Fun.tv i NaEkranie
    Viaplay wycofuje się z Polski
    Viaplay wycofuje się z Polski
    10% w 3 lata - to prawdopodobna skala rezygnacji z telewizji satelitarnej w Polsce
    10% w 3 lata - to prawdopodobna skala rezygnacji z telewizji satelitarnej w Polsce
    NEM Dubrovnik 2023 - dzień trzeci
    NEM Dubrovnik 2023 - dzień trzeci
    NEM Dubrovnik 2023 - dzień drugi
    NEM Dubrovnik 2023 - dzień drugi
    NEM Dubrovnik 2023 - dzień pierwszy
    NEM Dubrovnik 2023 - dzień pierwszy
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INTERNET
    Top 10 Audioteki w sierpniu
    Top 10 Audioteki w sierpniu
    Co nowego w social mediach (57)
    Co nowego w social mediach (57)
    Kim są "podheads": raport YouGov
    Kim są "podheads": raport YouGov
    Co nowego w social mediach (56)
    Co nowego w social mediach (56)
    Ekstrakt Studio X Meta - case study
    Ekstrakt Studio X Meta - case study
    Best Stream Awards 2023 za projekty audio rozdane
    Best Stream Awards 2023 za projekty audio rozdane
    Co nowego w social mediach (55)
    Co nowego w social mediach (55)
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - PRASA
    VFP Communications poszerza i odświeża portfolio swoich mediów B2B
    VFP Communications poszerza i odświeża portfolio swoich mediów B2B
    "Pismo" z wydaniem specjalnym "Wokół wody"
    "Pismo" z wydaniem specjalnym "Wokół wody"
    Wydawnictwo Bauer Wydawcą Roku według "MMP"
    Wydawnictwo Bauer Wydawcą Roku według "MMP"
    Niższe przychody i strata Agory w IV kwartale 2022 r.
    Niższe przychody i strata Agory w IV kwartale 2022 r.
    Marek Knap dyrektorem artystycznym Burda Media Polska
    Marek Knap dyrektorem artystycznym Burda Media Polska
    Paszporty “Polityki" wręczone po raz 30.
    Paszporty “Polityki" wręczone po raz 30.
    Monika Tutak-Goll na czele wszystkich redakcji  "Wysokich Obcasów"
    Monika Tutak-Goll na czele wszystkich redakcji "Wysokich Obcasów"
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - RADIO
    Na 3. urodziny Radio Nowy Świat na 4 kanałach równocześnie
    Na 3. urodziny Radio Nowy Świat na 4 kanałach równocześnie
    Radio Nowy Świat z otwartymi podcastami i spektaklem "NieDochodzenie" na 3. urodziny
    Radio Nowy Świat z otwartymi podcastami i spektaklem "NieDochodzenie" na 3. urodziny
    Radio Nowy Świat podsumowuje 2022 r. i ogłasza zmiany w zarządzie
    Radio Nowy Świat podsumowuje 2022 r. i ogłasza zmiany w zarządzie
    Nowa audycja Weroniki Wawrzkowicz w Radiu Nowy Świat
    Nowa audycja Weroniki Wawrzkowicz w Radiu Nowy Świat
    Radio Nowy Świat przygląda się patronom
    Radio Nowy Świat przygląda się patronom
    Radio Nowy Świat świętuje wraz z patronami 3-lecie zbiórki
    Radio Nowy Świat świętuje wraz z patronami 3-lecie zbiórki
    Radio Nowy Świat nadaje 1 kwietnia z Montowni Gdańsk
    Radio Nowy Świat nadaje 1 kwietnia z Montowni Gdańsk
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - OOH
    Rośnie rynek reklamy outdoor. Powód? Coraz większe korki
    Rośnie rynek reklamy outdoor. Powód? Coraz większe korki
    DOOH motorem wzrostu reklamy zewnętrznej
    DOOH motorem wzrostu reklamy zewnętrznej
    Platige Image prezentuje showreel 3D
    Platige Image prezentuje showreel 3D
    IGRZ raportuje spadki klasycznego OOH
    IGRZ raportuje spadki klasycznego OOH
    Radio 357 z pierwszą kampanią outdoorową
    Radio 357 z pierwszą kampanią outdoorową
    Jak się nie zgubić w outdoorze?
    Jak się nie zgubić w outdoorze?
    "Przedszkole. Bucza, luty 2022" - wystawa na nośnikach DOOH JetLine i Warexpo
    "Przedszkole. Bucza, luty 2022" - wystawa na nośnikach DOOH JetLine i Warexpo
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INNE
    Top 25 filmów na 25-lecie Multikina
    Top 25 filmów na 25-lecie Multikina
    “Barbie" najbardziej dochodowym filmem w historii Warner Bros
    “Barbie" najbardziej dochodowym filmem w historii Warner Bros
    Tak rośnie “państwowy" dom mediowy Sigma Bis
    Tak rośnie “państwowy" dom mediowy Sigma Bis
    Przetargowe wakacje
    Przetargowe wakacje
    Szefowa regionu
    Szefowa regionu
    Przetargi - czerwiec 2023
    Przetargi - czerwiec 2023
    Radomir Jaszczuk pokieruje rozwojem sprzedaży Grupy Mullenlowe
    Radomir Jaszczuk pokieruje rozwojem sprzedaży Grupy Mullenlowe
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - MEDIA
    Top 25 filmów na 25-lecie Multikina
    Top 25 filmów na 25-lecie Multikina
    Top 10 Audioteki w sierpniu
    Top 10 Audioteki w sierpniu
    Co nowego w social mediach (57)
    Co nowego w social mediach (57)
    Rośnie rynek reklamy outdoor. Powód? Coraz większe korki
    Rośnie rynek reklamy outdoor. Powód? Coraz większe korki
    Hiszpański łącznik (Conecta 2023)
    Hiszpański łącznik (Conecta 2023)
    “Barbie" najbardziej dochodowym filmem w historii Warner Bros
    “Barbie" najbardziej dochodowym filmem w historii Warner Bros
    Kim są "podheads": raport YouGov
    Kim są "podheads": raport YouGov
  • O marketingu
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O marketingu
    Jak AI wspiera e-commerce?
    Jak AI wspiera e-commerce?
    Powstaje nowa agencja - Marketing Hackers
    Powstaje nowa agencja - Marketing Hackers
    Europejski e-commerce urósł w 2022 r. o 6% - raport Ecommerce Europe i EuroCommerce
    Europejski e-commerce urósł w 2022 r. o 6% - raport Ecommerce Europe i EuroCommerce
    Bailey, Cukier, Jarrett i Zeihan wystąpią na Impact'24
    Bailey, Cukier, Jarrett i Zeihan wystąpią na Impact'24
    Przemysław Płudowski, Tpay: Współpraca wszystkim się opłaca
    Przemysław Płudowski, Tpay: Współpraca wszystkim się opłaca
    Hill + Knowlton Strategies i Dfusion Communication nagrodzone w raporcie "Agencje Public Relations 2023"
    Hill + Knowlton Strategies i Dfusion Communication nagrodzone w raporcie "Agencje Public Relations 2023"
    Magdalena Czesuch: W trosce o milusińskich
    Magdalena Czesuch: W trosce o milusińskich
  • O reklamie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O reklamie
    Allegro reklamowo większe niż TVP?
    Allegro reklamowo większe niż TVP?
    Reklamiara - warto rozmawiać: Paweł Gala
    Reklamiara - warto rozmawiać: Paweł Gala
    Marta Macke - Reklamiara: każde spotkanie to inspiracja
    Marta Macke - Reklamiara: każde spotkanie to inspiracja
    Otomoto z kampanią online [wideo]
    Otomoto z kampanią online [wideo]
    Silni w tandemie: 19 Południk i Ancymony łączą się
    Silni w tandemie: 19 Południk i Ancymony łączą się
    Termin zgłoszeń do YouTube Works Awards przedłużony
    Termin zgłoszeń do YouTube Works Awards przedłużony
    Marcin Sosiński: Z Cannes w świat
    Marcin Sosiński: Z Cannes w świat
  • Opinie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Opinie
    Zyski z rezygnacji
    Zyski z rezygnacji
    Grzegorz Szczepański: Przywrócić PR do public relations
    Grzegorz Szczepański: Przywrócić PR do public relations
    Tomasz Alberski: Komunikacja bardziej zintegrowana
    Tomasz Alberski: Komunikacja bardziej zintegrowana
    Generatywna AI - można czy nie można?
    Generatywna AI - można czy nie można?
    Czy zdołamy odwołać katastrofę
    Czy zdołamy odwołać katastrofę
    Drugie oblicze Warszawy
    Drugie oblicze Warszawy
    Od  "czelendżu" do mobbingu: o relacjach w branży reklamowej
    Od "czelendżu" do mobbingu: o relacjach w branży reklamowej
  • Seriale i VOD
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Seriale i VOD
    Amazon Prime i Papaya Films zapowiadają film o Kubie Błaszczykowskim
    Amazon Prime i Papaya Films zapowiadają film o Kubie Błaszczykowskim
    Przedpremierowy pokaz polskich seriali Netflix na 23. mBank MFF Nowe Horyzonty
    Przedpremierowy pokaz polskich seriali Netflix na 23. mBank MFF Nowe Horyzonty
    “Lewandowski nieZnany": premiera 31 marca
    “Lewandowski nieZnany": premiera 31 marca
    "Nie bądź obojętny_a" hasłem 20. Millennium Docs Against Gravity
    "Nie bądź obojętny_a" hasłem 20. Millennium Docs Against Gravity
    SkyShowtime z mocną promocją na wejściu
    SkyShowtime z mocną promocją na wejściu
    Netflix: 400 mln zł rocznie na polskie produkcje
    Netflix: 400 mln zł rocznie na polskie produkcje
    "Wielka woda" - miałem apetyt na więcej
    "Wielka woda" - miałem apetyt na więcej
  • Koktajl
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Koktajl
    Snapchat i świat AR
    Snapchat i świat AR
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
  • Wydarzenia
  • Magazyn
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • NEXT DAY STUDIO
  • O mediach
  • O marketingu
  • O reklamie
  • Opinie
  • Seriale i VOD
  • Koktajl
  • Wydarzenia
  • Magazyn
zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



Kiosk
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

MMP
9 (519) 2023-08-31

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


8. PERYSKOP
10. FOKUS
Sukces w Cannes
Relacja z jakże udanej dla polskiej reklamy tegorocznej edycji festiwalu reklamy Cannes Lions. Zgodnie z przewidywaniami AI zdobyło szturmem canneńskie sceny. Ale to nie wszystko. Bohater naszej okładki - Marcin Sosiński, dyrektor zarządzający McCann Poland, współautor uhonorowanej w Cannes kampanii Mastercard „Gdzie zamieszkać” – zdradza, jak reklamowy sukces przełożyć na konkretne działania ważne społecznie
20. MEDIA
Hiszpański łącznik
Tegoroczna edycja Conecta Fiction & Entertainment wiele uwagi poświęciła polskiemu rynkowi produkcji TV i wideo. Mamy coraz więcej do zaoferowania innym
24. MARKETING
Telekomy: Konkurencja na wyciskanie
Kryzys energetyczny oraz inflacja dają operatorom po kieszeniach, więc starają się wycisnąć od abonentów, ile i gdzie się da, z różnym skutkiem
32. 360º
Jeszcze więcej innowacji
Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM CEE, ujawnia, jakie innowacje i trendy dominować będą w komunikacji rynkowej w Europie Środkowej
Generatywna AI - można czy nie można?
Czy możemy korzystać z generatywnej AI w naszej pracy i z czym będzie się to wiązało w przyszłości – przewiduje i wyjaśnia ceniony creative director Wojtek Kowalik
42. PRZETARGI
43. FORUM
45. AFTER
Czy zdołamy odwołać katastrofę?
Polecamy książkę, cykl rozmów z naukowcami na ważne tematy - stawką jest ni mniej, ni więcej tylko samo istnienie ludzkiej cywilizacji
47. RAPORT AGENCJE PUBLIC RELATIONS 2023
73. RAPORT GOLDEN ARROW 2023

  • 2023 r.
  • 10 (520) 2023-09-29
  • 9 (519) 2023-08-31
  • 7-8 (518) 2023-07-04
  • 6 (517) 2023-06-02
  • 5 (516) 2023-05-04
  • 4 (515) 2023-03-29
  • 2-3 (514) 2023-02-28
  • 1 (513) 2023-01-09
  • 2022 r.
  • 12 (512) 2022-12-02
  • 11 (511) 2022-11-03
  • 10 (510) 2022-10-05
  • 9 (509) 2022-09-05
  • 7-8 (508) 2022-07-06
  • 6 (507) 2022-06-01
  • 5 (506) 2022-05-09
  • 4 (505) 2022-04-04

Najnowsze wydania

9 (519) 2023-08-31

9 (519) 2023-08-31

9 (519) 2023-08-31

10 (520) 2023-09-29

9 (519) 2023-08-31

7-8 (518) 2023-07-04

9 (519) 2023-08-31

6 (517) 2023-06-02

9 (519) 2023-08-31

5 (516) 2023-05-04

9 (519) 2023-08-31

4 (515) 2023-03-29

9 (519) 2023-08-31

2-3 (514) 2023-02-28

9 (519) 2023-08-31

1 (513) 2023-01-09

9 (519) 2023-08-31

12 (512) 2022-12-02

9 (519) 2023-08-31

11 (511) 2022-11-03

W numerze między innymi:

• Z Cannes w świat. – „Gdzie zamieszkać” pokazuje długofalowe rozwiązanie problemu ukraińskich uchodźców w Polsce oraz korzyści, także ekonomiczne, dla mniejszych miejscowości, wynikające z napływu nowych ludzi. Taka perspektywa ma szansę być ważnym krokiem w zmianie dyskursu na temat uchodźców nie tylko w Polsce, ale także na świecie – mówi Marcin Sosiński, dyrektor zarządzający McCann Poland.

• Konkurencja na wyciskanie. Paradoksalnie pandemia była czasem żniw dla firm telekomunikacyjnych. Jednak teraz kryzys energetyczny oraz inflacja dają im po kieszeniach, więc starają się wycisnąć od abonentów, ile i gdzie się da, z różnym skutkiem.

• Po co nam dzisiaj PR? Pyta Dirk Aarts, founding partner & CEO 24/7Communication. Jeszcze dekadę temu dało się słyszeć, bynajmniej nieodosobnione, głosy kwestionujące przyszłość public relations.

• Hiszpanski łącznik. Conecta Fiction & Entertainment, jedna z najmłodszych konferencji poświęconych produkcji telewizyjnej i wideo, szybko stała się ważnym miejscem wymiany doświadczeń producentów i mediów. Zachęca do poszukiwania symbiozy rynków TV i VoD. A wyzwań w świecie wielu ekranów przybywa.

• Konkurencja na wyciskanie. Paradoksalnie pandemia była czasem żniw dla firm telekomunikacyjnych. Jednak teraz kryzys energetyczny oraz inflacja dają im po kieszeniach, więc starają się wycisnąć od abonentów, ile i gdzie się da, z różnym skutkiem.

108 stron o marketingu z pasją  

Dodatki do numeru:
- Raport Agencje Public Relations 2023
- Raport Golden Arrow 2023

„GDZIE ZAMIESZKAĆ” ZMIENIA ŚWIAT

W TYM WYDANIU WCIĄŻ ANALIZUJEMY FESTIWAL W CANNES I ŚWIĘTUJEMY DOBRE WYNIKI POLSKICH AGENCJI. W naszym okładkowym wywiadzie Marcin Sosiński, dyrektor zarządzający McCann Poland, zdradza sporo szczegółów kampanii dla Mastercarda „Gdzie zamieszkać”, która zdobyła w Cannes tak wiele nagród.
Jednym z największych atutów tej akcji jest fakt, że nie jest ona ghostem ani nawet pojedynczym projektem. Jak się dowiadujemy, ma on szansę trafić do wielu krajów, nie tylko w Europie, właściwie wszędzie, gdzie jest Mastercard. A na pewno „Gdzie zamieszkać” okaże się bardzo przydatne, bo zjawisko migracji, uchodźctwa będzie rosnąć na całym świecie. I na całym świecie ludzie będą zastanawiać się, w jakim miejscu się osiedlić.
Kiedy myślimy o tym, jak może urosnąć „Gdzie zamieszkać” i ile dobrego zdziałać, pojawia się ten rzadki moment wiary, że reklama faktycznie może zrobić coś naprawdę dobrego, i to na całkiem sporą skalę.

Tomasz Wygnański Tomasz Wygnański,
redaktor naczelny,
„Media Marketing Polska”

  • O magazynie

    „Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
    →
    bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
    →
    raporty specjalne "MMP",
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    mmponline.pl
    →
    MMP24.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    →
    Kokurs Golden Arrow
    →
    Kokurs Kreatura
    →
    Konferencje pod egidą magazynu
    →
    kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor

    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

    Tomasz Wygnański

  • Historia magazynu

    Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu MMP

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Idzikowskiego 16, 00-710
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info@media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze Publikacje
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Media & Marketing Polska
    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 10 (520) 2023-09-29
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Handel
    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 9 (394) 2023-09-11
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Food Service
    Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 9 (228) 2023-09-20
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2023

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI