• Ashburn, United States 9.2 °C / 68 % / 1018 hPa
  • 2023-12-02 16:21
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Kontakt
mmponline.pl
Be Media
  • NEXT DAY STUDIO
  • O mediach
    • TV
    • INTERNET
    • PRASA
    • RADIO
    • OOH
    • INNE
    • WSZYSTKIE Z MEDIA
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - TV
    2,8 mld zł to roczne nakłady na produkcję telewizyjną i VoD
    2,8 mld zł to roczne nakłady na produkcję telewizyjną i VoD
    NEM Zagreb 2023 - znamy program
    NEM Zagreb 2023 - znamy program
    NEM Zagreb z konkursem scenariuszowym
    NEM Zagreb z konkursem scenariuszowym
    TVN z nagrodą za najlepszy kontent TV w raporcie "Nadawcy 2023"
    TVN z nagrodą za najlepszy kontent TV w raporcie "Nadawcy 2023"
    Hiszpański łącznik (Conecta 2023)
    Hiszpański łącznik (Conecta 2023)
    Polsat kupuje 4Fun.tv i NaEkranie
    Polsat kupuje 4Fun.tv i NaEkranie
    Viaplay wycofuje się z Polski
    Viaplay wycofuje się z Polski
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INTERNET
    Polsat ciśnie Interię, ale nie umie wycisnąć
    Polsat ciśnie Interię, ale nie umie wycisnąć
    Zwierciadlo.pl najbardziej angażującym serwisem luksusowych magazynów dla kobiet
    Zwierciadlo.pl najbardziej angażującym serwisem luksusowych magazynów dla kobiet
    W wielokanałowej sieci - rozmowa z Michałem Dębskim z Lifetube
    W wielokanałowej sieci - rozmowa z Michałem Dębskim z Lifetube
    Arkadiusz Seidler: Audio otwiera nowe możliwości
    Arkadiusz Seidler: Audio otwiera nowe możliwości
    Co nowego w social mediach (59)
    Co nowego w social mediach (59)
    Ruszył JobCreator.pl
    Ruszył JobCreator.pl
    Szymon Lipiński: VoD, czyli dużo niewiadomych
    Szymon Lipiński: VoD, czyli dużo niewiadomych
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - PRASA
    Zyta Rudzka laureatką Nagrody Literackiej Nike 2023
    Zyta Rudzka laureatką Nagrody Literackiej Nike 2023
    VFP Communications poszerza i odświeża portfolio swoich mediów B2B
    VFP Communications poszerza i odświeża portfolio swoich mediów B2B
    "Pismo" z wydaniem specjalnym "Wokół wody"
    "Pismo" z wydaniem specjalnym "Wokół wody"
    Wydawnictwo Bauer Wydawcą Roku według "MMP"
    Wydawnictwo Bauer Wydawcą Roku według "MMP"
    Niższe przychody i strata Agory w IV kwartale 2022 r.
    Niższe przychody i strata Agory w IV kwartale 2022 r.
    Marek Knap dyrektorem artystycznym Burda Media Polska
    Marek Knap dyrektorem artystycznym Burda Media Polska
    Paszporty “Polityki" wręczone po raz 30.
    Paszporty “Polityki" wręczone po raz 30.
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - RADIO
    Na 3. urodziny Radio Nowy Świat na 4 kanałach równocześnie
    Na 3. urodziny Radio Nowy Świat na 4 kanałach równocześnie
    Radio Nowy Świat z otwartymi podcastami i spektaklem "NieDochodzenie" na 3. urodziny
    Radio Nowy Świat z otwartymi podcastami i spektaklem "NieDochodzenie" na 3. urodziny
    Radio Nowy Świat podsumowuje 2022 r. i ogłasza zmiany w zarządzie
    Radio Nowy Świat podsumowuje 2022 r. i ogłasza zmiany w zarządzie
    Nowa audycja Weroniki Wawrzkowicz w Radiu Nowy Świat
    Nowa audycja Weroniki Wawrzkowicz w Radiu Nowy Świat
    Radio Nowy Świat przygląda się patronom
    Radio Nowy Świat przygląda się patronom
    Radio Nowy Świat świętuje wraz z patronami 3-lecie zbiórki
    Radio Nowy Świat świętuje wraz z patronami 3-lecie zbiórki
    Radio Nowy Świat nadaje 1 kwietnia z Montowni Gdańsk
    Radio Nowy Świat nadaje 1 kwietnia z Montowni Gdańsk
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - OOH
    Transformacja bez ekościemy
    Transformacja bez ekościemy
    Warexpo i Gemius policzą odbiorców warszawskiego OOH
    Warexpo i Gemius policzą odbiorców warszawskiego OOH
    Rośnie rynek reklamy outdoor. Powód? Coraz większe korki
    Rośnie rynek reklamy outdoor. Powód? Coraz większe korki
    DOOH motorem wzrostu reklamy zewnętrznej
    DOOH motorem wzrostu reklamy zewnętrznej
    Platige Image prezentuje showreel 3D
    Platige Image prezentuje showreel 3D
    IGRZ raportuje spadki klasycznego OOH
    IGRZ raportuje spadki klasycznego OOH
    Radio 357 z pierwszą kampanią outdoorową
    Radio 357 z pierwszą kampanią outdoorową
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INNE
    Powstaje Rada Polskich Mediów
    Powstaje Rada Polskich Mediów
    Reklamiara - po co komu DEI. Rozmowa z Katarzyną Gaweł
    Reklamiara - po co komu DEI. Rozmowa z Katarzyną Gaweł
    Top 25 filmów na 25-lecie Multikina
    Top 25 filmów na 25-lecie Multikina
    “Barbie" najbardziej dochodowym filmem w historii Warner Bros
    “Barbie" najbardziej dochodowym filmem w historii Warner Bros
    Tak rośnie “państwowy" dom mediowy Sigma Bis
    Tak rośnie “państwowy" dom mediowy Sigma Bis
    Przetargowe wakacje
    Przetargowe wakacje
    Szefowa regionu
    Szefowa regionu
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - MEDIA
    2,8 mld zł to roczne nakłady na produkcję telewizyjną i VoD
    2,8 mld zł to roczne nakłady na produkcję telewizyjną i VoD
    Polsat ciśnie Interię, ale nie umie wycisnąć
    Polsat ciśnie Interię, ale nie umie wycisnąć
    Transformacja bez ekościemy
    Transformacja bez ekościemy
    Zwierciadlo.pl najbardziej angażującym serwisem luksusowych magazynów dla kobiet
    Zwierciadlo.pl najbardziej angażującym serwisem luksusowych magazynów dla kobiet
    Warexpo i Gemius policzą odbiorców warszawskiego OOH
    Warexpo i Gemius policzą odbiorców warszawskiego OOH
    NEM Zagreb 2023 - znamy program
    NEM Zagreb 2023 - znamy program
    W wielokanałowej sieci - rozmowa z Michałem Dębskim z Lifetube
    W wielokanałowej sieci - rozmowa z Michałem Dębskim z Lifetube
  • O marketingu
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O marketingu
    Wygodnie i odpowiedzialnie - rozmowa z Mariuszem Ryciakiem
    Wygodnie i odpowiedzialnie - rozmowa z Mariuszem Ryciakiem
    100 najwartościowszych marek świata [Interbrand 2023]
    100 najwartościowszych marek świata [Interbrand 2023]
    Sam Altman wraca do OpenAI
    Sam Altman wraca do OpenAI
    Reklamiara - rozmowa z Łukaszem Packiem o Target Operating Model [wideo]
    Reklamiara - rozmowa z Łukaszem Packiem o Target Operating Model [wideo]
    "Podaruj zdrowie w prezencie" - świąteczna akcja ZnanyLekarz i Pomagam.pl dla Lekarzy bez Granic [wideo]
    "Podaruj zdrowie w prezencie" - świąteczna akcja ZnanyLekarz i Pomagam.pl dla Lekarzy bez Granic [wideo]
    Branża kosmetyczna odporna na kryzys, efekt szminki działa
    Branża kosmetyczna odporna na kryzys, efekt szminki działa
    Publicis Groupe wprowadza kodeks z zasadami współpracy dla influencerów
    Publicis Groupe wprowadza kodeks z zasadami współpracy dla influencerów
  • O reklamie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O reklamie
    Kreatura 2023: Publicis Worldwide Poland zdobywa Grand Prix
    Kreatura 2023: Publicis Worldwide Poland zdobywa Grand Prix
    Kreacja prokreacji, czyli jak reklamować rozmnażanie [wideo]
    Kreacja prokreacji, czyli jak reklamować rozmnażanie [wideo]
    Lisek zwinnie wykorzystuje AI
    Lisek zwinnie wykorzystuje AI
    Reklamiara - 12 prac Asterixa czy 12 zasad współpracy przy produkcji reklamowej?
    Reklamiara - 12 prac Asterixa czy 12 zasad współpracy przy produkcji reklamowej?
    TikTok Ads Manager - narzędzie do skutecznych kampanii reklamowych na TikToku
    TikTok Ads Manager - narzędzie do skutecznych kampanii reklamowych na TikToku
    65 prac nominowanych w konkursie Kreatura 2023
    65 prac nominowanych w konkursie Kreatura 2023
    Otomoto z platformą komunikacyjną "Tu się tworzą historie" [wideo]
    Otomoto z platformą komunikacyjną "Tu się tworzą historie" [wideo]
  • Opinie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Opinie
    Jak nie dać się zatopić nadchodzącej fali [Mustafa Suleyman, The Coming Wave - recenzja]
    Jak nie dać się zatopić nadchodzącej fali [Mustafa Suleyman, The Coming Wave - recenzja]
    Mariusz Ryciak: Jak zdobyć lojalność i zjednać sobie konsumentów
    Mariusz Ryciak: Jak zdobyć lojalność i zjednać sobie konsumentów
    Przyrząd do drażnienia ["Urban. Biografia" - recenzja]
    Przyrząd do drażnienia ["Urban. Biografia" - recenzja]
    Lokalna adekwatność czy regionalne "lost in translation"?
    Lokalna adekwatność czy regionalne "lost in translation"?
    Dino zyskuje silny fundament digitalowy
    Dino zyskuje silny fundament digitalowy
    Chcemy być eko, ale nie zawsze możemy
    Chcemy być eko, ale nie zawsze możemy
    Fokus na attention
    Fokus na attention
  • Seriale i VOD
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Seriale i VOD
    Serial "Tajemnice polskich morderstw" numerem 1 na Netfliksie
    Serial "Tajemnice polskich morderstw" numerem 1 na Netfliksie
    Amazon Prime i Papaya Films zapowiadają film o Kubie Błaszczykowskim
    Amazon Prime i Papaya Films zapowiadają film o Kubie Błaszczykowskim
    Przedpremierowy pokaz polskich seriali Netflix na 23. mBank MFF Nowe Horyzonty
    Przedpremierowy pokaz polskich seriali Netflix na 23. mBank MFF Nowe Horyzonty
    “Lewandowski nieZnany": premiera 31 marca
    “Lewandowski nieZnany": premiera 31 marca
    "Nie bądź obojętny_a" hasłem 20. Millennium Docs Against Gravity
    "Nie bądź obojętny_a" hasłem 20. Millennium Docs Against Gravity
    SkyShowtime z mocną promocją na wejściu
    SkyShowtime z mocną promocją na wejściu
    Netflix: 400 mln zł rocznie na polskie produkcje
    Netflix: 400 mln zł rocznie na polskie produkcje
  • Koktajl
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Koktajl
    ICCO Global Summit 2023
    ICCO Global Summit 2023
    Snapchat i świat AR
    Snapchat i świat AR
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
  • Wydarzenia
  • Magazyn
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • NEXT DAY STUDIO
  • O mediach
  • O marketingu
  • O reklamie
  • Opinie
  • Seriale i VOD
  • Koktajl
  • Wydarzenia
  • Magazyn
zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



Kiosk
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

MMP
10 (520) 2023-09-29

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


8. PERYSKOP
10. FOKUS
Coca-Cola to prawdziwa magia
– Stawiamy dziś na doświadczenie naszego konsumenta, a to nie jest coś, co można zaprojektować zza biurka w Atlancie czy Londynie – mówi Marit Kroon, dyrektor marketingu w The Coca-Cola Company Polska i kraje bałtyckie
14. NEWSFEED
16. MEDIA
Zmiany w Gremi Media
„Rzeczpospolita” i „Parkiet” zmieniły właścicieli. Pojawił się inwestor związany z rynkiem węgierskim i bogatym doświadczeniem na tamtejszym rynku wydawniczym
20. MARKETING
AI odciąży nas od powtarzalnych zadań
– Narzędzia wspierane przez AI są w fazie testów i jestem pewien, że zanim trafią jako gotowy produkt w ręce użytkowników, pracy dla specjalistów nie zabraknie. Czeka nas też zapewne inna praca w przyszłości, ponieważ dzięki wsparciu AI zyskamy więcej czasu na myślenie strategiczne – mówi Rafał Kudriawcew, który w Google Polska kieruje zespołem wspierającym klientów z branży retail oraz mobile gaming
Wódczana batalia
Stock stał się właścicielem Polmosu Bielsko-Biała. To ostatnie takie przejęcie na krajowym rynku spirytusowym
32. 360
W tandemie
– Fuzja to spojrzenie w przyszłość i wykorzystanie szansy, a nie leczenie jakichś błędów z przeszłości. Połączenie to rozwiązanie biznesowe win-win, które daje możliwość realizacji obustronnych potrzeb biznesowych bez stanowienia dla siebie konkurencji na rynku – o połączeniu agencji Ancymony i 19 Południk rozmawiamy z Wojciechem Kotalą, CEO Ancymonów
Wiatr od Wschodu
Międzynarodowy konkurs Mad Stars odbywający się w Busan w Korei Południowej to bardzo ciekawa mieszanka kreatywności z różnych zakątków świata, ale przede wszystkim jest to zderzenie szeroko pojętego Zachodu z wciąż trochę egzotycznym w reklamowym rzemiośle Wschodem
40. PRZETARGI
42. FORUM
43. AFTER
Najwyższa ocena od „MMP” dla książki Stanisława Trzcińskiego „Zarażeni dźwiękiem. Rynek muzyczny w czasach sztucznej inteligencji”
45. RAPORT SPECJALNY „NADAWCY”

  • 2023 r.
  • 12 (522) 2023-12-04
  • 11 (521) 2023-10-30
  • 10 (520) 2023-09-29
  • 9 (519) 2023-08-31
  • 7-8 (518) 2023-07-04
  • 6 (517) 2023-06-02
  • 5 (516) 2023-05-04
  • 4 (515) 2023-03-29
  • 2-3 (514) 2023-02-28
  • 1 (513) 2023-01-09
  • 2022 r.
  • 12 (512) 2022-12-02
  • 11 (511) 2022-11-03
  • 10 (510) 2022-10-05
  • 9 (509) 2022-09-05
  • 7-8 (508) 2022-07-06
  • 6 (507) 2022-06-01

Najnowsze wydania

10 (520) 2023-09-29

10 (520) 2023-09-29

10 (520) 2023-09-29

12 (522) 2023-12-04

10 (520) 2023-09-29

11 (521) 2023-10-30

10 (520) 2023-09-29

9 (519) 2023-08-31

10 (520) 2023-09-29

7-8 (518) 2023-07-04

10 (520) 2023-09-29

6 (517) 2023-06-02

10 (520) 2023-09-29

5 (516) 2023-05-04

10 (520) 2023-09-29

4 (515) 2023-03-29

10 (520) 2023-09-29

2-3 (514) 2023-02-28

10 (520) 2023-09-29

1 (513) 2023-01-09

W numerze między innymi:

• Coca-Cola to prawdziwa magia. Stawiamy dziś na doświadczenie naszego konsumenta, a to nie jest coś, co można zaprojektować zza biurka w Atlancie czy Londynie. Mnóstwo rzeczy robimy więc tutaj, np. eventy, samplingi czy współprace z influencerami. Globalnie powstają platformy komunikacyjne, ale my lokalnie musimy je zakomunikować, przekazać konsumentom – mówi Marit Kroon, dyrektor marketingu w The Coca-Cola Company Polska i kraje bałtyckie.

• Zmiany w Gremi Media. „Rzeczpospolita” i „Parkiet” zmieniły właścicieli. Pojawił się inwestor związany z Węgrami i bogatym doświadczeniem na tamtejszym rynku wydawniczym.

• AI odciąży nas od powtarzalnych zadań. Narzędzia wspierane przez AI są w fazie testów i jestem pewien, że zanim trafią jako gotowy produkt w ręce użytkowników, pracy dla specjalistów nie zabraknie. Czeka nas też zapewne inna praca w przyszłości, ponieważ dzięki wsparciu AI zyskamy więcej czasu na myślenie strategiczne – mówi Rafał Kudriawcew, który w Google Polska kieruje zespołem wspierającym klientów z branży retail oraz mobile gaming.

• Zyski z rezygnacji. Czworo pracowników korporacji wraca po lunchu do biura. Zaczynają rozmawiać o tym, jak bardzo nie chce im się wracać do pracy, jak bardzo jej nienawidzą i jaką cholerą jest ich szefowa. Od słowa do słowa postanawiają natychmiast rzucić posady i zacząć coś własnego. Wysyłają szefowej wiadomość o rezygnacji i ruszają w nieznane przy dźwiękach rytmicznego rapu.

• W tandemie. – Fuzja to spojrzenie w przyszłość i wykorzystanie szansy, a nie leczenie jakichś błędów z przeszłości. Połączenie to rozwiązanie biznesowe win-win, które daje możliwość realizacji obustronnych potrzeb biznesowych bez stanowienia dla siebie konkurencji na rynku – o połączeniu agencji Ancymony i 19 Południk rozmawiamy z Wojciechem Kotalą, CEO Ancymonów.

80 stron o marketingu z pasją  

Dodatek do numeru:
- Raport Nadawcy 2023

JOBS W JEDNYM SIĘ POMYLIŁ

– CZY CHCESZ PRZEZ RESZTĘ ŻYCIA SPRZEDAWAĆ SŁODZONĄ WODĘ, CZY IŚĆ ZE MNĄ ZMIENIAĆ ŚWIAT? – zapytał w 1983 r. Steve Jobs Johna Sculleya, CEO PepsiCo. Jobs w ten sposób skutecznie go namówił na przejście do Apple.
W tym słynnym zdaniu jest sugestia, że Pepsi, a prawdopodobnie i Coca-Cola nie zmieniają świata. A ja z tym niestety nie mogę się zgodzić. W naszym okładkowym wywiadzie Marit Kroon, dyrektor marketingu, mówi, że w marce Coca-Cola jest prawdziwa magia, a ja dodam, że na pewno ta magia zmieniała świat, kulturę, nie mówiąc już o naszej branży.
Patrząc od strony marketingowej, można zapytać, co jest większym wyzwaniem: sprzedać nowego maca lub iPhone’a, czy sprawić, aby konsument za każdym razem czuł się magicznie, otwierając puszkę napoju? Chyba jednak to drugie.

Tomasz Wygnański Tomasz Wygnański,
redaktor naczelny,
„Media Marketing Polska”

  • O magazynie

    „Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
    →
    bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
    →
    raporty specjalne "MMP",
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    mmponline.pl
    →
    MMP24.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    →
    Kokurs Golden Arrow
    →
    Kokurs Kreatura
    →
    Konferencje pod egidą magazynu
    →
    kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor

    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

    Tomasz Wygnański

  • Historia magazynu

    Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu MMP

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Idzikowskiego 16, 00-710
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info@media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze Publikacje
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Media Marketing Polska
    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 12 (522) 2023-12-04
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Handel
    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 11 (396) 2023-11-13
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Food Service
    Wydawany od 1994 r., jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 11 (230) 2023-11-23
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2023

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI