
roczna nonstop studencka
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.
MMP
10 (520) 2023-09-29
zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania
10. FOKUS
Coca-Cola to prawdziwa magia
– Stawiamy dziś na doświadczenie naszego konsumenta, a to nie jest coś, co można zaprojektować zza biurka w Atlancie czy Londynie – mówi Marit Kroon, dyrektor marketingu w The Coca-Cola Company Polska i kraje bałtyckie
14. NEWSFEED
16. MEDIA
Zmiany w Gremi Media
„Rzeczpospolita” i „Parkiet” zmieniły właścicieli. Pojawił się inwestor związany z rynkiem węgierskim i bogatym doświadczeniem na tamtejszym rynku wydawniczym
20. MARKETING
AI odciąży nas od powtarzalnych zadań
– Narzędzia wspierane przez AI są w fazie testów i jestem pewien, że zanim trafią jako gotowy produkt w ręce użytkowników, pracy dla specjalistów nie zabraknie. Czeka nas też zapewne inna praca w przyszłości, ponieważ dzięki wsparciu AI zyskamy więcej czasu na myślenie strategiczne – mówi Rafał Kudriawcew, który w Google Polska kieruje zespołem wspierającym klientów z branży retail oraz mobile gaming
Wódczana batalia
Stock stał się właścicielem Polmosu Bielsko-Biała. To ostatnie takie przejęcie na krajowym rynku spirytusowym
32. 360
W tandemie
– Fuzja to spojrzenie w przyszłość i wykorzystanie szansy, a nie leczenie jakichś błędów z przeszłości. Połączenie to rozwiązanie biznesowe win-win, które daje możliwość realizacji obustronnych potrzeb biznesowych bez stanowienia dla siebie konkurencji na rynku – o połączeniu agencji Ancymony i 19 Południk rozmawiamy z Wojciechem Kotalą, CEO Ancymonów
Wiatr od Wschodu
Międzynarodowy konkurs Mad Stars odbywający się w Busan w Korei Południowej to bardzo ciekawa mieszanka kreatywności z różnych zakątków świata, ale przede wszystkim jest to zderzenie szeroko pojętego Zachodu z wciąż trochę egzotycznym w reklamowym rzemiośle Wschodem
40. PRZETARGI
42. FORUM
43. AFTER
Najwyższa ocena od „MMP” dla książki Stanisława Trzcińskiego „Zarażeni dźwiękiem. Rynek muzyczny w czasach sztucznej inteligencji”
45. RAPORT SPECJALNY „NADAWCY”

- 2023 r.
- 12 (522) 2023-12-04
- 11 (521) 2023-10-30
- 10 (520) 2023-09-29
- 9 (519) 2023-08-31
- 7-8 (518) 2023-07-04
- 6 (517) 2023-06-02
- 5 (516) 2023-05-04
- 4 (515) 2023-03-29
- 2-3 (514) 2023-02-28
- 1 (513) 2023-01-09
- 2022 r.
- 12 (512) 2022-12-02
- 11 (511) 2022-11-03
- 10 (510) 2022-10-05
- 9 (509) 2022-09-05
- 7-8 (508) 2022-07-06
- 6 (507) 2022-06-01
Najnowsze wydania

W numerze między innymi:
• Coca-Cola to prawdziwa magia. Stawiamy dziś na doświadczenie naszego konsumenta, a to nie jest coś, co można zaprojektować zza biurka w Atlancie czy Londynie. Mnóstwo rzeczy robimy więc tutaj, np. eventy, samplingi czy współprace z influencerami. Globalnie powstają platformy komunikacyjne, ale my lokalnie musimy je zakomunikować, przekazać konsumentom – mówi Marit Kroon, dyrektor marketingu w The Coca-Cola Company Polska i kraje bałtyckie.
• Zmiany w Gremi Media. „Rzeczpospolita” i „Parkiet” zmieniły właścicieli. Pojawił się inwestor związany z Węgrami i bogatym doświadczeniem na tamtejszym rynku wydawniczym.
• AI odciąży nas od powtarzalnych zadań. Narzędzia wspierane przez AI są w fazie testów i jestem pewien, że zanim trafią jako gotowy produkt w ręce użytkowników, pracy dla specjalistów nie zabraknie. Czeka nas też zapewne inna praca w przyszłości, ponieważ dzięki wsparciu AI zyskamy więcej czasu na myślenie strategiczne – mówi Rafał Kudriawcew, który w Google Polska kieruje zespołem wspierającym klientów z branży retail oraz mobile gaming.
• Zyski z rezygnacji. Czworo pracowników korporacji wraca po lunchu do biura. Zaczynają rozmawiać o tym, jak bardzo nie chce im się wracać do pracy, jak bardzo jej nienawidzą i jaką cholerą jest ich szefowa. Od słowa do słowa postanawiają natychmiast rzucić posady i zacząć coś własnego. Wysyłają szefowej wiadomość o rezygnacji i ruszają w nieznane przy dźwiękach rytmicznego rapu.
• W tandemie. – Fuzja to spojrzenie w przyszłość i wykorzystanie szansy, a nie leczenie jakichś błędów z przeszłości. Połączenie to rozwiązanie biznesowe win-win, które daje możliwość realizacji obustronnych potrzeb biznesowych bez stanowienia dla siebie konkurencji na rynku – o połączeniu agencji Ancymony i 19 Południk rozmawiamy z Wojciechem Kotalą, CEO Ancymonów.
80 stron o marketingu z pasją
Dodatek do numeru:
- Raport Nadawcy 2023

– CZY CHCESZ PRZEZ RESZTĘ ŻYCIA SPRZEDAWAĆ SŁODZONĄ WODĘ, CZY IŚĆ ZE MNĄ ZMIENIAĆ ŚWIAT? – zapytał w 1983 r. Steve Jobs Johna Sculleya, CEO PepsiCo. Jobs w ten sposób skutecznie go namówił na przejście do Apple.
W tym słynnym zdaniu jest sugestia, że Pepsi, a prawdopodobnie i Coca-Cola nie zmieniają świata. A ja z tym niestety nie mogę się zgodzić. W naszym okładkowym wywiadzie Marit Kroon, dyrektor marketingu, mówi, że w marce Coca-Cola jest prawdziwa magia, a ja dodam, że na pewno ta magia zmieniała świat, kulturę, nie mówiąc już o naszej branży.
Patrząc od strony marketingowej, można zapytać, co jest większym wyzwaniem: sprzedać nowego maca lub iPhone’a, czy sprawić, aby konsument za każdym razem czuł się magicznie, otwierając puszkę napoju? Chyba jednak to drugie.
Tomasz Wygnański,
redaktor naczelny,
„Media Marketing Polska”
-
O magazynie
„Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.
-
Co zawiera prenumerata magazynu→dziesięć egzemplarzy magazynu,
→E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
→bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
→bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
→raporty specjalne "MMP",
→"Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
→"Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
→rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
→darmową wysyłkę.
-
Gdzie moge zakupić magazyn→zakup online poprzez sklep.media.com.pl
→poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
→zakup egzemplarzy w salonach Empik
→kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
-
Strony internetowe związane z magazynem
-
Wydarzenia związane z magazynem→Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
→Kokurs Golden Arrow
→Kokurs Kreatura
→Konferencje pod egidą magazynu
→kontakt w sprawie wydarzeń
-
Dostępna przestrzeń reklamowa→Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
→kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
-
Kontakt z Redakcją
-
Historia magazynu
Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.
-
Stopka magazynu