• Ashburn, United States 8.2 °C / 65 % / 1016 hPa
  • 2023-12-01 19:42
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Kontakt
mmponline.pl
Be Media
  • NEXT DAY STUDIO
  • O mediach
    • TV
    • INTERNET
    • PRASA
    • RADIO
    • OOH
    • INNE
    • WSZYSTKIE Z MEDIA
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - TV
    2,8 mld zł to roczne nakłady na produkcję telewizyjną i VoD
    2,8 mld zł to roczne nakłady na produkcję telewizyjną i VoD
    NEM Zagreb 2023 - znamy program
    NEM Zagreb 2023 - znamy program
    NEM Zagreb z konkursem scenariuszowym
    NEM Zagreb z konkursem scenariuszowym
    TVN z nagrodą za najlepszy kontent TV w raporcie "Nadawcy 2023"
    TVN z nagrodą za najlepszy kontent TV w raporcie "Nadawcy 2023"
    Hiszpański łącznik (Conecta 2023)
    Hiszpański łącznik (Conecta 2023)
    Polsat kupuje 4Fun.tv i NaEkranie
    Polsat kupuje 4Fun.tv i NaEkranie
    Viaplay wycofuje się z Polski
    Viaplay wycofuje się z Polski
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INTERNET
    Polsat ciśnie Interię, ale nie umie wycisnąć
    Polsat ciśnie Interię, ale nie umie wycisnąć
    Zwierciadlo.pl najbardziej angażującym serwisem luksusowych magazynów dla kobiet
    Zwierciadlo.pl najbardziej angażującym serwisem luksusowych magazynów dla kobiet
    W wielokanałowej sieci - rozmowa z Michałem Dębskim z Lifetube
    W wielokanałowej sieci - rozmowa z Michałem Dębskim z Lifetube
    Arkadiusz Seidler: Audio otwiera nowe możliwości
    Arkadiusz Seidler: Audio otwiera nowe możliwości
    Co nowego w social mediach (59)
    Co nowego w social mediach (59)
    Ruszył JobCreator.pl
    Ruszył JobCreator.pl
    Szymon Lipiński: VoD, czyli dużo niewiadomych
    Szymon Lipiński: VoD, czyli dużo niewiadomych
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - PRASA
    Zyta Rudzka laureatką Nagrody Literackiej Nike 2023
    Zyta Rudzka laureatką Nagrody Literackiej Nike 2023
    VFP Communications poszerza i odświeża portfolio swoich mediów B2B
    VFP Communications poszerza i odświeża portfolio swoich mediów B2B
    "Pismo" z wydaniem specjalnym "Wokół wody"
    "Pismo" z wydaniem specjalnym "Wokół wody"
    Wydawnictwo Bauer Wydawcą Roku według "MMP"
    Wydawnictwo Bauer Wydawcą Roku według "MMP"
    Niższe przychody i strata Agory w IV kwartale 2022 r.
    Niższe przychody i strata Agory w IV kwartale 2022 r.
    Marek Knap dyrektorem artystycznym Burda Media Polska
    Marek Knap dyrektorem artystycznym Burda Media Polska
    Paszporty “Polityki" wręczone po raz 30.
    Paszporty “Polityki" wręczone po raz 30.
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - RADIO
    Na 3. urodziny Radio Nowy Świat na 4 kanałach równocześnie
    Na 3. urodziny Radio Nowy Świat na 4 kanałach równocześnie
    Radio Nowy Świat z otwartymi podcastami i spektaklem "NieDochodzenie" na 3. urodziny
    Radio Nowy Świat z otwartymi podcastami i spektaklem "NieDochodzenie" na 3. urodziny
    Radio Nowy Świat podsumowuje 2022 r. i ogłasza zmiany w zarządzie
    Radio Nowy Świat podsumowuje 2022 r. i ogłasza zmiany w zarządzie
    Nowa audycja Weroniki Wawrzkowicz w Radiu Nowy Świat
    Nowa audycja Weroniki Wawrzkowicz w Radiu Nowy Świat
    Radio Nowy Świat przygląda się patronom
    Radio Nowy Świat przygląda się patronom
    Radio Nowy Świat świętuje wraz z patronami 3-lecie zbiórki
    Radio Nowy Świat świętuje wraz z patronami 3-lecie zbiórki
    Radio Nowy Świat nadaje 1 kwietnia z Montowni Gdańsk
    Radio Nowy Świat nadaje 1 kwietnia z Montowni Gdańsk
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - OOH
    Transformacja bez ekościemy
    Transformacja bez ekościemy
    Warexpo i Gemius policzą odbiorców warszawskiego OOH
    Warexpo i Gemius policzą odbiorców warszawskiego OOH
    Rośnie rynek reklamy outdoor. Powód? Coraz większe korki
    Rośnie rynek reklamy outdoor. Powód? Coraz większe korki
    DOOH motorem wzrostu reklamy zewnętrznej
    DOOH motorem wzrostu reklamy zewnętrznej
    Platige Image prezentuje showreel 3D
    Platige Image prezentuje showreel 3D
    IGRZ raportuje spadki klasycznego OOH
    IGRZ raportuje spadki klasycznego OOH
    Radio 357 z pierwszą kampanią outdoorową
    Radio 357 z pierwszą kampanią outdoorową
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INNE
    Powstaje Rada Polskich Mediów
    Powstaje Rada Polskich Mediów
    Reklamiara - po co komu DEI. Rozmowa z Katarzyną Gaweł
    Reklamiara - po co komu DEI. Rozmowa z Katarzyną Gaweł
    Top 25 filmów na 25-lecie Multikina
    Top 25 filmów na 25-lecie Multikina
    “Barbie" najbardziej dochodowym filmem w historii Warner Bros
    “Barbie" najbardziej dochodowym filmem w historii Warner Bros
    Tak rośnie “państwowy" dom mediowy Sigma Bis
    Tak rośnie “państwowy" dom mediowy Sigma Bis
    Przetargowe wakacje
    Przetargowe wakacje
    Szefowa regionu
    Szefowa regionu
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - MEDIA
    2,8 mld zł to roczne nakłady na produkcję telewizyjną i VoD
    2,8 mld zł to roczne nakłady na produkcję telewizyjną i VoD
    Polsat ciśnie Interię, ale nie umie wycisnąć
    Polsat ciśnie Interię, ale nie umie wycisnąć
    Transformacja bez ekościemy
    Transformacja bez ekościemy
    Zwierciadlo.pl najbardziej angażującym serwisem luksusowych magazynów dla kobiet
    Zwierciadlo.pl najbardziej angażującym serwisem luksusowych magazynów dla kobiet
    Warexpo i Gemius policzą odbiorców warszawskiego OOH
    Warexpo i Gemius policzą odbiorców warszawskiego OOH
    NEM Zagreb 2023 - znamy program
    NEM Zagreb 2023 - znamy program
    W wielokanałowej sieci - rozmowa z Michałem Dębskim z Lifetube
    W wielokanałowej sieci - rozmowa z Michałem Dębskim z Lifetube
  • O marketingu
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O marketingu
    Wygodnie i odpowiedzialnie - rozmowa z Mariuszem Ryciakiem
    Wygodnie i odpowiedzialnie - rozmowa z Mariuszem Ryciakiem
    100 najwartościowszych marek świata [Interbrand 2023]
    100 najwartościowszych marek świata [Interbrand 2023]
    Sam Altman wraca do OpenAI
    Sam Altman wraca do OpenAI
    Reklamiara - rozmowa z Łukaszem Packiem o Target Operating Model [wideo]
    Reklamiara - rozmowa z Łukaszem Packiem o Target Operating Model [wideo]
    "Podaruj zdrowie w prezencie" - świąteczna akcja ZnanyLekarz i Pomagam.pl dla Lekarzy bez Granic [wideo]
    "Podaruj zdrowie w prezencie" - świąteczna akcja ZnanyLekarz i Pomagam.pl dla Lekarzy bez Granic [wideo]
    Branża kosmetyczna odporna na kryzys, efekt szminki działa
    Branża kosmetyczna odporna na kryzys, efekt szminki działa
    Publicis Groupe wprowadza kodeks z zasadami współpracy dla influencerów
    Publicis Groupe wprowadza kodeks z zasadami współpracy dla influencerów
  • O reklamie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O reklamie
    Kreatura 2023: Publicis Worldwide Poland zdobywa Grand Prix
    Kreatura 2023: Publicis Worldwide Poland zdobywa Grand Prix
    Kreacja prokreacji, czyli jak reklamować rozmnażanie [wideo]
    Kreacja prokreacji, czyli jak reklamować rozmnażanie [wideo]
    Lisek zwinnie wykorzystuje AI
    Lisek zwinnie wykorzystuje AI
    Reklamiara - 12 prac Asterixa czy 12 zasad współpracy przy produkcji reklamowej?
    Reklamiara - 12 prac Asterixa czy 12 zasad współpracy przy produkcji reklamowej?
    TikTok Ads Manager - narzędzie do skutecznych kampanii reklamowych na TikToku
    TikTok Ads Manager - narzędzie do skutecznych kampanii reklamowych na TikToku
    65 prac nominowanych w konkursie Kreatura 2023
    65 prac nominowanych w konkursie Kreatura 2023
    Otomoto z platformą komunikacyjną "Tu się tworzą historie" [wideo]
    Otomoto z platformą komunikacyjną "Tu się tworzą historie" [wideo]
  • Opinie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Opinie
    Jak nie dać się zatopić nadchodzącej fali [Mustafa Suleyman, The Coming Wave - recenzja]
    Jak nie dać się zatopić nadchodzącej fali [Mustafa Suleyman, The Coming Wave - recenzja]
    Mariusz Ryciak: Jak zdobyć lojalność i zjednać sobie konsumentów
    Mariusz Ryciak: Jak zdobyć lojalność i zjednać sobie konsumentów
    Przyrząd do drażnienia ["Urban. Biografia" - recenzja]
    Przyrząd do drażnienia ["Urban. Biografia" - recenzja]
    Lokalna adekwatność czy regionalne "lost in translation"?
    Lokalna adekwatność czy regionalne "lost in translation"?
    Dino zyskuje silny fundament digitalowy
    Dino zyskuje silny fundament digitalowy
    Chcemy być eko, ale nie zawsze możemy
    Chcemy być eko, ale nie zawsze możemy
    Fokus na attention
    Fokus na attention
  • Seriale i VOD
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Seriale i VOD
    Serial "Tajemnice polskich morderstw" numerem 1 na Netfliksie
    Serial "Tajemnice polskich morderstw" numerem 1 na Netfliksie
    Amazon Prime i Papaya Films zapowiadają film o Kubie Błaszczykowskim
    Amazon Prime i Papaya Films zapowiadają film o Kubie Błaszczykowskim
    Przedpremierowy pokaz polskich seriali Netflix na 23. mBank MFF Nowe Horyzonty
    Przedpremierowy pokaz polskich seriali Netflix na 23. mBank MFF Nowe Horyzonty
    “Lewandowski nieZnany": premiera 31 marca
    “Lewandowski nieZnany": premiera 31 marca
    "Nie bądź obojętny_a" hasłem 20. Millennium Docs Against Gravity
    "Nie bądź obojętny_a" hasłem 20. Millennium Docs Against Gravity
    SkyShowtime z mocną promocją na wejściu
    SkyShowtime z mocną promocją na wejściu
    Netflix: 400 mln zł rocznie na polskie produkcje
    Netflix: 400 mln zł rocznie na polskie produkcje
  • Koktajl
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Koktajl
    ICCO Global Summit 2023
    ICCO Global Summit 2023
    Snapchat i świat AR
    Snapchat i świat AR
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
  • Wydarzenia
  • Magazyn
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • NEXT DAY STUDIO
  • O mediach
  • O marketingu
  • O reklamie
  • Opinie
  • Seriale i VOD
  • Koktajl
  • Wydarzenia
  • Magazyn
zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



Kiosk
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

MMP
11 (521) 2023-10-30

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


6. PERYSKOP
10. FOKUS
Golden Drum
Prace z Polski kolejny raz w tym roku zdobywają nagrody na międzynarodowym festiwalu
18. NEWSFEED
20. MEDIA
Jakościowa reklama to darmowy dostęp do treści
– Jakość powierzchni reklamowej w Polsce w ostatnich latach bardzo wzrosła, głównie za sprawą agencji i klientów. Nie wszyscy wydawcy podążają tą drogą – uważa Hubert tŚwitalski, business director w DoubleVerify, odpowiedzialny za rynki Europy Środkowo-Wschodniej
25. MARKETING
Rozrywkowe zdrowie
Platformy społecznościowe zmieniają się z dnia na dzień. Popularność TikToka rośnie. Czy branża farmaceutyczna ma tam czego szukać pod kątem reklamowym? Na wielu rynkach, w tym w Polsce, jest wiele obwarowań prawnych dla tej kategorii. Jednak warto próbować
Nagradza, doradza, zapewnia rozrywkę
Nazwa „program lojalnościowy” staje się coraz bardziej nieaktualna. Aplikacje marek i retailerów stały się centrum interakcji z konsumentem – służą nie tylko wynagrodzeniu, ale także płatnościom, zakupom online, a nawet rozrywce. Z punktu widzenia detalistów aplikacje mogą stać się także elementem ich oferty retail media
40. 360º
Transformacja bez ekościemy
Zarówno tradycyjne, jak i cyfrowe nośniki reklamy zewnętrznej mogą oferować mniej lub bardziej zrównoważoną środowiskowo usługę. Branża coraz bardziej zaczyna myśleć o rozwiązaniach systemowych zamiast pojedynczych akcji oraz o mierzeniu efektów działań
W wielokanałowej sieci
– Przygotowaliśmy nowe produkty dla klientów, opracowaliśmy technologię, która pomaga twórcom zarabiać więcej na ich twórczości, w końcu wdrożyliśmy narzędzia wewnętrzne, które usprawniają naszą pracę i zarządzanie projektami. Przy tej skali biznesu nie możemy sobie już pozwolić na trzymanie wszystkiego w Excelu – twierdzi Michał Dębski, head of communications and international growth w Lifetube
48. PRZETARGI
49. FORUM
51. AFTER
„Urban. Biografia” Doroty Karaś Doroty Karaś i Marka Sterlingowa zdobywa u nas pięć gwiazdek
53. BADANIE GPS PR
61. RAPORT SPECJALNY „AGENCJE EVENTOWE”

  • 2023 r.
  • 12 (522) 2023-12-04
  • 11 (521) 2023-10-30
  • 10 (520) 2023-09-29
  • 9 (519) 2023-08-31
  • 7-8 (518) 2023-07-04
  • 6 (517) 2023-06-02
  • 5 (516) 2023-05-04
  • 4 (515) 2023-03-29
  • 2-3 (514) 2023-02-28
  • 1 (513) 2023-01-09
  • 2022 r.
  • 12 (512) 2022-12-02
  • 11 (511) 2022-11-03
  • 10 (510) 2022-10-05
  • 9 (509) 2022-09-05
  • 7-8 (508) 2022-07-06
  • 6 (507) 2022-06-01

Najnowsze wydania

11 (521) 2023-10-30

11 (521) 2023-10-30

11 (521) 2023-10-30

12 (522) 2023-12-04

11 (521) 2023-10-30

10 (520) 2023-09-29

11 (521) 2023-10-30

9 (519) 2023-08-31

11 (521) 2023-10-30

7-8 (518) 2023-07-04

11 (521) 2023-10-30

6 (517) 2023-06-02

11 (521) 2023-10-30

5 (516) 2023-05-04

11 (521) 2023-10-30

4 (515) 2023-03-29

11 (521) 2023-10-30

2-3 (514) 2023-02-28

11 (521) 2023-10-30

1 (513) 2023-01-09

W numerze między innymi:

• Golden drama. Kiedy jedziesz gdzieś po raz trzeci, wiesz już, że będziesz podążał utartymi ścieżkami. Czasem pozwolisz sobie na „skok w bok”, ale umówmy się – lubimy melodie, które już słyszeliśmy. Na Golden Drum wróciłem po pięciu latach. Poprzednio byłem tam w roli digital directora McCann – sieci, która zdominowała ten festiwal. W tym roku byłem w roli właściciela Polotu, kreatywnej agencji digital. Ta zmiana perspektywy dużo mi dała.

• Czy reklama może uratować świat? Dla wielu osób pytanie z tytułu artykułu brzmi naiwnie, a odpowiedź jest prosta: nie. Pokolenie Z miałoby dodatkową wątpliwość, czy w ogóle nasz świat da się uratować. Mnie prowokuje do głębszej refleksji nad zależnością między reklamą a kulturą, w której żyjemy.

• Jakościowa reklama to darmowy dostęp do treści. – Jakość powierzchni reklamowej w Polsce w ostatnich latach bardzo wzrosła, głównie za sprawą agencji i klientów. Nie wszyscy wydawcy podążają tą drogą – uważa Hubert Świtalski, business director w DoubleVerify, odpowiedzialny za rynki Europy Środkowo-Wschodniej.

• Polsat ciśnie Interię, ale nie umie wycisnąć. Trzy lata w grupie Polsatu, a portal wciąż ma słabsze wyniki reklamowe, niż kiedy był w rękach Bauera.

• Nasze pierwsze badanie GPS PR. W badaniu zadano 10 pytań, a odpowiedzi były predefiniowane. Pytania miały pozornie zakres podstawowy, ale badanie miało na celu przede wszystkim określenie poziomu nastrojów oraz wytyczenie potrzeb przedstawicieli działów komunikacji oraz potencjału ich zleceń i budżetów w 2024 r.

88 stron o marketingu z pasją

Dodatki do numeru:
➤ Raport Agencje Eventowe 2023
➤ Agencje PR - Pierwsze Badanie GPS 2023

OZDROWIENIE W EVENTACH

W CZASIE PANDEMII BARDZO MARTWILIŚMY SIĘ O BRANŻĘ EVENTOWĄ, ALE DANE Z NASZEGO NAJNOWSZEGO RAPORTU O AGENCJACH EVENTOWYCH ŚWIADCZĄ O TYM, ŻE PRAWIE CAŁKOWICIE WYZDROWIAŁA. Nierzadko notowane są kilkusetprocentowe wzrosty obrotów w stosunku do bazy, która była tworzona już w postpandemicznej rzeczywistości. Cieszy także zapotrzebowanie klientów na coraz bardziej złożone, często bardzo kreatywne projekty. Cieszy wchodzenie nowych technologii do realizacji i coraz większa dbałość o środowisko przy produkcji.
Problemy są te same co zwykle w całej branży komunikacji marketingowej – przetargi ze zbyt krótkimi terminami, niepodawanie budżetu przez klienta, niejasne procedury wyboru. A czasem kłopoty z płatnościami.
Trzymajmy się jednak tego, że jest dobrze. A niektórym agencjom nawet lepiej niż przed pandemią, bo powstała cała wielka branża eventów online, które już z nami zostaną i które przecież stanowią poważne źródło biznesu.

Tomasz Wygnański Tomasz Wygnański,
redaktor naczelny,
„Media Marketing Polska”

  • O magazynie

    „Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
    →
    bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
    →
    raporty specjalne "MMP",
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    mmponline.pl
    →
    MMP24.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    →
    Kokurs Golden Arrow
    →
    Kokurs Kreatura
    →
    Konferencje pod egidą magazynu
    →
    kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor

    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

    Tomasz Wygnański

  • Historia magazynu

    Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu MMP

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Idzikowskiego 16, 00-710
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info@media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze Publikacje
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Media Marketing Polska
    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 12 (522) 2023-12-04
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Handel
    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 11 (396) 2023-11-13
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Food Service
    Wydawany od 1994 r., jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 11 (230) 2023-11-23
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2023

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI