
roczna nonstop studencka
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.
MMP
11 (521) 2023-10-30
zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania
10. FOKUS
Golden Drum
Prace z Polski kolejny raz w tym roku zdobywają nagrody na międzynarodowym festiwalu
18. NEWSFEED
20. MEDIA
Jakościowa reklama to darmowy dostęp do treści
– Jakość powierzchni reklamowej w Polsce w ostatnich latach bardzo wzrosła, głównie za sprawą agencji i klientów. Nie wszyscy wydawcy podążają tą drogą – uważa Hubert tŚwitalski, business director w DoubleVerify, odpowiedzialny za rynki Europy Środkowo-Wschodniej
25. MARKETING
Rozrywkowe zdrowie
Platformy społecznościowe zmieniają się z dnia na dzień. Popularność TikToka rośnie. Czy branża farmaceutyczna ma tam czego szukać pod kątem reklamowym? Na wielu rynkach, w tym w Polsce, jest wiele obwarowań prawnych dla tej kategorii. Jednak warto próbować
Nagradza, doradza, zapewnia rozrywkę
Nazwa „program lojalnościowy” staje się coraz bardziej nieaktualna. Aplikacje marek i retailerów stały się centrum interakcji z konsumentem – służą nie tylko wynagrodzeniu, ale także płatnościom, zakupom online, a nawet rozrywce. Z punktu widzenia detalistów aplikacje mogą stać się także elementem ich oferty retail media
40. 360º
Transformacja bez ekościemy
Zarówno tradycyjne, jak i cyfrowe nośniki reklamy zewnętrznej mogą oferować mniej lub bardziej zrównoważoną środowiskowo usługę. Branża coraz bardziej zaczyna myśleć o rozwiązaniach systemowych zamiast pojedynczych akcji oraz o mierzeniu efektów działań
W wielokanałowej sieci
– Przygotowaliśmy nowe produkty dla klientów, opracowaliśmy technologię, która pomaga twórcom zarabiać więcej na ich twórczości, w końcu wdrożyliśmy narzędzia wewnętrzne, które usprawniają naszą pracę i zarządzanie projektami. Przy tej skali biznesu nie możemy sobie już pozwolić na trzymanie wszystkiego w Excelu – twierdzi Michał Dębski, head of communications and international growth w Lifetube
48. PRZETARGI
49. FORUM
51. AFTER
„Urban. Biografia” Doroty Karaś Doroty Karaś i Marka Sterlingowa zdobywa u nas pięć gwiazdek
53. BADANIE GPS PR
61. RAPORT SPECJALNY „AGENCJE EVENTOWE”

- 2023 r.
- 12 (522) 2023-12-04
- 11 (521) 2023-10-30
- 10 (520) 2023-09-29
- 9 (519) 2023-08-31
- 7-8 (518) 2023-07-04
- 6 (517) 2023-06-02
- 5 (516) 2023-05-04
- 4 (515) 2023-03-29
- 2-3 (514) 2023-02-28
- 1 (513) 2023-01-09
- 2022 r.
- 12 (512) 2022-12-02
- 11 (511) 2022-11-03
- 10 (510) 2022-10-05
- 9 (509) 2022-09-05
- 7-8 (508) 2022-07-06
- 6 (507) 2022-06-01
Najnowsze wydania

W numerze między innymi:
• Golden drama. Kiedy jedziesz gdzieś po raz trzeci, wiesz już, że będziesz podążał utartymi ścieżkami. Czasem pozwolisz sobie na „skok w bok”, ale umówmy się – lubimy melodie, które już słyszeliśmy. Na Golden Drum wróciłem po pięciu latach. Poprzednio byłem tam w roli digital directora McCann – sieci, która zdominowała ten festiwal. W tym roku byłem w roli właściciela Polotu, kreatywnej agencji digital. Ta zmiana perspektywy dużo mi dała.
• Czy reklama może uratować świat? Dla wielu osób pytanie z tytułu artykułu brzmi naiwnie, a odpowiedź jest prosta: nie. Pokolenie Z miałoby dodatkową wątpliwość, czy w ogóle nasz świat da się uratować. Mnie prowokuje do głębszej refleksji nad zależnością między reklamą a kulturą, w której żyjemy.
• Jakościowa reklama to darmowy dostęp do treści. – Jakość powierzchni reklamowej w Polsce w ostatnich latach bardzo wzrosła, głównie za sprawą agencji i klientów. Nie wszyscy wydawcy podążają tą drogą – uważa Hubert Świtalski, business director w DoubleVerify, odpowiedzialny za rynki Europy Środkowo-Wschodniej.
• Polsat ciśnie Interię, ale nie umie wycisnąć. Trzy lata w grupie Polsatu, a portal wciąż ma słabsze wyniki reklamowe, niż kiedy był w rękach Bauera.
• Nasze pierwsze badanie GPS PR. W badaniu zadano 10 pytań, a odpowiedzi były predefiniowane. Pytania miały pozornie zakres podstawowy, ale badanie miało na celu przede wszystkim określenie poziomu nastrojów oraz wytyczenie potrzeb przedstawicieli działów komunikacji oraz potencjału ich zleceń i budżetów w 2024 r.
88 stron o marketingu z pasją
Dodatki do numeru:
➤ Raport Agencje Eventowe 2023
➤ Agencje PR - Pierwsze Badanie GPS 2023

W CZASIE PANDEMII BARDZO MARTWILIŚMY SIĘ O BRANŻĘ EVENTOWĄ, ALE DANE Z NASZEGO NAJNOWSZEGO RAPORTU O AGENCJACH EVENTOWYCH ŚWIADCZĄ O TYM, ŻE PRAWIE CAŁKOWICIE WYZDROWIAŁA. Nierzadko notowane są kilkusetprocentowe wzrosty obrotów w stosunku do bazy, która była tworzona już w postpandemicznej rzeczywistości. Cieszy także zapotrzebowanie klientów na coraz bardziej złożone, często bardzo kreatywne projekty. Cieszy wchodzenie nowych technologii do realizacji i coraz większa dbałość o środowisko przy produkcji.
Problemy są te same co zwykle w całej branży komunikacji marketingowej – przetargi ze zbyt krótkimi terminami, niepodawanie budżetu przez klienta, niejasne procedury wyboru. A czasem kłopoty z płatnościami.
Trzymajmy się jednak tego, że jest dobrze. A niektórym agencjom nawet lepiej niż przed pandemią, bo powstała cała wielka branża eventów online, które już z nami zostaną i które przecież stanowią poważne źródło biznesu.
Tomasz Wygnański,
redaktor naczelny,
„Media Marketing Polska”
-
O magazynie
„Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.
-
Co zawiera prenumerata magazynu→dziesięć egzemplarzy magazynu,
→E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
→bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
→bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
→raporty specjalne "MMP",
→"Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
→"Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
→rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
→darmową wysyłkę.
-
Gdzie moge zakupić magazyn→zakup online poprzez sklep.media.com.pl
→poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
→zakup egzemplarzy w salonach Empik
→kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
-
Strony internetowe związane z magazynem
-
Wydarzenia związane z magazynem→Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
→Kokurs Golden Arrow
→Kokurs Kreatura
→Konferencje pod egidą magazynu
→kontakt w sprawie wydarzeń
-
Dostępna przestrzeń reklamowa→Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
→kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
-
Kontakt z Redakcją
-
Historia magazynu
Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.
-
Stopka magazynu