O marketingu

Pandemia to czas dla ekspertów

O tym co obecna sytuacja oznacza dla branży farmaceutycznej i jakie wzywania marketingowe czekają pharmę w niedalekiej przyszłości mówi Małgorzata Skorwider, prezes zarządu agencji pharmamarketingowej Nekk.

Kantar podpisuje umowy partnerskie

Zgodnie z nową strategią firma badawcza będzie ściśle współpracować z zewnętrznymi partnerami, jak m.in. Insight Shot, IRCenter i Opinion Way.

Grupa LOTOS wspiera polski sport

LOTOS od lat jest mecenasem polskiego sportu. Logo spółki widnieje na koszulkach zawodników reprezentujących tak popularne dyscypliny jak piłka nożna i skoki narciarskie. Ma to ogromny wpływ na postrzeganie LOTOSU jako firmy zaangażowanej społecznie i promocję marki oraz na rozwój sportu w Polsce.

Loteria "Potrząśnij na szczęście" w drogeriach Rossmann

Codziennie do wygrania są nagrody z puli 1,5 mln produktów. W maju odbędzie się losowanie nagrody głównej - 150 tys. zł.

Nivea startuje z nową misją i kampanią "Care for Human Touch. Dbajmy o dotyk - bądźmy bliżej siebie"

Poprzedziły ją globalne badania, które wykazały, jak ważny dla ludzkiej kondycji jest dotyk.