O marketingu

DocPlanner przejmuje Jameda i wchodzi na rynek niemiecki

DocPlanner to polska grupa działająca w naszym kraju pod marką ZnanyLekarz.pl, a Jameda jest liderem wśród platform łączących pacjentów i lekarzy w Niemczech.

Agnieszka Białek dołącza do Group One

Jest odpowiedzialna za koordynację i rozwój projektu Best Brands.

Orlen w Formule 1 na kolejny rok

Koncern przedłuża sponsoring zespołu Alfa Romeo.

GfK rozpoczyna badanie do rankingu Best Brands Awards

Wystartowały badania mierzące siłę marek w konkursie organizowanym po raz pierwszy w Polsce przez Group One.

To dobry czas na dobre praktyki

Chodzi o takie kształtowanie praktyki handlu cyfrowego, aby był etyczny i zrównoważony. Zależy nam na odpowiedzialnych relacjach z rynkiem, regulatorami, pracownikami, a także poszanowaniu kwestii środowiskowych - mówi Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.

Online'owy Black Friday - jak wygląda skuteczna komunikacja świąt zakupowych w digitalu?

O tym, jak przebić się z komunikatem marketingowym do konsumenta w sytuacji, gdy internetowy Black Friday to nowa normalność, mówią nam Przemysław Puchalski, Creative Director i Przemysław Boruciński, Strategy Communication Planner w agencji WebTalk.

Ryszard Solski laureatem nagrody "Łby PR"

Nagrodę Polskiego Stowarzyszenia Public Relations przyznano założycielowi i prezesowi agencji Solski Communications.

Polski start-up Packhelp pozyskuje 45 milionów euro od inwestorów

Rundę B poprowadził paryski fundusz InfraVia Growth przy udziale PortfoLion, FJ Labs i Europejskiego Banku Inwestycyjnego.

Slowly by Tatuum: celebrować świadome życie

Z początkiem października w ramach sklepu internetowego tatuum.com uruchomiony został marketplace pod marką Slowly. O inicjatywie rozmawiamy z Zuzanną Wesołowską-Kubiak, Head of Strategic Partnership.

Eventy już nigdy nie będą takie same

Pandemia, prawdziwy "game changer" dla branży eventowej i klientów, wymusiła zmianę, wyjście ze strefy komfortu, ale paradoksalnie poszerzyła też obszar skutecznego wykorzystania eventów w działaniach komunikacyjnych. Wiemy, że event online działa a digitalizacja wydarzeń zostanie z nami na zawsze.