O marketingu

Amazon planuje uruchomienie bezpłatnego muzycznego serwisu streamingowego

Amazon planuje uruchomienie bezpłatnego muzycznego serwisu streamingowego

Jego głównym rywalem będzie Spotify, gdyż Apple Music oferuje wyłącznie dostęp płatny.

Czytaj więcej
Storytel partnerem strategicznym festiwalu Mastercard Off Camera

Storytel partnerem strategicznym festiwalu Mastercard Off Camera

Podczas finałowego koncertu na gali zamknięcia krakowskiego festiwalu 4 maja zaprezentowana zostanie najnowsza produkcja audio Storytela - cykl opowiadań o Sherlocku Holmesie.

Czytaj więcej
DeeZee - nowa marka w salonach CCC

DeeZee - nowa marka w salonach CCC

Grupa rozwija ofertę modową.

Czytaj więcej
Huawei P30 sprzedaje się lepiej niż poprzednik

Huawei P30 sprzedaje się lepiej niż poprzednik

Po pierwszych dwóch tygodniach sprzedaży w Polsce osiągnął trzykrotnie lepszy wynik.

Czytaj więcej
Bobby Burger i współwłaściciel CD Projekt tworzą Real Food

Bobby Burger i współwłaściciel CD Projekt tworzą Real Food

Nowy podmiot planuje rozwój sieci Bobby Burger oraz restauracji Wegeguru.

Czytaj więcej
Coca-Cola wprowadza markę Aquarius na rynek brytyjski

Coca-Cola wprowadza markę Aquarius na rynek brytyjski

To napoje funkcjonalne - wody smakowe wzbogacone minerałami.

Czytaj więcej
Ben & Jerry's rozdaje lody

Ben & Jerry's rozdaje lody

W tym sezonie marka rozda w Polsce 50 tys. kubeczków lodów w 5 miastach.

Czytaj więcej
Jak brzmi marka?

Jak brzmi marka?

Według badań Millward Brown muzyka użyta w komunikacji marki − gdy jest spójna z jej wartościami − może zwiększyć siłę perswazji nawet o 50 proc. Audio branding to jednak coś więcej niż samo użycie muzyki w spocie reklamowym.

Czytaj więcej
Philip Morris rusza z kampanią na rzecz bezdymnej przyszłości

Philip Morris rusza z kampanią na rzecz bezdymnej przyszłości

Hasło brzmi: "Jeśli nie palisz, nie zaczynaj. Jeśli palisz, rzuć. Jeśli nie rzucisz, zamień"

Czytaj więcej
"Od Netflixa do Fortnite'a" - wyniki badania "MMP" i panelu Ariadna

"Od Netflixa do Fortnite'a" - wyniki badania "MMP" i panelu Ariadna

Coraz częściej wybieramy serwisy VoD i gry, najchętniej bezpłatne, ale telewizja wciąż trzyma się mocno - wynika z badania przeprowadzonego dla "Media & Marketing Polska" zaprezentowanego po raz pierwszy na Multiscreen Day.

Czytaj więcej