O marketingu

Anna Roman-Pluta: Nowi konsumenci [Next Day Studio]

Pomoc w potrzebie i działania CSR, wspierające dodatkowo wizerunek marek - to jedno - ale dla marketerów to także 2 milionów nowych konsumentów, którzy układają sobie życie "na nowo" w Polsce - mówi Anna Roman-Pluta, strategy director OS3.

Maciej Hilt: Nadal będziemy kupować [Next Day Studio]

Stajemy przed trudniejszym, ale krytycznym dla "tu i teraz" wyzwaniem zbudowania swojej marki i produktu, również emocjonalnie, aby odbudować poziom na którym nasze produktu ponownie znajdą się w sferze pilnych potrzeb i pragnień konsumenta - mówi Maciej Hilt, business development Director w OS3.

Wynagrodzenia nie mają płci: Business Centre Club przyznaje Certyfikaty Równości Płac

W pierwszej edycji projektu wyróżnione zostały: Santander Bank Polska, Engave, Grupa Progres, Wedia Ann, Smay i Grupa Łapaj.

Wzrost zostanie z nami na dłużej

O retail mediach, platformach e-commerce, e-grocery, kartach produktowych i social commerce - mówią Barbara Grabiwoda, chief strategy officer, Publicis Le Pont i Konrad Dorabialski, co-lead, Publicis Le Pont.

Kompania Piwowarska z marką Tyskie partnerem piłkarskiej reprezentacji

Kontrakt zawarto na lata 2023-26.

Katar 2022 w liczbach [infografika]

W dniach, gdy miliony Polaków, a miliardy widzów na świecie, rozgrzewają mundialowe emocje, przypominamy nieco danych liczbowych związanych z piłkarskimi mistrzostwami w Katarze.

Konsument, który żyje w poczuciu zagrożenia: jak z nim rozmawiać? [PODCAST]

Jak zmieniają się konsumenci i jak zmieniają się producenci? Jak obie te grupy odczuwają niepokoje i jak warto reagować - opowiada Małgorzata Cebelińska, dyrektor handlu, Mlekpol.

Grzegorz Stańczuk: Reprezentacja to produkt premium

O tym, jak będzie wyglądać komunikacja marketingowa podczas mistrzostw świata w Katarze, o sponsorach i o przyszłości kibicowania mówi Grzegorz Stańczuk, dyrektor departamentu marketingu i sponsoringu PZPN.

Bartosz Gąsiorowski: Więcej tańca! [Next Day Studio]

W święta częściej myślimy o innych, więc to potencjalnie idealny czas dla marek, które nie myślą tylko o sobie i mają cel wyższy, tzw. brand purpose. Ale to zadanie nie tylko na święta, a na każdą chwilę każdego roku - pisze Bartosz Gąsiorowski, strategy director, Freundschaft.

W stronę neutralności klimatycznej [Next Day Studio]

- W ostatnich latach zauważyliśmy znaczący wzrost zainteresowania firm kwestiami ochrony środowiska we wszystkich segmentach rynku. Przy wyborze produktów klienci zwracają uwagę na ich wydajność i skład - Wojciech Nizio, regional brand activation manager, Tork.