O marketingu

Wracają marki CPN i Petrochemia Płock

Wracają marki CPN i Petrochemia Płock

PKN Orlen uruchomi stacje paliw pod historycznymi szyldami w 20. rocznicę połączenia podmiotów.

Czytaj więcej
Badacze Mintela uznali markę Bakoma Senior Active za wyznaczającą trend

Badacze Mintela uznali markę Bakoma Senior Active za wyznaczającą trend

Raport "Global Food Drink Trends 2019" zwraca uwagę na grupę 55 plus.

Czytaj więcej
Kolekcja ubrań ze Sponge Bobem

Kolekcja ubrań ze Sponge Bobem

Kanał Nickelodeon Polska przygotował ją we współpracy z marką streetwearową PLNY Lala i agencją CPLG.

Czytaj więcej
Tymbark z akcją na święta

Tymbark z akcją na święta

Startują działania pod hasłem "Ty to masz gest!".

Czytaj więcej
Storytel chce zwiększyć popularność podcastów w Polsce

Storytel chce zwiększyć popularność podcastów w Polsce

Według badania przeprowadzonego w październiku br. niespełna połowa (45 proc.) internautów w wieku 19-49 lat zna termin "podcast".

Czytaj więcej
Kantar TNS: w tym roku na świąteczne prezenty wydamy po 594 zł

Kantar TNS: w tym roku na świąteczne prezenty wydamy po 594 zł

Najwięcej wydatków Polacy przeznaczą na dzieci.

Czytaj więcej
Żywiec Zdrój chce walczyć z plastikiem

Żywiec Zdrój chce walczyć z plastikiem

Marka zobowiązała się, że do 2020 r. podda recyklingowi taką samą ilość plastiku, jaką wprowadzi na rynek.

Czytaj więcej
McDonald's niestandardowo promuje się w Lublinie

McDonald's niestandardowo promuje się w Lublinie

Pod zamkiem ustawiono 13-metrową kulę śnieżną.

Czytaj więcej
#PayMeEqual - kampania społeczna od Pracowni_EB

#PayMeEqual - kampania społeczna od Pracowni_EB

Ruszyła multimediowa akcja społeczna zwracająca uwagę na problem tzw. luki płacowej. Do akcji przyłączyły się m.in. Lidl Polska, PepsiCo Polska i PMI Polska.

Czytaj więcej
Dove: "młode" piękno

Dove: "młode" piękno

Marka Unilevera startuje z rozległymi działaniami edukacyjnymi adresowanymi do młodzieży - pewność siebie ma leżeć u podstaw prawidłowej samooceny i stać się nową definicją piękna.

Czytaj więcej