O marketingu

Hebe uruchomiło kanał na YouTube

Hebe uruchomiło kanał na YouTube

"Urodomaniaczki by Hebe" poprowadzi TalentMedia.

Czytaj więcej
Użytkownicy Facebooka zebrali już ponad miliard dolarów na ważne społecznie cele

Użytkownicy Facebooka zebrali już ponad miliard dolarów na ważne społecznie cele

W 2015 r. udostępnione zostało narzędzie Facebook Fundraisers, dzięki któremu ludzie i organizacje mogą zbierać środki bezpośrednio na platformie.

Czytaj więcej
Limitowana edycja Nuka-Coli z okazji premiery gry "Fallout 76"

Limitowana edycja Nuka-Coli z okazji premiery gry "Fallout 76"

Coca-Cola Polska wyprodukowała 2,5 tys. sztuk Nuka-Coli. Będzie można jej spróbować wyłącznie na specjalnym evencie premierowym gry "Fallout 76".

Czytaj więcej
W 2022 r. Play chce być trzecim dostawcą internetu w Polsce

W 2022 r. Play chce być trzecim dostawcą internetu w Polsce

Mają mu to umożliwić oferty dla rodzin i dla mieszkańców wsi.

Czytaj więcej
Sephora wspiera projekt Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką

Sephora wspiera projekt Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką

W projekcie Fun.Tech.Future chodzi o edukację zawodową dziewcząt z domów dziecka i ubogich rodzin.

Czytaj więcej
"Punktowy milioner" w Kauflandzie

"Punktowy milioner" w Kauflandzie

W sieci ruszył konkurs, w którym nagrodą jest milion punktów Payback.

Czytaj więcej
Nie wszystko da się przeliczyć na punkty czy rabat

Nie wszystko da się przeliczyć na punkty czy rabat

O trendach i wyzwaniach w obszarze programów lojalnościowych związanych z rozwojem technologii i nowymi doświadczeniami oraz oczekiwaniami konsumentów rozmawiamy z Maciejem Hiltem, Business Development Directorem w agencji oS3.

Czytaj więcej
Lidl wydał kolejną książkę w 2 mln egz.

Lidl wydał kolejną książkę w 2 mln egz.

Poprzez "Jeść zdrowiej. Warzywa i owoce" napisaną we współpracy z Instytutem Żywności I Żywienia sieć chce promować zdrowe odżywianie na szeroką skalę.

Czytaj więcej
WeCan: Prime time już nie istnieje

WeCan: Prime time już nie istnieje

"Mobile" w ekspresowym tempie przebudowuje marketingowy krajobraz - taki wniosek nasuwa się po konferencji i lekturze raportu WeCan.

Czytaj więcej
Santander Bank: Konta Jakie Chcę w nieco ponad rok otwarło 1 mln klientów

Santander Bank: Konta Jakie Chcę w nieco ponad rok otwarło 1 mln klientów

Udane połączenie oferty i wsparcia reklamowego.

Czytaj więcej