O marketingu

Ania Kuczyńska nawiązuje współpracę z Klarną

Ruszyła kampania promująca produkty z brandem projektantki mody na 10 rynkach europejskich, w tym w Polsce.

Krok za miedzę i dalej

Allegro to drugi detalista w kraju, tyle że internetowy. W ub.r. zwiększył obroty o jedną piątą. Na razie nie odczuł wejścia Amazona. Firma wychodzi w świat, zaczyna od Europy Środkowej, ale marzy o Unii Europejskiej. Wszystkie te plany będzie realizować z nowym prezesem.

Klarna uruchamia opcję wirtualnych zakupów

Nowa usługa szwedzkiego fintechu ma integrować to co najlepsze w zakupach stacjonarnych z doświadczeniem online.

Karolina Kawska nową CEO w Tigers

Zostając prezesem zarządu, weszła również w posiadanie udziałów w spółce.

Dlaczego aplikacje mobilne retailerów zmienią rynek reklamy, jaki znamy?

Bram do nowej rzeczywistości pilnują sieci handlowe i to właśnie one mogą przejąć dużą część biznesu agencji oraz wydawców - pisze Mateusz Chołuj, CEO Proxi.cloud.

Marcin Sienkowski z OLX CMO Roku według "Media Marketing Polska"

Tytuł Marketera Roku przypadł firmie Maspex, a Marki Roku - Yope.

Spotify Island pojawia się w wirtualnym świecie Roblox

To pierwsza marka streamingowa obecna na platformie gamingowej Roblox.

BNP Paribas partnerem aż sześciu festiwali filmowych

Bank wspiera promocję kina, a przy okazji dba o swój wizerunek.

Nagrody za ponad 3 miliony złotych w loterii Żywca

Aktywacja marki potrwa do drugiej połowy sierpnia.

Antyrosyjskie sankcje uderzają w Go Sport

Zamkniętych zostaje 25 sklepów stacjonarnych sieci należących poprzez spółkę w Singapurze do rosyjskich oligarchów. Nie działa już także sklep internetowy.