O marketingu

Behawioralny szał zakupów, czyli jak ujarzmić shoppingową bestię

Behawioralny szał zakupów, czyli jak ujarzmić shoppingową bestię

- Pierwszą i zarazem najważniejszą radą, jak nie wpaść w szał zakupów, jest po prostu: nie iść na zakupy! Tak, fizycznie nie opuścić mieszkania czy domu i zrobić zakupy online - pisze Łukasz Zaleśny, consumer experience strategy director w Starcomie.

Czytaj więcej
Na innowacje nie można czekać

Na innowacje nie można czekać

W cyklu "Tylko w MMPOnline" tym razem rozmawiamy z Kengo Naito z Dentsu Innovation Initiative w Dentsu Japan.

Czytaj więcej
Lidl "tatuuje" warzywa światłem

Lidl "tatuuje" warzywa światłem

Sieć rozpakowuje warzywa z folii warzywa.

Czytaj więcej
Minimum 1,8 miliarda złotych z aukcji 5G

Minimum 1,8 miliarda złotych z aukcji 5G

Według Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE) aukcja na częstotliwości z pasma 3,6 GHz powinna ruszyć najpóźniej w lutym.

Czytaj więcej
Startuje nowa agencja agencja marketingu influencerskiego BrandLift

Startuje nowa agencja agencja marketingu influencerskiego BrandLift

Realizuje kampanie na Instagramie i docelowo innych kanałach społecznościowych.

Czytaj więcej
Pyszne.pl utrzymuje pozycję lidera na rynku zamówień jedzenia online

Pyszne.pl utrzymuje pozycję lidera na rynku zamówień jedzenia online

Dzięki rozbudowie sieci dostaw w trzecim i czwartym kwartale br., serwis jest już obecny w 12 głównych miastach Polski.

Czytaj więcej
Cartoon Network przedstawia raport "Koleżeńskie zachowania wśród dzieci"

Cartoon Network przedstawia raport "Koleżeńskie zachowania wśród dzieci"

Cartoon Network prezentuje raport "Koleżeńskie zachowania wśród dzieci", który jest częścią kampanii społecznej "Bądź kumplem, nie dokuczaj". W tym roku ambasadorem akcji został Robert Lewandowski.

Czytaj więcej
Coca-Cola szuka innowacji marketingowych wśród start-upów

Coca-Cola szuka innowacji marketingowych wśród start-upów

Firma dołącza do trzeciej edycji programu MIT Enterprise Forum.

Czytaj więcej
Carrefour wchodzi na Allegro

Carrefour wchodzi na Allegro

Pierwsza tak duża sieć handlowa decyduje się na sprzedaż na największej platformie e-commerce w kraju.

Czytaj więcej
Loteria na 60. urodziny Majonezu Kieleckiego

Loteria na 60. urodziny Majonezu Kieleckiego

Za kreację i wdrożenie działań reklamowych odpowiada agencja Optima Marketing Group.

Czytaj więcej