PKO będzie ubezpieczać samochody
Największy krajowy bank chce na poważnie wejść w ubezpieczenia.
Vue Storefront pozyskuje 20 mln dol. od inwestorów
Do dynamicznie rosnącego wrocławskiego start-upu zajmującego się tworzeniem oprogramowania dla e-sklepów dołączył jako CTO Tim Drijvers.
Na odległość kciuka
Loginy zamiast marmurów - tak smartfony zmieniają banki.
Amazon ogłasza likwidację 9 tys. etatów
To kolejne cięcie etatów po ogłoszeniu w styczniu br, że pracę straci 18 tys. osób (5% ogółu zatrudnionych).
Ipsos: Już 63% ludzi chce płacić więcej za produkty i usługi firm działających odpowiedzialnie
Firma opublikowała raport "Ipsos Global Trends 2023".
Marki Semilac i Hi hybrid ze stoiskiem na targach kosmetycznych Cosmoprof w Bolonii
Nesperta we Włoszech prezentuje najnowsze kolekcje, kluczowe innowacje oraz bestsellery.
Skąd? Dokąd? (6)
Jak co tydzień podsumowujemy najważniejsze awanse, transfery i zmiany personalne w branży marketingu, reklamy i mediów.
Marketing musi dotrzymywać kroku konsumentom
Początek roku to okres podsumowań i postanowień, czas na nabranie dystansu i ocenę. W tym roku ma on nieco gorzki smak - pisze Jerzy Hołub, dyrektor marketingu na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard
Skąd? Dokąd? (5)
Cotygodniowa porcja informacji o najważniejszych awansach, transferach i zmianach personalnych w branży marketingu, reklamy i mediów.
Best Brands Poland 2023: rusza badanie
GfK startuje z realizacją badania Best Brands Poland 2023, które po raz drugi wyłoni najsilniejsze marki w Polsce. Wśród partnerów wydarzenia jest HandelExtra.pl. Badanie obejmie aż 50 kategorii, 400 marek i 7,5 tysiąca respondentów.