O marketingu

Coty retargetuje markę Max Factor

Firma pracuje nad nową komunikacją i portfolio swojej nowej marki - dla kobiet między 35. a 55. rokiem życia.

Skoda sprzedaje w wirtualnych salonach

Na razie testuje je w Wielkiej Brytanii i Hiszpanii.

Coca-Cola ma nowego dyrektora marketingu

Została nim Paola Sandoval.

PKN Orlen wprowadza nową markę własną O!

Nowe produkty będą pojawiały się na stacjach koncernu sukcesywnie w ramach kampanii "O! i masz wszystko. Jakość i wygoda zawsze po drodze".

Volkswagen otworzył concept store marki w Warszawie

To jedyny tego typu sposób prezentacji samochodów Volkswagena na świecie.

Rynek kosmetyków wart jest w Polsce 16 mld zł

I nieustannie rośnie. Branża zatrudnia już 16,5 tys. osób, inwestuje w nowe technologie, rozwija eksport i swoje produkty dostosowując je do zmieniających się trendów.

Visa Direct rusza w Europie

Visa uruchamia platformę Visa Direct, umożliwiającą w czasie rzeczywistym zarówno płatności osobiste (P2P), jak i inicjowane przez firmy.

Konkurs marki Flügger dla projektantów wnętrz

Za opracowanie koncepcji i mechaniki konkursu, pomysłu na nagrody oraz działania wspierające odpowiadała agencja S4.

WOŚP podpisuje umowę z mBankiem

Fundacja Jurka Owsiaka kończy współpracę z Pekao SA po 18 latach.

Branżę zakupową czekają rewolucyjne zmiany

Nowoczesne systemy informatyczne, druk 3D, analityka big data i internet rzeczy to narzędzia, które w największym stopniu wpłyną na procesy zakupowe.