Coty retargetuje markę Max Factor
Firma pracuje nad nową komunikacją i portfolio swojej nowej marki - dla kobiet między 35. a 55. rokiem życia.
Skoda sprzedaje w wirtualnych salonach
Na razie testuje je w Wielkiej Brytanii i Hiszpanii.
Coca-Cola ma nowego dyrektora marketingu
Została nim Paola Sandoval.
PKN Orlen wprowadza nową markę własną O!
Nowe produkty będą pojawiały się na stacjach koncernu sukcesywnie w ramach kampanii "O! i masz wszystko. Jakość i wygoda zawsze po drodze".
Volkswagen otworzył concept store marki w Warszawie
To jedyny tego typu sposób prezentacji samochodów Volkswagena na świecie.
Rynek kosmetyków wart jest w Polsce 16 mld zł
I nieustannie rośnie. Branża zatrudnia już 16,5 tys. osób, inwestuje w nowe technologie, rozwija eksport i swoje produkty dostosowując je do zmieniających się trendów.
Visa Direct rusza w Europie
Visa uruchamia platformę Visa Direct, umożliwiającą w czasie rzeczywistym zarówno płatności osobiste (P2P), jak i inicjowane przez firmy.
Konkurs marki Flügger dla projektantów wnętrz
Za opracowanie koncepcji i mechaniki konkursu, pomysłu na nagrody oraz działania wspierające odpowiadała agencja S4.
WOŚP podpisuje umowę z mBankiem
Fundacja Jurka Owsiaka kończy współpracę z Pekao SA po 18 latach.
Branżę zakupową czekają rewolucyjne zmiany
Nowoczesne systemy informatyczne, druk 3D, analityka big data i internet rzeczy to narzędzia, które w największym stopniu wpłyną na procesy zakupowe.