Znamy wyniki XII edycji Superbrands
Po raz pierwszy tytuły przyznali wyłącznie konsumenci w ramach niezależnego badania marek. W czołówce najsilniejszych brandów: Rossmann, Allegro, Google, Wedel i Milka.
Galanteria od Zienia w Biedronce
W ofercie sieci pojawi się galanteria skórzana sygnowana logo Macieja Zienia.
E-handel szykuje się na Black Friday
W piątek 24 listopada sklepy internetowe zanotują najprawdopodobniej rekordowe wyniki sprzedaży.
Marka Lipton wspiera WOŚP
Na rynek trafia limitowana seria herbaty - całkowity dochód ze sprzedaży produktu wesprze działania fundacji Jerzego Owsiaka.
Agnieszka Kłos nowym prezesem Provident Polska
David Parkinson, którego Kłos zastępuje, awansował na zarządzającego regionem.
Biedronka wydała ponad 6 mln Świeżaków i Juniorów
Najpopularniejszym z nich okazała się być Borówka Basia.
Grupa LOTOS
Grupa LOTOS jest jednym z największych w Europie Środkowo-Wschodniej koncernów naftowych zajmujących się nie tylko wydobyciem i przerobem ropy naftowej, ale także sprzedażą hurtową i detaliczną produktów naftowych.
Litewska Maxima Grupė przejmuje Emperia Holding
Firmy podpisały umowę, rozwojem Stokrotki zajmie się litewski inwestor.
Sieć Multikino we współpracy z Mastercard oferuje tańsze bilety we wtorki
Startuje nowa odsłona wspólnych działań Mastercard i Multikina.
Wokół budowania pozytywnych emocji
Na przestrzeni ostatnich kilku lat diametralnie zmieniło się podejście do relacji klient - marka. Dziś kluczowym zadaniem marketingu jest budowanie pozytywnych skojarzeń i długotrwałych więzi.