O marketingu

Znamy wyniki XII edycji Superbrands

Po raz pierwszy tytuły przyznali wyłącznie konsumenci w ramach niezależnego badania marek. W czołówce najsilniejszych brandów: Rossmann, Allegro, Google, Wedel i Milka.

Galanteria od Zienia w Biedronce

W ofercie sieci pojawi się galanteria skórzana sygnowana logo Macieja Zienia.

E-handel szykuje się na Black Friday

W piątek 24 listopada sklepy internetowe zanotują najprawdopodobniej rekordowe wyniki sprzedaży.

Marka Lipton wspiera WOŚP

Na rynek trafia limitowana seria herbaty - całkowity dochód ze sprzedaży produktu wesprze działania fundacji Jerzego Owsiaka.

Agnieszka Kłos nowym prezesem Provident Polska

David Parkinson, którego Kłos zastępuje, awansował na zarządzającego regionem.

Biedronka wydała ponad 6 mln Świeżaków i Juniorów

Najpopularniejszym z nich okazała się być Borówka Basia.

Grupa LOTOS

Grupa LOTOS jest jednym z największych w Europie Środkowo-Wschodniej koncernów naftowych zajmujących się nie tylko wydobyciem i przerobem ropy naftowej, ale także sprzedażą hurtową i detaliczną produktów naftowych.

Litewska Maxima Grupė przejmuje Emperia Holding

Firmy podpisały umowę, rozwojem Stokrotki zajmie się litewski inwestor.

Sieć Multikino we współpracy z Mastercard oferuje tańsze bilety we wtorki

Startuje nowa odsłona wspólnych działań Mastercard i Multikina.

Wokół budowania pozytywnych emocji

Na przestrzeni ostatnich kilku lat diametralnie zmieniło się podejście do relacji klient - marka. Dziś kluczowym zadaniem marketingu jest budowanie pozytywnych skojarzeń i długotrwałych więzi.