O marketingu

Suzuki sponsorem Korony Kielce

Logo producenta pojawi się na koszulkach piłkarzy i na bandach podczas meczów.

ELiga wprowadza znak jakości

Będzie przyznawany dla turniejów i produktów.

Prognozy Deloitte na rok 2018: nowe technologie, media, telekomunikacja

Firma doradcza przedstawiła swój doroczny raport "TMT Predictions".

Vivus z nową platformą komunikacji - Mister Hajs (Mr Hi's)

Firma pożyczkowa w parodii stylu disco polo.

MBank zaskoczony hojnością swoich klientów dla WOŚP

Bank zachował się jednak honorowo i dotrzymał obietnic.

Piotr Gaweł w zarządzie Polkomtela

To powrót po ponad dekadzie.

Galeria Północna: 3,5 mln klientów w 3,5 miesiąca

Takim wynikiem centrum zamknęło pierwszy kwartał swojej działalności.

Fuzetea będzie największym europejskim launchem w historii The Coca-Cola Company

Firma zamierza w tym roku zainwestować dwa razy więcej we wsparcie kategorii herbaty niż rok wcześniej. To krok w realizacji strategii "Total Beverage Company".

McDonald's ogłasza ekologiczne postanowienia noworoczne

Cele McDonald’s to wprowadzenie do 2025 r. recyklingu we wszystkich restauracjach marki oraz przejście w 100 proc. na opakowania pochodzące ze źródeł odnawialnych, produkcji certyfikowanej lub recyklingu.

Agencja ADnova wzmacnia dział kreacji

Adam Dziadak, copywriter z 10-letnim doświadczeniem, zasila zespół ADnova