O marketingu

Nielsen: cztery trendy w sprzedaży i reklamie

Nielsen: cztery trendy w sprzedaży i reklamie

Womenomics, zero waste, clean label, connected commerce - analitycy nazwali najważniejsze współczesne trendy konsumenckie.

Czytaj więcej
Lewandowski pracuje dla Oshee

Lewandowski pracuje dla Oshee

Piłkarz będzie twarzą marki napojów i żywności funkcjonalnej.

Czytaj więcej
Projektowanie rozwiązań dla każdego to projektowanie dla nikogo

Projektowanie rozwiązań dla każdego to projektowanie dla nikogo

Nasz inkubator jest unikatowym w skali globalnej przykładem współpracy branży finansowej, mówi Igor Zacharjasz, dyrektor Inkubatora Innowacji Visa

Czytaj więcej
Jakub Barzak marketing managerem w Storytel

Jakub Barzak marketing managerem w Storytel

Wcześniej pracował w Young & Rubicam, gdzie jako business director odpowiadał za współpracę z Amazonem na kilku europejskich rynkach.

Czytaj więcej
Coca-Cola Oficjalnym Sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski

Coca-Cola Oficjalnym Sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski

Kontrakt będzie obowiązywać przez dwa lata, do 31 lipca 2020 r.

Czytaj więcej
Skoda chwali się powodzeniem modelu Karoq

Skoda chwali się powodzeniem modelu Karoq

Kampania launchowa ruszyła na przełomie listopada i grudnia ub.r.

Czytaj więcej
W 2017 r. rynek farmaceutyczny przekroczył wartość 38 mld zł

W 2017 r. rynek farmaceutyczny przekroczył wartość 38 mld zł

Dane pochodzą z firmy IQVIA.

Czytaj więcej
Karolina Ostrowska client service directorem w Roots

Karolina Ostrowska client service directorem w Roots

Do zespołu agencji dołącza też Katarzyna Małuj jako senior account manager.

Czytaj więcej
Aldi zmieni wszystkie swoje sklepy w Polsce

Aldi zmieni wszystkie swoje sklepy w Polsce

Dyskontom zależy na unowocześnieniu i odświeżeniu wystroju.

Czytaj więcej
Mieszko ma nowego prezesa

Mieszko ma nowego prezesa

Z dniem 1 lutego został nim Juozas Daunys.

Czytaj więcej