O marketingu

Multikino wprowadza kartę Rodzina do Kina

Multikino wprowadza kartę Rodzina do Kina

Partnerem nowego programu lojalnościowego sieci kin jest Wedel.

Czytaj więcej
Plus zmienia wszystkie oferty

Plus zmienia wszystkie oferty

Zmiany od 14 lutego będzie wspierała szeroka kampania w mediach.

Czytaj więcej
Skoki narciarskie ulubionym sportem Polaków

Skoki narciarskie ulubionym sportem Polaków

Wśród pięciu najbardziej znanych sportowców czterej to przedstawiciele sportów zimowych, wynika z raportu Sponsoring Monitor.

Czytaj więcej
Orlen i 4F najbardziej kojarzone z zimowymi igrzyskami w Pjongczang

Orlen i 4F najbardziej kojarzone z zimowymi igrzyskami w Pjongczang

W badaniu wspomaganej znajomości oficjalnych sponsorów ankietowani przez Starcom najtrafniej wskazali marki Samsung, Visa, Kia, Hyundai, LG oraz McDonald’s.

Czytaj więcej
Jon Eastick w zespole zarządzającym Allegro

Jon Eastick w zespole zarządzającym Allegro

Będzie odpowiadał za tworzenie oraz realizację strategii finansowej.

Czytaj więcej
Cyfrowy Polsat i Plus ulepszają program lojalnościowy

Cyfrowy Polsat i Plus ulepszają program lojalnościowy

Dla wszystkich klientów, niezależnie od wysokości abonamentu.

Czytaj więcej
Możliwości rozwoju, przyjazna atmosfera...

Możliwości rozwoju, przyjazna atmosfera...

Australijski oddział Ikei wrzucił kilka lat temu do pudełek ze swoimi produktami "instrukcje składania kariery". Nie wydając ani dolara na media, dotarł do odpowiedniej grupy, przekonał do siebie i zebrał ponad cztery tysiące wartościowych aplikacji. Tak dziś działa Employer Branding.

Czytaj więcej
Anna Michałowska będzie odpowiadać za marketing WP Pilot

Anna Michałowska będzie odpowiadać za marketing WP Pilot

Przez ostatnie cztery lata pracowała w siedzibie Zalando w Berlinie.

Czytaj więcej
Alior reklamuje pakiety kredytowe dla firm

Alior reklamuje pakiety kredytowe dla firm

Zaplanowano kampanię w radiu, internecie, a później także w TV.

Czytaj więcej
Zdrowy Nabiał - nowa aplikacja mobilna

Zdrowy Nabiał - nowa aplikacja mobilna

Projekt jest odpowiedzią na trendy w żywieniu polskiego konsumenta oraz czarny PR skierowany przeciw produktom nabiałowym.

Czytaj więcej