O marketingu

Bancovo chce być numerem 1 pożyczek online

Bancovo chce być numerem 1 pożyczek online

Duży budżet na reklamę; kampania launchowa w internecie, po wakacjach także w TV.

Czytaj więcej
Martyna Wojciechowska ma swoją Barbie

Martyna Wojciechowska ma swoją Barbie

Osobowość polskiej podróżniczki zainspirowała twórców serii Barbie Fashionista - Wojciechowska w wersji lalki dołącza do linii lalek Shero.

Czytaj więcej
Pięć części "Mikołajka" na wyłączność w Biedronce

Pięć części "Mikołajka" na wyłączność w Biedronce

Wprowadzenie książek na polski rynek ma być kolejną odsłoną promocji czytelnictwa w wydaniu Biedronki.

Czytaj więcej
Pedigree namawia do selfie z psem

Pedigree namawia do selfie z psem

Mars na rozpoczęcie wiosny przygotował aktywizację dla czworonogów i ich właścicieli.

Czytaj więcej
Energa chce "mówić" prościej

Energa chce "mówić" prościej

Firma energetyczna chce uprościć komunikację z klientami. Pomogą jej w tym językoznawcy.

Czytaj więcej
Grupa Żywiec zapowiada bezalkoholową rewolucję

Grupa Żywiec zapowiada bezalkoholową rewolucję

To może być pomysł na zakaz reklam piwa?

Czytaj więcej
Agencja Allegro przeciwko smogowi

Agencja Allegro przeciwko smogowi

Agencja wspiera w działaniach proekologicznych ING Bank Śląski.

Czytaj więcej
Empik  rozwija platformę marketplace

Empik rozwija platformę marketplace

Obecnie ma ok. 200 aktywnych sprzedawców. Na koniec 2018 r. na empik.com będzie można wybierać spośród 750 tys. produktów z samego marketplace, szacuje firma.

Czytaj więcej
Ruszył konkurs #AbsolutnaWiosna

Ruszył konkurs #AbsolutnaWiosna

Do wygrania m.in. wyjazd na Coachella Festival.

Czytaj więcej
Cisowianka Perlage po raz trzeci sponsorem i oficjalną wodą wyścigu Mille Miglia

Cisowianka Perlage po raz trzeci sponsorem i oficjalną wodą wyścigu Mille Miglia

Na starcie rajdu tak jak w latach ubiegłych pojawi się reprezentujący Polskę Perlage Team.

Czytaj więcej