O marketingu

Hyundai startuje z kampanią mundialową

Hyundai startuje z kampanią mundialową

Media zaplanował i kupił Havas Media. Autorem spotu jest Opus B.

Czytaj więcej
Rusza badanie polskich fanów e-sportu

Rusza badanie polskich fanów e-sportu

Raport ma być rodzajem przewodnika dla marketerów, którzy już zaczęli lub zamierzają kierować swoją komunikację do tej grupy. Wyniki raportu dostępne będą w kwietniu.

Czytaj więcej
Chapter1 pomaga zabłysnąć klientom MylaQ

Chapter1 pomaga zabłysnąć klientom MylaQ

Marka MylaQ z portfolio grupy Cosmo Group razem z agencją Chapter1 realizuje aktywację pod hasłem "mytime2shine".

Czytaj więcej
Mateusz Damięcki ambasadorem Mercedes-Benz Grupa Wróbel

Mateusz Damięcki ambasadorem Mercedes-Benz Grupa Wróbel

Aktor rozpoczął współpracę z siecią dilerską i serwisową.

Czytaj więcej
Braun startuje z nową promocją konsumencką

Braun startuje z nową promocją konsumencką

Marka kieruje swoje działania do wielbicieli sportu.

Czytaj więcej
Wystartował świąteczny konkurs w portalu uwielbiam.pl

Wystartował świąteczny konkurs w portalu uwielbiam.pl

Maspex zachęca do dzielenia się kulinarnymi inspiracjami na Wielkanoc.

Czytaj więcej
Grzegorz Kita przewodniczącym Rady Głównej Polskiego Komitetu Sportów Nieolimpijskich

Grzegorz Kita przewodniczącym Rady Głównej Polskiego Komitetu Sportów Nieolimpijskich

Będzie realizował działania w obszarach promocji, strategii rozwoju, marketingu, komunikacji oraz eventów.

Czytaj więcej
Łukasz Konik nadal z marką Bracia Koral

Łukasz Konik nadal z marką Bracia Koral

Znany szef kuchni przygotuje lodowe kompozycje i desery.

Czytaj więcej
Założona w 1993 roku Firma Notedeco obchodzi w tym roku swoje 25-lecie.

Założona w 1993 roku Firma Notedeco obchodzi w tym roku swoje 25-lecie.

Z niewielkiego domowego biznesu powstało prężne kilkudziesięcio-osobowe przedsiębiorstwo zlokalizowane w sercu Wielkopolski - Poznaniu.

Czytaj więcej
Wielkanoc przegrywa z Bożym Narodzeniem

Wielkanoc przegrywa z Bożym Narodzeniem

Z badań wynika, że Wielkanoc cieszy się mniejszą sympatią, mimo że organizacja tych świąt wymaga mniej wysiłku i mniejszych wydatków.

Czytaj więcej