O marketingu

Piękno z głębią

Coty przejąwszy markę Max Factor od Procter & Gamble postanowiła retargetować ją i zupełnie zmienić strategię jej prowadzenia. O globalnym badaniu, które stało się podwaliną reorientacji komunikacji marki, rozmawiamy z Sheilą Chaiban, globalną wiceprezeską Max Factor.

Starcom i Allegro zbadały weekendowe zwyczaje Polaków

Ponad 60 proc. spędza weekendy z rodziną i najbliższymi. Symbolem idealnego weekendu jest zwyczajny spacer na świeżym powietrzu. Ważne jest także korzystanie z telewizji i internetu.

McDonald's Polska zmienia sztućce używane w restauracjach

Nowe sztućce można poddać w 100 proc. recyklingowi. Działanie McDonald's Polska wpisuje się w tegoroczne hasło Międzynarodowego Dnia Ziemi - "End Plastic Pollution".

Starbucks pod ostrzałem obrońców praw zwierząt

55 organizacji broniących praw zwierząt zrzeszonych w ramach międzynarodowej koalicji, żąda od sieci Starbucks rezygnacji z używania jaj z chowu klatkowego w całej globalnej sieci ponad 27 tys. lokalizacji.

Agencja Chapter1 autorem nowej kampanii wizerunkowej NeoNail

Rusza nowa kampania wizerunkowa marki lakierów hybrydowych NeoNail przygotowana przez agencję Chapter1.

Agencja Allegro z grand prix na Baltic Event Awards

Zwycięskim projektem były Bestsellery Empiku 2017.

Wspólna promocja Plusa i Cinema City

W zamian za doładowanie konta co najmniej 40 zł pół tysiąca użytkowników otrzyma bilety do kina.

Volvo: w 2025 r. połowę sprzedaży będą stanowiły samochody elektryczne

Od 2019 r. wszystkie modele będą dostępne w wersjach zelektryfikowanych.

Właściciel Lidla celuje w 100 mld euro

Grupa Schwarz, do której należą sieci Kaufland i Lidl, zamierza w tym roku przekroczyć barierę 100 mld euro przychodów.

Dobry czas dla lodów

Rynek lodów familijnych rośnie w tempie ok. 5,5 proc., a marka Bracia Koral - blisko 60 proc.