To już przesądzone: we wrześniu rebranding BZ WBK na Santander
Zmianie marki będzie towarzyszyć kampania wizerunkowa.
MoviePass cieszy konsumentów, ale nie inwestorów
Usługa kosztująca 9,95 dol. miesięcznie pozwala na codzienne wizyty w kinie. Ma w Stanach Zjednoczonych ponad 2,7 mln abonentów.
Media Markt zamiast Saturna
22 markety Saturna zmienią szyldy; razem sieć Media Markt będzie liczyła 85 sklepów.
Orange największy potencjał wzrostu widzi w światłowodach
Dzięki współpracy z TVP i NC+ 120 tys. abonentów będzie mogło obejrzeć wszystkie mecze mundialu w jakości 4K.
Cyfrowy Polsat przejmuje kontrolę nad Netią
Zakup 2/3 akcji telekomu kosztował grupę Solorza 1,28 mld zł.
Francois Nuyts będzie nowym prezesem Allegro
Dotychczas odpowiadał za operacje Amazona w Europie Południowej, ostatnio jako wiceprezes i dyrektor zarządzający tej firmy w Hiszpanii i we Włoszech.
Shell wprowadza nową markę własną - Deli
Sieć paliwowa odświeża swój format gastronomiczny. J. Walter Thompson Poland i MediaCom Warszawa autorami kampanii.
DAMIAN ZOZULA ODPOWIADA ZA MARKETING W GIVT
Damian Zozula objął w maju br. stanowisko dyrektora marketingu międzynarodowej platformy GIVT, uzyskującej dla pasażerów linii lotniczych odszkodowania m.in. za opóźnione lub odwołane loty.
K2 bliżej sprzedaży swoich agencji
Będą prowadzone rozmowy "na wyłączność" z inwestorem branżowym. Strony dały sobie 90 dni na porozumienie.
Starcom: Ponad 60 proc. Polaków nie kojarzy marek związanych z mundialem w Rosji
Wśród marek zagranicznych najczęściej wskazywane były Coca-Cola i Adidas, a wśród polskich Biedronka i Lotos.