O marketingu

To już przesądzone: we wrześniu rebranding BZ WBK na Santander

Zmianie marki będzie towarzyszyć kampania wizerunkowa.

MoviePass cieszy konsumentów, ale nie inwestorów

Usługa kosztująca 9,95 dol. miesięcznie pozwala na codzienne wizyty w kinie. Ma w Stanach Zjednoczonych ponad 2,7 mln abonentów.

Media Markt zamiast Saturna

22 markety Saturna zmienią szyldy; razem sieć Media Markt będzie liczyła 85 sklepów.

Orange największy potencjał wzrostu widzi w światłowodach

Dzięki współpracy z TVP i NC+ 120 tys. abonentów będzie mogło obejrzeć wszystkie mecze mundialu w jakości 4K.

Cyfrowy Polsat przejmuje kontrolę nad Netią

Zakup 2/3 akcji telekomu kosztował grupę Solorza 1,28 mld zł.

Francois Nuyts będzie nowym prezesem Allegro

Dotychczas odpowiadał za operacje Amazona w Europie Południowej, ostatnio jako wiceprezes i dyrektor zarządzający tej firmy w Hiszpanii i we Włoszech.

Shell wprowadza nową markę własną - Deli

Sieć paliwowa odświeża swój format gastronomiczny. J. Walter Thompson Poland i MediaCom Warszawa autorami kampanii.

DAMIAN ZOZULA ODPOWIADA ZA MARKETING W GIVT

Damian Zozula objął w maju br. stanowisko dyrektora marketingu międzynarodowej platformy GIVT, uzyskującej dla pasażerów linii lotniczych odszkodowania m.in. za opóźnione lub odwołane loty.

K2 bliżej sprzedaży swoich agencji

Będą prowadzone rozmowy "na wyłączność" z inwestorem branżowym. Strony dały sobie 90 dni na porozumienie.

Starcom: Ponad 60 proc. Polaków nie kojarzy marek związanych z mundialem w Rosji

Wśród marek zagranicznych najczęściej wskazywane były Coca-Cola i Adidas, a wśród polskich Biedronka i Lotos.