O marketingu

British Airways kolejną ofiarą ataku hackerów

Szacuje się, że hackerzy przechwycili dane z ok. 380 tys. transakcji w okresie między 21 sierpnia a 5 września br.

LG opiera strategię rozwoju na sztucznej inteligencji

Szczegóły strategii, w której kluczową rolę odgrywa technologia LG ThinQ, zostały zaprezentowane na niedawnych targach IFA w Berlinie.

180heartbeats + Jung v. Matt twórcą ekopudełek dla Nike

Autorem projektu jest Bartłomiej Walczuk, creative director agencji.

Act For Food - nowy program i nowa komunikacja Carrefoura [wideo]

Carrefour Polska wyda 185 mln euro na rozwój rolnictwa ekologicznego w Polsce. W reklamach zdrowa żywność zastępuje Napoleona, a w Warszawie przed końcem roku ruszy sklep convenience pod szyldem Carrefour Bio.

Zmiana BZ WBK na Santander nie przyniesie rewolucji w komunikacji marki

Komunikacja nowego brandu pozostaje mocno osadzona w dotychczasowych relacjach.

Żywiec Zdrój wprowadza etykiety z bohaterami "Gwiezdnych wojen"

Woda dla dzieci trafia na rynek w nowej odsłonie.

Henkel wprowadza Persil Premium

Koncern wprowadził na rynek wersję premium marki swoich produktów do prania - w formie kapsułek i żelu.

PKO BP wchodzi w ubezpieczenia

Największy krajowy bank będzie sprzedawał polisy komunikacyjne.

Apple wprowadza trzy nowe modele iPhone'a

IPhone XS Max - ulepszona wersja zeszłorocznego modelu X z największym w historii marki 6,5-calowym wyświetlaczem Super Retina - będzie kosztować 1099 dol.

Neo Make Up - nowa marka Cosmo Group

Jeden z liderów rynku lakierów hybrydowych wchodzi w segment premium kosmetyków do makijażu.