O marketingu

Lavazza odrestaurowuje kawiarnię z "Cinema Paradiso"

Lavazza odrestaurowuje kawiarnię z "Cinema Paradiso"

Podczas Festiwalu Filmowego w Wenecji marka kawy przygotowała niespodziankę dla miłośników kina.

Czytaj więcej
Komerso.pl - nowy portal dla branży e-commerce

Komerso.pl - nowy portal dla branży e-commerce

Uruchamiają go wspólnie: e-Izba, DevaGroup i ContentHouse.

Czytaj więcej
Nagroda dla agencji Opus B za koncept Slow

Nagroda dla agencji Opus B za koncept Slow

Opus B Brand Design z brązową statuetką na Pentawards 2018.

Czytaj więcej
Koniec marki BZ WBK

Koniec marki BZ WBK

Od teraz to już Santander Bank Polska.

Czytaj więcej
Cinema City z akcją rodzinną realizowaną we współpracy z Ferrero

Cinema City z akcją rodzinną realizowaną we współpracy z Ferrero

Startuje program Family Karta.

Czytaj więcej
British Airways kolejną ofiarą ataku hackerów

British Airways kolejną ofiarą ataku hackerów

Szacuje się, że hackerzy przechwycili dane z ok. 380 tys. transakcji w okresie między 21 sierpnia a 5 września br.

Czytaj więcej
LG opiera strategię rozwoju na sztucznej inteligencji

LG opiera strategię rozwoju na sztucznej inteligencji

Szczegóły strategii, w której kluczową rolę odgrywa technologia LG ThinQ, zostały zaprezentowane na niedawnych targach IFA w Berlinie.

Czytaj więcej
180heartbeats + Jung v. Matt  twórcą ekopudełek dla Nike

180heartbeats + Jung v. Matt twórcą ekopudełek dla Nike

Autorem projektu jest Bartłomiej Walczuk, creative director agencji.

Czytaj więcej
Act For Food - nowy program i nowa komunikacja Carrefoura [wideo]

Act For Food - nowy program i nowa komunikacja Carrefoura [wideo]

Carrefour Polska wyda 185 mln euro na rozwój rolnictwa ekologicznego w Polsce. W reklamach zdrowa żywność zastępuje Napoleona, a w Warszawie przed końcem roku ruszy sklep convenience pod szyldem Carrefour Bio.

Czytaj więcej
Zmiana BZ WBK na Santander nie przyniesie rewolucji w komunikacji marki

Zmiana BZ WBK na Santander nie przyniesie rewolucji w komunikacji marki

Komunikacja nowego brandu pozostaje mocno osadzona w dotychczasowych relacjach.

Czytaj więcej