British Airways kolejną ofiarą ataku hackerów
Szacuje się, że hackerzy przechwycili dane z ok. 380 tys. transakcji w okresie między 21 sierpnia a 5 września br.
LG opiera strategię rozwoju na sztucznej inteligencji
Szczegóły strategii, w której kluczową rolę odgrywa technologia LG ThinQ, zostały zaprezentowane na niedawnych targach IFA w Berlinie.
180heartbeats + Jung v. Matt twórcą ekopudełek dla Nike
Autorem projektu jest Bartłomiej Walczuk, creative director agencji.
Act For Food - nowy program i nowa komunikacja Carrefoura [wideo]
Carrefour Polska wyda 185 mln euro na rozwój rolnictwa ekologicznego w Polsce. W reklamach zdrowa żywność zastępuje Napoleona, a w Warszawie przed końcem roku ruszy sklep convenience pod szyldem Carrefour Bio.
Zmiana BZ WBK na Santander nie przyniesie rewolucji w komunikacji marki
Komunikacja nowego brandu pozostaje mocno osadzona w dotychczasowych relacjach.
Żywiec Zdrój wprowadza etykiety z bohaterami "Gwiezdnych wojen"
Woda dla dzieci trafia na rynek w nowej odsłonie.
Henkel wprowadza Persil Premium
Koncern wprowadził na rynek wersję premium marki swoich produktów do prania - w formie kapsułek i żelu.
PKO BP wchodzi w ubezpieczenia
Największy krajowy bank będzie sprzedawał polisy komunikacyjne.
Apple wprowadza trzy nowe modele iPhone'a
IPhone XS Max - ulepszona wersja zeszłorocznego modelu X z największym w historii marki 6,5-calowym wyświetlaczem Super Retina - będzie kosztować 1099 dol.
Neo Make Up - nowa marka Cosmo Group
Jeden z liderów rynku lakierów hybrydowych wchodzi w segment premium kosmetyków do makijażu.