O marketingu

Żywiec Zdrój wprowadza etykiety z bohaterami "Gwiezdnych wojen"

Żywiec Zdrój wprowadza etykiety z bohaterami "Gwiezdnych wojen"

Woda dla dzieci trafia na rynek w nowej odsłonie.

Czytaj więcej
Henkel wprowadza Persil Premium

Henkel wprowadza Persil Premium

Koncern wprowadził na rynek wersję premium marki swoich produktów do prania - w formie kapsułek i żelu.

Czytaj więcej
PKO BP wchodzi w ubezpieczenia

PKO BP wchodzi w ubezpieczenia

Największy krajowy bank będzie sprzedawał polisy komunikacyjne.

Czytaj więcej
Apple wprowadza trzy nowe modele iPhone'a

Apple wprowadza trzy nowe modele iPhone'a

IPhone XS Max - ulepszona wersja zeszłorocznego modelu X z największym w historii marki 6,5-calowym wyświetlaczem Super Retina - będzie kosztować 1099 dol.

Czytaj więcej
Neo Make Up - nowa marka Cosmo Group

Neo Make Up - nowa marka Cosmo Group

Jeden z liderów rynku lakierów hybrydowych wchodzi w segment premium kosmetyków do makijażu.

Czytaj więcej
Żabka i Microsoft prezentują "sklep jutra"

Żabka i Microsoft prezentują "sklep jutra"

Sztuczna inteligencja ma pomóc zarządzać procesem zakupowym na każdym etapie.

Czytaj więcej
Gra w 21 miastach Polski inauguruje kampanię Poznań Game Arena

Gra w 21 miastach Polski inauguruje kampanię Poznań Game Arena

Przewidziano także działania w mediach społecznościowych i z influencerami oraz kampanię OOH.

Czytaj więcej
Plus promuje się przy okazji filmu "Hotel Transylwania 3" [wideo]

Plus promuje się przy okazji filmu "Hotel Transylwania 3" [wideo]

Promocja konsumencka jest wsparta kampanią w mediach.

Czytaj więcej
Bank Millennium nadal partnerem Docs Against Gravity

Bank Millennium nadal partnerem Docs Against Gravity

Umowa dotyczy kolejnych trzech lat.

Czytaj więcej
Tanguy Pincemin z Dunnhumby keynote speakerem na konferencji Shopper Day

Tanguy Pincemin z Dunnhumby keynote speakerem na konferencji Shopper Day

Wydarzenie, które odbędzie się 24 października, poświęcone jest shopper marketingowi, detalistom, lojalności i e-commerce. Organizatorami konferencji są pisma "Media & Marketing Polska" i "Handel".

Czytaj więcej