O marketingu

Eurocash chce dokonać przełomu na rynku nową platformą B2B

Eurocash chce dokonać przełomu na rynku nową platformą B2B

Eurocash.pl wyposażać ma niezależnych detalistów w dane niedostępne dla dyrektorów dyrektorom sieci handlowych.

Czytaj więcej
Empik.com - 20 lat minęło

Empik.com - 20 lat minęło

Przez dwie dekady działania ten e-sklepów odnotował 770 mln wizyt, za jego pośrednictwem odbiorcy kupili między innymi 12,5 mln egzemplarzy książek, 5,7 mln płyt muzycznych oraz prawie 3 mln filmów na DVD.

Czytaj więcej
PepsiCo odpowiada na ruch Coca-Coli

PepsiCo odpowiada na ruch Coca-Coli

Na rynek trafiają smoothie marki Naked Juice.

Czytaj więcej
Carrefour wprowadza click & collect do sklepów osiedlowych

Carrefour wprowadza click & collect do sklepów osiedlowych

Projekt jest w fazie testowej.

Czytaj więcej
Dunkin' rezygnuje z Donuts w nazwie marki

Dunkin' rezygnuje z Donuts w nazwie marki

Sieć chce skoncentrować się na ofercie on-the-go, głównie kawie i innych napojach.

Czytaj więcej
Amazon 4-star otwarty w Nowym Jorku [wideo]

Amazon 4-star otwarty w Nowym Jorku [wideo]

Asortyment dostępny w fizycznym sklepie będzie tworzony na podstawie wyników sprzedaży w Amazon.com i ocen wystawianych produktom przez internautów.

Czytaj więcej
Polsat, Cyfrowy Polsat i Plus z grą wokół Ligi Mistrzów

Polsat, Cyfrowy Polsat i Plus z grą wokół Ligi Mistrzów

Do wygrania: smartfony, słuchawki, bilety na mecze, abonamenty komórkowe i telewizyjne oraz gadżety UEFA.

Czytaj więcej
Piątnica wprowadza Skyr - jogurt typu islandzkiego

Piątnica wprowadza Skyr - jogurt typu islandzkiego

Autorami kampanii online są Plej i Melting Pot.

Czytaj więcej
Kawiarnie Costa Coffee wprowadzają aplikację Costa App

Kawiarnie Costa Coffee wprowadzają aplikację Costa App

Aplikacja Costa App zastąpiła dotychczasową wersję systemu zbierania punktów, tzw. ziarenek.

Czytaj więcej
Akcja CIN&CIN i AVON - kobieca przyjemność w podwójnym wymiarze

Akcja CIN&CIN i AVON - kobieca przyjemność w podwójnym wymiarze

CIN&CIN - marka win uwielbiana przez Polki i AVON - jedna z ulubionych firm kosmetycznych kobiet na całym świecie, łączą siły w nowej odsłonie akcji "Lubię tak".

Czytaj więcej