O marketingu

Akcja CIN&CIN i AVON - kobieca przyjemność w podwójnym wymiarze

Akcja CIN&CIN i AVON - kobieca przyjemność w podwójnym wymiarze

CIN&CIN - marka win uwielbiana przez Polki i AVON - jedna z ulubionych firm kosmetycznych kobiet na całym świecie, łączą siły w nowej odsłonie akcji "Lubię tak".

Czytaj więcej
Ruszyły delikatesy Biedronki

Ruszyły delikatesy Biedronki

Aranżacja pięciu sklepów przejętych od Piotra i Pawła zdecydowanie różni się od dotychczasowych wnętrz dyskontu.

Czytaj więcej
Grand Prix konkursu Performance Marketing Diamonds dla agencji Performics i firmy W. Kruk

Grand Prix konkursu Performance Marketing Diamonds dla agencji Performics i firmy W. Kruk

Projekt otrzymał także tytuł The Most Effective Sales Campaign.

Czytaj więcej
Autor "Wiedźmina" domaga się od CD Projektu 60 mln zł

Autor "Wiedźmina" domaga się od CD Projektu 60 mln zł

W ocenie spółki żądania są bezpodstawne.

Czytaj więcej
Wedel z myślą o gamerach

Wedel z myślą o gamerach

Lotte Wedel organizuje platformę Wedel Up!

Czytaj więcej
Tesco nie wyklucza opuszczenia Polski

Tesco nie wyklucza opuszczenia Polski

Według agencji Reutera, komentującej opublikowane wczoraj wyniki Grupy Tesco, jej prezes Dave Lewis nie wykluczył wycofania się sieci z Polski.

Czytaj więcej
Zalando wprowadza kosmetyki do oferty w Polsce

Zalando wprowadza kosmetyki do oferty w Polsce

Polska i Austria będą pierwszymi po Niemczech rynkami, na których Zalando - znane dotąd u nas jako platforma modowa - sprzedawać będzie kosmetyki.

Czytaj więcej
Ofeminin.pl i Sephora nagrodzą influencerów

Ofeminin.pl i Sephora nagrodzą influencerów

Sephora przy okazji promuje nową markę oraz swój projekt CSR - Sephora Accelerate.

Czytaj więcej
Wizz Air po 5 latach zamyka swoje biuro podróży

Wizz Air po 5 latach zamyka swoje biuro podróży

Projekt okazał się niewypałem.

Czytaj więcej
"Żywe witryny" na 70-lecie Empiku

"Żywe witryny" na 70-lecie Empiku

Akcja realizowana będzie w Warszawie, Łodzi, Krakowie i Gdańsku.

Czytaj więcej