O marketingu

McDonald's zbadał zwyczaje śniadaniowe Polaków

McDonald's zbadał zwyczaje śniadaniowe Polaków

Sieć prezentuje wyniki raportu i oferuje dziś muffina śniadaniowego za 3 zł przez cały dzień.

Czytaj więcej
Spotify podsumowuje swoje dziesięciolecie

Spotify podsumowuje swoje dziesięciolecie

Szwedzki muzyczny serwis streamingowy, pomyślany jako legalna i bezpłatna lub niedroga alternatywa dla piractwa w internecie, ruszył w październiku 2008 r.

Czytaj więcej
Cinema City otwiera się na gamerów

Cinema City otwiera się na gamerów

Na wydarzenie Fortnite zapraszają sieć Cinema City i Epic Games.

Czytaj więcej
Unilever wdraża kolejny program wspierający kobiety

Unilever wdraża kolejny program wspierający kobiety

Startuje program "Dove Self-Esteem - Budowanie pozytywnej samooceny" - pierwsza polska edycja globalnego projektu marki z portfolio Unilevera.

Czytaj więcej
Sieć Douglas oferuje nowy format sklepu

Sieć Douglas oferuje nowy format sklepu

Detalista stawia na pielęgnację, działania ekologiczne i hygge.

Czytaj więcej
Bezobsługowy Bio Family już działa

Bezobsługowy Bio Family już działa

W Poznaniu na ul. Murawa 2 od roku działa supermarket Bio Family, w którym w minioną niehandlową niedzielę po raz pierwszy klienci mogli zrobić zakupy ... mimo braku obsługi w sklepie. To pierwsze tego typu rozwiązanie nie tyko w Polsce, ale i w Europie - zapewniają przedstawiciele sieci.

Czytaj więcej
Wschodzące gwiazdy innowacji

Wschodzące gwiazdy innowacji

Magazyn “Wired" (edycja brytyjska) opublikował po raz kolejny doroczne zestawienie 100 najgorętszych start-upów w Europie. Przyglądamy się bliżej niektórym z nich.

Czytaj więcej
Przedstawiciele Dunnhumby, IKEA, Nielsen, Google na konferencji Shopper Day

Przedstawiciele Dunnhumby, IKEA, Nielsen, Google na konferencji Shopper Day

Już 24 października wydarzenie poświęcone shopper marketingowi, e-commerce i budowaniu lojalności. Organizatorami są "Media & Marketing Polska" oraz magazyn "Handel".

Czytaj więcej
Renault zaprezentował samochód przyszłości w Warszawie

Renault zaprezentował samochód przyszłości w Warszawie

Stolica Polski jako miejsce sesji prototypu Ez-Ultimo, który ma pokazać jak francuski producent wyobraża sobie przyszłość motoryzacji.

Czytaj więcej
Rusza Poradnia Influencer Marketingu

Rusza Poradnia Influencer Marketingu

11 ekspertów będzie dzielić się swoim doświadczeniem w ramach grupy na Facebooku.

Czytaj więcej