O marketingu

Bank Millennium przejmie Eurobank

Bank Millennium przejmie Eurobank

Połączenie banków ma nastąpić w IV kwartale 2019 r. Marka Eurobanku prawdopodobnie zniknie, a klientów stracą Leo Burnett i Starcom.

Czytaj więcej
Plus już z ofertą na Boże Narodzenie [wideo]

Plus już z ofertą na Boże Narodzenie [wideo]

Abonamenty przez pół roku bez opłat we wszystkich ofertach. Intensywna kampania autorstwa Scholz & Friends, TFP i Vizeum.

Czytaj więcej
Email marketing w Polsce w liczbach

Email marketing w Polsce w liczbach

Eksperci GetResponse przeanalizowali prawie 2 miliardy wiadomości wysłanych przez blisko 3 tysiące marketerów ze 126 krajów.

Czytaj więcej
Kolejna odsłona Gangu Słodziaków

Kolejna odsłona Gangu Słodziaków

Pierwsza książka o "Słodziakach" trafiła do ponad pół miliona klientów, teraz Biedronka proponuje drugi tom i zestaw kolorowanek.

Czytaj więcej
Santander Bank: Konta Jakie Chcę w nieco ponad rok otwarło 1 mln klientów

Santander Bank: Konta Jakie Chcę w nieco ponad rok otwarło 1 mln klientów

Udane połączenie oferty i wsparcia reklamowego.

Czytaj więcej
WeCan: Prime time już nie istnieje

WeCan: Prime time już nie istnieje

"Mobile" w ekspresowym tempie przebudowuje marketingowy krajobraz - taki wniosek nasuwa się po konferencji i lekturze raportu WeCan.

Czytaj więcej
Lidl wydał kolejną książkę w 2 mln egz.

Lidl wydał kolejną książkę w 2 mln egz.

Poprzez "Jeść zdrowiej. Warzywa i owoce" napisaną we współpracy z Instytutem Żywności I Żywienia sieć chce promować zdrowe odżywianie na szeroką skalę.

Czytaj więcej
Nie wszystko da się przeliczyć na punkty czy rabat

Nie wszystko da się przeliczyć na punkty czy rabat

O trendach i wyzwaniach w obszarze programów lojalnościowych związanych z rozwojem technologii i nowymi doświadczeniami oraz oczekiwaniami konsumentów rozmawiamy z Maciejem Hiltem, Business Development Directorem w agencji oS3.

Czytaj więcej
"Punktowy milioner" w Kauflandzie

"Punktowy milioner" w Kauflandzie

W sieci ruszył konkurs, w którym nagrodą jest milion punktów Payback.

Czytaj więcej
Sephora wspiera projekt Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką

Sephora wspiera projekt Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką

W projekcie Fun.Tech.Future chodzi o edukację zawodową dziewcząt z domów dziecka i ubogich rodzin.

Czytaj więcej