O marketingu

W 2022 r. Play chce być trzecim dostawcą internetu w Polsce

W 2022 r. Play chce być trzecim dostawcą internetu w Polsce

Mają mu to umożliwić oferty dla rodzin i dla mieszkańców wsi.

Czytaj więcej
Limitowana edycja Nuka-Coli z okazji premiery gry "Fallout 76"

Limitowana edycja Nuka-Coli z okazji premiery gry "Fallout 76"

Coca-Cola Polska wyprodukowała 2,5 tys. sztuk Nuka-Coli. Będzie można jej spróbować wyłącznie na specjalnym evencie premierowym gry "Fallout 76".

Czytaj więcej
Użytkownicy Facebooka zebrali już ponad miliard dolarów na ważne społecznie cele

Użytkownicy Facebooka zebrali już ponad miliard dolarów na ważne społecznie cele

W 2015 r. udostępnione zostało narzędzie Facebook Fundraisers, dzięki któremu ludzie i organizacje mogą zbierać środki bezpośrednio na platformie.

Czytaj więcej
Hebe uruchomiło kanał na YouTube

Hebe uruchomiło kanał na YouTube

"Urodomaniaczki by Hebe" poprowadzi TalentMedia.

Czytaj więcej
IKEA namawia do "niekupowania"

IKEA namawia do "niekupowania"

W Black Friday rusza z akcją "Przyda się", przy której wspierają ją Must Be Loud i Garden of Words.

Czytaj więcej
Deloitte: na Gwiazdkę znów więcej inspiracji z internetu

Deloitte: na Gwiazdkę znów więcej inspiracji z internetu

Połowa Polaków szuka inspiracji prezentowych w internecie. W sieci wydadzą 44 proc. budżetów na prezenty.

Czytaj więcej
Coca-Cola na święta proponuje wariant cynamonowy

Coca-Cola na święta proponuje wariant cynamonowy

Nowy korzenny napój otrzyma szerokie wsparcie marketingowe.

Czytaj więcej
Good to Earth - Lavazza prezentuje kalendarz na 2019 rok

Good to Earth - Lavazza prezentuje kalendarz na 2019 rok

Przedstawiono w nim sześć instalacji artystycznych na zdjęciach amerykańskiej fotografki Ami Vitale.

Czytaj więcej
Nutella z przeciwnikiem na własnym rynku?

Nutella z przeciwnikiem na własnym rynku?

Producent makaronów i sosów Barilla zamierza wytoczyć działa przeciw innej włoskiej firmie rodzinnej - Ferrero.

Czytaj więcej
Filip Fiedorow będzie dyrektorem marketingu Żabka Polska

Filip Fiedorow będzie dyrektorem marketingu Żabka Polska

Menedżer żegna się z firmą IKEA po ponad dwóch latach.

Czytaj więcej