O marketingu

Sephora wspiera projekt Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką

W projekcie Fun.Tech.Future chodzi o edukację zawodową dziewcząt z domów dziecka i ubogich rodzin.

W 2022 r. Play chce być trzecim dostawcą internetu w Polsce

Mają mu to umożliwić oferty dla rodzin i dla mieszkańców wsi.

Limitowana edycja Nuka-Coli z okazji premiery gry "Fallout 76"

Coca-Cola Polska wyprodukowała 2,5 tys. sztuk Nuka-Coli. Będzie można jej spróbować wyłącznie na specjalnym evencie premierowym gry "Fallout 76".

Użytkownicy Facebooka zebrali już ponad miliard dolarów na ważne społecznie cele

W 2015 r. udostępnione zostało narzędzie Facebook Fundraisers, dzięki któremu ludzie i organizacje mogą zbierać środki bezpośrednio na platformie.

Hebe uruchomiło kanał na YouTube

"Urodomaniaczki by Hebe" poprowadzi TalentMedia.