O marketingu

Filip Fiedorow będzie dyrektorem marketingu Żabka Polska

Menedżer żegna się z firmą IKEA po ponad dwóch latach.

Natychmiastowość offline. Jak internet zmienia konsumenta?

Internet jest powszechnie dostępny, ale na 100 transakcji dokonywanych przez konsumentów w Polsce ok. 95 nadal odbywa się w fizycznym sklepie. Internet sprawia jednak, że konsument zachowuje się inaczej. Inaczej czyli jak?

Zwycięska książka konkursu "Piórko 2018" w Biedronkach

Autorką tekstu jest Magdalena Wiśniewska, ilustracji - Marcin Macięga. Oboje za wygraną otrzymali po 100 tys. zł.

Google Pay oferuje darmowe bilety do Multikina

Na początku tygodnia wystartowała wspólna akcja Multikina i Google Pay.

Mniej aplikacji, więcej lojalności

Działania lojalnościowe i premiujące oparte na kartach płatniczych są coraz mocniej obecne na rynku. Visa, Mastecard i ZenCard proponują programy, które nie ingerują w proces zakupowy.