O marketingu

Natychmiastowość offline. Jak internet zmienia konsumenta?

Natychmiastowość offline. Jak internet zmienia konsumenta?

Internet jest powszechnie dostępny, ale na 100 transakcji dokonywanych przez konsumentów w Polsce ok. 95 nadal odbywa się w fizycznym sklepie. Internet sprawia jednak, że konsument zachowuje się inaczej. Inaczej czyli jak?

Czytaj więcej
Zwycięska książka konkursu "Piórko 2018" w Biedronkach

Zwycięska książka konkursu "Piórko 2018" w Biedronkach

Autorką tekstu jest Magdalena Wiśniewska, ilustracji - Marcin Macięga. Oboje za wygraną otrzymali po 100 tys. zł.

Czytaj więcej
Google Pay oferuje darmowe bilety do Multikina

Google Pay oferuje darmowe bilety do Multikina

Na początku tygodnia wystartowała wspólna akcja Multikina i Google Pay.

Czytaj więcej
Mniej aplikacji, więcej lojalności

Mniej aplikacji, więcej lojalności

Działania lojalnościowe i premiujące oparte na kartach płatniczych są coraz mocniej obecne na rynku. Visa, Mastecard i ZenCard proponują programy, które nie ingerują w proces zakupowy.

Czytaj więcej
Wielokanałowy storytelling

Wielokanałowy storytelling

W branży "beauty" nastąpiła kulturowa, a wręcz filozoficzna zmiana. Marketing musi sobie z tymi zmianami poradzić. Sam musi się zmieniać - mówi Agnieszka Radawiec, dyrektor marketingu sieci perfumerii Douglas.

Czytaj więcej
Orlen sponsorem zespołu Williams w F1 - oficjalnie

Orlen sponsorem zespołu Williams w F1 - oficjalnie

Wartości kontraktu nie ujawniono.

Czytaj więcej
Play zaoferuje Netflix przez pół roku bez opłat

Play zaoferuje Netflix przez pół roku bez opłat

W pakietach od 40 lub 45 zł miesięcznie.

Czytaj więcej
FASH - nowa aplikacja modowa

FASH - nowa aplikacja modowa

Narzędzie łączy świat realny z globalnym rankingiem street fashion.

Czytaj więcej
W Radomiu stanął pomnik serka homogenizowanego

W Radomiu stanął pomnik serka homogenizowanego

Serek Rolmleczu doczekał się hołdu w przestrzeni miasta.

Czytaj więcej
"Godzina Mistrzów Ż" - nowa aktywacja Żywca

"Godzina Mistrzów Ż" - nowa aktywacja Żywca

Na nagrody Grupa Żywiec przeznaczyła 23,2 tys. zł, konkurs wspiera reklamą online.

Czytaj więcej