Kantar TNS: w tym roku na świąteczne prezenty wydamy po 594 zł
Najwięcej wydatków Polacy przeznaczą na dzieci.
Storytel chce zwiększyć popularność podcastów w Polsce
Według badania przeprowadzonego w październiku br. niespełna połowa (45 proc.) internautów w wieku 19-49 lat zna termin "podcast".
Tymbark z akcją na święta
Startują działania pod hasłem "Ty to masz gest!".
Kolekcja ubrań ze Sponge Bobem
Kanał Nickelodeon Polska przygotował ją we współpracy z marką streetwearową PLNY Lala i agencją CPLG.
Badacze Mintela uznali markę Bakoma Senior Active za wyznaczającą trend
Raport "Global Food Drink Trends 2019" zwraca uwagę na grupę 55 plus.
Wracają marki CPN i Petrochemia Płock
PKN Orlen uruchomi stacje paliw pod historycznymi szyldami w 20. rocznicę połączenia podmiotów.
NC+ i TVP zapłacą Ekstraklasie 500 mln zł
To suma za prawa telewizyjne na dwa sezony. - To najwyższe w naszej historii wpływy z tytułu sprzedaży praw mediowych - przyznaje Karol Klimczak, szef rady nadzorczej Ekstraklasy.
MBank testuje biometrię behawioralną
Po tym jak użytkownik "zachowuje" się przed komputerem, a w przyszłości także smartfonem, bank zweryfikuje jego tożsamość.
Mindshare: prezenty najczęściej kupujemy dla partnerów i mam
Z badania wynika, że lubimy kupować też prezenty dla samych siebie.
10 grudnia - szczyt przedświątecznych zakupów na Allegro
Tego dnia na największej polskiej platformie e-commerce sprzedano blisko 2,6 mln przedmiotów.