O marketingu

Kantar TNS: w tym roku na świąteczne prezenty wydamy po 594 zł

Najwięcej wydatków Polacy przeznaczą na dzieci.

Storytel chce zwiększyć popularność podcastów w Polsce

Według badania przeprowadzonego w październiku br. niespełna połowa (45 proc.) internautów w wieku 19-49 lat zna termin "podcast".

Tymbark z akcją na święta

Startują działania pod hasłem "Ty to masz gest!".

Kolekcja ubrań ze Sponge Bobem

Kanał Nickelodeon Polska przygotował ją we współpracy z marką streetwearową PLNY Lala i agencją CPLG.

Badacze Mintela uznali markę Bakoma Senior Active za wyznaczającą trend

Raport "Global Food Drink Trends 2019" zwraca uwagę na grupę 55 plus.

Wracają marki CPN i Petrochemia Płock

PKN Orlen uruchomi stacje paliw pod historycznymi szyldami w 20. rocznicę połączenia podmiotów.

NC+ i TVP zapłacą Ekstraklasie 500 mln zł

To suma za prawa telewizyjne na dwa sezony. - To najwyższe w naszej historii wpływy z tytułu sprzedaży praw mediowych - przyznaje Karol Klimczak, szef rady nadzorczej Ekstraklasy.

MBank testuje biometrię behawioralną

Po tym jak użytkownik "zachowuje" się przed komputerem, a w przyszłości także smartfonem, bank zweryfikuje jego tożsamość.

Mindshare: prezenty najczęściej kupujemy dla partnerów i mam

Z badania wynika, że lubimy kupować też prezenty dla samych siebie.

10 grudnia - szczyt przedświątecznych zakupów na Allegro

Tego dnia na największej polskiej platformie e-commerce sprzedano blisko 2,6 mln przedmiotów.