O marketingu

"Godzina Mistrzów Ż" - nowa aktywacja Żywca

"Godzina Mistrzów Ż" - nowa aktywacja Żywca

Na nagrody Grupa Żywiec przeznaczyła 23,2 tys. zł, konkurs wspiera reklamą online.

Czytaj więcej
Rusza casting na "Ekipę Orange" - młodych influencerów

Rusza casting na "Ekipę Orange" - młodych influencerów

Działania w mediach społecznościowych są elementem platformy komunikacyjnej Orange Zbliża, która powstała dzięki współpracy marki z Leo Burnett Warszawa.

Czytaj więcej
Dove: "młode" piękno

Dove: "młode" piękno

Marka Unilevera startuje z rozległymi działaniami edukacyjnymi adresowanymi do młodzieży - pewność siebie ma leżeć u podstaw prawidłowej samooceny i stać się nową definicją piękna.

Czytaj więcej
#PayMeEqual - kampania społeczna od Pracowni_EB

#PayMeEqual - kampania społeczna od Pracowni_EB

Ruszyła multimediowa akcja społeczna zwracająca uwagę na problem tzw. luki płacowej. Do akcji przyłączyły się m.in. Lidl Polska, PepsiCo Polska i PMI Polska.

Czytaj więcej
McDonald's niestandardowo promuje się w Lublinie

McDonald's niestandardowo promuje się w Lublinie

Pod zamkiem ustawiono 13-metrową kulę śnieżną.

Czytaj więcej
Żywiec Zdrój chce walczyć z plastikiem

Żywiec Zdrój chce walczyć z plastikiem

Marka zobowiązała się, że do 2020 r. podda recyklingowi taką samą ilość plastiku, jaką wprowadzi na rynek.

Czytaj więcej
Kantar TNS: w tym roku na świąteczne prezenty wydamy po 594 zł

Kantar TNS: w tym roku na świąteczne prezenty wydamy po 594 zł

Najwięcej wydatków Polacy przeznaczą na dzieci.

Czytaj więcej
Storytel chce zwiększyć popularność podcastów w Polsce

Storytel chce zwiększyć popularność podcastów w Polsce

Według badania przeprowadzonego w październiku br. niespełna połowa (45 proc.) internautów w wieku 19-49 lat zna termin "podcast".

Czytaj więcej
Tymbark z akcją na święta

Tymbark z akcją na święta

Startują działania pod hasłem "Ty to masz gest!".

Czytaj więcej
Kolekcja ubrań ze Sponge Bobem

Kolekcja ubrań ze Sponge Bobem

Kanał Nickelodeon Polska przygotował ją we współpracy z marką streetwearową PLNY Lala i agencją CPLG.

Czytaj więcej