O marketingu

Anna Lewandowska tworzy sieć sklepów

Docelowo zamierza otworzyć 40 stacjonarnych lokali ze zdrowymi przekąskami wytwarzanymi na miejscu pod szyldem Healthy Store Foods by Ann.

Szopi.pl ułatwia klientom zakupy

Dzieki współpracy z Twisto, fintechem działającym w formule "kup teraz, zapłać później",klienci Szopi zyskują darmową dostawę i w chwili złożenia zamówienia nie muszą dysponować własnymi środkami.

Lotos kończy współpracę z Robertem Kubicą

Kierowca Formuły 1 będzie teraz reklamował Orlen.

Właściciel UPC wyprzedaje kolejne aktywa w Europie

Platformy satelitarne w Czechach, na Słowacji, w Rumunii i na Węgrzech za 180 mln euro odkupi od Liberty Global Grupa M7.

McDonald's zmienia składniki Happy Meala

Zestawy dla dzieci mają być mniej kaloryczne i pozbawione sztucznych dodatków.

Coca-Cola zakończyła przejmowanie Costa Coffee

Umowa została zatwierdzona przez organy regulacyjne w Unii Europejskiej i Chinach.

Pepsi z nową platformą "For the love of it"

Marka zaprezentowała nowe hasło, projekt puszki i inicjatywę muzyczną.

Mastercard - sam symbol, bez nazwy

Mastercard odświeża logo: rezygnuje z nazwy, pozostawiając jedynie symbol - dwa zachodzące na siebie koła, czerwone i żółte.

Kamikaze przygotowała kalendarz dla WOŚP

Kalendarz ze zdjęciami Jakuba Wożniaka powstał pro bono.

Zmieniamy się dla milenialsów i generacji Z

Rynek retail nie funkcjonuje w oderwaniu od rynku e-commerce i jest z nim coraz silniej zintegrowany - mówi Katarzyna Bielecka, dyrektor generalna Sephora Polska