Anna Lewandowska tworzy sieć sklepów
Docelowo zamierza otworzyć 40 stacjonarnych lokali ze zdrowymi przekąskami wytwarzanymi na miejscu pod szyldem Healthy Store Foods by Ann.
Szopi.pl ułatwia klientom zakupy
Dzieki współpracy z Twisto, fintechem działającym w formule "kup teraz, zapłać później",klienci Szopi zyskują darmową dostawę i w chwili złożenia zamówienia nie muszą dysponować własnymi środkami.
Lotos kończy współpracę z Robertem Kubicą
Kierowca Formuły 1 będzie teraz reklamował Orlen.
Właściciel UPC wyprzedaje kolejne aktywa w Europie
Platformy satelitarne w Czechach, na Słowacji, w Rumunii i na Węgrzech za 180 mln euro odkupi od Liberty Global Grupa M7.
McDonald's zmienia składniki Happy Meala
Zestawy dla dzieci mają być mniej kaloryczne i pozbawione sztucznych dodatków.
Coca-Cola zakończyła przejmowanie Costa Coffee
Umowa została zatwierdzona przez organy regulacyjne w Unii Europejskiej i Chinach.
Pepsi z nową platformą "For the love of it"
Marka zaprezentowała nowe hasło, projekt puszki i inicjatywę muzyczną.
Mastercard - sam symbol, bez nazwy
Mastercard odświeża logo: rezygnuje z nazwy, pozostawiając jedynie symbol - dwa zachodzące na siebie koła, czerwone i żółte.
Kamikaze przygotowała kalendarz dla WOŚP
Kalendarz ze zdjęciami Jakuba Wożniaka powstał pro bono.
Zmieniamy się dla milenialsów i generacji Z
Rynek retail nie funkcjonuje w oderwaniu od rynku e-commerce i jest z nim coraz silniej zintegrowany - mówi Katarzyna Bielecka, dyrektor generalna Sephora Polska