O marketingu

Koncertowy finał kampanii #iCO2dalej

Koncertowy finał kampanii #iCO2dalej

Wydarzenie i całą kampanię społeczną dla Fundacji ClientEarth Prawnicy dla Ziemi przygotowała agencja oS3.

Czytaj więcej
Coca-Cola najbardziej świąteczną marką według badania Starcomu

Coca-Cola najbardziej świąteczną marką według badania Starcomu

Ok. 40 proc. respondentów denerwują świąteczne reklamy.

Czytaj więcej
GlaxoSmithKline łączy się z Pfizerem

GlaxoSmithKline łączy się z Pfizerem

Pod jednym dachem znajdą się m.in marki środków przeciwbólowych Panadol i Anadin.

Czytaj więcej
Facebook udostępniał dane użytkowników ponad 150 firmom

Facebook udostępniał dane użytkowników ponad 150 firmom

Z dokumentów, do których dotarł "New York Times", wynika, że były wśród nich m.in. Amazon, Netflix, Spotify i Microsoft.

Czytaj więcej
Credit Agricole sponsorem kolejnej trasy Dawida Podsiadły

Credit Agricole sponsorem kolejnej trasy Dawida Podsiadły

Trasę koncertową "Wielkomiejski tour" artysta planuje na wiosnę w ponad 30 mniejszych miastach.

Czytaj więcej
Anna Lewandowska tworzy sieć sklepów

Anna Lewandowska tworzy sieć sklepów

Docelowo zamierza otworzyć 40 stacjonarnych lokali ze zdrowymi przekąskami wytwarzanymi na miejscu pod szyldem Healthy Store Foods by Ann.

Czytaj więcej
Szopi.pl ułatwia klientom zakupy

Szopi.pl ułatwia klientom zakupy

Dzieki współpracy z Twisto, fintechem działającym w formule "kup teraz, zapłać później",klienci Szopi zyskują darmową dostawę i w chwili złożenia zamówienia nie muszą dysponować własnymi środkami.

Czytaj więcej
Lotos kończy współpracę z Robertem Kubicą

Lotos kończy współpracę z Robertem Kubicą

Kierowca Formuły 1 będzie teraz reklamował Orlen.

Czytaj więcej
Właściciel UPC wyprzedaje kolejne aktywa w Europie

Właściciel UPC wyprzedaje kolejne aktywa w Europie

Platformy satelitarne w Czechach, na Słowacji, w Rumunii i na Węgrzech za 180 mln euro odkupi od Liberty Global Grupa M7.

Czytaj więcej
McDonald's zmienia składniki Happy Meala

McDonald's zmienia składniki Happy Meala

Zestawy dla dzieci mają być mniej kaloryczne i pozbawione sztucznych dodatków.

Czytaj więcej