O marketingu

Skoda: sukces sprzedaży dzięki kampanii "Wszystko, co ważne"

Skoda: sukces sprzedaży dzięki kampanii "Wszystko, co ważne"

W 2018 r. Polacy kupili o 12 proc. więcej aut tej marki.

Czytaj więcej
Polscy internauci o podcastach

Polscy internauci o podcastach

Pierwsze w Polsce badanie na ten temat zostało zrealizowane przez Nielsen na zlecenie firmy Storytel.

Czytaj więcej
Mbank obiecuje: będzie prościej i taniej

Mbank obiecuje: będzie prościej i taniej

W lutym bank wprowadzi i będzie reklamował nowe rachunki indywidualne.

Czytaj więcej
Puma x Maybelline - wspólna kolekcja marek

Puma x Maybelline - wspólna kolekcja marek

W Polsce dystrybuowana będzie wyłącznie poprzez drogerie Hebe.

Czytaj więcej
Trendy wizualne i marketingowe na 2019 rok według Peppermint

Trendy wizualne i marketingowe na 2019 rok według Peppermint

Trend Mixer jest dostępny online i w formie drukowanej.

Czytaj więcej
Na ferie zimowe wyjedzie 13,5 mln Polaków

Na ferie zimowe wyjedzie 13,5 mln Polaków

85 proc. wybierze odpoczynek w kraju.

Czytaj więcej
Żabka szuka recepty na zakaz handlu w niedzielę

Żabka szuka recepty na zakaz handlu w niedzielę

W planach sklepy zbudowane z kontenerów, bez kasjerów i czynne 24/7.

Czytaj więcej
Dwa akty oskarżenia i 23 zarzuty przeciwko Huawei w USA

Dwa akty oskarżenia i 23 zarzuty przeciwko Huawei w USA

Władze amerykańskie zarzucają chińskiemu producentowi smartfonów m.in. kradzież własności intelektualnej i łamanie sankcji przeciwko Iranowi.

Czytaj więcej
Zapadające w pamięć kampanie i unikalne brand experience

Zapadające w pamięć kampanie i unikalne brand experience

O najlepszym i najbardziej kreatywnym roku w historii agencji Plej oraz trendach prognozowanych na 2019 rok mówią Łukasz Gumowski, Mariusz Graca, Łukasz Ostaszewski i Rafał Krawczuk.

Czytaj więcej
Nowe logo Zara budzi kontrowersje

Nowe logo Zara budzi kontrowersje

Hiszpańska marka fast fashion pokazała nowe logo w mediach społecznościowych i szybko doczekała się nieprzychylnych reakcji użytkowników.

Czytaj więcej