O marketingu

Lody Ben & Jerry's wprowadzają nowy smak

Lody Ben & Jerry's wprowadzają nowy smak

Wariant otrzyma wsparcie w mediach społecznościowych.

Czytaj więcej
Cheetos rusza z konkursem i kampanią

Cheetos rusza z konkursem i kampanią

Kampania pod hasłem "A Ty, co widzisz w Cheetos?" obejmuje TV, kina, kanał digital, w tym media społecznościowe (YouTube, Facebook) oraz samplingi.

Czytaj więcej
Oppo będzie się pozycjonować jako marka premium

Oppo będzie się pozycjonować jako marka premium

Nowa chińska marka telefonów wchodzi na razie bez wielkiego budżetu na reklamy.

Czytaj więcej
Totolotek sponsorem tytularnym piłkarskiego Pucharu Polski

Totolotek sponsorem tytularnym piłkarskiego Pucharu Polski

Nagroda dla zwycięzcy Totolotek Pucharu Polski będzie rekordowa - klub zainkasuje 3 mln zł.

Czytaj więcej
IQ Marketing wprowadza nową markę Unilevera - Love Beauty and Planet

IQ Marketing wprowadza nową markę Unilevera - Love Beauty and Planet

Komunikacja odbywa się w mediach społecznościowych. Produkty są dostępne tylko w drogeriach Rossmann.

Czytaj więcej
Darmowe bilety, taneczne wyzwanie i Happy Meal od Lego

Darmowe bilety, taneczne wyzwanie i Happy Meal od Lego

Zakupem mediów do kampanii promującej film "Lego Przygoda 2" i nową linię klocków zajął się Initiative.

Czytaj więcej
Havas Media Group: Polacy woleli dwie niedziele handlowe

Havas Media Group: Polacy woleli dwie niedziele handlowe

Prawie połowa Polaków uważa, że zakaz handlu w niedziele powinien być zniesiony.

Czytaj więcej
CMO Mastercarda z tytułem Global Marketer of the Year 2018

CMO Mastercarda z tytułem Global Marketer of the Year 2018

Raja Rajamannar, dyrektor ds. marketingu i komunikacji organizacji płatniczej Mastercard, otrzymał tytuł od World Federation of Advertisers.

Czytaj więcej
Milka organizuje konkurs w Tesco

Milka organizuje konkurs w Tesco

Konkurs jest częścią kampanii "Milka. Sercem z naszymi", przy której pracują Event-Factory, Mindshare, Carla Zurii i Big Picture.

Czytaj więcej
Według Nielsena rynek piwa wzrósł w ub.r. wartościowo o ponad 7 proc.

Według Nielsena rynek piwa wzrósł w ub.r. wartościowo o ponad 7 proc.

Polacy kupują coraz droższe piwa, coraz chętniej także bez alkoholu.

Czytaj więcej