O marketingu

Shell promuje swój program lojalnościowy

Shell promuje swój program lojalnościowy

W przygotowaniu dwuetapowej kampanii udział wzięła Altavia Polska.

Czytaj więcej
"Polonez Równości" 180heartbeats + Jung v Matt

"Polonez Równości" 180heartbeats + Jung v Matt

Maturzyści zatańczyli "Poloneza Równości" w geście solidarności z rówieśnikami LGBT+.

Czytaj więcej
Helios otworzył pierwszy multipleks w Warszawie

Helios otworzył pierwszy multipleks w Warszawie

Kolejne otwarcia Helios zapowiada w Pabianicach i Legionowie.

Czytaj więcej
Barbie na wózku inwalidzkim i z protezą

Barbie na wózku inwalidzkim i z protezą

Lalki pojawią się w czerwcu w nowej linii Fashionistas, która ma pokazać dzieciom bardziej różnorodne oblicza piękna.

Czytaj więcej
Grupa Żywiec wydała w ub.r. na marketing o 25 proc. więcej

Grupa Żywiec wydała w ub.r. na marketing o 25 proc. więcej

Największy reklamodawca w branży jeszcze zwiększył swoje nakłady.

Czytaj więcej
Mistrzowie Kina Mastercard - nowy cykl dla kinomanów w Multikinie

Mistrzowie Kina Mastercard - nowy cykl dla kinomanów w Multikinie

Spotkania poprowadzą Grażyna Torbicka i Michał Walkiewicz, red. naczelny Filmweb.pl

Czytaj więcej
Google, Nivea, Allegro, YouTube i Rossmann - najbardziej "meaningful" w Polsce

Google, Nivea, Allegro, YouTube i Rossmann - najbardziej "meaningful" w Polsce

W globalnym badaniu Havas Group najlepiej wypadły: Google, PayPal, Mercedes-Benz, WhatsApp i YouTube.

Czytaj więcej
Qarson - rusza sprzedaż samochodów w abonamencie

Qarson - rusza sprzedaż samochodów w abonamencie

Punkty sprzedaży Qarson pojawią się w 8 miastach Polski.

Czytaj więcej
Foods by Ann rozwija sieć

Foods by Ann rozwija sieć

Po otwarciu drugiego punktu sprzedaży stacjonarnej marka Anny Lewandowskiej zapowiada następne Healthy Store, a w kolejnym etapie rozwój franczyzy.

Czytaj więcej
Coca-Cola o smaku wanilii i pomarańczy

Coca-Cola o smaku wanilii i pomarańczy

Koncern szuka w ten sposób nowych konsumentów swoich napojów.

Czytaj więcej